memari_organikk

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “معماری ارگانیک”

معماری ارگانیک

اسلاید 1: به نام خدامعماری ارگانیک

اسلاید 2: مقدمه : نگرش معماری ارگانیک که دردوره جعبه های ساختمانی بلند مدرن،مثل هوایی تازه برای نفس کشیدن ومفری برای تحرک و آرامش بوده .نگاه رایت- یک معمار و شخص انقلابی، وابسته به طبیعت، با گرایشات آرمان گرایانه به آزادی فردی و اجتماعی - به عنوان نمونه کامل و بارز نگاه ارگانیک به زندگی و معماری، حتی امروز موضوعی کهنه و تمام شده محسوب نمی شود، بلکه - شاید تحت عناوینی دیگر- جدی تر شده و اهمیت بیشتری یافته است.

اسلاید 3: پدیده ارگانیک: ارگانیسم : مجموعه اجزا و اعضایی که جسم یک موجود را می سازند. مفاهیم : عملکرد زیبایی

اسلاید 4: - ریشه اصلی معماری ارگانیک فلسفه رمانتیسم واکنشی در برابر عقل مدرن – در مقابل کلاسیسم

اسلاید 5: کلاسیسیسم رمانتیسماحساس و عاطفههیجان-شعر-ادبیاتایجاد ابهام و توهمبر انگیختن احساستحسین طبیعتعقل و منطقفیزیک-ریاضیوضوح-عدم ابهامنظم-تقارن تناسبسلطه بر طبیعت

اسلاید 6: فردریش ویلهم شیلینگ :طبیعت جزئی ازانسان است بین انسان و طبیعت جدایی نیست. ساموئل تیلور کولریج :فرم ارگانیک همان گونه که از درون رشد می کند، شکل می گیرد.

اسلاید 7: لائوتسه : واقعیت بنا از چهار دیوار و یک سقف تشکیل نمی شود،بلکه باید این واقعیت را در فضای درونی آن، یعنی فضایی که ما در آن زندگی می کنیم جست.

اسلاید 8: پیشرفت سریع تکنولوژیمطرح شدن آهن بتن مسلحروش های جدید لوله کشی و تهویه مطبوعتولید صنعتیمونتاژ واحد های پیش ساخته انبوه سازی در ساختمان سازی

اسلاید 9: معماری ارگانیک پدیده ای منفرد معمار ارگانیک پایبند به سبک فردیغرض و هدف معمار همخوانی و همگامی با طبیعتمعماری ارگانیک نوعی بیان معماری که فرد را از واقعیات اجتماعی دور و جدا می کند.

اسلاید 10: معماری ارگانیک :توجه به انسان و زندگیتوجه به ساختمان به عنوان مجموعه کلیه فعالیت های انسانی و احساسات شخصی ساکنینتوجه به خوشبختی روحی روانی انسان در تشکل فضایی اتاق،خانه و شهرمعماری ارگانیک و رایت

اسلاید 11: معماری ارگانیک انسانی بودن به جای انسان گرا بودن

اسلاید 12: فرم های ساختمانیاصول معماری ارگانیک :طبیعت به عنوان الگوفرد گراییملی گراییطرح کلی ساختمان سازی ارگانیک

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید