کسب و کار فروش و بازاریابی

مدیریت استراتژیک شرکت کاله آمل

modiriat-strategic-sherekat-kaleh-amol

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
چشم انداز به وجدآوردن مشتري ازطريق بهبود مستمر با توجه به كار تيمي، صداقت، کیفیت، خلاقیت و نوآوري كاركنان شركت احترام به مردم و خدمت به مردم، ایجاد نام نیک در ذهن مردم می باشد و بدین ترتیب اهداف سازمان و تجزیه و تحلیل محیط داخلی و عوامل خارجی شرکت بررسی شده است و ماتریس ارزیابی عوامل داخلی و خارجی نیز ذکر شده است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
714 بازدید, 4 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت استراتژیک شرکت کاله آمل”

مدیریت استراتژیک شرکت کاله آمل

اسلاید 1: مدیریت استراتژیک شرکت دامداران

اسلاید 2: تولیدکننده محصولات غذایینوع۱۳۶۱بنا نهادهتهران-منطقه ۳-بلوار آفریقا (جردن)-تقاطع خیابان دستگردی-پلاک ۹۳-طبقهٔ ۵-واحد ۱۱دفتر مرکزینور الدین نور بخش جعفری دهکردیمدیر عاملشمس الدین نور بخش جعفری دهکردیرئیس هیئت مدیرهانواع شیر، ماست، پنیر، کشک، دوغ،عسل، کره،  خامه، نوشیدنی چای سبز، نوشیدنی آلوئه ورامحصولاتتولیدکننده محصولات غذایینوعwww.damdaran.irوبگاهشرکت دامداران

اسلاید 3: تاریخچه سی و چهار سال پیش در بهار سال 1363 فعالیت ما بصورت واحد صنفی و کارگاهی در شمال شهر تهران شروع شد. ابتدا محصول ماست را در انواع ماست های گاوی و گوسفندی و شیر با بسته بندی نایلونی خام و سپس نایلونی پاستوریزه تولید نمودیم و متعاقباٌ تولید دوغ، قره قوروت، بستنی سنتی، لور، کشک، کره، سرشیرو پنیررا اضافه کردیم. محصولات مان با ویژگی خاص طبیعی که داشت در همان ساعتهای اولیه روز در فروشگاهها تمام میشد. بعد از گذشت چند سال با استقرار دام پروری در شهریار، خود مبادرت به تهیه شیرخام طبیعی نمودیم و نهایتا در سال 1371 در روستای هفت جوی کارخانه تولید لبنیات را مستقر نمودیم. در حال حاضر مجموعه هولدینگ برند تجاری « دامداران» کارخانجات تولید و بسته بندی انواع محصولات لبنیپاستوریزه مدت دار و انواع نوشیدنی می باشد. انگیزه و هدفمان از ورود به این صنعت، تهیه لبنیات سالم و متنوع که تا آنروز در ایران وجود نداشت بود که این خود به خود سبب ایجاد کار آفرینی و اشتغال می شد. در تولید این گروه محصولات، که نیاز روزانه مردم میباشد صداقت،سلامت و طبیعت محوری ما سبب موفقیت و پیشرفت بیشتر ما شد. اهمیت این صنف و صنعت همان بس که در کتب آسمانی مورد اشاره ویژه و خاص خداوند، انبیاء و اولیاء وی قرار گرفته است. شغل و کسب کشاورزی-دامداری و همچنین مصرف لبنیات (شیر) بعنوان غذای بهشتی بر شمرده شده است که خود به خود شامل مشتقات آن نیز میشود. نام این شرکت (تین) نیز از قرآن برگرفته شده، از سوره ای که اشاره قسم به روشنایی، نور و روحانیت خداوند متعال و برکت نعمات وی می نماید. مجموعه دامداران مجموعه ای مستقل در تهیه شیرخام، تولید ظروف، تولید انواع فرآورده های لبنی پاستوریزه و استریل میباشد.شرکت های میامی، سحر، جهان صالحو پارس سان نیز عضو این شرکت های همگروه دامداران میباشند.

اسلاید 4: گواهینامه ها گواهینامه‌هاگواهینامه ۹۰۰۱ ISOگواهینامه حلالپروانهٔ کاربرد علامت استاندارد اجباری دوغ پروانهٔ کاربرد علامت استاندارد اجباری خامه صبحانهپروانهٔ کاربرد علامت استاندارد اجباری شیر پاستوریزه و طعم دارپروانهٔ کاربرد علامت استاندارد اجباری ماست کم چرب و طعم دار[

اسلاید 5: چشم انداز شرکت دامدارانچشم انداز ما در مجموعه دامداران  همواره و همیشه تامین و تضمین محصولات سالم و با کیفیت پایدار میباشد. کیفیت مسابقه ای است که پایان ندارد و این آرمان ما می باشد.تبدیل شدن به رهبر بازار لبنیات، حضور محصولات ما در تمام لحظات زندگی مردمبه وجدآوردن مشتري ازطريق بهبود مستمر با توجه به كار تيمي، صداقت، کیفیت، خلاقیت و نوآوري كاركنان شركتاحترام به مردم و خدمت به مردم، ایجاد نام نیک در ذهن مردم

اسلاید 6: سناریو شرکت با تداوم سیاست توسعه و ورود به عرصه رقابت جهانی، استفاده از روشهای مدرن مدیریت بهره ‌وری KAIZEN، تعالی سازمانی EFQM، مدیریت ارتباط با مشتریان CRM، سیستمهای جامع اطلاعاتی، شبکه‌های پیشرفته توزیع و بسیاری از تکنیکهای روز مدیریت در دستور کار شرکت قرار گرفته است. به نحوی که توانایی آتی شرکت را در ارائه خدمات و محصولات برتر افزایش دهد. شرکت فرآوره‌های لبنی همواره به چیزی فراتر از خواسته‌های مشتریان خود می‌اندیشد. برند دامداران در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.

اسلاید 7: خط مشی کیفیت شرکت فرآورده های لبنی دامداران خط مشي كيفيت، سلامت و ايمني محصولاتشرکت فراورده های لبنی تين با برند تجاری دامداران به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای تولید کننده محصولات لبنی  در ایران ، ضمن درك و ارج نهادن به نيازها و انتظارات كليه طرفهاي ذي نفع و در راستای هدف اصلی خود یعنی دستیابی به بالاترین سطوح رضایتمندی مهمترين ذي نفع سازمان ( مشتریان ) ، همراه با رعایت الزامات ، قوانین و مقررات قانونی ، الگوی استاندارد بین المللی :  ISO: 9001 : 2015 را به منظور طراحی ، استقرار و بکارگیری یک سیستم مدیریت کیفیت اثر بخش و کارآمد و همچنین الگوی استاندارد بین المللی : ISO: 22000: 2005 و سیستم : HACCP را درجهت طراحی ، استقرار و بکارگیری یک سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی انتخاب نموده است و در راستای نیل به هدف اصلی خود،اهداف محوری زیر را سرلوحه روند بهبود مداوم سازمان قرارداده است: 1- بهبود مداوم کیفیت ، ایجاد تنوع در محصولات و تولید محصولات جدید در راستای  خواسته ها و نظرات مشتریان.2- بهبود فرایندها و به روز نمودن منابع و زیر ساختهای سازمان.3- ارتقاء توانايي هاي كاركنان براي عمليات فرايندها و دستيابي به انطباق محصولات از طريق فرايند مديريت دانش و برنامه هاي آموزشي مداوم.4- شناسايي تمامي ذي نفعان سازمان؛ تعيين، پايش و بازنگري الزامات و اطلاعات آنها؛ مشخص نمودن ريسك ها و فرصتهاي مرتبط با اين الزامات و انجام اقدامات لازم براي كنترل پيامدهاي حاصل. 5- ارتقاء سطح سلامت و ایمنی محصولات شرکت با عنایت به الزامات GHP ، GMP و سایر الزامات مطروحه6- برقراری ارتباط اثربخش در مورد مسائل سلامت و ايمني غذا با كليه طرفهاي ذي نفع مرتبط با زنجيره غذايي.7- بهبود زیر ساختهای سازمان در رابطه با برنامه های پیش نیازی.

اسلاید 8: اهداف سازمان محصولات لبنی دامداران شرکت دامداران در راستای جلب و حفظ رضایت مشتریان و بهبود مستمر و اثربخش سیستم مدیریت کیفیت اهداف ذیل را مدنظر دارد:جلب رضایت کلیه مشتریانافزایش توان رقابتی و استمرار آن جهت کسب بیشترین سهم بازارارائه محصول با کیفیت در تمامی گروههای لبنی منطبق بر استانداردهای ملی و کارخانه‌ایطراحی و تولید و توزیع محصولات به صورت کاملا بهداشتی و به موقعتوزیع محصولات تولید شده به تمام نقاط کشور و تسهیل دسترسی کلیه مشتریانایجاد و ارتقاء فرهنگ مصرف محصولات متنوع لبنی در سطح جامعه

اسلاید 9: شرکت دامداران به منظور دستیابی به اهداف خود، اقدام به استمرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد نمود و علاوه برآن راهکارهای ذیل را نیز دنبال می‌نماید:ISO 9001؛2000(E) گسترش فضاهای تولید و ارائه محصولات جدید بر اساس نیاز جامعهبهبود کیفیت با مشارکت کلیه کارکنان و پیگیری نظرات مشتریانبهبود و گسترش شبکه‌های بازاریابی و توزیع محصولبرقراری ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان جهت معرفی انواع فرآورده‌های لبنیگسترش بخش تحقیق و توسعه جهت تولید انواع محصولات لبنی روز دنیاارتقاء دانش و آگاهی پرسنل و فروشندگان محصولات لبنی

اسلاید 10: صداقت و کارآفرینی شرکت در سال 1371 در روستای هفت جوی کارخانه تولید لبنیات را مستقر شد و در حال حاضر مجموعه هولدینگ برند تجاری « دامداران» کارخانجات تولید و بسته بندی انواع محصولات لبنی پاستوریزه مدت دار و انواع نوشیدنی می باشد. انگیزه و هدف از ورود به این صنعت، تهیه لبنیات سالم و متنوع که تا آنروز در ایران وجود نداشت بود که این خود به خود سبب ایجاد کار آفرینی و اشتغال می شد. در شرکت لبنی دامداران هم‌اکنون چند واحد کسب و کار پنیر، محصولات پاستوریزه و فرادما وجود دارد که هریک از این واحدها با نوآوری خود، با کیفیت ترین و متنوع ترین محصولات را در حجم تولید بالا به بازار عرضه می‌نمایند. تمامی خطوط تولید این کارخانه به نحوی انعطاف پذیر طراحی شده‌اند که مواد اولیه از ورودی‌های مختلف وارد خط تولید شده و محصولات متنوع خارج گردند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید