صفحه 1:

صفحه 2:
نحوه محاسبه و پیاده سازی قیمت تمام شده مرکز نوسازی و تحول اداری سازمان صنعته معدن و تجارت استان يزه

صفحه 3:
ارتقاء و بهبود فضای کسب وکار و رقابت پذیری ارتقاء و پهبود بهروری واصلاح الگوهای تولیدی و مصرفی یش سهم بهره‌وری تمرکز بر حداکثر استفاده بهینه از منایع اسایی وکاهش عوامل غیر بهره ور © تمرکز بر فرهنگ سازی, اطلاع رسانی وآموزش #ترویج فرهنگ استفاده بهینه از منابع #اصلاح وساده‌سازی فرآیندهای کار

صفحه 4:
فرآیند پیش بینی شده در نظام قیمت تمام شده فعالیتها Gls po ok pls ‏لهج دق‎ تعیین واحد)‌های( مورد نظر جهت محاسبه قیمت تمام شده در کمیته محاسبه قیمت تمام شده فعالیتهای واحد)‌های( انتخاب شده طرح وتایید قیمت تمام شده فعالیتهای واحد(ها) در کمیته عفد تناهم نامه بین ود مورد نظر و سازمان.

صفحه 5:
تشکیل کمیته محاسبه قیمت تمام شده در سازمان رییس کمیته: معاون توسعه مدیریت و منابع دبیر کمیته: رئیس گروه نوسازی وتحول اداری (مسئول دبیرخانه گروه نوسازی و تحول اداری) اس که دیسا ریس اداره مور آداری رس درو مالی - حسابدار- کارپرداز-بالاترین مقام واحد مجری حسب مورد

صفحه 6:
فرآیند پیش بینی شده در نظام قیمت تمام شده فعالیتها تشكيل كمينة مجاسبه قیست تسام شده مر سازسان تعیین واحدهای مورد نظر جهت محاسبه قیمت تمام شده در کمیته محاس» قیمت تمام شوه فالیتهای واحدهای ای طرح وتایید قیمت تمام شده فعالیتهای واحدها در کمیته عقد تفاهم نامه بین واحد مورد نظر و معاون توسعه مدیریت و منابع و یا عناوین مشابه

صفحه 7:
تعیین واحدهای مورد نظر جهت محاسبه قیمت تمام شده در کمیته در اولین جلسه کمیته. حیطه محاسبه قیمت تمام شده ادارات صنعت. معدن و تجارت شهرستان تابعه در نظر گرفته شد.

صفحه 8:
فرآیند پیش بینی شده در نظام قیمت تمام شده فعالیتها تشکیل کمیتة محاسبه قیمت تمام شده در سازمان تعیین واحدهای مورد نظر جهت محاسبه قیمت تمام شده در کمیته محاسبه قیمت تمام شده فعالیتهای واحدهای انتخابی طرح وتایید قیمت تمام شده فعالیتهای واحدها در کمیته عقد تفاهم نامه بین واحد مورد نظر و معاون توسعه مدیریت و منابع و یا عناوین مشابه

صفحه 9:
مراحل محاسبه قیمت تمام شده فعالیت ها مرحله اول: شناسایی عناوین هزینه کرد در سطح واحد مجری - جدول شناسایی هزینه - جدول شناسایی محرک هزینه مرحله دوم: شناسایی فعالیتها - احصا کلیه فعالیتهای مورد عمل در واحد مجری - تعیین زمان اختصاص يافته هر یک از پرسنل به فعالیتها - جدول فعالیتهای واحد به همراه زمان اختصاص داده‌شده اعضاء مرحله سوم: محاسبه قیمت تمام شده هر فعالیت - جدول محاسبه قیمت تمام شده

صفحه 10:
—= مرحله اول- شناسایی هزینه کرد در سطح واحد مجری واحد مجری کلیه هزینه های انجام شده در آن واحد را دسته بندی و محاسبه نماید. بطور مثال هزینه اجاره ماشین برای انجام امور بازرسی فقط برای فرایند بازرسی در نظرگرفته می شود و در فرآیندهای دیگر واحد درنظر گرفته ‎ee‏ هزینه‌های انجام فعالیت ها شامل هزینه های سربار (آب ۰ برق.گاز, تلفن). هزینه های مصرفی و هزینه‌های منابع انسانی

صفحه 11:

صفحه 12:

صفحه 13:
مراحل محاسبه قیمت تمام شده فعالیت ها: مرحله اول: شناسایی عناوین هزینه کرد در سطح واحد مجری - جدول شناسایی هزینه - جدول شناسایی محرک هزینه مرحله دوم: شناسایی فعالیتها - احصا کلیه فعالیتهای مورد عمل در واحد مجری - تعیین زمان اختصاص يافته هر یک از پرسنل به فعالیتها - جدول فعالیتهای واحد به همراه زمان اختصاص داده‌شده اعضاء گروه را ترس تست شا سند مارت - جدول محاسبه قیمت تمام شده

صفحه 14:
مرحله دوم ابى فعالي - احصا كليه فعاليتهاى مورد عمل در واحد مجرى در اين مرحله عناوين كليه فعاليت هاى مورد عمل و محصول آن در يك دوره يكساله بخشى از زمان كارى خود را به آن اختصاص مى دهند مشخص مى كردد. منظور از محصول یک فعالیت خروجی آن می باشد مانند تعداد کارت بازرگانی صادره. تعداد مجوزهای تولید صادره, تعداد مجوزهای اکتشاف معدن صادره تعداد احکام کار گزینی صادره و .. - تعیین زمان اختصاص يافته هر یک از پرسنل به فعالیتها پس از احصا کلیه عناوین» پرسنل واحد مجری. درصد زمان کاری خود را که به هر فعالیت اختصاص می دهند مشخص نمایند. لازم بذکر است کلیه افراد می بایست 1۱۰۰ زمان خود را در فعالیت های واحد صرف نمایند و از کسر نمودن اوقات ناهار یا نماز یا سایر زمانهایی که در آن کار انجام نمی شود. خود داری فرمائید. oe

صفحه 15:
۱۵ ۶ Yi. ۱1 Wi, ۱۵ © به ‎ol‏ زمان اختصاص داده‌شده اعضا فعاليت بازرسى از واحدهاى صنفى توزب بازرسی از واتهایِ تا بازرسی از واحدهای لیدی بركزارى انتخابات هيأت رئيسه و بازرسى و نظارت بر فعاليت اتاق اصناف بركزارى انتخابات هيأت مديره و اتحاديه هاى صنفى شهرستان بركزارى جلسات كميسيون نظارت كار عسات سناد مشا واحدظاق ستاى 29 يروت كنس ويمكيرى يريقة بر شدن آنا سدوريريانه كسب ويزه ايتلركران مجموع مجری ی

صفحه 16:
ادرصد اختصاص فالیت ‎eee‏ ‎ie ene ok‏ بر 220111 بركزارى انتخابات هيأت رئيسه و بازرسى و نظارت بر فعلیت انق اصناف بركزارى اننخايات هيآت مديره و اتحاديه هاى صدفى شهرستان بركزارى جلسات كميسيون نظارت برگزاری جلسات ستاد ساماندهی واحدهای صتفی فاقد برواته كسب وبيكيرى بروانه دار شدن أن هاأ صدوریروانه کسب ویژهایثارگرا مجری دهقانی اشکذری

صفحه 17:
ای مراحل محاسبه قيمت تمام شده فعالیت ها: مرحله اول: شناسایی عناوین هزینه کرد در سطح واحد مجری - جدول شناسایی هزینه - جدول شناسایی محرک هزینه مرحله دوم: شناسایی فعالیتها - احصا کلیه فعالیتهای مورد عمل در واحد مجری - تعیین زمان اختصاص یافته هر یک از پرسنل به فعالیتها > جدول فعالیتهای واحد به همراه زمان احتصاس داده‌شده اعضاء گروه اه - جدول محاسبه قیمت تمام شده

صفحه 18:
مرحله سوم -محاسبه هزینه اقیمت تمام شده هر فعالیت ادا مرینه های سربار سالانه یک واحد محری رایر تعداد پرستل شاغل در واحد مجری تقسیم می نماییم. سپس عدد به دست آمده را با حقوق و مزایای دریافتی سالیانه هر یک از پرسنل جمع و حاصل را در ستون (میزان دریافتی + سرانه هزینه های واحد) جدول ذیل عدد گذاری می نماییم: 6

صفحه 19:
9 ۸ ۸ ۸ pare ‏ا‎ بازرسى از واحدهاى صنفى توزيعى بازرسی از واهدهای صتفی ‎AD‏ باؤرسى از واحدهاى صنقى توليدى

صفحه 20:
قیمت اهزینه تمام شده ee aes oly ججج و وموود وموم وجوه جوم و مومه 022000 eeacasor ععموووه حوجمرجو مه ry ۳۲ art ۳ 55914928 27957464 85472392 101298364 89152504 49914928 146681798 25243098 بازرسی از واحدهای صنفی توزیعی] بازرسی از واحدهای صنفی تنوایی ازرسی از واحدهای صنفی تولیدی] برگزاری انتخابات هيأت رئيسه و بازرسی و نظارت بر فعالیت اتاق اصناف بركزارى انتخلبات هيأت مديره و اتحادیه های صنفی شهرستا |برگزاری جلسات کمیسیون نظارت| برگزاری جلسات ستاد ساماندهی واحدهاى صتفى فاقد يرواته كسب وانه دار شدن أن ها صدورپروانه کسب ویژه ایثارگران

صفحه 21:
فرآیند پیش بینی شده در نظام قیمت تمام شده فعالیتها eq تشکیل کمیتة محاسبه قیمت تمام شده در سازمان تعیین واحدهای مورد نظر جهت محاسبه قیمت تمام شده در کمیته محاسبه قیمت تمام شده فعالیتهای واحدهای انتخابی طرح وتایید قیمت تمام شده فعالیتهای واحدها در کمیته عقد تفاهم نامه بین واحد مورد نظر و معاون توسعه مدیریت و منابع و یا عناوین مشابه

صفحه 22:
حر ا سسا ترم طرح و تابيد قيمت تمام شده فعاليتهاى واحدها در كميته هتایج بدست آمده در کمیته مورد بررسی قرار گرفت و مورد تصویب واقع شد»

صفحه 23:
فرآیند پیش بینی شده در نظام قیمت تمام شده فعالیتها تشکیل کمیتة محاسبه قیمت تمام شده در سازمان تعیین واحدهای مورد نظر جهت محاسبه قیمت تمام شده در کمیته محاسبه قیمت تمام شده فعالیتهای واحدهای انتخابی طرح و ابید قیمت تمام شده فعلیتهای واحدها در کمته عقد تفاهم نامه بین واحد مورد نظر و معاون توسعه مدیریت و منابع و یا عناوین مشابه

صفحه 24:
۱ - ‏سرد‎ iC TUT BARS ‏کج‎ ‎3 ypAZERNIC. 28H | عدم ‎al‏ وه رو ‎Tae aie‏ همان خدمت

صفحه 25:
ات

صفحه 26:
SS TIA PI Hee AP ‏ادها كمي و‎ A ‏مرا ود حری مات دق درج شو‎ Sa | “tals poste GEER Fue SS Sa TEST انا تسج وت یه درفب کر وق رت لحا شل عر رو جوف ار جلو حال م بدي ود مجر توي كريد م ‎WT ig Mg >‏ > سب واه جر قاس عرش رد و يد كر حل ين 02 لسرا تقوب رع ی و عاض ارد سا كي ول اع قد یروط ری مد ی رد سوق مسق کرام سای اش بإ یت و مارهب iy singe ne ‏شي ل‎ he espe int مدید مری ید یگدز اي سل مرن یرو نی وس مود ما شده در قيعت تام د خدمات ويدار عدي وس سر هد گرد ریت وید شراب ات و تجهزات ‎pe ae Ma‏ هب ی ری ید یه مت ما دی و وب

صفحه 27:
وی مروط ب اوه واحد .تب تساه رآ 1 مير واحل مجر مهد اسث نبت به حفظ و تكهدارى تأسيسات : ‎ge‏ امكتاث بو جهيزات ولكذارى تهانت مراقيت رابه عجل ورد ۷ تعهدات دسهاه: ‎yp sel sede Neg ual pope ky eS)‏ مایت :را ی بان مهب مب اعد ری ‎sles‏ ‏مستكا مسهد می گرد رداشت ها و تهدات مالیموشوعتقدمانه اراس مرحدهای مرو امد ‏؟- دستكا متعهد مى كردد سانختمان هاء تأسيسات ‎٠‏ تجهیزت و امکانات مود نیز واحدمجری راطق با توا بهعمل آمده در ار مر وا مجرى قرار دهد. ‏- دستكاء متعهد مى "كردة نبروهاى مازاد (حداكثر ‎٠‏ درصد) واحد محجرى را در طول انجام تفاهمنامه يذيرفته ودر واحدهاى ديكر يه كار كيرد ‎ ‏دستگاه منعهد مى ككردد اطلاعات لازم و معبارهاى كمى و كيفى ارابه خدمات موضوع تفاهمنامه رايه نحو شفاق تعيين و د وين موده وهر ‎AS co wile‏ ‏*- هر تكوته افزايش احتمالى ناشى از فوانين و مقورات در ی مدت مندرج در تفاهمتامه به مبلغ مورد ثواقق اضاهمی گدد ‏1- شرايط عمومى تفاهمنامه : ‏1 مدير واحد مجرى به لحاظ تسهيل نار اموز يراخظى برستل جديتوسيق يه اموومالى دستكاء وكالت مى ‎is Ne il SL‏ كادكتان را بابر قوانين و مقروات و بخشنامه هاى مربوطه كمافى السابق برداخت تمايد بديهى است اين مبالغ از سرجمع اعتبارات در نظر "كرفته در اين تفاهم ناه (از رديف هاى مريوطه) كسر خواهد شد. ‏؟- دستكاه مور مالى) متعهد كرديد بابت اتجام برداخت هلى برسنلى ماهباته و ساير برداخحى هاى كاركتان هيج هزينه لى را دريافت تتمايد. ‎ ‎shetty, ‎ ‏۸- امضاء طرفین تفاهمن: ام ونام خانوادكى مقام ذيصلاح ده ام وتام خاتواد لى مدير واحد مجرىى: |حمد مهدی زایع أحسيتعلى رحیمی تاد ‎ ‎ ‏أسمت : رئيس سازماق سست: ریس ره عتم معدن و مجارت خهرستان اشكدر ‏محل مهر وامضاء: محل مهر و امضاء ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 28:

1 نحوه محاسبه و پیاده سازی قیمت تمام شده 2 اهداف ‏ارتقاء و بهبود فضاي كسب وكار و رقابت پذيري ‏ارتقاء و بهبود بهره‌وري واصالح الگوهاي توليدي و مصرفي ‏افزايش سهم بهره‌وري ‏تمركز بر حداكثر استفاده بهينه از منابع ‏شناسايي وكاهش عوامل غير بهره‌ور ‏تمركز بر فرهنگ سازي ،اطالع رساني وآموزش ‏ترويج فرهنگ استفاده بهينه از منابع ‏اصالح وساده‌سازي فرآيندهاي كار 3 فرآيند پيش بيني شده در نظام قيمت تمام شده فعاليتها .1تشكيل کمیته محاسبه قیمت تمام شده در سازمان .2تعيين واحد)هاي( مورد نظر جهت محاسبه قيمت تمام شده در كميته .3محاسبه قيمت تمام شده فعاليتهاي واحد)هاي( انتخاب شده .4طرح وتاييد قيمت تمام شده فعاليتهاي واحد(ها) در كميته .5عقد تفاهم نامه بين واحد مورد نظر و سازمان 4 تشكيل کمیته محاسبه قیمت تمام شده در سازمان رییس کمیته :معاون توسعه مديريت و منابع دبیر کمیته :رئيس گروه نوسازی وتحول اداری (مسئول دبیرخانه گروه نوسازي و تحول اداری) اعضاء کمیته :ذیحساب -رئيس اداره امور اداری -رئیس اداره امور مالی -حسابدار -كارپرداز-باالترین مقام واحد مجری حسب مورد 5 فرآيند پيش بيني شده در نظام قيمت تمام شده فعاليتها .1تشكيل کمیته محاسبه قیمت تمام شده در سازمان .2تعيين واحدهاي مورد نظر جهت محاسبه قيمت تمام شده در كميته .3محاسبه قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدهاي انتخابي .4طرح وتاييد قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدها در كميته .5عقد تفاهم نامه بين واحد مورد نظر و معاون توسعه مديريت و منابع و يا عناوين مشابه 6 تعيين واحدهاي مورد نظر جهت محاسبه قيمت تمام شده در كميته در اولین جلسه کمیته ،حیطه محاسبه قیمت تمام شده ادارات صنعت ،معدن و تجارت شهرستان تابعه در نظر گرفته شد. 7 فرآيند پيش بيني شده در نظام قيمت تمام شده فعاليتها .1تشكيل کمیته محاسبه قیمت تمام شده در سازمان .2تعيين واحدهاي مورد نظر جهت محاسبه قيمت تمام شده در كميته .3محاسبه قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدهاي انتخابي .4طرح وتاييد قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدها در كميته .5عقد تفاهم نامه بين واحد مورد نظر و معاون توسعه مديريت و منابع و يا عناوين مشابه 8 مراحل محاسبه قيمت تمام شده فعاليت ها مرحله اول :شناسایی عناوین هزينه کرد در سطح واحد مجری جدول شناسایی هزینه جدول aشناسايي محرك هزينهمرحله دوم :شناسايي فعاليتها احصا کلیه فعالیتهای مورد عمل در واحد مجری تعیین زمان اختصاص یافته هر یک از پرسنل به فعالیتها جدول فعاليتهاي واحد به همراه زمان اختصاص داده‌شده اعضاءمرحله سوم :محاسبه قیمت تمام شده هر فعالیت -جدول محاسبه قیمت تمام شده 9 مرحله اول -شناس2ایی هزينه کرد در سطح واحد مجری واحد مجری کلیه هزینه های انجام شده در آن واحد را دسته بندی و محاسبه نماید .بطور مثال هزينه اجاره ماشین برای انجام امور بازرسی فقط برای فرایند بازرسي در نظرگرفته می شود و در فرآيندهاي ديگر واحد درنظر گرفته نمی شود. هزينه‌هاي انجام فعاليت ها شامل هزينه هاي سربار (آب ،برق‌،گاز ،تلفن)، هزينه هاي مصرفي و هزينه‌هاي منابع انساني 10 جدول شناسايي هزينه جدول شناسایی محرک هزینه و نحوه محاسبه عنوان گروه اموال و اثاثیه و تجهیزات اداری وسائط نقليه تجهیزات سمعی و بصری تجهیزات کامپیوتری نیروی انسانی * سیستم های ارتباطی ملزومات اداری انرژی مصرفي ساختمان تعمیرات و نگهداری سایر موارد 11 عنوان کاال نحوه محاسبه هزینه دستگاه کپی استهالک کاغذخردکن استهالک تلویزیون استهالک يخچال استهالک میز ،صندلی ،کتابخانه ،فایل استهالک زیرپایی،جا لباسی موردی خودرو اجاره خودرو سیستم ویدئو کنفرانس استهالک دیتا پروژکتور استهالک کیس و مانیتور استهالک لپ تاپ استهالک پرینتر استهالک اسکنر استهالک ‏UPS استهالک ‏Flash memory موردی نرم افزارها (خرید و پشتیبانی) موردی کیبورد و موس موردی هزينه‌هاي آموزش و همايش موردی نمابر (فکس) استهالک خط موبایل موردی گوشی موبایل استهالک گوشی تلفن استهالک محرک هزینه تعداد تجهيزات تعداد تعدادتجهيزات تعداد تجهيزات تعداد كاركنان تعداد تجهيزات دسترسی به اینترنت موردی تعداد كاركنان کاغذ،مداد،خودکار و ... موردی تعداد آب موردی تعداد کارکنان گاز موردی متراژ()..... برق موردی متراژ سوخت خودرو موردی لیتر ساختمان اجاره ساختمان متراژ فضای اداری تحت اختیار تجهیرات و ملزومات اداری موردی تاسیسات ساختمان موردی خودرو موردی سایر موارد موردی حسب مورد نمونه جدول شناسایی هزینه 12 (موارد مصرفي). ردی ف اقالم هزينه هاي مصرفي محرك 1 تقويم روميزي تعداد 4 2 چسب نواري تعداد 10 5,000 3 كاغذ A4 بسته 24 100,000 2,400,000 4 ماشين دوخت تعداد 1 120,000 120,000 5 خودكار تعداد 30 6,500 195,000 6 تراش تعداد 3 7,000 21,000 7 پاك‌كن تعداد 3 2,000 6,000 8 قندان تعداد 1 35,000 35,000 9 مداد تعداد 4 4,500 18,000 10 قند كيلو 40 25,000 1,000,000 11 چاي بسته 4 150,000 600,000 12 ماشين حساب تعداد 1 100,000 100,000 13 الك غلط گير قلمي تعداد 3 15,000 45,000 14 هزینه شارژپرینتر تعداد 6 400,000 2,400,000 15 منگنه تعداد 10 10,000 100,000 16 زونکن تعداد 10 45,000 450,000 17 کاغذ A5 بسته 11 55,000 605,000 18 دستمال کاغذی تعداد 16 25,000 400,000 19 ماژیک تعداد 4 15,000 60,000 20 کاور و پوشه و گیره تعداد 240 4,600 1,104,000 21 سنجاق وکلیپس بسته 4 10,000 40,000 22 . . . . . 23 … … … ... … تعداد مصرفي در سال جمع کل قيمت هر واحد هزينه ساليانه 25,000 100,000 50,000 0 مراحل محاسبه قيمت تمام شده فعاليت ها: مرحله اول :شناسایی عناوین هزينه کرد در سطح واحد مجری جدول شناسایی هزینه جدول aشناسايي محرك هزينهمرحله دوم :شناسايي فعاليتها احصا کلیه فعالیتهای مورد عمل در واحد مجری تعیین زمان اختصاص یافته هر یک از پرسنل به فعالیتها جدول فعاليتهاي واحد به همراه زمان اختصاص داده‌شده اعضاء گروهمرحله سوم :محاسبه قیمت تمام شده هر فعالیت -جدول محاسبه قیمت تمام شده 13 مرحله دوم -شناسايي فعاليتها احصا کلیه فعالیتهای مورد عمل در واحد مجریدر این مرحله عناوین کلیه فعالیت های مورد عمل و محصول آن در یک دوره یکساله بخشی از زمان کاری خود را به آن اختصاص می دهند مشخص می گردد .منظور از محصول یک فعالیت خروجی آن می باشد مانند تعداد کارت بازرگانی صادره ،تعداد مجوزهای تولید صادره ،تعداد مجوزهای اکتشاف معدن صادره تعداد احکام کار گزینی صادره و . . . تعیین زمان اختصاص یافته هر یک از پرسنل به فعالیتهاپس از احصا کلیه عناوین ،پرسنل واحد مجری ،درصد زمان کاری خود را که به هر فعالیت اختصاص می دهند مشخص نمایند .الزم بذکر است کلیه افراد می بایست %100زمان خود را در فعالیت های واحد صرف نمایند و از کسر نمودن اوقات ناهار یا نماز یا سایر زمانهایی که در آن کار انجام نمی شود ،خود داری فرمائید. 14 جدول فعاليتهاي گروه به همراه زمان اختصاص داده‌شده اعضاء گروه درصد اختصاص زمان 10% 5% 15% 6% 7% 10% 15 فعالیت مجری بازرسی از واحدهای صنفی توزیعی بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی بازرسی از واحدهای صنفي توليدي برگزاری انتخابات هیأت رئیسه و بازرسی و نظارت بر فعالیت اتاق اصناف برگزاری انتخابات هیأت مدیره و اتحادیه های صنفی شهرستان برگزاری جلسات کمیسیون نظارت برگزاری جلسات ستاد ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب وپیگیری پروانه دار شدن آن ها 12% 15% صدورپروانه کسب ویژه ایثارگران ... ... 100% مجموع حسینعلی رحیمی نژاد جدول فعاليتهاي گروه به همراه زمان اختصاص داده‌شده اعضاء گروه 16 درصد اختصاص زمان فعالیت 20% 10% 20% 0% 0% بازرسی از واحدهای صنفی توزیعی بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی بازرسی از واحدهای صنفي توليدي برگزاری انتخابات هیأت رئیسه و بازرسی و نظارت بر فعالیت اتاق اصناف برگزاری انتخابات هیأت مدیره و اتحادیه های صنفی شهرستان 0% برگزاری جلسات کمیسیون نظارت 0% 0% ... 100% برگزاری جلسات ستاد ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب وپیگیری پروانه دار شدن آن ها صدورپروانه کسب ویژه ایثارگران ... مجموع مجری محمد حسین دهقانی اشکذری مراحل محاسبه قيمت تمام شده فعاليت ها: مرحله اول :شناسایی عناوین هزينه کرد در سطح واحد مجری جدول شناسایی هزینه جدول aشناسايي محرك هزينهمرحله دوم :شناسايي فعاليتها احصا کلیه فعالیتهای مورد عمل در واحد مجری تعیین زمان اختصاص یافته هر یک از پرسنل به فعالیتها جدول فعاليتهاي واحد به همراه زمان اختصاص داده‌شده اعضاء گروهمرحله سوم :محاسبه قیمت تمام شده هر فعالیت -جدول محاسبه قیمت تمام شده 17 مرحله سوم -محاسبه هزینه/قیمت تمام شده هر فعالیت ابتدا هزینه های سربار ساالنه یک واحد مجری را بر تعداد پرسنل شاغل در واحد مجری تقسیم می نماییم .سپس عدد به دست آمده را با حقوق و مزایای دریافتی سالیانه هر یک از پرسنل جمع و حاصل را در ستون (میزان دریافتی + سرانه هزینه های واحد) جدول ذیل عدد گذاری می نماییم: 18 جدول محاسبه قیمت تمام شده واحد تعيين شده هزینه ساالنه فرایند (درصد اختصاص زمان) × (میزا]ن کل دریافتی+سرانه هزینه های واحد) میزان کل دریافتی + سرانه هزینه های واحد درصد اختصاص زمان 16828732 8287320+160000000 10% 0 8287320+132000000 0% 33086196 8287320+102000000 30% . 0 8287320+130.000.000 0% . 0 8287320+120000000 0% . 20194478 8287320+160000000 12% 0 8287320+132000000 0% 11028732 8287320+102000000 10% . 0 8287320+130000000 0% . 115458588 8287320+120000000 90% . 25243098 8287320+160000000 15% 0 8287320+132000000 0% 0 8287320+102000000 0% . 0 8287320+130000000 0% . 0 8287320+120000000 0% . 49914928 146681798 25243098 685436600 19 685436600 مجری حسینعلی رحیمی نژاد محمد حسین دهقانی اشکذری حسینعلی رحیمی نژاد محمد حسین دهقانی اشکذری حسینعلی رحیمی نژاد محمد حسین دهقانی اشکذری مجموع فعالیت بازرسی از واحدهای صنفی توزیعی بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی بازرسی از واحدهای صنفي توليدي قیمت/هزینه تمام شده واحد خدمت تعداد خدمت قیمت/هزینه تمام شده فعالیت عنوان فعالیت 30273.3774 1847 55914928 بازرسی از واحدهای صنفی توزیعی 21472.7066 1302 27957464 بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی 101631.857 841 85472392 بازرسی از واحدهای صنفي توليدي 101298364 1 101298364 89152504 1 89152504 8319154.67 6 11283215.2 13 8414366 3 20 49914928 برگزاری انتخابات هیأت رئیسه و بازرسی و نظارت بر فعالیت اتاق اصناف برگزاری انتخابات هیأت مدیره و اتحادیه های صنفی شهرستان برگزاری جلسات کمیسیون نظارت 146681798 برگزاری جلسات ستاد ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب وپیگیری پروانه دار شدن آن ها 25243098 صدورپروانه کسب ویژه ایثارگران فرآيند پيش بيني شده در نظام قيمت تمام شده فعاليتها .1تشكيل کمیته محاسبه قیمت تمام شده در سازمان .2تعيين واحدهاي مورد نظر جهت محاسبه قيمت تمام شده در كميته .3محاسبه قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدهاي انتخابي .4طرح وتاييد قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدها در كميته .5عقد تفاهم نامه بين واحد مورد نظر و معاون توسعه مديريت و منابع و يا عناوين مشابه 21 طرح و تاييد قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدها در كميته «نتايج بدست آمده در كميته مورد بررسي قرار گرفت و مورد تصويب واقع شد» 22 فرآيند پيش بيني شده در نظام قيمت تمام شده فعاليتها .1تشكيل کمیته محاسبه قیمت تمام شده در سازمان .2تعيين واحدهاي مورد نظر جهت محاسبه قيمت تمام شده در كميته .3محاسبه قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدهاي انتخابي .4طرح وتاييد قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدها در كميته .5عقد تفاهم نامه بين واحد مورد نظر و معاون توسعه مديريت و منابع و يا عناوين مشابه 23 |c Z ¼» yÁZÅd Ì·Z§Ã| ‹ ¹Z ¼ ed ‏Ì «Ä»ZÀ ¼ ‏ÅZ̈e ­ 44989c /163466 à Z¼Ä ‹ ]  » )4(ÃZ » { » “ »É c̄ŒZ| » yd ËË|€ ½Â » ¿Z «16Ã{ZÊË €» Y ‏mY «ÄZ »¿¾ÌËM -1نام دستگاه اجرایی: سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان یزد -2مقام ذیصالح طرف توافقنامه: محمد مهدی زارع -4نام واحدمجری: اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان اشکذر -7موضوع تفاهمنامه :انجام فعالیت های مطابق با بند 8تفاهم نامه -8عنوان خدمات مورد توافق: -5مدیر واحد مجری: حسین علی رحیمی نژاد -1-8عنوان خدمت 24 -2-8واحد خدمت بازرسی از واحدهای صنفی توزیعی مورد بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی مورد بازرسی از واحدهای صنفي توليدي مورد بازرسی از واحدهای تولیدی دریافت کننده مواد پتروشیمی و پلیمری مورد بازرسی از واحدهای توزیع الستیک و روغن موتور اعالم شده از مرکز استان مورد بازرسی از کارخانه شیر پاستوریزه مورد بازرسی از واحد های صنوف خدماتی مورد صدورکارت قالیبافی تعداد معرفی افراد قالیباف جهت بیمه تأمین اجتماعی مورد بازرسی از واحدهای قالیبافی با هماهنگی تأمین اجتماعی مورد برگزاری انتخابات هیأت رئیسه و بازرسی و نظارت بر فعالیت اتاق اصناف مورد برگزاری انتخابات هیأت مدیره و اتحادیه های صنفی شهرستان مورد برگزاری جلسات کمیسیون نظارت مورد برگزاری جلسات ستاد ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب وپیگیری پروانه دار شدن آن ها مورد صدورپروانه کسب ویژه ایثارگران تعداد نظارت عالیه بر اجرای قانون نظام صنفی توسط اتحادیه ها و اتاق اصناف شهرستان مورد برگزای کالسهای آموزشی پیش نیاز پروانه کسب جهت متقاضیان پروانه کسب مورد برگزاری دوره های آموزشی عمومی وتخصصی جهت تشکلهای صنفی مورد پیگیری امور مربوط صنوف آالینده و مزاحم شهری مورد جمع آوری آمار وعملکرد اصناف وارسال آن به سازمان بصورت ماهیانه وسالیانه مورد نظارت برسامانه های ایرانیان اصناف – اشتغال و ایران مالک مورد شماره: تاریخ: -3ناظر دستگاه اجرایی: مصطفی نجاتی -6محل جغرافیای واحد ارایه خدمات: شهرستان اشکذر -3-8قیمت تمام شده هر واحد -4-8تعداد واحدهای -5-8مبلغ مورد توافق برای کل خدمت (ریال) خدمت خدمات(ریال) پیگیری ثبت ا طالعات واحدهای صنفی شهرستان درسامانه ذیربط توسط اتاق اصناف واتحادیه های صنفی مورد امور مربوط به تسهيالت اشتغال مورد تأیید و صدور نامه سوخت واحد های تولیدی صنفی شامل نانوایی،کوره آجرپزی،گرمابه و.... تعداد برگزاری جلسه کمیته فرعی نرخ گذاری مورد برگزاری انتخابات هیأت مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان مورد برگزاری نمایشگاه های تخصصی مورد نظارت بر نحوه فعالیت و اجرای قراردادهای نمایشگاه های عرضه مستقیم کاال مورد توزیع و نظارت بر عرضه کاالهای تنظیم بازار تنظیم سهمیه و توزیع سهمیه آرد نانوایی ها مورد مورد رسیدگی به شکایات مردمی از واحدای صنفی اعم از تولیدی توزیعی و خدماتی به صورت کتبی یا سامانه 124 مورد بازرسی از واحدهای درخواست کننده کارت بازرگانی. ارسال گزارشات و مشکالت مربوط به واحدهای تولیدی شهرستان به استان ارسال گزارشات اقتصادی شهرستان ارسال گزارشات عملکرد هفتگی و ماهیانه به سازمان ارسال آمار موجودی کاالهای انبارها به صورت ماهانه جمع آوری آمار مربوط به میزان تولیدات شهرستان فعالیت پایگاه بسیج بازدید از واحدهای صنعتی جهت صدور یا تمدید مجوز شرکت در جلسات فرمانداری و ادارات شهرستان و مركز استان انجام امورمربوط به صدور مجوز فروشگاه بزرگ اخذ مدارک از متقاضیان تاسیس کارگاه در محدوده خارج شهر، مورد مرحله مرحله مرحله مرحله مرحله مورد مورد تعداد تعداد تعداد انجام بازدید های مشترک با شرکت نفت،اماکن نیروی انتظامی و ...جهت واحدهای صنفی ،صنعتی و معدنی مورد نظارت بر عملکرد کارکنان شامل حضورو غیاب،مرخصی و مأموریت کارکنان مورد ثبت اطالعات طرحهای مرتبط درسایت sme86ونظارت براجرای طرحها انجام امور مربوط به دبیرخانه شامل ثبت ،ارسال وبایگانی نامه ها انجام امورات مربوط به تنخواه گردان ثبت،صدور ،انتقال و ابطال درخواست و سایر مجوزهای معدنی و نیز بررسی آمار تولید معادن در سامانه هماهنگ ‏hstsm.ir انجام بازدیدهای معادن دارای پروانه بهره برداری فعال جهت تایید صحت آمار تولید و تائید در سامانه هماهنگ . hstsm.ir مورد مورد مورد بازدید از معادن اکتشافی در ارتباط با بررسی گزارش نهایی ،صدور مجوز حمل ،تامین سوخت معادن و غیره 25 مورد مورد مورد طرح تکریم ارباب رجوع مورد امور مربوط به ناظران افتخاري مورد امور خدماتي و پشتیبانی مورد تکمیل فرم متقاضیان معادن و ارسال به سازمان جهت اقدام الزم و صدور پروانه بهره برداری تعداد -6-8کل مبلغ تفاهمنامه برای ارائه تمامی خدمات مورد تفاهمنامه -9استانداردهای کمی و کیفی خدمات مورد توافق :مطابق یا قوانین و مقررات وزارت صنعت ،معدت و تجارت -10امکانات ،تجهیزات ،ساختمان‌ها و تأسیسات مورد نیاز واحد مجری(مشخصات دقیقاً درج شود): امکانات :کلیه تجهیزات اداری موجود در اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان اشکذر ساختمان :ساختمان اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان اشکذر تأسیسات :کلیه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و سایر تجهیزات در اختیار و امتیازات آب ،برق ،گاز ،تلفن و ... -11تعدادکارکنان: قبل از تشخیص مازاد حداکثر %20چهار نفر بعد از تشخیص مازاد حداکثر %20چهار نفر -12مدت انجام تفاهمنامه: مدت زمان انجام این تفاهمنامه از تاریخ به مدت 3ماه 89روز است. تاریخ شروع 1393/10/01 :ناریخ خاتمه1393/12/29 : -13اختیارات مورد نیاز(حدود اختیارات به روشنی درج شود): -1-13اختیارات اداری:کمافی السابق همانند قبل از انعقاد تفاهم نامه توسط مدیر واحد مجری قابلیت اجرایی دارد. -2-13اختیارات مالی :بجز پرداخت های پرسنلی که توسط دستگاه انجام می گردد و این امر نیز به لحاظ تسهیل در روند اجرای امور جاری مالی می باشد به واحد مجری تفویض گردید. -3-13اختیارات پرسنلی :در حدود وظایفی که قبل از انعقاد این تفاهم نامه بوده به مدیر واحد مجری تفویض شد. -14نحوه پرداخت مبلغ مورد توافق به مدیر واحد مجری :بر اساس گزارش عملکرد و تأیید ناظر -15تعهدات مجري: -1مدير واحد مجري ،مسئول پاسخگوئي و انجام هماهنگي هاي الزم در انجام خدمات موضوع تفاهمنامه مي باشد. -2مدير واحد مجري متعهد مي شود خدمات موضوع تفاهمنامه را براساس معيارهاي كمي و كيفي اعالم شده از سوي دستگاه (مندرج در بند 9توافقنامه) انجام دهد. -3مدير واحد مجري متعهد مي شود كليه حقوق و مزاياي قانوني و استحقاقي كاركنان (به استثناي پاياش پايان خدمت و موارد يك نوبته) را طبق قوانين و مقررات مربوط پرداخت نمايد. -4مدير واحد مجري متعهد است خسارت احتمالي ناشي از عدم انجام صحيح مفاد تفاهمنامه را بپردازد. -5مدير واحد مجري متعهد است اعتبارات حاصل از صرفه جوئي هاي ناشي از اجراي مفاد تفاهمنامه را در مقايسه با قيمت تمام شده را طبق ضوابط مندرج در آيين نامه اجرايي ماده 16ق.ن.خ.ك هزينه نمايد. -6مدير واحد مجري متعهد مي گردد هزينه هاي پرسنلي ،مصرفي ،تعمير و نگهداري و ساير موارد محاسبه شده در قيمت تمام شده خدمات را بپردازد . -7مدير واحد مجري متعهد مي گردد نيروي انساني واجد شرايط ،امكانات و تجهيزات را به ميزان كافي جهت انجام خدمات موضوع تفاهمنامه به كار بگيرد. -8مدير واحد مجري متعهد مي گردد خدمات موضوع تفاهمنامه را طبق برنامه زمان بندي مورد توافق به انجام برساند. 26 -9مدير واحد مجري متعهد مي گردد در قبال واگذاري اختيارات و مسووليت هاي مديريتي ،مالي و اداري مربوط به اداره واحد ،تعهدات اين تفاهمنامه را اجرا نمايد. -10مدير واحد مجري متعهد است نسبت به حفظ و نگهداري تأسيسات ،ساختمان ها ،امكانات و تجهيزات واگذاري نهايت مراقبت را به عمل آورد. -16تعهدات دستگاه : -1دستگاه موظف است اختيارات الزم مديريتي ،اداري و مالي براي اداره امور واحد مجري فعاليت ،را مطابق با آئين نامه به مدير واحد مجري تفويض نمايد. -2دستگاه متعهد مي گردد پرداخت ها و تعهدات مالي موضوع تفاهمنامه را رأس موعدهاي مقرر انجام دهد . -3دستگاه متعهد مي گردد ساختمان ها ،تأسيسات ،تجهيزات و امكانات مورد نياز واحد مجري را مطابق با توافق به عمل آمده در اختيار مدير واحد مجري قرار دهد. -4دستگاه متعهد مي گردد نيروهاي مازاد (حداكثر 20درصد) واحد مجري را در طول انجام تفاهمنامه پذيرفته و در واحدهاي ديگر به كار گيرد . -5دستگاه متعهد مي گردد اطالعات الزم و معيارهاي كمي و كيفي ارايه خدمات موضوع تفاهمنامه را به نحو شفاف تعيين و تد وين نموده و در توافقنامه درج كند. -6هر گونه افزايش احتمالي ناشي از قوانين و مقررات در طي مدت مندرج در تفاهمنامه به مبلغ مورد توافق اضافه مي گردد. -17شرايط عمومي تفاهمنامه : -1مدیر واحد مجری به لحاظ تسهیل در امور پرداختی پرسنل بدینوسیله به امورمالی دستگاه وکالت می دهد تا اداره امور مالی دستگاه پرداخت های کارکنان را برابر قوانین و مقررات و بخشنامه های مربوطه کمافی السابق پرداخت نماید بدیهی است این مبالغ از سرجمع اعتبارات در نظر گرفته در این تفاهم نامه (از ردیف های مربوطه) کسر خواهد شد. -2دستگاه (امور مالی) متعهد گردید بابت انجام پرداخت های پرسنلی ماهیانه و سایر پرداختی های کارکنان هیچ هزینه ای را دریافت ننماید. -18امضاء طرفين تفاهمنامه : نام و نام خانوادگي مقام ذيصالح دستگاه : محمد مهدی زارع نام و نام خانوادگي مدير واحد مجري: حسینعلی رحیمی نژاد سمت :رئیس سازمان سمت :رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان اشکذر محل مهر و امضاء: 27 محل مهر و امضاء با تشکر پایان 28

62,000 تومان