فروش و بازاریابی

مدیریت استراتژیک

modirit-es-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت استراتژیک”

مدیریت استراتژیک

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: 2مديريت استراتژيک

اسلاید 3: 3اهداف استراتژيكتدوين،ارزيابي و انتخاب استراتژيها

اسلاید 4: 4تعيين مأموريتبررسی عوامل داخلیبررسی عوامل خارجیتعيين هدف های بلند مدتتدوين، ارزيابی و انتخاب استراتژی هاتعيين هدف های ساليانه وسياست هاتخصيص منابعمحاسبه و ارزيابیعملکردبازخور تدوين استراتژی اجرای استراتژيها ارزيابی استراتژيها الگوی جامع مديريت استراتژيک

اسلاید 5: 5تعريف استراتژياستراتژي يعني هنر برنامه ريزي و هدايت عملياتي و براي اينکه از تاکتيک متمايز شود بايد داراي 3 ويژگي باشد : گستره عملياتي بيشتري دارد دوره زماني بلند تري داردجابجائي انبوه نيروهاهنري مينتزبرگ : برنامه ريزي استراتژيک به معني PLAN برنامه ، تمهيد ، الگو ، وضعيت ، ديدگاه مي باشد .گروه مشاوران بوستون : استراتژي امري مربوط به جايگاه سازمان در ميدان رقابتي مي گويند .گروه مشاوران مکنزي : استراتژي عبارتست از درک ابعاد مختلف ساختار صنعت و مباني رقابت در آن يا به عبارتي : جهت گيري کل سازمان و تعيين چنين جهتي مستلزم اين است که مديريت ارشد سازمان و تيم برنامه ريزي تفکر خود را روي مقصد استراتژيک سازمان متمرکز کنند تا چگونگي رسيدن به آن

اسلاید 6: 6مفاهيم استراتژي هدف هاي بلندمدت ، عمليات عمده و چگونگي تخصيص منابع را تعيين و اعلام مي کند . حوزه هاي فعاليت را که سازمان در آن فعال است يا قرار است فعال باشد را انتخاب مي کندسعي مي کند در هر يک از واحدهاي تجاري با توجه به نقاط قوت و ضعف ، فرصت ها و تهديدها مزيت هاي رقابتي پايدار ايجاد مي کند . وظايف شاخص و عمده مديران را در سطح کل سازمان تبيين مي کند . يک الگو يا مجموعه سازگار و يکپارچه از تصميمات را ايجاد مي کند .ارزشهاي اقتصادي و عير اقتصادي را که مي خواهد براي ذينفعان بوجود آورد تعريف مي کند . مقاصد و نيات و جهت گيري هاي موسسه را بيان مي کند .

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید