کسب و کارکامپیوتر و IT و اینترنتفروش و بازاریابی

واقعیت افزوده چیست؟ و تاثیر ان بر کسب و کار

صفحه 1:

صفحه 2:
bah} ry lr ‏افو وکا‎ A 1s ie هو :

صفحه 3:

صفحه 4:
فهرست موضوع مقدمه تعریف واقعیت افزوده تاریخچه تفاوت واقعیت افزوده با واقعیت مجازی انواع واقعيت افزوده در پلیکیشن‌ها نقش واقعيت افزوده بر روى كسب وكار كاربرد واقعيت افزوده در فروشكاه هاى مختلف با بليكيشن مخصوص به خود منابع

صفحه 5:
انسان ها هميشه به دنبال رویا پردازی و راه های تحقق آنها هستند. انسان ها هميشه اين زويا را در سر.داشتند كه بتوانتن تخیلات خوویرا به واقیعت تبديل نمابيت:

صفحه 6:
تعریف واقعیت افزوده * واقعيت افزوده ‎Reality)‏ ۸0۳6060 )یک نمای فیزیکی زنده . مستقیم یا غیرمستقیم است. که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد به آن اضافه می‌کند. * در واقعیت افزوده. عناصر سریعا به تصاویر واقعی اضافه می شوند و به‌طور هوشمند مرتبط با عناصر محیطی می‌باشند(مانند نمایش لحظه ای امتیاز مسابقات ورزشی در زمان پخش از تلویزیون ) .

صفحه 7:
برای درک بهتر واقعیت افزوده تصور کنید از طریق دوربین تلفن هوشمندتان به یک شى ء خارجى كه می تواند كاتالوك يك محصول . یک ساختمان ۰ پوستر . بیلبوردهای تبلیغاتی شهری و ... بشد نگاه ميكنيد

صفحه 8:

صفحه 9:
۰ توماس کادل زملنی که در بوئینگ به کارکنان» برای سرهم کردن کابل‌ها در هواپیما کمک می‌کرد. مفهوم واقعیت افزوده را ایداع کرد. 139: مارتين جولى براى اولين بار تغاترى با فناورى واقعيت افزوده طراحی کرد. ۰ ۲۰۰: بروس اچ. توماس توسعه دهنده 360118168 اولین بازی واقعیست افزوده در محیط باز را برای موبایل در گردهمایی بین‌المللی کامپیوترهای پوشیدنی معرفی کرد.

صفحه 10:
۲۰۸ اپلیکیشن واقعیت افزوده ویکی‌تود به عنوان راهنمای مسافرت در ۲۰ اکتبر ۲۰۰۸ با تلفن آندرویدی 3۱) منتشر شد. ۹ ۸۳۲001161 توسط ‎٩801005‏ به ادیبی فلش (۳1/۸1۲00116) آورده شد. با لین کار واقعیت افزوده به مرورگر وب هم رسید. ۹ پروژه 51260561156 از دانشگاه 1۷111 طرحی از یک دستگاه مستقل را به نمایش گذاشتند که براساس واقعیت مجازی پوشیدنی کار می‌کرد. ۱ لستر تکنولوژیزه یک شرکت تازه تأسیس فرانسوی از دانشگاه جنوب پاریس (015217)), اولین عینک اسکی واقعیت افزوده را برای فروش عرضه کرد. ۲ شرکت گوگل با معرفی پرویه «عینک گوگل» یا پروثه عینک (01355 ۳0[6601) گام بزرگی در فراگیر کردن و جنبه عام بخشیدن به واقعیت افزوده برداشت.

صفحه 11:
تفاوت واقعیت افزوده با واقعیت مجازی * در واقعيت مجازى كليه غناضر درك شده توسط كاربر:ساخته شده توسط ‎ak ll‏ * در فناورى واقعيت افزوده؛ كاربر محتواى مجازى را با محتواى واقعى به صورت تركيب شده و یکپارچه دریافت می کند. * با اینکه واقعیت مجازی ((۷1 نیازمند تجهیزات خاص خود می‌باشد.

صفحه 12:
انواع واقعیت افزوده در اپلیکیشن‌ها * مبتنی بر الگو (:(860ظ صم‌اناه‌این اپلیکیشن‌ها معمولا با شتاسایی یک الگو توسط دوربین. محتوای دیجیتالی مرتبط با آن را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. این الگو می‌توان یک تصوير يا لوكو باشد.

صفحه 13:
انواع واقعیت افزوده در اپلیکیشن‌ها * مبتنی بر مکان(100۵1100 0 در این فناوری واقعیت افزوده. مکان جغرافیایی کاربر با استفاده از 2۳5) بدست آمده و محتوا بر اساس مکان جغرافیایی کاربر نمایش داده می‌شود.

صفحه 14:
انواع واقعیت افزوده در اپلیکیشن‌ها Gesture) 2s ‏مبقنى بر‎ * 0 در اين فناوری با دوربین‌های متعدد و حرکات مختلف بدن تشخیص داده شده و دستورات را دریافت می‌کند.

صفحه 15:
نقش واقعیت افزوده بر روی کسب وکار واقعیت افزوده باعث تعامل بیشتر مشتری و برند شده و باعث شهرت برند در بکارگیری تکنولوژیهای جدید می شود و همچنین مشتری را در دنبال کردن اخبار و حوادث جدید برند ترغیب میکند.

صفحه 16:
تحول در کسب 9 کار با استفاده از واقعیت افزوده * در طول ۲ سال گذشته, واقعیت افزوده از یک فناوری سرگرم‌کننده در قالب بازی‌هایی چون پوکمون گو, به عرصه‌ی نبرد جدیدی تبدیل شده است که اکثر غول‌های فناوری ‎lentes‏ سهم‌خواهی از آن هستند. ‎ ‏* در خصوص چارچوب‌های نرم‌افزاری. لپل سال گذشتهی میلادی با عرضه‌ی 5 )کیت واقعیت افزوده بزرگ ترین اقدام قابل توجه را در اين رابطه انجام داد و به دنبال آن گوگل نیز (186/016/) هسته‌ی واقعیت ‏افزوده خود را منتشر کرد. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 17:
کاربرد واقعیت افزوده در فروشگاه های مختلف با اپلیکیشن مخصوص به خود با وجود آنکه خرید اینترنتی در دو دهه‌ی گذشته با نرخ رشد فوق‌العاده‌ای افزایش یافته؛ اما اهمیت فروشگاه‌های فیزیکی و قابل رژیت همچنان پابرجا باقی مانده است.

صفحه 18:
معرفی برخی ازفروشگاه هایی که ! افزوده استفاده می

صفحه 19:
IKEA Place ‏اپلیکیشن‎ 1 شركت سازنده تجهيزات و مبلمان آيكيا اپلیکیشن 7 واقعیت افزودمی خود را منتشر کرده است تا به مشتریان کمک کند دریابند در صورت تخییر چینش مبلمان و اثاث» خانمی آن‌ها چه ظاهری پیدا خواهد کرد.

صفحه 20:
اپلیکیشن شرکت آمازون جه دنبال انتشاز اپلیکیشن آیکیء آمازون نیز اخیرا اپلیکیشن واقعیت افزودمی جدیدی منتشر کرده است. این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد پیش از سفارش هر نوع محصول آن را با محیط خانه یا محل کار خود ادغام کنند.

صفحه 21:
| اپلیکیشن سفورا 56۳0۳0۲2 در اپلیکیشن سفوراء کاربران به‌وسیله‌ی آن می‌توانند آرایش مجازی چهره‌ی خود امتحان کنند. اين ویژگی با اسکن چهره. محل دقيق لبها و چشم‌ها را مشخص می‌کند و امکان تغییر ظاهر را در ارات پل تا راز <<

صفحه 22:
عینک ۲۱۵۱۷۳۵0 یافتن مناسب‌ترین عینک می‌تواند گاهی اوقات به معضل بزرگی تبدیل شود. اپلیکیشن جدید ری‌بن به نام ۲:۷ ۷ ‎a: On‏ شما امکان می‌دهد به‌راحتی و بدون خارج شدن از خانه یا ایستادن طولانی‌مدت در مقابل آینه, عینک‌های مختلف از برندهای متنوع را روی چهره‌ی خود امتحان کنید.

صفحه 23:
منابع سايت 2101860 سايت ييشكامان سایت شرکت داده برداز يوياى شريف سايت باشكاه خبرنكاران جوان.

20,000 تومان