نحوه محاسبه و پیاده سازی قیمت تمام شده
در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونتها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.
- جزئیات
- امتیاز و نظرات
- متن پاورپوینت
برچسبهای مرتبط
- احصا کلیه فعالیتها
- ارتقاء فضای كسب وكار
- استفاده بهینه از منابع
- اصلاح الگوهای تولیدی
- اصلاح الگوهای مصرفی
- افزایش سهم بهره وری
- الگوهای توليدی
- بهبود بهرهوری
- بهبود فضای كسب وكار
- پاورپوينت نحوه محاسبه و پیاده سازی قیمت تمام شده
- پاورپوینت
- پاورپوینت آماده
- پاورپوینت رایگان
- پیاده سازی قیمت تمام شده
- جدول شناسايی هزينه
- دانلود پاورپوینت
- دانلود پاورپوینت آماده
- دانلود پاورپوینت رایگان
- رقابت پذيری
- ساده سازی فرآيندهای كار
- سازمان صنعت، معدن و تجارت
- سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد
- عوامل غیر بهره ور
- قيمت تمام شده فعاليت ها
- قیمت تمام شده
- کمیته محاسبه قیمت تمام شده در سازمان
- محاسبه قیمت تمام شده
- مراحل محاسبه قيمت تمام شده
- مرکز نوسازی و تحول اداری
- نظام قيمت تمام شده
امتیاز
نحوه محاسبه و پیاده سازی قیمت تمام شده
اسلاید 2: 1نحوه محاسبه و پیاده سازی قیمت تمام شدهمرکز نوسازی و تحول اداریسازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد
اسلاید 3: اهدافارتقاء و بهبود فضاي كسب وكار و رقابت پذيريارتقاء و بهبود بهرهوري واصلاح الگوهاي توليدي و مصرفيافزايش سهم بهرهوريتمركز بر حداكثر استفاده بهينه از منابع شناسايي وكاهش عوامل غير بهره ورتمركز بر فرهنگ سازي، اطلاع رساني وآموزشترويج فرهنگ استفاده بهينه از منابع اصلاح وسادهسازي فرآيندهاي كار2
اسلاید 4: 3فرآيند پيش بيني شده در نظام قيمت تمام شده فعاليتها تشكيل کمیته محاسبه قیمت تمام شده در سازمان تعيين واحد)هاي( مورد نظر جهت محاسبه قيمت تمام شده در كميته محاسبه قيمت تمام شده فعاليتهاي واحد)هاي( انتخاب شدهطرح وتاييد قيمت تمام شده فعاليتهاي واحد(ها) در كميته عقد تفاهم نامه بين واحد مورد نظر و سازمان
اسلاید 5: تشكيل کمیته محاسبه قیمت تمام شده در سازمانرییس کمیته: معاون توسعه مديريت و منابعدبیر کمیته: رئيس گروه نوسازی وتحول اداری (مسئول دبیرخانه گروه نوسازي و تحول اداری)اعضاء کمیته: ذیحساب- رئيس اداره امور اداری- رئیس اداره امور مالی- حسابدار- كارپرداز-بالاترین مقام واحد مجری حسب مورد4
اسلاید 6: 5فرآيند پيش بيني شده در نظام قيمت تمام شده فعاليتها تشكيل کمیته محاسبه قیمت تمام شده در سازمان تعيين واحدهاي مورد نظر جهت محاسبه قيمت تمام شده در كميته محاسبه قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدهاي انتخابي طرح وتاييد قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدها در كميته عقد تفاهم نامه بين واحد مورد نظر و معاون توسعه مديريت و منابع و يا عناوين مشابه
اسلاید 7: تعيين واحدهاي مورد نظر جهت محاسبه قيمت تمام شده در كميتهدر اولین جلسه کمیته، حیطه محاسبه قیمت تمام شده ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان تابعه در نظر گرفته شد. 6
اسلاید 8: 7فرآيند پيش بيني شده در نظام قيمت تمام شده فعاليتها تشكيل کمیته محاسبه قیمت تمام شده در سازمان تعيين واحدهاي مورد نظر جهت محاسبه قيمت تمام شده در كميته محاسبه قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدهاي انتخابي طرح وتاييد قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدها در كميته عقد تفاهم نامه بين واحد مورد نظر و معاون توسعه مديريت و منابع و يا عناوين مشابه
اسلاید 9: 8مراحل محاسبه قيمت تمام شده فعاليت هامرحله اول: شناسایی عناوین هزينه کرد در سطح واحد مجری- جدول شناسایی هزینه- جدول شناسايي محرك هزينهمرحله دوم: شناسايي فعاليتها- احصا کلیه فعالیتهای مورد عمل در واحد مجری- تعیین زمان اختصاص یافته هر یک از پرسنل به فعالیتها- جدول فعاليتهاي واحد به همراه زمان اختصاص دادهشده اعضاء مرحله سوم: محاسبه قیمت تمام شده هر فعالیت - جدول محاسبه قیمت تمام شده
اسلاید 10: 9مرحله اول- شناسایی هزينه کرد در سطح واحد مجریواحد مجری کلیه هزینه های انجام شده در آن واحد را دسته بندی و محاسبه نماید. بطور مثال هزينه اجاره ماشین برای انجام امور بازرسی فقط برای فرایند بازرسي در نظرگرفته می شود و در فرآيندهاي ديگر واحد درنظر گرفته نمی شود.هزينههاي انجام فعاليت ها شامل هزينه هاي سربار (آب ، برق،گاز، تلفن)، هزينه هاي مصرفي و هزينههاي منابع انساني
اسلاید 11: 10 جدول شناسايي هزينهجدول شناسایی محرک هزینه و نحوه محاسبهجدول شناسایی محرک هزینه و نحوه محاسبهجدول شناسایی محرک هزینه و نحوه محاسبهجدول شناسایی محرک هزینه و نحوه محاسبهعنوان گروهعنوان کالانحوه محاسبه هزینهمحرک هزینهاموال و اثاثیه و تجهیزات اداریدستگاه کپیاستهلاکتعداد تجهيزاتاموال و اثاثیه و تجهیزات اداریکاغذخردکناستهلاکتعداد تجهيزاتاموال و اثاثیه و تجهیزات اداریتلویزیوناستهلاکتعداد تجهيزاتاموال و اثاثیه و تجهیزات اداریيخچالاستهلاکتعداد تجهيزاتاموال و اثاثیه و تجهیزات اداریمیز، صندلی، کتابخانه، فایل استهلاکتعداد تجهيزاتاموال و اثاثیه و تجهیزات اداریزیرپایی،جا لباسیموردیتعداد تجهيزاتوسائط نقليهخودرواجاره خودروتعدادتجهیزات سمعی و بصریسیستم ویدئو کنفرانساستهلاکتعدادتجهيزاتتجهیزات سمعی و بصریدیتا پروژکتوراستهلاکتعدادتجهيزاتتجهیزات کامپیوتریکیس و مانیتوراستهلاکتعداد تجهيزاتتجهیزات کامپیوتریلپ تاپاستهلاکتعداد تجهيزاتتجهیزات کامپیوتریپرینتراستهلاکتعداد تجهيزاتتجهیزات کامپیوتریاسکنراستهلاکتعداد تجهيزاتتجهیزات کامپیوتریUPSاستهلاکتعداد تجهيزاتتجهیزات کامپیوتریFlash memoryموردیتعداد تجهيزاتتجهیزات کامپیوترینرم افزارها (خرید و پشتیبانی)موردیتعداد تجهيزاتتجهیزات کامپیوتریکیبورد و موسموردیتعداد تجهيزاتنیروی انسانی *هزينههاي آموزش و همايشموردیتعداد كاركنانسیستم های ارتباطینمابر (فکس)استهلاکتعداد تجهيزاتسیستم های ارتباطیخط موبایلموردیتعداد تجهيزاتسیستم های ارتباطیگوشی موبایلاستهلاکتعداد تجهيزاتسیستم های ارتباطیگوشی تلفن استهلاک تعداد تجهيزاتسیستم های ارتباطیدسترسی به اینترنتموردیتعداد كاركنانملزومات اداریکاغذ،مداد،خودکار و ...موردیتعدادانرژی مصرفيآبموردیتعداد کارکنانانرژی مصرفيگازموردیمتراژ(.....)انرژی مصرفيبرقموردیمتراژانرژی مصرفيسوخت خودروموردیلیترساختمانساختماناجاره ساختمانمتراژ فضای اداری تحت اختیارتعمیرات و نگهداریتجهیرات و ملزومات اداریموردیحسب موردتعمیرات و نگهداریتاسیسات ساختمانموردیحسب موردتعمیرات و نگهداریخودروموردیحسب موردتعمیرات و نگهداریسایر مواردموردیحسب موردسایر مواردسایر مواردسایر موارد
اسلاید 12: نمونه جدول شناسایی هزینه (موارد مصرفي.)11ردیفاقلام هزينه هاي مصرفي محرك تعداد مصرفي در سال قيمت هر واحد هزينه ساليانه 1تقويم روميزيتعداد425,000100,0002چسب نواريتعداد105,00050,0003كاغذ A4بسته24100,0002,400,0004ماشين دوخت تعداد1120,000120,0005خودكارتعداد306,500195,0006تراشتعداد37,00021,0007پاككن تعداد32,0006,0008قندان تعداد135,00035,0009مدادتعداد44,50018,00010قند كيلو4025,0001,000,00011چاي بسته 4150,000600,00012ماشين حساب تعداد1100,000100,00013لاك غلط گير قلميتعداد315,00045,00014هزینه شارژپرینترتعداد6400,0002,400,00015منگنهتعداد1010,000100,00016زونکنتعداد1045,000450,00017کاغذ A5بسته1155,000605,00018دستمال کاغذیتعداد1625,000400,00019ماژیکتعداد415,00060,00020کاور و پوشه و گیرهتعداد2404,6001,104,00021سنجاق وکلیپسبسته410,00040,00022.....23………...…جمع کل جمع کل جمع کل جمع کل جمع کل 0
اسلاید 13: 12مراحل محاسبه قيمت تمام شده فعاليت ها:مرحله اول: شناسایی عناوین هزينه کرد در سطح واحد مجری- جدول شناسایی هزینه- جدول شناسايي محرك هزينهمرحله دوم: شناسايي فعاليتها- احصا کلیه فعالیتهای مورد عمل در واحد مجری- تعیین زمان اختصاص یافته هر یک از پرسنل به فعالیتها- جدول فعاليتهاي واحد به همراه زمان اختصاص دادهشده اعضاء گروه مرحله سوم: محاسبه قیمت تمام شده هر فعالیت - جدول محاسبه قیمت تمام شده
اسلاید 14: 13مرحله دوم - شناسايي فعاليتها- احصا کلیه فعالیتهای مورد عمل در واحد مجریدر این مرحله عناوین کلیه فعالیت های مورد عمل و محصول آن در یک دوره یکساله بخشی از زمان کاری خود را به آن اختصاص می دهند مشخص می گردد. منظور از محصول یک فعالیت خروجی آن می باشد مانند تعداد کارت بازرگانی صادره، تعداد مجوزهای تولید صادره، تعداد مجوزهای اکتشاف معدن صادره تعداد احکام کار گزینی صادره و . . . - تعیین زمان اختصاص یافته هر یک از پرسنل به فعالیتهاپس از احصا کلیه عناوین، پرسنل واحد مجری، درصد زمان کاری خود را که به هر فعالیت اختصاص می دهند مشخص نمایند. لازم بذکر است کلیه افراد می بایست 100% زمان خود را در فعالیت های واحد صرف نمایند و از کسر نمودن اوقات ناهار یا نماز یا سایر زمانهایی که در آن کار انجام نمی شود، خود داری فرمائید.
اسلاید 15: 14جدول فعاليتهاي گروه به همراه زمان اختصاص دادهشده اعضاء گروه درصد اختصاص زمانفعالیتمجری10%بازرسی از واحدهای صنفی توزیعیحسینعلی رحیمی نژاد5%بازرسی از واحدهای صنفی نانواییحسینعلی رحیمی نژاد15%بازرسی از واحدهای صنفي توليديحسینعلی رحیمی نژاد6%برگزاری انتخابات هیأت رئیسه و بازرسی و نظارت بر فعالیت اتاق اصنافحسینعلی رحیمی نژاد7%برگزاری انتخابات هیأت مدیره و اتحادیه های صنفی شهرستانحسینعلی رحیمی نژاد10%برگزاری جلسات کمیسیون نظارتحسینعلی رحیمی نژاد12% برگزاری جلسات ستاد ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب وپیگیری پروانه دار شدن آن هاحسینعلی رحیمی نژاد15%صدورپروانه کسب ویژه ایثارگران حسینعلی رحیمی نژاد......حسینعلی رحیمی نژاد100%مجموع حسینعلی رحیمی نژاد
اسلاید 16: 15جدول فعاليتهاي گروه به همراه زمان اختصاص دادهشده اعضاء گروه درصد اختصاص زمانفعالیتمجری20%بازرسی از واحدهای صنفی توزیعیمحمد حسین دهقانی اشکذری10%بازرسی از واحدهای صنفی نانواییمحمد حسین دهقانی اشکذری20%بازرسی از واحدهای صنفي توليديمحمد حسین دهقانی اشکذری0%برگزاری انتخابات هیأت رئیسه و بازرسی و نظارت بر فعالیت اتاق اصنافمحمد حسین دهقانی اشکذری0%برگزاری انتخابات هیأت مدیره و اتحادیه های صنفی شهرستانمحمد حسین دهقانی اشکذری0%برگزاری جلسات کمیسیون نظارتمحمد حسین دهقانی اشکذری0% برگزاری جلسات ستاد ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب وپیگیری پروانه دار شدن آن هامحمد حسین دهقانی اشکذری0%صدورپروانه کسب ویژه ایثارگران محمد حسین دهقانی اشکذری......محمد حسین دهقانی اشکذری100%مجموع محمد حسین دهقانی اشکذری
اسلاید 17: 16مراحل محاسبه قيمت تمام شده فعاليت ها:مرحله اول: شناسایی عناوین هزينه کرد در سطح واحد مجری- جدول شناسایی هزینه- جدول شناسايي محرك هزينهمرحله دوم: شناسايي فعاليتها- احصا کلیه فعالیتهای مورد عمل در واحد مجری- تعیین زمان اختصاص یافته هر یک از پرسنل به فعالیتها- جدول فعاليتهاي واحد به همراه زمان اختصاص دادهشده اعضاء گروه مرحله سوم: محاسبه قیمت تمام شده هر فعالیت - جدول محاسبه قیمت تمام شده
اسلاید 18: 17مرحله سوم -محاسبه هزینه/قیمت تمام شده هر فعالیت ابتدا هزینه های سربار سالانه یک واحد مجری را بر تعداد پرسنل شاغل در واحد مجری تقسیم می نماییم. سپس عدد به دست آمده را با حقوق و مزایای دریافتی سالیانه هر یک از پرسنل جمع و حاصل را در ستون (میزان دریافتی + سرانه هزینه های واحد) جدول ذیل عدد گذاری می نماییم:
اسلاید 19: 18جدول محاسبه قیمت تمام شده واحد تعيين شده هزینه سالانه فرایند(درصد اختصاص زمان) × (میزان کل دریافتی+سرانه هزینه های واحد)میزان کل دریافتی +سرانه هزینه های واحددرصد اختصاص زمانمجریفعالیت49914928168287328287320+16000000010%حسینعلی رحیمی نژادبازرسی از واحدهای صنفی توزیعی4991492808287320+1320000000%محمد حسین دهقانی اشکذریبازرسی از واحدهای صنفی توزیعی49914928330861968287320+10200000030%.بازرسی از واحدهای صنفی توزیعی4991492808287320+130.000.0000%.بازرسی از واحدهای صنفی توزیعی4991492808287320+1200000000%.بازرسی از واحدهای صنفی توزیعی146681798201944788287320+16000000012%حسینعلی رحیمی نژادبازرسی از واحدهای صنفی نانوایی14668179808287320+1320000000%محمد حسین دهقانی اشکذریبازرسی از واحدهای صنفی نانوایی146681798110287328287320+10200000010%.بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی14668179808287320+1300000000%.بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی1466817981154585888287320+12000000090%.بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی25243098252430988287320+16000000015%حسینعلی رحیمی نژادبازرسی از واحدهای صنفي توليدي2524309808287320+1320000000%محمد حسین دهقانی اشکذریبازرسی از واحدهای صنفي توليدي2524309808287320+1020000000%.بازرسی از واحدهای صنفي توليدي2524309808287320+1300000000% .بازرسی از واحدهای صنفي توليدي2524309808287320+1200000000%.بازرسی از واحدهای صنفي توليدي685436600685436600 مجموعمجموعمجموعمجموع
اسلاید 20: 19قیمت/هزینه تمام شده واحد خدمتتعداد خدمتقیمت/هزینه تمام شده فعالیتعنوان فعالیت30273.3774184755914928بازرسی از واحدهای صنفی توزیعی21472.7066130227957464بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی101631.85784185472392بازرسی از واحدهای صنفي توليدي1012983641101298364برگزاری انتخابات هیأت رئیسه و بازرسی و نظارت بر فعالیت اتاق اصناف89152504189152504برگزاری انتخابات هیأت مدیره و اتحادیه های صنفی شهرستان8319154.67649914928 برگزاری جلسات کمیسیون نظارت11283215.213146681798 برگزاری جلسات ستاد ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب وپیگیری پروانه دار شدن آن ها8414366325243098صدورپروانه کسب ویژه ایثارگران
اسلاید 21: 20فرآيند پيش بيني شده در نظام قيمت تمام شده فعاليتها تشكيل کمیته محاسبه قیمت تمام شده در سازمان تعيين واحدهاي مورد نظر جهت محاسبه قيمت تمام شده در كميته محاسبه قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدهاي انتخابي طرح وتاييد قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدها در كميته عقد تفاهم نامه بين واحد مورد نظر و معاون توسعه مديريت و منابع و يا عناوين مشابه
اسلاید 22: 21طرح و تاييد قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدها در كميته «نتايج بدست آمده در كميته مورد بررسي قرار گرفت و مورد تصويب واقع شد»
اسلاید 23: 22فرآيند پيش بيني شده در نظام قيمت تمام شده فعاليتها تشكيل کمیته محاسبه قیمت تمام شده در سازمان تعيين واحدهاي مورد نظر جهت محاسبه قيمت تمام شده در كميته محاسبه قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدهاي انتخابي طرح وتاييد قيمت تمام شده فعاليتهاي واحدها در كميته عقد تفاهم نامه بين واحد مورد نظر و معاون توسعه مديريت و منابع و يا عناوين مشابه
اسلاید 24: 23 شماره: تاریخ:شماره: تاریخ:1- نام دستگاه اجرایی: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد2- مقام ذیصلاح طرف توافقنامه: محمد مهدی زارع2- مقام ذیصلاح طرف توافقنامه: محمد مهدی زارع2- مقام ذیصلاح طرف توافقنامه: محمد مهدی زارع2- مقام ذیصلاح طرف توافقنامه: محمد مهدی زارع3- ناظر دستگاه اجرایی: مصطفی نجاتی3- ناظر دستگاه اجرایی: مصطفی نجاتی4- نام واحدمجری: اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان اشکذر5- مدیر واحد مجری: حسین علی رحیمی نژاد5- مدیر واحد مجری: حسین علی رحیمی نژاد5- مدیر واحد مجری: حسین علی رحیمی نژاد6- محل جغرافیای واحد ارایه خدمات: شهرستان اشکذر6- محل جغرافیای واحد ارایه خدمات: شهرستان اشکذر6- محل جغرافیای واحد ارایه خدمات: شهرستان اشکذر7- موضوع تفاهمنامه: انجام فعالیت های مطابق با بند 8 تفاهم نامه7- موضوع تفاهمنامه: انجام فعالیت های مطابق با بند 8 تفاهم نامه7- موضوع تفاهمنامه: انجام فعالیت های مطابق با بند 8 تفاهم نامه7- موضوع تفاهمنامه: انجام فعالیت های مطابق با بند 8 تفاهم نامه7- موضوع تفاهمنامه: انجام فعالیت های مطابق با بند 8 تفاهم نامه7- موضوع تفاهمنامه: انجام فعالیت های مطابق با بند 8 تفاهم نامه7- موضوع تفاهمنامه: انجام فعالیت های مطابق با بند 8 تفاهم نامه8- عنوان خدمات مورد توافق:8- عنوان خدمات مورد توافق:8- عنوان خدمات مورد توافق:8- عنوان خدمات مورد توافق:8- عنوان خدمات مورد توافق:8- عنوان خدمات مورد توافق:8- عنوان خدمات مورد توافق:1-8- عنوان خدمت2-8- واحد خدمت3-8- قیمت تمام شده هر واحد خدمات(ریال)3-8- قیمت تمام شده هر واحد خدمات(ریال)4-8- تعداد واحدهای خدمت4-8- تعداد واحدهای خدمت5-8- مبلغ مورد توافق برای کل خدمت (ریال)بازرسی از واحدهای صنفی توزیعیموردبازرسی از واحدهای صنفی نانواییموردبازرسی از واحدهای صنفي توليديموردبازرسی از واحدهای تولیدی دریافت کننده مواد پتروشیمی و پلیمریموردبازرسی از واحدهای توزیع لاستیک و روغن موتور اعلام شده از مرکز استانموردبازرسی از کارخانه شیر پاستوریزهموردبازرسی از واحد های صنوف خدماتیموردصدورکارت قالیبافیتعدادمعرفی افراد قالیباف جهت بیمه تأمین اجتماعیموردبازرسی از واحدهای قالیبافی با هماهنگی تأمین اجتماعیموردبرگزاری انتخابات هیأت رئیسه و بازرسی و نظارت بر فعالیت اتاق اصنافموردبرگزاری انتخابات هیأت مدیره و اتحادیه های صنفی شهرستانموردبرگزاری جلسات کمیسیون نظارتمورد برگزاری جلسات ستاد ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب وپیگیری پروانه دار شدن آن هاموردصدورپروانه کسب ویژه ایثارگران تعدادنظارت عالیه بر اجرای قانون نظام صنفی توسط اتحادیه ها و اتاق اصناف شهرستان موردبرگزای کلاسهای آموزشی پیش نیاز پروانه کسب جهت متقاضیان پروانه کسبموردبرگزاری دوره های آموزشی عمومی وتخصصی جهت تشکلهای صنفیموردپیگیری امور مربوط صنوف آلاینده و مزاحم شهری موردجمع آوری آمار وعملکرد اصناف وارسال آن به سازمان بصورت ماهیانه وسالیانهموردنظارت برسامانه های ایرانیان اصناف – اشتغال و ایران ملاکمورد
اسلاید 25: 24پیگیری ثبت ا طلاعات واحدهای صنفی شهرستان درسامانه ذیربط توسط اتاق اصناف واتحادیه های صنفیموردامور مربوط به تسهيلات اشتغالموردتأیید و صدور نامه سوخت واحد های تولیدی صنفی شامل نانوایی،کوره آجرپزی،گرمابه و....تعدادبرگزاری جلسه کمیته فرعی نرخ گذاریموردبرگزاری انتخابات هیأت مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگانموردبرگزاری نمایشگاه های تخصصیموردنظارت بر نحوه فعالیت و اجرای قراردادهای نمایشگاه های عرضه مستقیم کالاموردتوزیع و نظارت بر عرضه کالاهای تنظیم بازارموردتنظیم سهمیه و توزیع سهمیه آرد نانوایی هاموردرسیدگی به شکایات مردمی از واحدای صنفی اعم از تولیدی توزیعی و خدماتی به صورت کتبی یا سامانه 124موردبازرسی از واحدهای درخواست کننده کارت بازرگانی.موردارسال گزارشات و مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی شهرستان به استان مرحلهارسال گزارشات اقتصادی شهرستان مرحلهارسال گزارشات عملکرد هفتگی و ماهیانه به سازمان مرحلهارسال آمار موجودی کالاهای انبارها به صورت ماهانهمرحلهجمع آوری آمار مربوط به میزان تولیدات شهرستان مرحلهفعالیت پایگاه بسیج موردبازدید از واحدهای صنعتی جهت صدور یا تمدید مجوزموردشرکت در جلسات فرمانداری و ادارات شهرستان و مركز استانتعدادانجام امورمربوط به صدور مجوز فروشگاه بزرگتعداداخذ مدارک از متقاضیان تاسیس کارگاه در محدوده خارج شهر، تعدادانجام بازدید های مشترک با شرکت نفت،اماکن نیروی انتظامی و ... جهت واحدهای صنفی ، صنعتی و معدنیموردنظارت بر عملکرد کارکنان شامل حضورو غیاب،مرخصی و مأموریت کارکنانموردثبت اطلاعات طرحهای مرتبط درسایت sme86 ونظارت براجرای طرحها موردانجام امور مربوط به دبیرخانه شامل ثبت، ارسال وبایگانی نامه هاموردانجام امورات مربوط به تنخواه گردان موردثبت،صدور، انتقال و ابطال درخواست و سایر مجوزهای معدنی و نیز بررسی آمار تولید معادن در سامانه هماهنگ hstsm.ir مورد انجام بازدیدهای معادن دارای پروانه بهره برداری فعال جهت تایید صحت آمار تولید و تائید در سامانه هماهنگ hstsm.ir .موردبازدید از معادن اکتشافی در ارتباط با بررسی گزارش نهایی ، صدور مجوز حمل، تامین سوخت معادن و غیرهمورد
اسلاید 26: 25طرح تکریم ارباب رجوع موردامور مربوط به ناظران افتخاريموردامور خدماتي و پشتیبانیموردتکمیل فرم متقاضیان معادن و ارسال به سازمان جهت اقدام لازم و صدور پروانه بهره برداریتعداد 6-8- کل مبلغ تفاهمنامه برای ارائه تمامی خدمات مورد تفاهمنامه 6-8- کل مبلغ تفاهمنامه برای ارائه تمامی خدمات مورد تفاهمنامه 6-8- کل مبلغ تفاهمنامه برای ارائه تمامی خدمات مورد تفاهمنامه 6-8- کل مبلغ تفاهمنامه برای ارائه تمامی خدمات مورد تفاهمنامه9- استانداردهای کمی و کیفی خدمات مورد توافق: مطابق یا قوانین و مقررات وزارت صنعت، معدت و تجارت9- استانداردهای کمی و کیفی خدمات مورد توافق: مطابق یا قوانین و مقررات وزارت صنعت، معدت و تجارت9- استانداردهای کمی و کیفی خدمات مورد توافق: مطابق یا قوانین و مقررات وزارت صنعت، معدت و تجارت9- استانداردهای کمی و کیفی خدمات مورد توافق: مطابق یا قوانین و مقررات وزارت صنعت، معدت و تجارت9- استانداردهای کمی و کیفی خدمات مورد توافق: مطابق یا قوانین و مقررات وزارت صنعت، معدت و تجارت10- امکانات، تجهیزات، ساختمانها و تأسیسات مورد نیاز واحد مجری(مشخصات دقیقاً درج شود):10- امکانات، تجهیزات، ساختمانها و تأسیسات مورد نیاز واحد مجری(مشخصات دقیقاً درج شود):10- امکانات، تجهیزات، ساختمانها و تأسیسات مورد نیاز واحد مجری(مشخصات دقیقاً درج شود):10- امکانات، تجهیزات، ساختمانها و تأسیسات مورد نیاز واحد مجری(مشخصات دقیقاً درج شود):10- امکانات، تجهیزات، ساختمانها و تأسیسات مورد نیاز واحد مجری(مشخصات دقیقاً درج شود):امکانات: کلیه تجهیزات اداری موجود در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذرامکانات: کلیه تجهیزات اداری موجود در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذرامکانات: کلیه تجهیزات اداری موجود در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذرامکانات: کلیه تجهیزات اداری موجود در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذرامکانات: کلیه تجهیزات اداری موجود در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذرساختمان: ساختمان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذرساختمان: ساختمان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذرساختمان: ساختمان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذرساختمان: ساختمان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذرساختمان: ساختمان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذرتأسیسات: کلیه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و سایر تجهیزات در اختیار و امتیازات آب، برق، گاز ، تلفن و ...تأسیسات: کلیه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و سایر تجهیزات در اختیار و امتیازات آب، برق، گاز ، تلفن و ...تأسیسات: کلیه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و سایر تجهیزات در اختیار و امتیازات آب، برق، گاز ، تلفن و ...تأسیسات: کلیه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و سایر تجهیزات در اختیار و امتیازات آب، برق، گاز ، تلفن و ...تأسیسات: کلیه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و سایر تجهیزات در اختیار و امتیازات آب، برق، گاز ، تلفن و ...11- تعدادکارکنان:11- تعدادکارکنان:11- تعدادکارکنان:11- تعدادکارکنان:11- تعدادکارکنان:قبل از تشخیص مازاد حداکثر 20% چهار نفرقبل از تشخیص مازاد حداکثر 20% چهار نفرقبل از تشخیص مازاد حداکثر 20% چهار نفرقبل از تشخیص مازاد حداکثر 20% چهار نفرقبل از تشخیص مازاد حداکثر 20% چهار نفربعد از تشخیص مازاد حداکثر 20% چهار نفربعد از تشخیص مازاد حداکثر 20% چهار نفربعد از تشخیص مازاد حداکثر 20% چهار نفربعد از تشخیص مازاد حداکثر 20% چهار نفربعد از تشخیص مازاد حداکثر 20% چهار نفر12- مدت انجام تفاهمنامه:12- مدت انجام تفاهمنامه:12- مدت انجام تفاهمنامه:12- مدت انجام تفاهمنامه:12- مدت انجام تفاهمنامه:مدت زمان انجام این تفاهمنامه از تاریخ به مدت 3 ماه 89 روز است.مدت زمان انجام این تفاهمنامه از تاریخ به مدت 3 ماه 89 روز است.مدت زمان انجام این تفاهمنامه از تاریخ به مدت 3 ماه 89 روز است.مدت زمان انجام این تفاهمنامه از تاریخ به مدت 3 ماه 89 روز است.مدت زمان انجام این تفاهمنامه از تاریخ به مدت 3 ماه 89 روز است.تاریخ شروع: 1393/10/01 ناریخ خاتمه: 1393/12/29تاریخ شروع: 1393/10/01 ناریخ خاتمه: 1393/12/29تاریخ شروع: 1393/10/01 ناریخ خاتمه: 1393/12/29تاریخ شروع: 1393/10/01 ناریخ خاتمه: 1393/12/29تاریخ شروع: 1393/10/01 ناریخ خاتمه: 1393/12/2913- اختیارات مورد نیاز(حدود اختیارات به روشنی درج شود):13- اختیارات مورد نیاز(حدود اختیارات به روشنی درج شود):13- اختیارات مورد نیاز(حدود اختیارات به روشنی درج شود):13- اختیارات مورد نیاز(حدود اختیارات به روشنی درج شود):13- اختیارات مورد نیاز(حدود اختیارات به روشنی درج شود):1-13- اختیارات اداری:کمافی السابق همانند قبل از انعقاد تفاهم نامه توسط مدیر واحد مجری قابلیت اجرایی دارد.1-13- اختیارات اداری:کمافی السابق همانند قبل از انعقاد تفاهم نامه توسط مدیر واحد مجری قابلیت اجرایی دارد.1-13- اختیارات اداری:کمافی السابق همانند قبل از انعقاد تفاهم نامه توسط مدیر واحد مجری قابلیت اجرایی دارد.1-13- اختیارات اداری:کمافی السابق همانند قبل از انعقاد تفاهم نامه توسط مدیر واحد مجری قابلیت اجرایی دارد.1-13- اختیارات اداری:کمافی السابق همانند قبل از انعقاد تفاهم نامه توسط مدیر واحد مجری قابلیت اجرایی دارد.2-13- اختیارات مالی: بجز پرداخت های پرسنلی که توسط دستگاه انجام می گردد و این امر نیز به لحاظ تسهیل در روند اجرای امور جاری مالی می باشد به واحد مجری تفویض گردید.2-13- اختیارات مالی: بجز پرداخت های پرسنلی که توسط دستگاه انجام می گردد و این امر نیز به لحاظ تسهیل در روند اجرای امور جاری مالی می باشد به واحد مجری تفویض گردید.2-13- اختیارات مالی: بجز پرداخت های پرسنلی که توسط دستگاه انجام می گردد و این امر نیز به لحاظ تسهیل در روند اجرای امور جاری مالی می باشد به واحد مجری تفویض گردید.2-13- اختیارات مالی: بجز پرداخت های پرسنلی که توسط دستگاه انجام می گردد و این امر نیز به لحاظ تسهیل در روند اجرای امور جاری مالی می باشد به واحد مجری تفویض گردید.2-13- اختیارات مالی: بجز پرداخت های پرسنلی که توسط دستگاه انجام می گردد و این امر نیز به لحاظ تسهیل در روند اجرای امور جاری مالی می باشد به واحد مجری تفویض گردید.3-13- اختیارات پرسنلی: در حدود وظایفی که قبل از انعقاد این تفاهم نامه بوده به مدیر واحد مجری تفویض شد.3-13- اختیارات پرسنلی: در حدود وظایفی که قبل از انعقاد این تفاهم نامه بوده به مدیر واحد مجری تفویض شد.3-13- اختیارات پرسنلی: در حدود وظایفی که قبل از انعقاد این تفاهم نامه بوده به مدیر واحد مجری تفویض شد.3-13- اختیارات پرسنلی: در حدود وظایفی که قبل از انعقاد این تفاهم نامه بوده به مدیر واحد مجری تفویض شد.3-13- اختیارات پرسنلی: در حدود وظایفی که قبل از انعقاد این تفاهم نامه بوده به مدیر واحد مجری تفویض شد.14- نحوه پرداخت مبلغ مورد توافق به مدیر واحد مجری: بر اساس گزارش عملکرد و تأیید ناظر14- نحوه پرداخت مبلغ مورد توافق به مدیر واحد مجری: بر اساس گزارش عملکرد و تأیید ناظر14- نحوه پرداخت مبلغ مورد توافق به مدیر واحد مجری: بر اساس گزارش عملکرد و تأیید ناظر14- نحوه پرداخت مبلغ مورد توافق به مدیر واحد مجری: بر اساس گزارش عملکرد و تأیید ناظر14- نحوه پرداخت مبلغ مورد توافق به مدیر واحد مجری: بر اساس گزارش عملکرد و تأیید ناظر15- تعهدات مجري:15- تعهدات مجري:15- تعهدات مجري:15- تعهدات مجري:15- تعهدات مجري:1- مدير واحد مجري ، مسئول پاسخگوئي و انجام هماهنگي هاي لازم در انجام خدمات موضوع تفاهمنامه مي باشد. 1- مدير واحد مجري ، مسئول پاسخگوئي و انجام هماهنگي هاي لازم در انجام خدمات موضوع تفاهمنامه مي باشد. 1- مدير واحد مجري ، مسئول پاسخگوئي و انجام هماهنگي هاي لازم در انجام خدمات موضوع تفاهمنامه مي باشد. 1- مدير واحد مجري ، مسئول پاسخگوئي و انجام هماهنگي هاي لازم در انجام خدمات موضوع تفاهمنامه مي باشد. 1- مدير واحد مجري ، مسئول پاسخگوئي و انجام هماهنگي هاي لازم در انجام خدمات موضوع تفاهمنامه مي باشد. 2- مدير واحد مجري متعهد مي شود خدمات موضوع تفاهمنامه را براساس معيارهاي كمي و كيفي اعلام شده از سوي دستگاه (مندرج در بند 9 توافقنامه) انجام دهد. 2- مدير واحد مجري متعهد مي شود خدمات موضوع تفاهمنامه را براساس معيارهاي كمي و كيفي اعلام شده از سوي دستگاه (مندرج در بند 9 توافقنامه) انجام دهد. 2- مدير واحد مجري متعهد مي شود خدمات موضوع تفاهمنامه را براساس معيارهاي كمي و كيفي اعلام شده از سوي دستگاه (مندرج در بند 9 توافقنامه) انجام دهد. 2- مدير واحد مجري متعهد مي شود خدمات موضوع تفاهمنامه را براساس معيارهاي كمي و كيفي اعلام شده از سوي دستگاه (مندرج در بند 9 توافقنامه) انجام دهد. 2- مدير واحد مجري متعهد مي شود خدمات موضوع تفاهمنامه را براساس معيارهاي كمي و كيفي اعلام شده از سوي دستگاه (مندرج در بند 9 توافقنامه) انجام دهد. 3- مدير واحد مجري متعهد مي شود كليه حقوق و مزاياي قانوني و استحقاقي كاركنان (به استثناي پاياش پايان خدمت و موارد يك نوبته) را طبق قوانين و مقررات مربوط پرداخت نمايد. 3- مدير واحد مجري متعهد مي شود كليه حقوق و مزاياي قانوني و استحقاقي كاركنان (به استثناي پاياش پايان خدمت و موارد يك نوبته) را طبق قوانين و مقررات مربوط پرداخت نمايد. 3- مدير واحد مجري متعهد مي شود كليه حقوق و مزاياي قانوني و استحقاقي كاركنان (به استثناي پاياش پايان خدمت و موارد يك نوبته) را طبق قوانين و مقررات مربوط پرداخت نمايد. 3- مدير واحد مجري متعهد مي شود كليه حقوق و مزاياي قانوني و استحقاقي كاركنان (به استثناي پاياش پايان خدمت و موارد يك نوبته) را طبق قوانين و مقررات مربوط پرداخت نمايد. 3- مدير واحد مجري متعهد مي شود كليه حقوق و مزاياي قانوني و استحقاقي كاركنان (به استثناي پاياش پايان خدمت و موارد يك نوبته) را طبق قوانين و مقررات مربوط پرداخت نمايد. 4- مدير واحد مجري متعهد است خسارت احتمالي ناشي از عدم انجام صحيح مفاد تفاهمنامه را بپردازد. 4- مدير واحد مجري متعهد است خسارت احتمالي ناشي از عدم انجام صحيح مفاد تفاهمنامه را بپردازد. 4- مدير واحد مجري متعهد است خسارت احتمالي ناشي از عدم انجام صحيح مفاد تفاهمنامه را بپردازد. 4- مدير واحد مجري متعهد است خسارت احتمالي ناشي از عدم انجام صحيح مفاد تفاهمنامه را بپردازد. 4- مدير واحد مجري متعهد است خسارت احتمالي ناشي از عدم انجام صحيح مفاد تفاهمنامه را بپردازد. 5- مدير واحد مجري متعهد است اعتبارات حاصل از صرفه جوئي هاي ناشي از اجراي مفاد تفاهمنامه را در مقايسه با قيمت تمام شده را طبق ضوابط مندرج در آيين نامه اجرايي ماده 16 ق.ن.خ.ك هزينه نمايد. 5- مدير واحد مجري متعهد است اعتبارات حاصل از صرفه جوئي هاي ناشي از اجراي مفاد تفاهمنامه را در مقايسه با قيمت تمام شده را طبق ضوابط مندرج در آيين نامه اجرايي ماده 16 ق.ن.خ.ك هزينه نمايد. 5- مدير واحد مجري متعهد است اعتبارات حاصل از صرفه جوئي هاي ناشي از اجراي مفاد تفاهمنامه را در مقايسه با قيمت تمام شده را طبق ضوابط مندرج در آيين نامه اجرايي ماده 16 ق.ن.خ.ك هزينه نمايد. 5- مدير واحد مجري متعهد است اعتبارات حاصل از صرفه جوئي هاي ناشي از اجراي مفاد تفاهمنامه را در مقايسه با قيمت تمام شده را طبق ضوابط مندرج در آيين نامه اجرايي ماده 16 ق.ن.خ.ك هزينه نمايد. 5- مدير واحد مجري متعهد است اعتبارات حاصل از صرفه جوئي هاي ناشي از اجراي مفاد تفاهمنامه را در مقايسه با قيمت تمام شده را طبق ضوابط مندرج در آيين نامه اجرايي ماده 16 ق.ن.خ.ك هزينه نمايد. 6- مدير واحد مجري متعهد مي گردد هزينه هاي پرسنلي ، مصرفي ، تعمير و نگهداري و ساير موارد محاسبه شده در قيمت تمام شده خدمات را بپردازد . 6- مدير واحد مجري متعهد مي گردد هزينه هاي پرسنلي ، مصرفي ، تعمير و نگهداري و ساير موارد محاسبه شده در قيمت تمام شده خدمات را بپردازد . 6- مدير واحد مجري متعهد مي گردد هزينه هاي پرسنلي ، مصرفي ، تعمير و نگهداري و ساير موارد محاسبه شده در قيمت تمام شده خدمات را بپردازد . 6- مدير واحد مجري متعهد مي گردد هزينه هاي پرسنلي ، مصرفي ، تعمير و نگهداري و ساير موارد محاسبه شده در قيمت تمام شده خدمات را بپردازد . 6- مدير واحد مجري متعهد مي گردد هزينه هاي پرسنلي ، مصرفي ، تعمير و نگهداري و ساير موارد محاسبه شده در قيمت تمام شده خدمات را بپردازد . 7- مدير واحد مجري متعهد مي گردد نيروي انساني واجد شرايط ، امكانات و تجهيزات را به ميزان كافي جهت انجام خدمات موضوع تفاهمنامه به كار بگيرد. 7- مدير واحد مجري متعهد مي گردد نيروي انساني واجد شرايط ، امكانات و تجهيزات را به ميزان كافي جهت انجام خدمات موضوع تفاهمنامه به كار بگيرد. 7- مدير واحد مجري متعهد مي گردد نيروي انساني واجد شرايط ، امكانات و تجهيزات را به ميزان كافي جهت انجام خدمات موضوع تفاهمنامه به كار بگيرد. 7- مدير واحد مجري متعهد مي گردد نيروي انساني واجد شرايط ، امكانات و تجهيزات را به ميزان كافي جهت انجام خدمات موضوع تفاهمنامه به كار بگيرد. 7- مدير واحد مجري متعهد مي گردد نيروي انساني واجد شرايط ، امكانات و تجهيزات را به ميزان كافي جهت انجام خدمات موضوع تفاهمنامه به كار بگيرد. 8- مدير واحد مجري متعهد مي گردد خدمات موضوع تفاهمنامه را طبق برنامه زمان بندي مورد توافق به انجام برساند. 8- مدير واحد مجري متعهد مي گردد خدمات موضوع تفاهمنامه را طبق برنامه زمان بندي مورد توافق به انجام برساند. 8- مدير واحد مجري متعهد مي گردد خدمات موضوع تفاهمنامه را طبق برنامه زمان بندي مورد توافق به انجام برساند. 8- مدير واحد مجري متعهد مي گردد خدمات موضوع تفاهمنامه را طبق برنامه زمان بندي مورد توافق به انجام برساند. 8- مدير واحد مجري متعهد مي گردد خدمات موضوع تفاهمنامه را طبق برنامه زمان بندي مورد توافق به انجام برساند.
اسلاید 27: 269- مدير واحد مجري متعهد مي گردد در قبال واگذاري اختيارات و مسووليت هاي مديريتي ، مالي و اداري مربوط به اداره واحد ، تعهدات اين تفاهمنامه را اجرا نمايد. 9- مدير واحد مجري متعهد مي گردد در قبال واگذاري اختيارات و مسووليت هاي مديريتي ، مالي و اداري مربوط به اداره واحد ، تعهدات اين تفاهمنامه را اجرا نمايد. 10- مدير واحد مجري متعهد است نسبت به حفظ و نگهداري تأسيسات ، ساختمان ها ، امكانات و تجهيزات واگذاري نهايت مراقبت را به عمل آورد. 10- مدير واحد مجري متعهد است نسبت به حفظ و نگهداري تأسيسات ، ساختمان ها ، امكانات و تجهيزات واگذاري نهايت مراقبت را به عمل آورد. 16- تعهدات دستگاه :16- تعهدات دستگاه :1- دستگاه موظف است اختيارات لازم مديريتي ، اداري و مالي براي اداره امور واحد مجري فعاليت ، را مطابق با آئين نامه به مدير واحد مجري تفويض نمايد. 1- دستگاه موظف است اختيارات لازم مديريتي ، اداري و مالي براي اداره امور واحد مجري فعاليت ، را مطابق با آئين نامه به مدير واحد مجري تفويض نمايد. 2- دستگاه متعهد مي گردد پرداخت ها و تعهدات مالي موضوع تفاهمنامه را رأس موعدهاي مقرر انجام دهد . 2- دستگاه متعهد مي گردد پرداخت ها و تعهدات مالي موضوع تفاهمنامه را رأس موعدهاي مقرر انجام دهد . 3- دستگاه متعهد مي گردد ساختمان ها ، تأسيسات ، تجهيزات و امكانات مورد نياز واحد مجري را مطابق با توافق به عمل آمده در اختيار مدير واحد مجري قرار دهد. 3- دستگاه متعهد مي گردد ساختمان ها ، تأسيسات ، تجهيزات و امكانات مورد نياز واحد مجري را مطابق با توافق به عمل آمده در اختيار مدير واحد مجري قرار دهد. 4- دستگاه متعهد مي گردد نيروهاي مازاد (حداكثر 20درصد) واحد مجري را در طول انجام تفاهمنامه پذيرفته و در واحدهاي ديگر به كار گيرد . 4- دستگاه متعهد مي گردد نيروهاي مازاد (حداكثر 20درصد) واحد مجري را در طول انجام تفاهمنامه پذيرفته و در واحدهاي ديگر به كار گيرد . 5- دستگاه متعهد مي گردد اطلاعات لازم و معيارهاي كمي و كيفي ارايه خدمات موضوع تفاهمنامه را به نحو شفاف تعيين و تد وين نموده و در توافقنامه درج كند. 5- دستگاه متعهد مي گردد اطلاعات لازم و معيارهاي كمي و كيفي ارايه خدمات موضوع تفاهمنامه را به نحو شفاف تعيين و تد وين نموده و در توافقنامه درج كند. 6- هر گونه افزايش احتمالي ناشي از قوانين و مقررات در طي مدت مندرج در تفاهمنامه به مبلغ مورد توافق اضافه مي گردد.6- هر گونه افزايش احتمالي ناشي از قوانين و مقررات در طي مدت مندرج در تفاهمنامه به مبلغ مورد توافق اضافه مي گردد.17- شرايط عمومي تفاهمنامه : 1- مدیر واحد مجری به لحاظ تسهیل در امور پرداختی پرسنل بدینوسیله به امورمالی دستگاه وکالت می دهد تا اداره امور مالی دستگاه پرداخت های کارکنان را برابر قوانین و مقررات و بخشنامه های مربوطه کمافی السابق پرداخت نماید بدیهی است این مبالغ از سرجمع اعتبارات در نظر گرفته در این تفاهم نامه (از ردیف های مربوطه) کسر خواهد شد. 2- دستگاه (امور مالی) متعهد گردید بابت انجام پرداخت های پرسنلی ماهیانه و سایر پرداختی های کارکنان هیچ هزینه ای را دریافت ننماید.17- شرايط عمومي تفاهمنامه : 1- مدیر واحد مجری به لحاظ تسهیل در امور پرداختی پرسنل بدینوسیله به امورمالی دستگاه وکالت می دهد تا اداره امور مالی دستگاه پرداخت های کارکنان را برابر قوانین و مقررات و بخشنامه های مربوطه کمافی السابق پرداخت نماید بدیهی است این مبالغ از سرجمع اعتبارات در نظر گرفته در این تفاهم نامه (از ردیف های مربوطه) کسر خواهد شد. 2- دستگاه (امور مالی) متعهد گردید بابت انجام پرداخت های پرسنلی ماهیانه و سایر پرداختی های کارکنان هیچ هزینه ای را دریافت ننماید.18- امضاء طرفين تفاهمنامه : 18- امضاء طرفين تفاهمنامه : نام و نام خانوادگي مقام ذيصلاح دستگاه : محمد مهدی زارعنام و نام خانوادگي مدير واحد مجري: حسینعلی رحیمی نژاد سمت : رئیس سازمانسمت: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذرمحل مهر و امضاء:محل مهر و امضاء
اسلاید 28: 27با تشکر پایان
خرید پاورپوینت توسط کلیه کارتهای شتاب امکانپذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.
در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.
- پاورپوینتهای مشابه
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.