سایر

مدل های راهنمایی

صفحه 1:

صفحه 2:
© مدل های اولیه راهنمایی مدل های بعدی راهنمایی مدل های جدید راهنمایی

صفحه 3:
م اس سل ره ‎pee‏

صفحه 4:
1.تجزیه و تحلیل فرد 2 تجزیه وتحلیل شغل 3. مقایسه این دو نوع تجزیه و تحلیل

صفحه 5:

صفحه 6:
و - ۰ و کار مي روند بحال آنکه تعلیم و تربیت علاوه بر راهتمایی ,شامل چنیه های 0

صفحه 7:
TOS LE ie 9 د.راهنمايى يه عنوان يك نظام انتخايق

صفحه 8:
به صورت توزیع وسازکاری : # پراکتور معتقدبود امر راهنمایی نمی تواند به موارد حرفه ای منحصر هو واهمای بت وال ری وش ای اس لزيا ‎tas oe ch al‏ رز ها ورد روا ود # چندسال بعد پراکتور تغییر عقیده داد و نظر خود را درباره راهنمایی به عنوان یک نیروی واسطه , به سوی راهنمایی سازشی و توزیعی معطوف کرد . * در اين نوع راهنمایی به دانش آموزان به لحاظ تطابق مواد درسی انتخابی , انتخاب رشته تحصیلی و فعالیت های خارج از کلاس و شغل , با استعدادها , توانایی ها , علایق و هدف هایشان کمک می شود .

صفحه 9:
ا ا ل ل 0 ‎Oe SCG‏ ا ا ا ا ا 20 0 1 POE sel eevee pele on) POCA SIE ‏ا ا ا‎ 4 cae شغل و فعاليت فوق برنامه به علت نياز شديد دانش آموزان بايد مهم باشد .

صفحه 10:
* اين راهنمايى مديون مطالعاتی است که در پیشرفت اندازه گیری های روانی به وسیله روانشناسان تجربی صورت گرفته است . © تاكيد بر استفاده استفاده از آزمون های روانی فنون و روش های کلینیکی و مطالعات تحلیلی و تشخیص است.. #در اين مدل جریان راهنمایی از نظم ویژه ای برخوردار است وبه ترتیب مراحل زیر را طی می کند :تحلیل , ترکیب , تشخیص , پیش بینی , مشاوره و پیگیری . . ‏مشاور به هیچ وجه درصدد تصمیم گیری برای مراجع نیست‎ ٩

صفحه 11:
ل — PE py nee pile oe a ‏ج. راهنمایی به‎ ‎eee Pee‏ انتخاب عاقلانه , سازگاری صحیح ,حل مسائل ومشکلات به ‎Seer Bort ee eee Reece yey‏ 1 ‎

صفحه 12:
ار رز ىا ۳ 3 جریان عمده راهنمایی راتشکیل می دهند تملم آنها باید مورد استفاده قرار كيرند

صفحه 13:
a= pee Pers ‏را‎ ‎all‏ ا 0 2 ا ا ‎0 ee ‎

صفحه 14:
1 5 sl acgere wlgis aw uvlaial, all ‏رار ات‎ ie ا ا ا 00 کلیه کارکنان مدرسه در برنامه راهنمایی مسئولیت دارند واين کار وظیفه انحصاری مشاور نیست .

صفحه 15:

صفحه 16:
ب. راهنمایی مبتنی بر رشد : *در اين مدل تسهيل رشد تمام دخترها ويسرها كه درحال تكامل هستند موردنظراست واین مسئله همکاری گروهی معلم ,مدیر ,مشاوران وتمام ‎i eo SEN le Cee‏ “*در اين مدل به فرد كمى مى شود تابه بالاترين سطح رشد خود نائل شود . 0 ‏ا ا‎ Dal fh Gore hl ‏مراحل تحصیلی‎ Fee EC PB E rey pe ou Sol Fans Ft) FOIE Van ENT | BICC] RC Cai Corer PSC Care NCCC MOL Cn etep yt ete nec weesc 2 e 3 مورد توجه است .

صفحه 17:
‎ere‏ ما مه ‎Forts eo) ne YS! | LPC NE DT DN) De ROCnCCe DERE CSC ID Po Peron ee Pe ev eran ‏ا ا ل‎ 5 oat ‎Perrine ree ‎

صفحه 18:
: ‏د. راهتمایی بهرعنوان بازستا ری | تتعاعی‎ | thls Ugo iI oral. orSuuilo jolino aS jolie word Yuai* و[ شود : 1.ارزيابى برخورد كاركنان مدرسه واثرات آنها روى دانش آموزان و انعكاس

صفحه 19:
1 #در این مدل نقش مشاور و معلم در دو زمینه متفاوت است : ا ا ا ا ا سروکار دارد .

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان