nor-dr-mamari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 35 اسلاید فایل ئانلودی حاوی یک فایل پاورپوینت در 35 اسلاید به صورت متنی همراه با عکس میباشد. از جمله مطالب فایل دانلودی: مقدمه یا نتیجه گیری تعریف منابع نور تفاوت نور طبیعی و ساختگی نور و بینایی اهمیت نور تاثيرنور در طبيعت نور درطبیعت نوروبشر نور در معماری مدرن تادائو آندو تادائو آندودرباره نور درمعماری می گوید لویی کان سال (1969 لوکوربوزیه / هاندیش کرامر / موریس لاپیدوس به طورکلی هر اتاق به 3نوع نورپردازی نیازمند است نورپردازی ونورمناسب نور پردازی طبيعی معماری موفقیت امیز
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
680 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نور در معماری”

نور در معماری

اسلاید 1: مقدمه یا نتیجه گیری!!؟.....نورشفافترین ،نرمترین ، آساترین وارزانترین مواد ساختاری موجود در تولیدکیفیت ها واشیای موردنیاز محیط انسانی است چیزی است که امکان شخصیت سازی وحیات بخشیندن به فعالیتهای روزمره وبازنمائی زندگی درتصورات وحالات روانی متغیررا فراهم می سازد نور نه تنها نقش مهمی درارزش گذاری بر عناصر معماری دارد .بلکه یکی از عوامل مهم تعیین کنندة فضا نیز محسوب می شود نوردر دگرگونی ماهیت فضایی وکالبدی تاثیری بسیار دارد.

اسلاید 2: تعريف: نور از نظر فيزيکی عبارت است از انرژی تشعشعی که بِين طول موجهای مشخص واِقع شده است . از سوی ديگر تظاهر ديد از انرژی تشعشعی.

اسلاید 3: منابع نور1.نور طبیعی2. نور ساختگی

اسلاید 4: تفاوت نور طبیعی و ساختگی

اسلاید 5: هماهنگی بین نور طبیعی و ساختگی

اسلاید 6: نور و بیناییادراک بینایی تابع 4 عامل است1.زمان2.جای جسم مورد مشاهده3. شدت نور4.رنگ

اسلاید 7: اهمیت نور:نورعاملی فعال در معرفی فضاست همچنین نورقادراست از لحاظ بصریبه فضا وسعت ببخشد نور اولین شرط برای ادراک بینایی است.در تاریکی مطلق ما نه فضا را می توانیم ببینیم و نه فرم و رنگ را اما نور تنها ضرورت فیزیکی نیست بلکه ارزش روانشناختی ان یکی از مهمترین عوامل زندگی در همه زمینه هاست انچه که باعث می شود اشکال بیشتر یا کمتر مورد توجه قرار بگیرند نحوه تظاهر انها در برابر نور است

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید