علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

معرفی مختصر زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت

JavaScript

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی مختصر زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت”

معرفی مختصر زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت

اسلاید 1: نام و نام خانوادگی : حدیث عبودیرشته : مهندسی کامپیوتراستاد مربوطه : جناب اقای الماسی نژاددرس : توسعه کسب و کار نوپا1401-1400عنوان ارائه: معرفی زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت

اسلاید 2: JavaScript که به اختصار JS نیز نامیده می‌شود ، یکی از محبوبترین زبان‌های برنامه نویسی است . جاوا اسکریپت زبانی سطح بالا ، داینامیک ، شی‌گرا و تفسیری است که از شیوه‌های مختلف برنامه نویسی پشتیبانی می‌کند. جاوا اسکریپت از سال 2014 تا امسال که 2021 است به عنوان محبوب ترین و پرکاربردترین زبان برنامه نویسی در جهان نامبرده می شود و خب دلایل آن هم مشخص است چون جاوا اسکریپت تقریبا در هر شرایطی اجرا می شود و کاربرد دارد و همچنین در سیکل های سالیانه آپدیت های رسمی بسیار خوبی دریافت می کند که باعث می شود این زبان همیشه در جایگاه بالای جدول محبوب و پرکاربردترین زبان برنامه نویسی جهان قرار داشته باشد. JavaScript

اسلاید 3: ازاین زبان می‌توان برای برنامه نویسی سمت سرور ((Server Side، اپلیکیشن‌های موبایل ، بازی و اپلیکیشن‌های دسکتاپ استفاده کرد. بنابراین می‌توان اینگونه برداشت کرد که زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت ، یک زبان همه فن حریف است.

اسلاید 4: زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت برای اولین بار توسط شرکت Netescape در سال 1995 استفاده شد. بعد از اینکه برنامه‌نویسان و طراحان سایت متوجه شدند که زبان‌های برنامه‌نویسی دیگری که در طراحی سایت مورد استفاده قرار می‌گیرند کاربرد لازم را نداشته و به نوعی باعث از بین رفتن زحمت‌های آن‌ها در جهت دیده‌شدن می‌شوند، متوجه شدند که یک زبان برنامه‌نویسی دیگر برای رفع این مشکل و به نوعی روح‌دادن به سایت، شکل‌ها و متن‌ها نیاز است و در 1995 شرکت نت‌اسکیپ برای اولین بار زبان جاوا اسکریپت را در مرورگرهای خود به کار برد.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید