صفحه 1:
نظام آموزش و پرورش کشور فرانسه

صفحه 2:
_بريايه مساحتء» ‎TCM ee O ST a‏ ما _سومين كشور بزركّ در كل قاره ارويا _دومين كشور يرجمعيت ارويا با جمعيتى بيشتر از 65/2 ميليون تن ‎ecovarier ec coer ye Bernt Ss ten errno neers‏ 1۱ ‎awil,s Kin 5‏ ‎ae‏ ا ا ا ليسي ا ب 1 حاک ‏ایجاد می کنند.

صفحه 3:
۱ ‏ا ا ا‎ nes era BSG Sty CS cine) ys oer ‏ا‎ ety) PURE CMG) Up Se Re SU Nee Tere wee Ws Sea pe C ae BEC RCS Sie SC MeN eT iC ay USC Swe Se) MCh Serie rig PS UES hy ir eer lls | ed ep ep ee WESC ‏سر‎ DCRR eee cell yeti ty) a caso ee ee

صفحه 4:
7 Ber Crp TSE e or Ie er SC SOrh Pais Np Trae py POP ‏رسع‎ Je eee ee

صفحه 5:
۴" ۵

صفحه 6:
5 نظام آموزشی > FERPA PERU ORT ‏ل‎ lho ae eee On (COPE RCoN Ben ‏ا‎ wear dae waco Dy) ev ease ir y her rye SenCe eM eter) Nh Re < دراین محور, تلاش های متفکران و مسولان کشور ظرف مدت بیش ازدو قرن پس از انقلاب ۱ و( الا( آموزشی کشور مورد توجه قرار گرفته است. Row fersrelir | eye ee meres racy ont eee are encore ne eye ed ۶ درجهت پاسنگویی به ار ۵ و ‎PN fst ry‏ دیده است.

صفحه 7:
0 ‏ا را‎ spu gee oe a EPEC UB Ee aeat were Me Ores Loe ee ier sce er per Rover] متوسطه دریافت نموده و برخی دیگر نیز به آموزش فنی و حرفه ای روی می آورند. [0 ‏ا‎ eres] 99 ۶ - تفکیک مقاطع آموزش ابتدایی و و متوسطه از یکدیگر. < - امکان حضور کلیه کودکان گروه سنی 5-3 سال در کلاسهای پیش دبستانی فراهم گردید. ره را تا ار را ار 1

صفحه 8:
۱۳ ‏ار ی را‎ 6 open eee [۳ 7 levy ol ‏میادرت ندر‎ < در 3 سال اول آموزش رسمىء آموزش يايه در حوزه مهارتهاى بايه (ابتدايى) ارائه ا | ‎Sse cee ey‏ EOP p ane Centar CESS Uri vere cel Pree ‏ا ا ا‎ ۳

صفحه 9:
در کلیه | مشاوران متخصصی در جهت ارائه ‎Reels) yell cl) cal sea oe eens‏ ا ار ‎Oy‏ ۳1 ار ‎oP‏ نظر گرفته شده است.

صفحه 10:
آموزش پیش دبستانی ا ا لت ‎eee‏ ل ا 1 0 pow 0 ROO bree Re Ny Pen SEO Lerner: Shire Orem Meee] ‏ا‎ MED e Ee EC Ley ‏شخصیت اجتماعی آنان میباشد.‎ ا ل 0 كارآموزان متبحر به اجرا كذاشته شد. 0 ‏ا ا ا‎ ere lg ‏از 2 میلیون کودک فرانسوی مبادرت می نمایند.‎

صفحه 11:
> و ميكردد جرا كه خدمت سربازى درحال حاضر در كشور فرانسه به حالت تعليق درآمده و با اجراى جامع جذب سرباز معلم 300[ جایگزین گردیده است. ۱۳۱ Pesce oh hss yey lls ‏ار‎ ‎1 ۱ coi istic scl ‏ا‎ Eee EC < در مناطق کم جمعیت نیز کلاس های موقتی پاره وقت تشکیل میگردد. ۶ به طور کلی دانش آموزان به سه دسته تقد کر کودکان نوجوان. جوانان

صفحه 12:
۳ سياست هاى اموزشى بيش دستانى) 0 ewte] BC ne atten pT rvar Yt rec pers Ov Ape Pg كه مراكز بيش دبستانى به عنوان ابزارى جهت برخوردارى از برابرى فرصت 000 ‏ا ا ل‎ Fy م اا 00 ‎ee ee‏ ا ۷

صفحه 13:
اهداف اآموزشی لس دشتانی) ف ا ا ا ا ا ا ا ا ا ل كاركران و مهاجرین ۱ Mes eee nesters 3- توسعه كليه امكانات بالقوه كودكى در جهت شكل يذيرى شخصيت و... 4- رشد هوشی, حسی-حرکتی و ذهن کوکان 5- رشد ارتباط غیرکلامی و کلامی ا 5 vvvvyvy 7- مشارکت در تشخیص نارسایی هایی حسی-حرکتی و ذهنی و فراهم سازی ا ل ار مم 2 ‏ا ا ل ا‎ ee ‏اجتماعى‎

صفحه 14:
۳ نقاط ضعف و قوت كرك (بیش دبستانی) ا ا ا ل ‎BME‏ ‎eee‏ ا ۳ دبستانی شده و مراکز پیش دبستانی عمومی که در بر آموزش مهارت های سواد و ا ‎hi‏ ۳۹ افزايش نرخ موالید در فرانسه به وارد آمدن فشار بر پیکره نظام آموزشی کشور منجر گردیده است.

صفحه 15:
آموزش ابتدایی مع FOE PIO Csr ‏رار‎ Fe ‏ار‎ ۱۳۳ ‏ی ی‎ ‏ارت‎ ot ee ee Reeve seer Stroen Numer re] pwr Cp re mer ed Ne ore od ۳ ‏نموه‎ 0200 ‏ا‎ cen nen hare Paces ip Peart ear ype rer rye hea owe ey ae ‏تكهدارى از آنها‎ ‏الإ لا ا ا ااا ار ار ل‎

صفحه 16:
سر

صفحه 17:
1 ۲۲۱ ace weed] eee POMPOM Ter eli lley cn oll 0 er Se erp RCE erT pe Ho) Src ern Lr bene tle SCP nCl SCOPE RUPEES ۱9۹] ۱ ‏ا ا ل‎ ee TIN 000700077 111 ‏رده سنى 11 شال‎

صفحه 18:
8 دوره متوسطه ore rene cere ‏لت‎ > (Cerra) Ev vrreey

صفحه 19:
ا كل از ۳ 3797 fiers Sle cle Jw li eee eo “an ‏ذیل متشکل گر‎ [0 ‏ا ا ا ا ا‎ > PON a hs Loo) ‏ا ا‎ ‏متوسطه یاد میگردد.‎ ‏راهنمایی تحصیلی‎ 6 00 Ta Sr erie ‏ا‎ OTP) Rostep vert re Coen] ‏ا ا‎ DEOL BTD) ‏ا‎ purify weblog ‏را ات‎ شناخته شده است.

صفحه 20:
و تکام بخشی به مهارت های آموزشی فراگرفته شده دانش آموزال ۳ 5 | ور آبتدایی و توسعه دانش آنان طی مقطع آموزش ۰۰ ۳ وا ا-تماعی شدن دانش آموزان و شکوفایی شخصیتی و ها ۳ آنان به سوی ادامه تحصیلات آکادمیک. ‎x‏ 3 Se Ss

صفحه 21:
۳ سیکل دوم آموزش متوسطه(لیسه) eee ee ۳ اهداف آموزشی ‎edie ane] AWS‏ ار ار ۱۳ | ‏ا ا ا‎ Scene cer a a POSES ROM ‏ا‎ TSO NCES) ۱ ‏از از را از ار ار‎ rere oO

صفحه 22:
۱۱ e9) JSuw 049) Slraal> SEPA Dee ‏ا‎ ass ro] Petar rnc ‏ا‎ ere ese Cre we CeO CU RCS ESL eS i ee wre COME LS mel reer ‏كار فردى و كروهى و تقويت حس مسئوليت يذيرى‎ a ne ee)

صفحه 23:
‎corr‏ فنی و حرفه ای ‏ا ل ‎Ree DCE Sr ee peer] STi‏ الكت ار ار ا 0209 ‎۳ Ber Web Eee ne ‏ا‎ ‏آموزش هاى حرفه اى با طيف كسترده اى از مهارتهاى آموزشى و شغلى ‎ox 6‏ ‏م اا 7 00 53,15 00 ار ا را ‎Bao irre ie csr pe trae)‏ درکلاس درس طی ساعات آموزشی ملزم می بدین ترتیب برخورداری از حقوق آموزشی, ت بیمه اجتماعی و حقوق و مزایای کاری ویژه در قانون كار كشور فرانسه بيش ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 24:
oll

رایگان