کسب و کارمنابع انسانی و مشاغل

مديريت منابع انسانی در ورزش و تفریحات سالم (ارزش ها)

صفحه 1:
ارزش ها كل مديريت منابع انسانى در ورزش و تفريحات 020211000

صفحه 2:
جكونه جاى مناسب براى كارمند را تشخيص دهيم: 35 000١ 0 0 SCS ‏ا 0 ال‎ RR een eran)

صفحه 3:
تجزیه و تحلیل موقعیت ها اگر آنها آجرها را دارند می شمرند آنها را بخش حسابداری بگذار. + ‎Bens nee ene nee OL LCS See eed‏ اگر آنها همه اتاق را با آجرها آشفته کرده اند. آنها را در بخش مهندسی بگذار. اگر آجرها را به طرز فوق العاده ای مرتب کرده اند آنها را در بخش برنامه ریزی بگذار ‎ee aE Sec a rH ca‏ ا ل ل ل كر اگر آنها آجرها را تکه تکه کرده اند آنها را در قسمت فناوری اطلاعات بگذار. ‎Lee PelIsca]‏ 0 اگر آنها اتاق را ترک کرده اند آنها را در قسمت بازاریابی بگذار. Bee eg peen lS Ee Tl Rover Beda eee rea pe nse my ee dT

صفحه 4:
| ri ‏هيج نشلنه اى از تكان خوردن آجرهاء به لك‎ EO eS Roe he ero Bea Se

صفحه 5:
ارزش * به معادل یا بهای یک چیز عملی که بر حسب پول یا کالا و یا آنچه مطلوب است یا باور به آنچه باید باشد اشاره می کند. ل 2 ا 0 ‎coe‏ ا ‎ey‏ * ميزان تحمل حسازكارى ارزش

صفحه 6:
ارزش هاء باورهاء نكرش ها و هنجارها ك5 ارزش» باور با ثباتى است كه روش خاصى از رفتار يا هدفى نهايى را به طور مشخص منجر می شود.

صفحه 7:
طبقه بندی باورها «سپرول. ‎4٩۸۴‏ ‎-١‏ باورهاى يديدار شناختى (طبيعت اشياء يا اشخاص) ‎CET) We CHT Sy Cea‏ ا ل م Seren ans ont Sy ial

صفحه 8:
0 00 (اوزر له ۹ Coc CURTIS FST FES) SN te aC eo hits ge Tee re ery ‏باورهای علی «روابط علی بین پدیده مشاهده شده)‎ -۳ بالا بودن هزینه در یک ورزش به خاطر فشارهای ناشی از رسانه های گروهی است. ا ات تكن ا ل اين

صفحه 9:
4 ‎-١‏ باورهاى توصيفى (تأييد درست يا غلط بودن) ۲- باورهای ارزشیاب (قضاوت در مورد خوب یا بد بودن) ۳- باورهای تجویزی یا نهی کننده (مطلوبیت ها) از نظر روکیج» ارزش ها بیشتر متعلق به باورهای نهی کننده و نیز باورهای هنجاری اسپرول هستند.

صفحه 10:
شاخص ارزش ال ‎Set CAC a pene‏ ا منابع صرف شده (18650111665)

صفحه 11:
530 3 ۵/0 5-1 00 شاخص ارزش فر شاخص ارز 5 6 )33 ۱ ‎a‏ ‏رزش - منابع a 5-7 a

صفحه 12:
شاخص ارزش فرد 5 er ‏ارزش‎ eee ere re Tene) ‏بح بج ب سبو - شاخص ارزش فرد‎ ‏ا 501010000 منابع‎ eget Byer eee tev nts ed

صفحه 13:
شاخص ارزش سازمان اسود. تصوير مثبت در جامعه. رضايت مشترى. سسهم بازارو ... ارزش 0500000 حقوق و دستمزد. موقعيت اجتماعى. رضايت و ... 35 حص ارزن ارما

صفحه 14:
راهدهاى بالا بردن شاخص ارزش فرد و سازمان

صفحه 15:
راهدهاى بالا بردن شاخص ارزش فرد و سازمان | 1 5 زر 2 زر ‎R‏ 1 a

صفحه 16:
ارزش ها و نكرش ها نگرش: ساختاری از باورهای گوناگونی که در رابطه با یک شی یا موقعیت تا ارزش ها نسبت به نكرش ها داراى نقش مركزى ترى در ساختار شخصيتى 0 سیستم شناختى كرد هستند.

صفحه 17:
باورها پدیدار شناختی هنجارى رفتار

صفحه 18:

صفحه 19:
ساختار شناختى وكلا از مردم هزينه هاى گزاف می گیرند NED ‏از وکلا خوشم نمی نگرش‎

صفحه 20:
ساختار شناختى ها باو وكلا از مردم يك كزاف مى كيرند ارزش ها 1 از وكلا خوشم نمى 9

صفحه 21:
ساختار شناختى كلدب مركم وكلاكمك ميكنند وكلا از مردم 5 ‎mes‏ مشتريانشان هزینه های ‎gay‏ دروغ بگویند گزاف می گیرند ارزش ها از وکلا خوشم نمی آید تكرش

صفحه 22:
ات ارزش ها ‎rest‏ 5 ۱- ایا ا ل 0 ار ‎En‏ ا 000 7- يك كد رفتارى براى موقعيتى خاص ۳-فردی و درونی ۳- درک رایج افراد مشارکت (خارجی) ‎AE ne ial ROO‏ 0ك

صفحه 23:

صفحه 24:
ارزش هاى غايى و ابزليى = ‏اي ل ينك‎ 1 ‏ا‎ mown | Exp oer og ne RY Te Seg) FEES ‏فردى (خود محور)‎ -١ ee el ere oe Eas 1 ‏ل‎ Se اشاره به مطلوبیت یا وسیله ای برای تحقق اهداف دلخواه eee - one

صفحه 25:
| امنيت ملى (دفاع از تجاوز. Sh Ae (Be gadis Ca ‏نی (حسلس و رات (جات ربك‎ مطیع (محتوم متاعت طبع (عزت تذنن) مودب (خوش مشرف و فروتن) | تدرشناسی اجتماعی (احتوام و مقبو دوسنی حقیقی (موازنه رفتاری) ك عاقلانه زنداكي»

صفحه 26:
ارزش‌های شخصی

صفحه 27:
انواع ارزش ها

صفحه 28:

صفحه 29:
ارزش های سازمانی | سح« J آرزش های کارکنان ‎Renae er‏ 1 کیفیت زندگی أارزش هاى مدير ان | -زاسه هه ا

صفحه 30:
ارزش ها و اهداف سازمانی: اهداف سازمانی تابعی از ارزش های یک گروه خاص 19 ‏ا‎ Bee I ‏ا‎ a PL ESP ارزش ها ممكن است بر ادراكات نهفته در بك يبيام تأثير بكذارند. 0 ‏ا ا ا‎ Te s31 ‏تأثیرگذار باشد.‎ | te re eae re Sse Mere ss) ‏باشد.‎

صفحه 31:

51,000 تومان