صفحه 1:
۱ Oe 0

صفحه 2:
3 (اطلاعات را دریافت می کنیم؟) اف 0ك 9 درصد ‎٠‏ از طريق شنيدن 0 درصد ‎Ee Si‏ تك ‏۰ از طریق لمس کردن ۰ 0/6 درصد ۰ از طریق چشیدن 0 درصد

صفحه 3:
0 ‏ا‎ Pepe 0) درصد آنجه مى خوانيم 0 درصد ‎٠:‏ مى شنويم 0© درصد آنجه مى بينيم 00 ‏ا ا‎ Bo) 0 درصد آنچه می گوئیم در حالیکه گفتگو می کنیم ‎Yee Eee Be TslO)‏ ۱۳ دهيم

صفحه 4:
روشهاى يادكيرى وآموزش 2 ياد آوردن يس از © ساعت. 121111 ۰ گفتن 20060 32000 60 ‏درصد‎ 0 ale GLa « ‏درصد‎ ۰ ترکیب گفتن ونشان دادن . 66 درصد وه ‎ees)‏

صفحه 5:
ا لك ‎٠‏ علاقه افراد به خودشان ده برابر بيش از علاقه شان به ‎Pg gC‏ ا ا ا ‎pee ker In‏ ‎cee re oe CN‏ ‏۰ تک واژه «شما»را جایگزین چهار واژه « منمال من» بربای من» به من» کنید. ‏* منافع وارزيشها را از ديد خودتان تعريف وتوصيف نكنيد.

صفحه 6:
جه كنيم نا افراد احساس كنند كه مهم 0 اس است.سعى كنيد با مهاريتهاى اريتباطى زير به اين نيازها باسخ دهيد. ۱ Pee Ts yr celia ۹ "تا جائیکه امکان دارد»اسم آنها را بازگو کنید. فل ‎IVE‏ ‏توجه داشته اید.

صفحه 7:
”از واثيه هاى «شما» و « براى شما»ءبيش از « من؛ مال ‎BY)‏ ۳ ۱ h ‏بوده اند,‎ لابه همه افراد كروه توجه كنيد.

صفحه 8:
چگونه با دیگران موافق شوید؟ ا ۱۳ هموافق بودن خود را به ديكران بكوئيد. ا ل ره بسيار ضرورى باشد. “©-اشتباهاتتان را بيذيريد. از برخورد وجدال کردن بپرهيزید. ۱۳ ۱ Cee as no)

صفحه 9:
۱ ee aD a BRT LTR eae CWO OE ‎CWP gers) ey‏ ل ال ل دوست نداريد هيج وازه اى را از دست بدهيد. ‎0 ‏۰ تا زمانی که مخاطب چیزی می گوید»‌صبر کنید ومزیاحم او ‏ا ا 5

صفحه 10:
جكونه بر ديكران تآثير بكذاريم؟ ‎٠‏ علائق وخواسته هاى آنان را بشناسيد وبيابيد. ‎wry‏ ا ا لاك ‏۰ درست گوش بدهید .درست بپرسید و درست متقاعد ‎ass‏

صفحه 11:
ا ماه ‎(@IDAS ))‏ جلب توجه مخاطب 241080011000 2 منافع و ارز ش ها ‎OPERECTS‏ = میل و انگیزه و کشش رات ۳ 2 00 Sak oad رضايت ۱/۵۹0 2

صفحه 12:
مدل ار تباطی و نیاز شناسی ‎<LOCATE»‏ ‏0- كوش كنيد للاع 151 اگر ااا هارا که بیانگر کمبودها. آرزوهاء ارزشها و انتظارات مشترى هستند با دقت وحساسيت كوش كنيد.

صفحه 13:
- ببینید ۴ ۱ te ee ke bree eee ‏تواند با مشاهده ظاهر» پوشش و محل کسب و کار زندگی‎ ‏مشترى نكات زيادى را بيدا كند.‎ ‎Sie)‏ 0 درل ی فروشنده حرفه ای می کوشد مجموعه شنیده هاء ۳۳ یافته ها و دریافت های ناشی از 02 كفت و شنودهاء مشاهدات و مطالعات را به خوبی بهم ربط دهد تا ‎wali sigs |)‏ ‎ne ety

صفحه 14:
SK QUESTION ‏سئوال کنید‎ -4 سئوالات درستء بجاء بموقع و كليدى مى توانند بسيارى از نيازهاى بنهان را آشكار كنند. خوب سئوال كردن ‎Des EN]‏ 0

صفحه 15:
0 000 5 ore at) با همکاران» دوستان و آشنایان و بستگان مشتری در مورد او و انتظارات و ويزكيهايش صحبت كنيد تا واقعیت ها و نیازها و اولویت هایش را بهتر بشناسید. همدلی کنید ۱۳۱۸۱۰۱43 خود را به جای مشتری بگذارید و موقعیت و وضعیت او را درك كنيد. 030

صفحه 16:
را بیندیشید 4 5 درد ۱ كفتكو كنيد ۳ ‎wus SK‏ ‎Pas‏ ‏تاثیر بگذارید هل دزاایل ۱ دگرگون کنید یاه ا" برداشت كنيد صاعا

صفحه 17:
THINK YIELD Siow OBSERVE ‏ببينيد برذاشت كنيد‎ ea 7 OMMUNICATION Maas 1 ‏ارتباطات‎ 1 INFLUENCE Ww ASIC LISTE is ‏و ی تاثیر بگذارید‎ 0 LINK _ ‏و كوش كنيدبو . یج‎ ‏سر بط د هيد‎ 3

صفحه 18:
(۶ ۳ TACTFUL ‏هوشمند و‎ NEEDY ee ‏نیازمند. و خردمند‎ ee ‏آرزومند وآزمند‎ ۶۱۱۳۹۵۶۹ 011010611110 ‏دج بو‎ HUMAN BEING ‏انديشمند و‎ ‏دانشمند. 1 انسان و‎ EMOTIONAN ot ‏ده‎ ‏دلبنذ ۰ 2۱۵۲۱۵۲۷۸ (صاتمند وآبرومند‎ ‏د رابطه مند و‎ 3 2 خويشاوند . . یو

صفحه 19:

صفحه 20:
عناصر کلیدی در ارتباطات * ارتباطات نگاهی وچشمی ۱ ‎BN tye Ty‏ ** صدا و لحن و بیان * زبان غیر کلامی

صفحه 21:
هشت فرمان ار تباط مفید و سس

صفحه 22:
1-درست فکر کنید. ۰ فکر کنیدپیش از آنکه عمل کنید. و ۱ - واقعيت ها وشرايط جكونه اند؟ - چگونه ارتباط برقرار کنید تا بهتر نتیجه بگیرید؟ - برنامه ریزی وسازماندهی برای ارتباطات مفید و موثر چیست؟ مبنای هر نوع ارتباط »انتخاب واقدام» درست فعر کردن است.

صفحه 23:
آ -درست فکر کنید. مشاهدات خود را ثبت وضبط كنيد. از مشاهدات ديكران هم استفاده كنيد. سا برداشتهاى حاصل از مشاهدات را بصورت نتيجه مشخص و مدون كنيد.

صفحه 24:
0 ‎٠»‏ ببينيد آنجه را ديكران نمى بينند. ‏و لت ا ل تس ۱ را 0 ‏و ۱۳۳۱

صفحه 25:
3-درست گفتگو کنید. ‎٠‏ از تاكتيكها و تكنيكها «بجا»استفاده كنيد. ‎٠‏ در تعيين زمان و مكان و شرايط كفتكو ومذاكره دقت كنيد. ‎٠‏ با موانع مذاكره آشنا باشيد. ‎٠.‏ خصوصیات مذاکره و مذاکره کننده خوب را بشناسید.

صفحه 26:
3-درست گفتگو کنید. ل ل م ا ل ل ل ‎CSW‏ ‏۰ مذاکره موثر را درنتیجه 300 ۰ از مذاکره نتیجه بگیریید.

صفحه 27:
3- درست كفتكو كنيد. ۰ اصول و فنون مذاکره را یاد بگیرید. ۰ برای مذاکره برنامه داشته باشید. ا ا ‎ESE Ore T Le‏ سب Rt ۷ ‏و‎

صفحه 28:
4-درست بپرسید وسوال کنید. ‎٠‏ مهارتهاى درست و خوب سوال كردن را تقويت كنيد. ا ا ا ۱9 ۳ ‎٠‏ هر جيزى را نيرسيد. ‎٠‏ يرسشها شفافء:ساده و دقيق باشند.

صفحه 29:
4-درست بيرسيد وسوال كنيد. ‎٠‏ كم بيرسيد اما خوب بيرسيد. ۰ ستوال جدید را با توجه به پاسخ داده شده »«مکمل سئوالات كذشته بدانيد. ‎٠‏ كاهى مستقيم وكاهى غير مستقيم سئوال كنيد. ‎00000 Os ROPE Sey Paes

صفحه 30:
4-درست بپرسید وسوال کنید. ‎٠‏ از ستوالات کنترلی برای ارزیابی صحت و اعتبار پاسخهای دريافت شده استفاده كنيد. ‏۰ با توجه به پاسخهای احتمالی »سناریوسازی کنید وسئوالات لازم را طراحی کنید.

صفحه 31:
ی * مهارتهاى درست كوش كردن را تقويت كنيد. ا لل 0 ‎٠‏ تمركزءتوجه و آرامش خود را حفظ كنيد. ‏۰ هنگام گوش کردن واکنش مثبت نشان دهید.(علاقه»تأیید و ‎wpe‏ ۳

صفحه 32:
5-در ست ‎BY)‏ + 2 03 كوش 555 وربط بط دهيد. ‎٠‏ هنكام كوش 2 بت دیگران 4 ۱ ۳۳ بعضی نکات مهم را يادداشت كنيد ‎AES OC‏ ۱ شال = 1 نكا بندى كنيد. ‎ari ‏مجموع شنیده ها‎ 10 er a ay by Torre

صفحه 33:
۳۹7 ا ا ‎eS‏ ست ‎are‏ ‎ety eve ere ney‏

صفحه 34:
6-درست تا ثیربگذارید. ‎٠‏ به سايرعوامل ارتباطى «تأثير كذار»با توجه به مخاطب و ویژگیهایش و عوامل ارتباطی استفاده شده بپردازید مانند: ‏"کلیه عوامل و عناصر. تن گفتارب و زبان اندام ‏۷ هدایا و عوامل انگیزشی گوناگون مانند دعوت»مراسم خاص ‎BY ‏ا ا‎ ols

صفحه 35:
‎oer)‏ 0 ثیربگذارید. ‎BRN ERE CER Th‏ احترام اجتماعى خود ‎BS Sele nae ene S Ter a‏ ‎Per ope He LAP ES are es POE

صفحه 36:
7-درست دگرگون کنید (تعدیل,تبد بل .تغییر و تحول) ۱ تبدیل وتغییر وضعیت .شرایط و عوامل گردد. ۰ مهمترین تغییر و تحول ارتباط را می توان در چهار حوزه خلاصه کرد که عبارتند از تغییر و دگرگونی در مدل «نادر»‌شامل: “نكاه 3 ۱۳ ee ihe 4 "رفتار وروش

صفحه 37:
۳ pre) Oe See SS Ee SE eB) ۱73۳ Pee tree STDS See) ۱۳ ‏رل‎ e Re Re ‏ارتباط هستند.‎ an OS SS NUDED OS EES Ye SS Roh) با توجه به بويايى انسان وجامعه»ارتباط ها را بايدار كنيد تا نتایج بهتری حاصل آیند. ل ا ا لم نكات و مهاررتهاى كوناكون ارتباطى است.

صفحه 38:
-«- »درارتباط يعنى درك و انجام هشت فرمان: ا 0 0 ‎ae‏ ا ‏ار ۱۳۳3۳۱0۱ ‎۳ ‏۷درست تعدیلءتبدیل و تغییر دهید. ‏”درست نتيجه كيرى كنيد.

51,000 تومان