سایر تحقیق و پژوهش

معرفی کمیته بین المللی پارالمپیک – IPC

IPC

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معرفی کمیته بین المللی پارالمپیک – IPC”

معرفی کمیته بین المللی پارالمپیک – IPC

اسلاید 1: معرفی کمیته بین المللی پارالمپیک IPCارائه:

اسلاید 2: مقدمهکمیته بین المللی پارالمپیک، (IPC) به عنوان سازمان جهانی ملولی جنبش پارالمپیک می باشد. IPC بازیهای پارالمپیک تابستانی و زمستانی را سازماندهی و مسابقات قهرمانی جهان و سایر مسابقات را نیز نظارت و هماهنگ می نماید.IPC متعهد به قادر ساختن ورزشکاران پارالمپیکی جهت دستیابی به اعتلای (تعالی) ورزشی و توسعه فرصت های ورزشی برای تمامی افراد معلول از سطح مبتدی تا سطح نخبه و برتر می باشد. علاوه بر این، هدف IPC ترویج ارزشهای پارالمپیک شامل جرات، اراده، الهام بخشی و برابری است.IPC که در ۲۲ سپتامبر ۱۹۸۹ تاسیس شد، این تشکیلات یک سازمان غیر انتفاعی بین المللی است که توسط ۱۶۵ کمیته ملی پارالمپیک (NPCs از پنج منطقه و چهار فدراسیون بین المللی ورزشهای معلولین (IOSDs) تشکیل و اداره میشود. مقر اصلی (ستاد مرکزی) IPC و تیم مدیریتی آن در شهر بن آلمان مستقر است. این سازمان دارای یک اساسنامه و ساختار دمکراتیک بوده و متشکل از نمایندگان انتخابی می باشد.

اسلاید 3: چهار سازمان بین المللی ورزشهای معلولین (IOSDs عبارتند از:CP-ISRA : انجمن بین المللی ورزشها و تفریحات مبتلایان به فلج مغزی.IBSA فدراسیون بین المللی ورزشهای نابینایان.INAS-FID : فدراسیون بین المللی ورزشهای کم توانان ذهنی۔IWAS: فدراسیون بین المللی ورزشهای افراد ویلچری و قطع عضو.

اسلاید 4: در حالیکه سایر سازمانهای بین المللی ورزشهای معلولین محدود به یک گروه معلولیتی یا محدود به یک رشته ورزشی خاص می باشند، اما IPC به عنوان یک سازمان حمایتی و پوشش دهنده، نماینده و متولی چندین رشته ورزشی و گروه های معلولیتی است. سازمانهای ملی ورزشی که IPC را بوجود آوردند، اذعان دارند که آینده ورزش افراد معلول در کنار هم آوردن ورزشکاران با توانایی های مختلف با هدف برگزاری مسابقات مشترک، نهفته است.بازیهای پارالمپیک به سرعت رشد کردند و به یک رویداد ورزشی بین المللی مهم تبدیل شدند. نیاز به مدیریت و حاکمیت کارآمدتر بر این بازیها و داشتن صدایی واحد و هماهنگ با IOC (کمیته بین المللی المپیک) منجر به تشکیل کمیته هماهنگی بین المللی سازمانهای جهانی ورزشهای معلولین (ICC) در سال ۱۹۸۲ شد. تنها ده سال بعد، کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) جایگزین ICC شد.با توجه به افزایش علاقه مندی و پذیرش روزافزون ورزشهای معلولین، گسترش و ارتقاء بازیهای پارالمپیک، بدون شک در آینده همچنان تداوم خواهد یافت.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید