کسب و کار مدیریت و رهبری

مقایسه تطبیقی نظام اداری ایران،ژاپن و آمریکا

nezam-edari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
نیروی انسانی در مدیریت مذاکرات واقدامات بین-المللی چه نقشی را بازی می-کنند؟ بهترین شیوه آموزش مشارکت گروهی با فرهنگ مختلط چیست؟ محیط بین-المللی به سرعت درحال تغییراست. هیچ چیز ثابتی وجود ندارد. عواملی که دیروز سبب موفقیت بودند، ممکن است در دنیای فردا سبب شکست شوند. رهبران کنونی باید برای ایجاد مدل-های نوین مدیریتی، مسئولیت مضاعفی را به-عهده بگیرند، چرا که بسیاری از فرضیاتی که مطابق آنها عمل می-کردند، درحال منسوخ شدن است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
751 بازدید, 4 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مقایسه تطبیقی نظام اداری ایران،ژاپن و آمریکا”

مقایسه تطبیقی نظام اداری ایران،ژاپن و آمریکا

اسلاید 1: به نام خدا نام استاد : نام و نام خانوادگی :موضوع : مدیریت تطبیقی در نظام اداری سه کشور ژاپن ،آمریکا و ایران

اسلاید 2: یکی از مهمترین مسائلی مطرح در کشورها ی توسعه یافته بررسی جایگاه مدیریت در منابع انسانی است که در کشورهای پیشرفته برایکشف نیروهای کار خلاق مورد ارزیابی قرار می گیرد در نتیجه مهمترین علت پیشرفت کشورهای توسعه یافته را همین موضوع می دانند.) سایت جامع خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی: 1388 )منابع انسانی از نقشی کلیدی در تحقق اهداف سازمانی و همچنین در تلفیق و ترکیب سایر منابع وارده به سازمان برخوردارمی باشد.) سرلک، 1389 : 5 ))استفاده مدیریت منابع انسانی، مدیریت انسان-ها را در حدود رابطه کارمند - کارفرما مدنظر دارد. این مدیریت عموماً با یکی از دو منظورصورت میگیرد. )استون » ارضای نیازهای فردی کارکنان « یا » کارآ از انسان-ها در دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان: 1993 ))مدیریت منابع انسانی شامل دو عرصه بسیار وسیع است: مدیریت کارکنانی و وظایف توسعه-ای. هدف اصلی، پاسخگویی به سئوالات اساسی پیرامون توجه به اهمیت منابع انسانی ازجنبه جهانی است. مدیران ارشد چگونه قادرندیک گروه مدیریتی با فرهنگ مختلط را تربیت کنند؟مدیریت

اسلاید 3: نیروی انسانی در مدیریت مذاکرات واقدامات بین-المللی چه نقشی را بازی می-کنند؟ بهترین شیوه آموزش مشارکت گروهی با فرهنگ مختلط چیست؟ محیط بین-المللی به سرعت درحال تغییراست. هیچ چیز ثابتی وجود ندارد. عواملی که دیروز سبب موفقیت بودند، ممکن است در دنیای فردا سبب شکست شوند. رهبران کنونی باید برای ایجاد مدل-های نوین مدیریتی، مسئولیت مضاعفی را به-عهده بگیرند، چرا که بسیاری از فرضیاتی که مطابق آنها عمل می-کردند، درحال منسوخ شدن است.مدیریت منابع انسانی جهانی برای تربیت و مدیریت بر کارکنانی که در بخش-های استراتژیک و عملیاتی با تناقضاتی مواجه هستند و نیز رای کسانی که توانایی مدیریت کردن بر فرهنگ-های گوناگون را دارند، قالب سازمان-یافته مناسبی ارائه میکند. زمانی واحدهای منابع انسانی به عنوان عوامل مکانیکی در نظر گرفته می شدند که سازمان-ها را در زمینه های استخدام، اخراج و احتمالاً آموزش کارکنان یاری می رساندند. یعنی واحد منابع انسانی یک الزام اداری یا شاید اندکی فراتر از این مقوله تلقی می شد. در مدت بیست سال گذشته، اهمیت نیروی کار منعطف، خوب برانگیخته شده و بسیار ماهرانه آشکار شده است. درحال حاضر از واحد منابع انسانی نتظار می-رود که ارزشی را به سازمان بیفزاید نه اینکه فقط هزینه ای را برای سازمان ایجاد کند. .)خیراندیش و افشارنژاد، 1384 : 21 )) یشتر واحدهای منابع انسانی پیشرفته و توانمند ممکن است فقط بر کارمندیابی، اداره برنامه های توسعه و آموزش و طراحی خلاقیت-ها در جهت افزایش تنوع بازار نظارت کنند، اما این مسئلهای نیست که موردنیاز مدیران حرفه ای منابع انسانی باشد. آنان باید در جهت بازنگری و شکل دهی مجدد واحد منابع انسانی همکاریهایی را با مدیران عملیاتی ترتیب داده، به پیامدهای آن متعهد شوند. مدیران صفی به سهامداران برای ایجاد ارزش اقتصادی به مشتریان درجهت ارائه خدمات یا تولید با ارزش و به کارکنان درقبال طراحی محل کاری ارزشمند پاسخگو هستند. ضروری است مدیران منابع انسانی نیز بخشی از این توافق-ها باشند .)اولریش و بروکبنک، (1385 : 17  

اسلاید 4: استخدام مادام العمرنظام رینگی :رین یعنی پیشنهاد دادن به بالا دست وجلب نظر وی و گی یعنی اندیشه کردن و تصمیم گرفتن.ترفیع و پیشرفت بطئی وکند ارزیابی جمعی و ضمنی دراز مدت و مقطعی و غیر رسمی است توجه به تمام جنبه های زندگی کارکنان مدیریت در محل: ینعی رابطه عاطفی کارمندان و مدیران ژاپنی بقدری قوی است که هیچ مدیری پشت در های بسته نمیماند بلکه همراه کارکنان در قسمت های مختلف کارخانه به مدیریت میپردازد. برنامه ریزی سوگیری بلند مدت دارد.تصمیم گیری بصورت گروهی و از راه همگرایی انجام می شود.مسئولیت و پاسخ گویی گروهی است.روند تصمیم گیری کند اما اجرای آن تند است.در ساختار سازمانی غیر رسمی استجابجایی افراد بین سازمان ها سخت است.وفاداری به شرکت در حد بالایی استآموزش کارکنان یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب میشود.مدیریت مشارکتی است و ارتباط از پایین به بالاستنظاررت بر کارکرد گروه متمرکز است نه بر عملکرد فردامنیت شغلی بالاستملاک ارشدیت خدمت بالاستمدیریت در محل:رابطه عاطفی میان مدیران ژاپنی و کارمندان به قدری وسیع است که هیچ مدیری در موسسات ژاپنی در یک مجموعه دفتری دورافتاده و پشت درهای بسته مخفی نمی گردد. بلکه همراه با کارمندان خود در قسمتهای مختلف کارخانه به فعالیت می پردازد و نامیده می شود.)همان: » مدیریت در محل « ، از انجام امور و مشکلات و نواقص کار، آگاه می گردد. این شیوه رهبری 236 ))ویژگی مدیریت ژاپنی

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید