mahart-afzaysh-azt-nfs

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مهارت افزایش عزّت نفس”

مهارت افزایش عزّت نفس

اسلاید 1: مهارت افزایش عزّت نفسارائه:

اسلاید 2:

اسلاید 3: عزت نفس عزت نفس به معنای احساس‌ ارزشمندی‌ فرد نسبت به خودش و اینکه چگونه خود را ارزیابی و تایید می‌کند می‌باشد، در واقع تعریف عزت نفس به صورت داشتن نگرش صادقانه فرد نسبت‌ به خودش بیان می‌شود. دانشجویی را تصور کنید که نتوانسته در امتحانی دشوار نمره لازم را کسب نماید. اگر وی دارای عزت نفس بالایی باشد ناکامی خود را به عواملی چون: نداشتن مطالعه‌ کافی و یا دشواری‌ سوالات‌ امتحان نسبت خواهد‌ داد و این موضوع هرگز باعث نمی‌شود که احساس ناتوانی کند و یا به این فکر کند که در امتحانات بعدی نیز شکست خواهد خورد. داشتن عزت نفس بالا او را به سمت پذیرش‌ واقعیت سوق داده و باعث می‌شود او یافتن علت ناکامی خود را جایگزین حس ترحم و دلسوزی و یا تسلیم نماید.

اسلاید 4:

اسلاید 5: مهارت های جدید یاد بگیرید وقتی در کاری که مطابق با استعدادها و علایق شما باشد ، مهارت پیدا می کنید ، احساس صلاحیت خود را افزایش می دهید ،این موضوع به شما کمک می کند خود را دوست داشته باشید و به خود افتخار کنید.فرض کنید کاری انجام ندهید و بیکار باشید و  هیچ اقدامی نکنید مطمئنا عزت نفس شما پایین می آید پس در گام اول مهارت های جدید بیاموزید و خود را داخل چالش قرار دهید!

اسلاید 6: دستاوردهای خود را بنویسید  در مورد تمام کارهایی که شما انجام داده اید آنها را مرور کرده سپس آنها را یادداشت کنید. لیستی از همه کارهایی که انجام داده اید و احساس می کنید به آنها افتخار کنید را تهیه کنیدهمه کارهایی که به خوبی انجام داده اید را مرور کنید، وقتی به یادآوری توانایی خود در انجام کارها و انجام کارهای خوب بیافتید عزت نفس شما بالاتر می رود.

4,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید