کسب و کار فروش و بازاریابی

هوش تجاری در صنعت گردشگری ایران

hosh-tejari-07

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 23 اسلاید این پاورپوینت برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های تجارت الکترونیک، نرم افزار و فناوری اطلاعات مناسب است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
969 بازدید, 7 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “هوش تجاری در صنعت گردشگری ایران”

هوش تجاری در صنعت گردشگری ایران

اسلاید 1: هوش تجاری در صنعت گردشگری ایرانجمع آوری کننده ی اطلاعات :استاد : جناب دکتر سید جواد میرعابدینیدانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزترم مهرماه 98

اسلاید 2: محتوای ارائهتعاریف اولیهموانع به کارگیری هوش تجارینرم افزارها و کاربرد ها ی هوش تجاری نتیجه گیری و منابع

اسلاید 3: 1تعاریف اولیه

اسلاید 4: چند تعریف اولیه از هوش تجاریباتلر می گوید: هوش تجاری، مدیریت درست و مؤثر اطلاعات برای هدفی تجاری است، و اساسا به ارتباط بین کاربر و سیستم فناوری اطلاعات مربوط میگردد هوش تجاری مجموعه های است از مفاهیم، روشها و فرایندها برای بهبود تصمیم های تجاری که اطلاعات به دست آمده از چندین منبع اطلاعاتی را مورد بهره برداری قرار داده و از تجارب افراد خبره و برخی فرضیات استفاده می کند تا به پرورش درک درستی از تجارت پویا نایل آیدهوش تجاری دسته وسیعی از برنامهها و تکنولوژیها را در بر میگیرد که برای: جمع آوری، ذخیره سازی، تجزیه و تحلیل و فراهم کردن دسترسی آسان به داده ها به وجود آمده است تا کاربران بنگاه را در اتخاذ تصمیمات درست تجاری کمک کند. همچنین آن شامل مجموع های از مفاهیم و روشها است که تصمیمگیریهای تجاری را با استفاده از سیستمهای کابردی مبتنی بر حقایق، بهبود می بخشد.

اسلاید 5: همانطور که از تعاریف متعدد استنباط میشود، هوش تجاری در قالب هر تعریفی که باشد، به دنبال افزایش سودآوری سازمان با استفاده از اتخاذ تصمیمات هوشمند و دقیق بوده و به طور کلی میتوان اهداف ذیل را برای این رویکرد نوین عنوان کرد:تعیین گرایشهای تجاری سازمان که موجب میشود تا سازمان بدون اتلاف وقت و هزینه و انرژی در سایر مسیرها، بر اهداف کلان و اساسی خود متمرکز شود. تحلیل عمیق بازار.یشبینی بازار که میتواند قبل از توسعه سهم بازار توسط رقبا، منافع جدید به وجود آمده در بازار را عاید سازمان کند.افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، که میتواند موجبات استمرار کسب و کار را فراهم کند.شناسایی مشتریان دائمی که وفادارند، میتوان با پیگیری رفتار آنان، جهتگیریهای کلان واستراتژیك را انجام داد.تقسیم بندی مشتریان و متعاقباً ایجاد تنوع در ورش مواجهه با هر گروه از مشتریان.اهداف کاربردی هوش تجاری

اسلاید 6: افزایش کارایی سازمان در امور داخلی و شفاف سازی رویه ی فرایندهای کلیدی و ابزارهای هوش تجاریاستانداردسازی و ایجاد سازگاری بین ساختارهای سازمان. تسهیل تصمیمگیری که جزء اهداف اساسی هوش تجاری محسوب میشود.تشخیص بلادرنگ خطرات، پیش از آنکه سازمان را با تهدیدات جدی روبرو کند و شناسایی فرصتهای کسب و کار قبل از اینکه رقبا آن را تصاحب کنند.افزایش کارایی سازمان در امور داخلی و شفافسازی رویهی فرایندهای کلیدی.ها و ابزارهای هوش تجاریاهداف کاربردی هوش تجاری

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید