کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

مدیریت استراتژیک کارآفرینی

modiriat_esteratezhic_kar_afarini

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت استراتژیک کارآفرینی”

مدیریت استراتژیک کارآفرینی

اسلاید 1: مدیریت استراتژیک کارآفرینیمدیریت کارآفرینی – کسب و کار جدیددانشگاه تهران – دانشکده مدیریتموضوع : تاثیر نوآوری در تغییرات استراتژی ایده سازی تا برونداد محصول نواستاد : دکتر طالبیتهیه کنندگان : حسین یاوری مهدی مجد

اسلاید 2: تاثیر نوآوری در تغییرات استراتژی ایده سازی تا برونداد محصول نونوآوری چیست؟دلایل سرمایه گذاری در نوآوریمسیر فرضی imaginary pipelineمحدودیتهای معمول در نوآوریعملكرد نوآوریمسئولیتهای سطوح عملیاتی در نوآوریدلایل عمده شكست نوآوریDNA نوآوری

اسلاید 3: نوآوری چیست؟معرفی یك چیز جدید،یك ایده، وسیله یا روشی بدیع. (دايرة المعارف مديريت)فرآیند تبدیل خلاقیت به خلق ارزش جدید به شیوه ای جدید از طریق ارائه محصول، خدمت یا كسب و كار جدید. (رونالو جوناش و تام سامرلت)تبدیل ایده های جدید به منفعتی برای سهام داران. (كاترین هالت)

اسلاید 4: دلایل سرمایه گذاری در نوآوریجلوگیری از سكون و رخوتبدست آوردن مزیت رقابتیخلق فرصت جهت رشدایجاد فرهنگ نوآوریجذب و حفظ نوآوران

اسلاید 5: مسیر فرضی Imaginary Pipeline فضای مورد نظر برای فرصت: تعیین پارامترهایی برای نوآوری هایی كه سازمان به آنها علاقمند است و اینكه چه كسانی باید آن را انجام دهند.خلق ایده: در این مرحله كه می تواند فردی یا گروهی باشد ایده سازی صورت می گیرد، تمركز بر این بخش می تواند از حل یك مسئله مشخص تا خلق یك محصول یا توسعه كسب و كار جدید متغیر باشد.آزمايش ايده: اجراي تعدادی از ایده های جدید به طور آزمايشيتوسعه: طراحي محصول جديد يا توسعه محصول در بخش R&D بر اساس ايده انتخاب شده

اسلاید 6: مسیر فرضی Imaginary Pipeline تولید تجاری: تولید كالا و برنامه ریزی جهت ارائه خدمات جدیدتحویل به مشتری: فروش كالا و خدمات به مشتریتاثیرات محیطی: كارآمدی در طراحی تولید محصول با توجه به منابع طبیعی، مصرف انرژی، آلودگی محیط زیست و ...

اسلاید 7: محدودیتهای معمول در نوآوریفضای مورد نظر برای فرصت: وجود تعارض بين پارامترهاي تعيين شده و تعريف نوآوریخلق ایده: از افراد با پیش زمینه های متفاوت و تفكرات متنوع دعوت نمی شود.آزمايش و توسعه: فرآیند متناوب آزمايش و توسعه موجب تاخیر و طولانی شدن چرخه زمانی می شود و منجر به محدود شدن پنجره فرصت مي شود.تولید تجاری: مؤسسان اولیه معمولاً در مقابل تولیدات جدید و تغییرات مخالفت می كنند.تحویل به مشتری: مشتریان عكس العملی نسبت به ایده های جدید ندارند.تاثیرات محیطی: ضایعات تولید پيش بيني نشده اند .

اسلاید 8: عملكرد نوآوریمدیریت منابع فعالیتهای كسب و كاركارائی و موثر بودن بكار بستن ایده ها بكار گیری و نظارت منابعچرخش كاربرنامه ریزی كسب و كارنقش ها و مسئولیتهافرآیند نوآوریاستراتژی و ساختارخلق ایدهانتخاب ایدهكیفیت و كمیت ایده هابینشابزارها و شیوه هاارزيابيشرایطمراكز پرورش ايدهارزيابي كنندگان

اسلاید 9: عملكرد نوآوریبسیاری از سازمانها بخش نوآوری را به عنوان بخش مستقلی در سازمان تعریف كرده اند در صورتی كه نوآوري بايد در تمام سازمان به طور يكپارچه مسقر شود.گفتن اینكه ما دارای واحد نوآوری در سازمان خود هستیم یا اینكه نوآوری در رسالت و چشم انداز سازمان لحاظ واقع شده است كافی نیست. برونداد نوآوری بایستی تحویل مصرف كننده گردد تا هم هزینه ها را جبران كند و هم موفقیت مداوم سازمان را تضمین نماید.

اسلاید 10: مسئولیتهای سطوح عملیاتی در نوآوری بیان و حفظ چشم اندازایجاد رقابت برای نوآوریایجاد و حفظ فرهنگ نوآوریسهولت در دسترسی به رهبران فكری و همكاری در خلاقیتاطمینان از چرخه/ گردش نوآوریتوسعه استراتژی نوآوریایجاد پورتفوی نوآوری

اسلاید 11: دلایل عمده شكست نوآوریعدم خلق فرهنگی كه نوآوری را پشتیبانی كند،عدم ایجاد مالكیت در سازمان،نداشتن فرایندی كه توسط همه قابل درك باشد،عدم تخصیص منابع به فرآیندعدم تطابق بین پروژه ها و استراتژی سازمانعدم صرف زمان كافی جهت برنامه ریزی

اسلاید 12: دلایل عمده شكست نوآوری عدم تعریف تنوع كافی در فرآیندعدم آموزش و هدایت تیم نوآوریعدم آموزش و هدایت تیم نوآورینداشتن یك سیستم مدیریت ایده

اسلاید 13: DNA نوآوریچالش : نیروی كشندهتمركز بروی مشتری : نیروی هل دهندهخلاقیت : ذهنارتباطات : مایه حیاتاجتماع كار گروهی : قلبتكامل : عضلاتابزار اندازه گیری : نردبان ترقی

اسلاید 14: DNA نوآوریفرهنگ : زمین بازی 1- رهبری : مدل اصلی 2- مردم : منابع 3- ارزشهای پایه ای : ستون فقرات 4- ارزشهای نوآوری : mindset- خلق و خوي9. محیط : دنیای اطراف

اسلاید 15: منابع :www.thinksmart.com. The Big Ten Innovation Killers and How to Keep Your Innovation System Alive and Well by Joyce Wycoffwww.sevencirclesofinnovation.com. Seven Circles of Innovation®by Fremtidstanken and Center for Ledelse in Denmarkwww.peakinsight.com. Using Assessment and Coaching to Build Innovation Capacity Katherine Holt, Ph.D.Peakinsight LLCکارآفرینی : تعاریف, نظریات, الگوها . دکتر محمود احمدپور داریانی

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید