manshor-hoghog-bimar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “منشور حقوق بیمار”

منشور حقوق بیمار

اسلاید 1: منشورحقوق بيمارسازمان پزشکی قانونی کشور

اسلاید 2: مقدمهبيمارستان مكان نامانوس وغريبی است كه بيمار نگران از سلامتی خود پا به آن می گذارد و با تصوير متناقضی با محيط خانواده اش مواجه می شود.چهره های نا آشنا، دكوراسيون و رنگ آميزی غريب، نظام حاكم ، روابط قراردادی و ... همه و همه موجب می شود فرد احساس صميميت و الفت موجود در خانه را در محيط بيمارستان نيابد.از طرفی بيماری به فرد احساس نا امنی ميدهد. ترس از عفونت ، تشخيص و درمان غلط، سهل انگاری و... مسائلی است كه او را نگران می سازد.

اسلاید 3: مقدمهبيمار مانند هر انسان ديگری نيازهايی حياتی دارد كه به علت بيماری نميتواند برخی از آنها را بطور كامل تامين كند.شناخت اين نيازها چهارچوب مفيدی برای ارائه مراقبتهای لازم خواهد بود.

اسلاید 4: مقدمهخدمات ارائه شده بايد در رابطه با نيازهای بيماران باشد تا باعث رضايتمندی و خشنودی آنها شود.نظامهای بهداشتی و درمانی بيشتر كشورها منشوری را با عنوان «منشور حقوق بيمار»تدوين و هنگام بستری بيمار، در واحد پذيرش به وی تسليم می كنند تا با حقوق خود كاملا آشنا شود.آگاهی بيماران از حقوق خود و سهيم كردن آنها در تصميم گيری،باعث افزايش كيفيت مراقبتها، تسريع بهبودی آنها ، كاهش دوران بستری و جلوگيری از صدمات روحی و جسمی می شود.

اسلاید 5: مقدمهموضوع حقوق بيماران بصورت روزافزونی برای قانونگذاران، پزشكان و سازمانهای بهداشتی، بعنوان مفهومی مهم نمايان می شود.آسيب پذيری بيمار او را بآسانی در معرض عوارض و ناسازگاريهای ناشی از درمان و تخلفات و نقاط ضعف و قوت سيستم تامين كننده مراقبت بهداشتی درمانی جامعه قرار می دهد.به همين منظور، منشورهائی در رابطه با حقوق بيماران توسط گروههای متخصص طراحی شده است.

اسلاید 6: اصول حقوق بيمارالف- برخورداری از مراقبت و درمان مناسب با كيفيت بالا 1- بيمار حق دارد خدمات بهداشتی درمانی را متناسب با نيازهای خود دريافت كند. 2- بيمار حق دارد در تمام موارد بويژه در مورد فوريتهای پزشكی سريعا به وضع وی رسيدگی شود. 3- عموم مردم صرف نظراز موقعيت اجتماعی حق دارند تحت مراقبتهای بهداشتی و درمانی مطابق با استانداردهای حرفه ای قرار گيرند. 4- بيمار حق دارد از مراقبت دقيق،عادلانه،بشردوستانه، بدون تبعيض نژادی و بدون درنظرگرفتن رنگ پوست، جنسيت، مليت، شغل، مذهب و منبع پرداخت هزينه، توام با احترام برخوردار شود.

اسلاید 7: F.MARDANI-MD

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید