کسب و کار فروش و بازاریابی

مروری بر برنامه عملیاتی همکاری ها و روابط بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران

barname_hamkari_va_ravabet_beynolmelal_sazman_tose`e_tejarat_Iran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مروری بر برنامه عملیاتی همکاری ها و روابط بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران”

مروری بر برنامه عملیاتی همکاری ها و روابط بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران

اسلاید 1: مروری بر برنامه عملیاتی همکاریها و روابط بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران

اسلاید 2: سازمان در پی یک تحول ساختاری در شهریور ماه 1386 برنامه همکاری با سازمان های بین المللی مرتبط و سازمان های همتا (TPOs ) را در دستور کارخود قرار داد و در این راستا، دفتر امور نمایندگی ها در مجموعه معاونت بازاریابی و تنظیم روابط ایجاد شد.

اسلاید 3: سازمان به منظور تنظیم روابط با سازمان ها و مجامع بین المللی و سازمان های تجارت خارجی، یک برنامه عملیاتی را جهت سال 2008 میلادی (1387) به این شرح طراحی نمود:

اسلاید 4: (برنامه عملیاتی روابط با سازمان های تجارت خارجی و مجامع بین المللی و منطقه ای در سال 2008)

اسلاید 5:

اسلاید 6:

اسلاید 7:

اسلاید 8: در اجرای برنامه عملیاتی یاد شده در ژانویه (بهمن ماه) 1386 سازمان توسعه تجارت ایران پذیرایی هیات کارشناسان مرکز تجارت بین المللی (ITC) شد که نقطه آغاز همکاری هدفمند سازمان با این موسسه بین المللی تلقی می گردد.

اسلاید 9: شرحی بر ITC : مرکز تجارت بین الملل (ITC) یک آژانس همکاری های فنی مشترک وابسته به کنفرانس ملل متحد برای توسعه و همکاری (UNCTAD) و سازمان تجارت جهانی (WTO) است که بطور عمده بر توسعه جنبه های مختلف تجارت و کسب و کار تمرکز دارد، که این ماموریت آن را با سازمان های تجارت جهانی (TPO ها) همکار و مرتبط می سازد.

اسلاید 10: چشم انداز (VISION) ITC : «مشارکت در موفقیت کشورها برای توسعه صادرات»

اسلاید 11: مأموریت (Mission) ITC : «ITC برای توانمندسازی شرکتهای خصوصی بویژه بنگاه های کوچک و متوسط راه حل هایی ارائه کرد و از فرآیند سیاستگذاری توسعه تجارت پشتیبانی می نماید.» برای این منظور ITC در ارتباط با شبکه های جهانی TPO ها برنامه های خود را دنبال می کند و از طریق TPO ها حمایت از بخش خصوصی هر کشور به عمل آید.

اسلاید 12: سه هدف استراتژیک ITC : پشتیبانی سیاستگذاران برای ادغام فرآیند کسب و کار و تجارت داخل در اقتصاد جهانی .توسعه ظرفیت تامین کنندگان خدمات در پشتیبانی از انواع کسب و کار .تقویت قابلیت رقابتی بین المللی بنگاه ها و شرکتهای خصوصی بویژه SME ها.

اسلاید 13: قابلیت های ITC در پشتیبانی از کسب و کار بنگاه های کوچک و متوسط صادراتی (بطور اجمال) : ITC Development OutcomesITC BeneficiariesITC ClientITC Core CompetenciesBusiness in Trade Policy Export Strategy Trade IntelligenceTrade Support Institution StrengtheningExport CompetitivenessPolicy_MakersTrade Support Institution Business CommunitySmall and Medium-sized ExportersExport Impact for goodGenerating sustainable especially for poor households, by connecting enterprises to global markets

اسلاید 14: در اولین رخداد همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و مرکز تجارت بین المللی . در ژانویه 2008 (بهمن ماه 1387)، جلسات، کارگاه آموزشی و یک سمینار برپا شد که شرح آن اجمالاً به قرار ذیل است:

اسلاید 15: برپایی سمینار مشترک «معرفی خدمات ITC » روز یکشنبه مورخ86/11/7با حضور لیلیا ناس(Lilia Naas)و روبرتو کوردون (Roberto Cordon) از کارشناسان ارشد ITC . برپایی کارگاه آموزشی «ابزارهای تحلیل بازار» توسط سندرا دویلیر Sandra Devillier و روبرتو کوردون، مدرسین اعزامی از ITC از روز دوشنبه مورخ 8/11/86 لغایت چهارشنبه مورخ 86/11/10 که در نهایت با اعطای گواهینامه بین المللی ITC به شرکت کنندگان در این کارگاه خاتمه یافت.

اسلاید 16: تشکیل جلسه مشترک «شبکه تجارت هوشمند» با سخنرانی پل کلی (Paul Kelly) ، کارشناس ارشد ITC و با حضور مدیران و کارشناسان سازمان توسعه تجارت ایران و نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در روز یکشنبه 86/11/7 .تشکیل جلسه مشترک بحث پیرامون موضوع «استراتژی ملی صادرات» با سخنرانی اون اسکی Owen Skae))، کارشناس ارشد ITC و با حضور مدیران سازمان و برخی مدیران تشکل های صادراتی در صبح روز دوشنبه مورخ 86/11/8.

اسلاید 17: تشکیل جلسه مشترک بحث پیرامون «استراتژی صادرات بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) » با سخنرانی کریستین پلانچت (Christian Planchette)، کارشناس ارشد آموزش از ITC در بعداز ظهر روز دوشنبه مورخ 86/11/8 .جلسه ملاقات با وقار احمد شاه، مدیر بخش تجارت و سرمایه گذاری سازمان همکاری های اقتصادی (ECO) با حضور نمایندگان سازمان، لیلیا ناس و پلی کلی از ITC در محل دبیرخانه اکو در روز سه شنبه مورخ 86/11/9 .

اسلاید 18: جلسه ملاقات با دکتر احمد سالاری، اقتصاد دان و مدیربخش توسعه تجارت UNDP در نمایندگی ملل متحد (UN) با حضور نمایندگان سازمان و لیلیا ناس از ITC در بعدازظهر روز پنج شنبه مورخ 86/11/11.جلسه ملاقات با رییس صندوق توسعه صادرات آبزیان در ظهر روز پنجشنبه مورخ 86/11/11.

اسلاید 19: جلسه جمع بندی نهایی سفر هیات اعزامی از ITC و قریب به شش روز جلسات مشترک با سازمان توسعه تجارت ایران که با حضور این جانب در صبح روز پنج شنبه مورخ 86/11/11 تشکیل شد . در این جلسه نکات ذیل مدنظر قرار گرفتند: - تعیین اولویت های صادرات کالا و خدمات از سوی سازمان برای بهره مندی بیشتر از برنامه های ITC. - بررسی چگونگی پشتیبانی از پروژه های توسعه تجارت خارجی کشور با مدیریت سازمان توسعه تجارت ایران.در پایان، از حسن عنایت و همکاری حضرتعالی و سایر همکاران و همچنین جناب آقای معیری سفیر و نماینده محترم دائم جمهوری اسلامی ایران در ملل متحد (ژنو)کمال تشکر را دارم.

اسلاید 20: همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و ITC در آینده نزدیکی و عنوان آزمایش اول همکاری ها در حوزه توسعه صادرات کفش چرمی آغاز خواهد شد و در ماه های آینده مشاورین به منظور بررسی صنعت کفش ایران و ظرفیت های صادراتی آن به ایران خواهند آمد.

اسلاید 21: فعالیت های روابط خارجی سازمان با تمرکز بر گسترش روابط و همکاری ها با سازمان های همتا (TPO ها) طبق برنامه عملیاتی همچنان در جریان است و این امر موب تعدد کارها و فعالیت ها خصوصاً در بخش دفتر امور نمایندگی های سازمان گردیده است و همکاران با علاقه دستور و برنامه محوله را پیش می برند.

اسلاید 22: پیشنهادها : با توجه به روند مطلوب فعالیت ها و براساس علاقه موجود در پرسنل دو پیشنهاد ذیل مطرح میگردند: تخصیص منابع مالی قوی تر در پشتیبانی از برنامه عملیاتی سازمان در حوزه روابط بین المللی و همکاری با سازمان های همتا.مساعدت به تسریع روند استقرار شعب و نمایندگی های سازمان مستقل از رایزنان بازرگانی در بازارهای هدف (21 کشور) در راستای مصوبه هیات دولت در سال 1384 . همکاری قوی تر و فعال تر سازمان توسعه تجارت ایران و دفتر نمایندگی تام الاختیار تجاری به عنوان دو جریان مکمل برای پشتیبانی مذاکرات الحاق به WTO

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید