علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

هوش های چندگانه گاردنر (موسیقی و جنبشی)

hosh-chand-ganeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
هوش های چندگانه گاردنر یکی از موضوعات جذاب مرتبط با انسان و آموزش انسان است. با شناخت بهتر این هوش به عنوان والدین یا حتی معلم میتوان سبک های یادگیری کودکمان شناسایی کنیم و آموزش متناسب آن داشته باشیم. در این تحقیق سعی شده دو مورد از هوش های چندگانه گاردنر را با شما آشنا کنیم.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
349 بازدید, 1 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “هوش های چندگانه گاردنر (موسیقی و جنبشی)”

هوش های چندگانه گاردنر (موسیقی و جنبشی)

اسلاید 1: هوش جنبشی - حرکتیهوش موسیقیایی - آواییهوش های چندگانه

اسلاید 2:

اسلاید 3: هوش جنبشی – حرکتی (مقدمه)شايد كودكي را ديده باشيد كه دائم در حال حركت است، جنب‌وجوش زيادي دارد، در حال حركت غذا مي خورد، دائم از اين‌طرف به آن‌طرف مي‌دود، اگر كاري هم نداشته باشد بخشي از بدنش دائم در حال تکان خوردن است. در حين حركت، وسايل و اشيا را لمس مي كند. اين كودكان كلاً حركات فيزيكي را دوست دارند. در مدرسه به خاطر حركات به ظاهر اضافي، اغلب با بچه‌هاي بيش‌فعال اشتباه گرفته مي شوند. مسئله اين‌جاست كه به اين کودکان و رفتار آن‌ها به‌عنوان يك نوع هوش نگاه نمي‌كنند. اما مي‌دانيم براي اين كودكان نشستن يعني تمركز نكردن، چون حركت باعث مي شود آن‌ها بهتر تمركز كنند.

اسلاید 4: هوش جنبشی - حرکتیاز طریق حواس بدنشان اطلاعات را پردازش می کنندبه جنب و جوش علاقمند هستند.هنگام صحبت بیشتر از حرکات بدنی برای انتقال مفاهیم استفاده می کنندیشتر اوقات فراغتشان را بیرون از منزل سپری می کنند. موقع صحبت مخاطب را با دست لمس می کننداز ورزش، رقص و فعالیت های حرکتی لذت می برند.کودکان دارای هوش جنبشی و حرکتی بالا با کودکانی که مبتلا به بیش فعالی هستند متفاوت اندتشخیص و تمایز هوش حرکتی از بیش فعالی برای کودکان بسیار مهم و حیاتی است

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید