مدیریت و رهبری

مدیریت سازمان

modiriat-sazman

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت سازمان”

مدیریت سازمان

اسلاید 1: مدیریت سازمانارائه:

اسلاید 2: دیدگاه شناختیمنقدمان شناختی را روانشناسان گشتالت تشکیل می دهند. بشیان تفکر خلاق از دیدگاه کشتالت، مبتنی بر کل گرایی است که پدیده ها را بر پایه ویژگی های کلی آن تبیین می کشند. نظريات انتهای این مکتب پیرامون خلاقیت، توسط ورتیمر مطرح شده است؛ او معتقد است که تفکر، پرامون حل مساله بایا۔ شکل کلی داشته باشد، یعنی موقعیت به عنوان یک کل در نظر گرفته بود. روان شناسان گشتالت بر نقش گشتالت ها یا ادراک در خلاقیت تأکید داشتند. در حقیت ان ها بودند. که خلاقیت نوعی فرایند حل مسأله است و حل مسأله نیز وابسته به ادران است. این ترتیب خلاقیت، پدیدهای کاملا شناختی و ادراکی تصور می شد. در بین طرفداران ان دیا، کاه، می توان به کوهلر، مایر، وایز برگ و استرنبرگ اشاره نمود. 

اسلاید 3:  دیدگاه روانشناسی اجتماعیدر دیدگاه روان شناسی اجتماعی به نقش همزمان فرایند خلاقی، افراد خلاق و محيط جا توجه می شود. دالینگتون (۱۹۹۰) بر مبنای شناخت محیط زیست در زیست شناسی حالت پایه ریزی می کند. وی معتقد است، خلاقیت محصول فردی و در زن واحد، و در جای خاص نیست، بلکه عبارت از یک زیست بوم است. همان یک زیست بوم، موجودات زنانه با یکدیگر و با زیست بومشان مرتبط هستند، در نجلان تميم ، هم أنفسه و همه جنبه های محیطی در حال تعامل هستند و ارتباط غیر کامی است. همان گونه که در رمان مرتبط هستند، در زیست بوم و ارتباط غیر خطی دارند.

اسلاید 4: موانع خلاقیت در سازمان های ورزشیدر راه ظهور خلاقیت موانعی وجود دارد که به موانع اصلی به اختصار اشاره می شود:*عدم اعتماد به نفس                             *به تمایل به همرنگی و همگونی* ترس از انتقاد و شکست            *عدم تمرکز ذهنی

اسلاید 5: آزاد ساختن توان رازقیت و به کارگیری فکرهای نو در گرو پیروزی بر موانع مذکور است. همگی ما عادت کرده ایم، روش انجام کارهای معینی که طی زمان آزموده شده به صورت روش های ثابت در می آید.خلاقیت فردی را با مشاوره و هدایت نیز می توان تقویت کرد. در بعضی از موارد این گونه ابزارها خیلی موثر هستند. به طور کلی تعامل گروهی، فکرها را به فعالیت وا می دارد، زیرا افراد یکدیگر را بر می انگیزانند، سؤالات و پیشنهادهای مطرح شده در جمع توجه هر شرکت کننده را به سوی فرایند خلاقیت هدایت می کند و این آگاهی را به وی می دهد که فکرهایی هست که باید با جست و جو به آنها دست یافت و دستیابی به آنها نتیجه هوش و استعداد فرد نیست، بلکه حاصل کار سخت و طولانی بر روی موضوع است. فرد خلاق نوعا هر چیزی را از دیدگاههای گوناگون بررسی می کند. معمولا نسبت به وضعیت موجود احساس نارضایتی می کند یا قويا معتقد است که روش های جاری انجام کار را می توان بهبود بخشید .

اسلاید 6: عمولا ویژگی های نام برده شده را در افراد خلاق می توان مشاهده کرد:مسائل و وضعیت هایی را می بیند که قبلا مورد توجه قرار نگرفته است و فکرهای بکری ارائه می دهند. ایده ها و تجربیات حاصل از منابع گوناگون را به هم ربط می دهند و آنها را بر مبنای مزیت شان مورد بررسی قرار می دهند. ، معمولا چندین راه حل و روش برای هر موضوع معين دارند.نسبت به پیش فرض های قبلی تردید می کنند و محدود به رسم و عادت نمی شوند. به بیان دیگر استقلال فکری دارند.في البداهه از نیروهای احساسی ذهنی و بینشی مدد می گیرند و استفاده می کنند. در فکر و عمل از انعطاف بالایی برخوردار هستند.

اسلاید 7: اندیشیدن در سازمان های ورزشی هویت اصلی و حس تان اندیشیدن است. برخی از جانوران بیر اندیشوا برخوردارند، اما با آدمی قابل مقایسه تندر اندیشه محور اصلی زندگی آدمی را تشکیل نیروی علمی و عقلی و وابسته به آن است. در واقع انسان فاقد اندیشه برابر با حیوان است انا می اندیشند که به چیزی علاقه داشته باشید، با آنکه مساله ای برایش پیش آمده باشد زندگی آدما هر موجود دیگری با مسائل و مشکلات فراوان سرو کار دارد که فقط با نیروی اندیشه می توان به جان پرداخت. در واقع شکت و پیروزی انسان در زندگی وابسته به آن است که در تیدیشد و اندیشیما سنجیده را به هنگام خود به کار برد اندیشه هنگامی بارور و موثر خواهد بود که ی بر تجریدهای معقول و منطقی باشد وسایل و ابزارهای ایجاد اندیشه نگاره های روانی، مفاهیم با نمادها هستند.

اسلاید 8: نگاره روانی و مفهومنگاره روانی یا صورت دهنی دوباره سازی تجربه های حی گذشته ت هر یک از حواس ما به نوبه خود دارای صورت ذهنی ویژه ای است. اگر تجربه ها و رویدادهایی را که به چشم دیده او به گوش شنیده ایم پس از مدتی در ذهنمان مجسم کنیم، از آنها نگاره های روانی با صورت های ذهنی، دیداری (بصری) و شنیداری (سعی) پدید آورده ایم. کودکی که تنها باشگاه یک شهرک را دیده است هر وقت واژه باشگاه را می بیند یا میشنود ویژگی های همان یک باشگاه در ذهنش مجسم می شود. این حالت را نگار روانی می گویند. اما مفهوم برخلاف نگار روانی نمودار تصور کلی با طرح ذهنی از یک دسته اشیاء و موجودات است.

اسلاید 9: نمادهاتجربه های گذشته ما به صورت نمادها نگهداری و به کار برده می شوند. نماند عبارت از چیزیه نشانه ای یا موجود جاندار و بی حالی است که به منزله واقعینی ذهنی و معنوی یا اخلاقی باشند. چنان که شیر نماد (مظهر شجاعت و کبوتر با شاخه زیتون نماد صلح است نمادها به شکل های گوناگونی جلوه می کنند، از قبیل واژه ها، علامت های چهار عمل صي ( حب )، نشانه های رمز و حروف الفباء. نماد، همچنین نشانگر هرگونه رفتار آشکاری است که تعارض و کشاکش ناخوداگاه را نمایان می سازنده یا هر شیئی و عمل قراردادی است، مانند بچه که نماد یک کشور و احترام گذاشتن به مربیان در رشته های ورزشی رزمی و یا آرم باشگاه های مختلفوقتی افراد می اندیشند نگاره (صورتهای ذهنی) واژه ها و نمادها را به کار می برند، کارک۔ تازه وارد یک سازمان ورزشی اغلب با نگاره ها می اندیشند و هرچه با تجربه تر می شوند بیشتر مفاهیم و واژه ها بهره می گیرند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید