Sonography

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی سونوگرافی زیمنس”

معرفی سونوگرافی زیمنس

اسلاید 1: به نام خدااصول سیستم های تصویرنگاری پزشکیاستاد سیدرضا اسدی وانانیسونوگرافی زیمنس سید سعید حکمتی

اسلاید 2: سونوگرافیسونوگرافی دستگاه تصویربرداری تشخیصی است که با استفاده از امواج فرا صوت با فرکانس بالا امکان مشاهده اندام درونی بدن مانند قلب، رگ ها، کلیه ها، کبد و جنین در دوران بارداری را فراهم می کند. در این روش تصویربرداری، یک پروب روی پوست (بعد از مالیدن ژل کوپلینگ) و یا داخل یک حفره از بدن قرار داده می شود و انرژی اولتراسونیک را ساطع می کند. سونوگرافی از نظر ساختار دستگاه به دو گروه مبله و پرتابل تقسیم می شود و از نظر تکنولوژی امواج فرا صوت (اولتراسوند)، شامل اولتراسوند سه بعدی، چهاربعدی (تصویر سه بعدی به همراه حرکت در زمان) و سونوگرافی داپلر می باشد.

اسلاید 3: سونوگرافیمهمترین مواردی که در هنگام خرید دستگاه سونوگرافی باید در نظر گرفت : 1) نوع دستگاه مبله یا پرتابل 2) تخصص پزشک و نوع استفاده از دستگاه 3) میزان استفاده از دستگاه 4) کیفیت دستگاه و خدمات پس از فروش 5) قابلیت به روزرسانی دستگاه 6)دقت تصاویر دستگاه7)پروب های همراه دستگاه و محل قرارگیری آنها8) دقت تصویر دستگاه سونوگرافی در حالتهای مختلف9) یکنواخت بودن تصویر مانیتور دستگاه سونوگرافی و تصویر چاپ شده

اسلاید 4: Sonography Siemens x150 Acuson X150یک دستگاه سونوگرافی در رده اقتصادی است که در سال 2006 به بازار عرضه شده است. این دستگاه ترکیبی از یک رابط کاربری بصری ساده و در عین حال قدرتمند با کاربردهای ارگونومی است. Acuson X150 سیستم فوق‌العاده فشرده و قابل حملامکان بهره‌مندی از یک مانیتور تا شونده 15 اینچی را که بر روی یک بازوی نگهدارنده قرار گرفته، می‌دهد. با استفاده از این سیستم می‌توان گزارش آزمون‌ها را مطابق با گردش کار تنظیم کرد و اطلاعات را به سرعت ذخیره و در سایر شبکه‌های موجود در بیمارستان به اشتراک گذاشت.Acuson X150علاوه بر کاربردهای عمومی، برای لاین زنان/ زایمان و تصویربرداری عروق نیز مناسب است.

7,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید