سایر ورزشی

ورزش شنا

shna

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ورزش شنا”

ورزش شنا

اسلاید 1: ورزش شنا

اسلاید 2: مقدمهشنا مهارت یا ورزش شناور ماندن و حرکت درون آب است.در شنا اول باید شناور ماندن روی آب بعد حرکت پاها ودر پایان حرکت دست ها را یاد گرفت.شناگران تازه کار باید چگونگی حرکت های هماهنگ دست با نفس کشیدن را تمرین کنند.

اسلاید 3: تاریخچه شنا شواهد وقوانین نشان می دهند که به احتمال زیاد شنا در مصر ابداع شده است.شواهد باستان شناسی نشان می دهد که قدمت شنا وشناکردن به 2500 سال قبل از میلاد در تمدن مصر وبعد از آن درتمدن های آشور ،یونان وروم باستان بازمیگردد.گذشته شنا بر اساس یافته هایی از حروف تصویری هیروگلیف مصریان به دست آمده.یونانی ها ورومی ها شنا را جزو برنامه های مهم آموزش نظامی خود قرار داده بودند و مانند الفبا یکی از موارد درسی در آموزش مردان بوده است.

اسلاید 4: شنا در شرق به قرن اول قبل از میلاد برمیگرد.ژاپن جاییست که شواهد ومدارکی از مسابقات شنا در آن وجود دارد و در قرن هفدهم به دستور رسمی حکومتی شنا به صورت اجباری در مدارس تدریس می شد.

24,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید