beldrchin-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پرورش بلدرچین”

پرورش بلدرچین

اسلاید 1: آشنایی با بلدرچین و پرورش آن از ابتدا تا انتها

اسلاید 2: آشنایی با بلدرچین: بلدرچین یک پرنده آوازه خان و زیباست و در گذشته صرفا به همین منظور نگهداری می شد ولی کم کم با گذشت زمان متوجه شدند که بلدرچین یک پرنده کثیرالتخم بوده و گوشت آن بسیار لذیذ و زود بازده است. به همین دلیل مورد توجه پرورش دهندگان قرار گرفت که تاریخچه آن به شرح ذیل است:

اسلاید 3: 1. درحدود سال های 1000 میلادی کارهای ابتدایی بر روی اهلی کردن بلدرچین و به ادعای ژاپنی ها در ژاپن و سپس در کره و چین صورت گرفته و فقط به منظور پرنده زینتی مورد توجه بوده است.

اسلاید 4: 2.در حدود سال 1100 میلادی کم کم به بلدرچین به دید تولیدی نگاه شد و مورد توجه کشاورزان و دامداران قرار گرفت. 3. در سال های 1915-1910 جوجه کشی بلدرچین با تولیدو ساخت دستگاه های جوجه کشی نفتی رایج تر شد و کلا مبحث تولید جوجه یک روزه حتی با مرغ کرچ دراین زمان سرعت بیشتری گرفته و تولید تخم مورد توجه قرار گرفت.

اسلاید 5: 4. اوایل سال 1930 پرورش صنعتی بلدرچین سرعت بیشتری گرفت و انتقال این تکنولوژی به سایر نقاط جهان آغاز شد و کشور هایی نظیر اروپا و ایالات متحده امریکا که در سال های 1870 با این پرنده آشنا شده بودند وارد عمل شدند و به بررسی مدیریت تغذیه و بیماری های آن پرداختند.

اسلاید 6: 5. در سال های آخر دهه 90 پرورش بلدرچین در ایران باب شده و مورد توجه سرمایه گذاران داخلی قرار گرفت.

اسلاید 7: در مورد بلدرچین:بلدرچین جانوری است از خانواده پرندگان و مرغان با نام علمی کتورنیکس که بسیار شبیه به کبک و تیهو است و توانایی پرواز دارد. اقلیم مورد علاقه این پرنده مناطقی است که نه بارندگی زیاد باشد و نه کم و برای یافتن این پرنده در طبیعت میتوان به سراغ مزارع و علف زار ها و کوهستان رفت. این نکته را میتوان از رنگ پر نیز تشخیص داد.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید