سایر ورزشی

ورزش یوگا

verzsh-yoga0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ورزش یوگا”

ورزش یوگا

اسلاید 1: ورزش یوگا

اسلاید 2: یوگا چیست؟یوگا از جمله ورزش‌هایی است که هر گاه از آن صحبت شود، اولین مسئله‌ای که ذهن همه به سمت آن حرکت می‌کند احساس آرامشی است که طی انجام حرکات ایجاد می‌شود. در واقع می‌توان گفت این موضوع در ذهن بسیاری از افراد ثبت شده است که این ورزش راهی برای رسیدن به آرامش است.

اسلاید 3: یوگا از ریشه کلمه سانسکریت YUJ گرفته شده که معنی اصلی آن اتحاد است. در واقع یوگا این قدرت را دارد که بین تن و روح و حتی نیروهای مثبت و منفی وجودی انسان، اتحادی غیرقابل باور ایجاد کند.این علم قدمت بسیار زیادی دارد و در طی این مدت دستخوش تغییرات زیادی قرار گرفته است و با اطمینان می‌توان گفت که در طول گذر زمان به تکامل رسیده است به گونه‌ای که از آن به عنوان یک علم حیرت انگیز می‌توان یاد کرد.

اسلاید 4: طی تحقیقاتی که محققان در این زمینه انجام داده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که یوگا علاوه بر اینکه می‌تواند بر روی جسم انسان تاثیرگذار باشد، قادر است در تنظیم انرژی حیات و حتی جریان‌های مرتبط با آن نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.اگر بخواهیم یک مفهوم کلی از آن تعریف کنیم، باید بگوییم که یوگا یک مفهوم کاملا درونی است. به گونه‌ای که این توانایی را در افراد به وجود می‌آورد تا چندگانگی فکر، ماده و حرکت به سمت یک واقعیت متعالی را در درون خود عملی سازد.

اسلاید 5: هنگامی که شما تمرینات و حرکات مرتبط با آن را انجام می‌دهید، متوجه خواهید شد که این توانایی را بدست آورده‌اید تا روح و جسم خود را خیلی راحت و خونسرد نگه دارید به گونه‌ای که همواره آرامشی شگرف وجود شما را فرا گرفته باشد.نتیجه حاصل از کلاس‌های یوگادر کلاس‌های این رشته ورزشیِ منتال، به شما می‌آموزند که چگونه بافت‌های شخصیتی خود را گسترش دهید. در واقع حرکات و تمرکز حین آن، این توانایی را دارد تا با کشش‌های عضلانی و ماساژ اعضا، هماهنگی بسیار خوبی را بین اعضای بدن و همچنین سیستم اعصاب ایجاد کند.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید