passive_defence

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پدافند غیر عامل”

پدافند غیر عامل

اسلاید 1: پدافند غیر عامل

اسلاید 2: تعریف پدافند غیر عاملپدافند غیرعامل، مجموعه اقداماتی است که قبل از خطر انجام مي گيرد و در هنگام بروز هرگونه تهديد طبيعي و غير طبيعي (مانند جنگ) موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ ها، تاسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان های حیاتی یک کشور می گردد.

اسلاید 3: این موضوع را قبلاً هم ابلاغ کرده ام و الان هم تأکید می کنم که تدابیر کارساز در این پدافند غیرعامل را عملی کنید. تنها راه مقابله با تهدیدها این است که وضعیت داخلی به گونه ای ساماندهی شود که دشمن از پیروزی خود مطمئن نباشد و زمینه را برای ماجراجویی فراهم نبیند. ندانستن اینکه دشمن چه در سر دارد و چه می خواهد بکند ، غفلتی است که ممکن است ما را از امکان برخورد و امکان دفاع محروم کند.بیانات مقام معظم رهبری

اسلاید 4: بیانات مقام معظم رهبریتهدید را کاملاً جدی بگیرید ، یعنی به هیچ وجه در محاسبات خودتان از تهدید جدي پایین نیایید ، منتها تهدید جدی معنایش حتمی نیست ، هیچ حتمیتی وجود ندارد. باید تدابیر کارساز در باب پدافند غیرعامل را عملی کنید. پدافند غیرعامل مانند شعله ای بلند شود این که دولت به پدافند غیرعامل اهمیت بدهد و وزراء و مسئولین دولتی به آن اهتمام کنند تذکر داده ایم و نظرات رهبری به دولت و آن ستاد ابلاغ شده است. امروز اهمیت پدافند غیرعامل قاعدتاً برای مسئولین بایستی شناخته شده باشد ، اهتمام شما کار را پیش میبرد .

اسلاید 5: مقام معظم فرماندهي كل قوا در ارتباط با ساماندهي و ايجاد يك هماهنگي و ضمانت اجرايي در تصميمات در ارتباط با پدافند غير عامل موارد زير را تأكيد فرموده‌اند : تشكيل كميته دائمي پدافند غير عامل به منظور هماهنگ سازي، سياست‌گذاري، كنترل، نظارت و تصويب طرحهاي پدافند غير عامل پروژه‌هاي توسعه اي كشور در ستاد كل نيروهاي مسلح. تأكيد بر شناسايي مراكز درجه يك و حياتي كشور در طرح‌هاي پدافندي. اولويت‌بندي اماكن و موضوعات بر اساس اهميت و كاربرد آنان در طرح. داشتن نگاه اجرايي و ميداني در موضوعات پدافند غير عامل.تدابير و فرامين :

اسلاید 6: به نتيجه رساندن طرح‌هاي پدافند غيرعامل در ارتباط با مسئولين اجرايي كشور .(مسئوليت كليه وزراء) تأكيد بر داشتن طرح پدافند غير عامل براي كليه پروژه‌ها و تأسيسات كشور. تأكيد بر پيگيري كميته دائمي و نظارت بر اجراي طرحهاي پدافند غير عامل دستگاههاي اجرايي كشور. تأكيد بر روحيه بسيجي در اجراي پروژه‌ها. در اولويت بالا قرارداشتن مسئله پدافند غير عامل كشور. استفاده از نعمتهای خداداد (عوارض طبیعی موجود و ...). ایمن سازی سرمایه های اساسی (اقلام عمده دفاعی و حیاتی).تدابير و فرامين :

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید