منابع انسانی و مشاغل

پیاده سازی erp

piade-sazi-ERP

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پیاده سازی erp”

پیاده سازی erp

اسلاید 1: پیاده سازی ERPمحدثه کاظمی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتیدانشگاه صنعتی شاهرود9612264

اسلاید 2: مراحل پیاده سازی پروژه ERP قدم اول پروژه پیاده سازی ERP -آماده سازی پروژه ( Project Preparation) اعضای تیم پروژه ERP آشنایی عمومی با نرم افزار مرتبط (مانند SAP) و همچنین تجربیات بهینه(Best Practice) در صنعت مورد را نظر آموزش می بیند.

اسلاید 3: قدم دوم پروژه پیاده سازی ERP -طرح و برنامه کسب و کار (Business Blueprinting) اعضا در کارگروه های طراحی فرآیندهای کسب و کار شرکت می کنند.

اسلاید 4: قدم سوم پروژه پیاده سازی ERP -آماده سازی نهایی (Final Preparation) آموزش کاربران نهایی را انجام خواهند داد. آنها فایلهای لازم برای انجام آزمون های سیستم شامل تست انفرادی و تست یکپارچگی را تهیه خواهند کرد .همچنین داده های اصلی نهایی شده در این مرحله وارد سیستم خواهند شد.

اسلاید 5: به مدت دو ماه بعد از Go Live سیستم ، مسولیت پشتیبانی آنلاین در محل سایت پروژه انجام خواهد شد. قدم چهارم پروژه پیاده سازی ERP – اجراء Go Live و پشتیبانی

اسلاید 6: بهترین پیاده سازی یک سیستم ERP شما می توانید ERP سفارشی خود را بسازید و آن را از ابتدا تا انتها برنامه ریزی کنید، گرچه هزینه و پیچیدگیِ گرفتن چنین پروژه ی بزرگی، می تواند یک رویکرد سفارشی را به یک گزینه ضعیف تبدیل کند. یا شما می توانید نرم افزار “ERP بر روی پیش فرض” را خریداری کرده و آن را بر روی رایانه ها و سرورهای شرکت خود نصب کنید.

اسلاید 7: پياده سازی ERP در سازمان همراه با مخاطراتی است كه در صورت عدم توجه و كنترل می تواند باعث شكست يا ناكار آمدی استقرار گردد.

اسلاید 8: به اختصار ضرورت پیاده سازی ERP به شرح زیر عنوان می‌گردد: 1.کمبود منابع2. افزایش رقابت3. مدیریت فعالیت‌های سازمان4. استاندارد سازی فرایندهای سازمان5. شفافیت6. یکپارچگی7. افزونگی حجم اطلاعات8. بهبود فرایند تصمیم‌گیری9. سهولت در ارتباطات با خارج از سازمان

اسلاید 9: قبل از اینکه به جزئیات در مرحله پیاده سازی بپردازیم، اولویت تمرکز شما باید بر روی انتخاب مناسبترین نرم افزار سیستم ERP سیستم برای کسب و کار شما باشد.

اسلاید 10: برنامه ریزی برای موفقیت: 3 راهنمایی برای پیاده سازی موفقیت آمیز ERP چه دانشی به شرکت ها کمک می کند تا در پیاده سازی ERP به نتایج بهینه ای دست یابند؟ پاسخ آنها چیست؟ تیم پروژه شما، شریک پیاده سازی و استراتژی شما برای بقا چیست؟

اسلاید 11: ساخت بهترین تیم پروژه ERP انتخاب یک شریک پیاده سازی ERP سیستم جدید خود را دایر کنید

اسلاید 12: ساخت بهترین تیم پروژه ERP یک حامی اجرایی، یک رهبر قوی، اهداف روشن، و بودجه کافی و منابع برای تسهیل اجرای تیم. کارها را ردیف کنید. کاملا آماده شوید و همه چیز را سازماندهی کنید.

اسلاید 13: هرچند انتخاب نرم افزار مناسب خیلی سخت نیست، با این وجود باید طرف قرارداد مناسبی انتخاب کنید (و منظور ما از مناسب، یعنی با تجربه) انتخاب یک شریک پیاده سازی ERP

اسلاید 14: کیفیت مشاوران: مطمئن شوید که مشاورانی که با آنها ملاقات می کنید، کسانی هستند که به پروژه شما اختصاص داده می شوند.منابع: اسامی شرکتها در این لیست باید براساس اندازه و پیچیدگی شما باشد. تمرکز: به دنبال یک شریک پیاده سازی بالقوه باشید که کسب و کار مناسبی دارند. نه بیش از حد کوپک نه بیش از حد بزرگ.برای یادگیری این چهار ویژگی را در نظر بگیرید:صداقت: باید واقع گرا باشد و به درستی مسائل مربوط به صنعت شما را درک کند.

اسلاید 15: این چیزی است که برایش برنامه ریزی کردید تا این که از سیستم جدید آنلاین خود در کسب و کارتان به صورت تمام وقت استفاده کنید. این کار باعث می شود که بدون اشکال و با اعتماد به نفس اولین گام را بردارید. سیستم جدید خود را دایر کنید

اسلاید 16: انفجار بزرگ یا انتقال همه جانبه در یک زمان می تواند خوب و بد باشد. سریع و شفاف است.انتقال مرحله ای از راه دور نیز دارای جوانب مثبت و منفی است. روش انتقال عملکرد موازی توصیه می شود. در آن، هر دو سیستم در یک زمان فعال هستند، اما به کاربران نیاز دارند تا زمانی که سیستم قدیمی از رده خارج شود کار خود را تکرار کنند.در آخر شما نیازهای خود را بهتر از هر کس دیگری می شناسید و تصمیم گیری آگاهانه بر عهده خود شما خواهد بود.

اسلاید 17: انتخاب نرم افزار سیستم ERP درست برای سازمان شما یک تصمیم مهم است که زمان و تحقیق را می طلبد. پیاده سازی ERP شامل نصب نرم افزار، انتقال اطلاعات مالی شما به سیستم جدید، پیکربندی کاربران و فرآیندهای خود و آموزش نرم افزار به کاربران است. انتخاب شرکای مناسب برای پیاده سازی سیستم ERP شما تقریبا به همان اندازه انتخاب نرم افزار مناسب اولویت دارد و اهمیت دارد.فرایند پیاده سازی ERP چیست؟

اسلاید 18: که سه نوع پروژه پیاده سازی وجود دارد:ExpressStandardAdvanced

اسلاید 19: نتیجه اجرای فن آوری ERP درست باید عملیات ساده، قابلیت استفاده آسان است. در هر زمان و هر کجا در هر دستگاه زمانبندی درست کسب و کار شما نمایش داده شود. امن است و با نیازهای همیشه در حال تغییر شرکت شما سازگاری دارد. هنگامی کهERP خود را انتخاب کرده اید، قدم بعدی اجرای نرم افزار سیستم ERP است.

اسلاید 20: Express: پیاده سازی بی نظیر، مشتری یک موجودیت واحد و بدون نیاز به فرآیندهای پیچیده است و هیچ راه حل افزودنی در نظر گرفته نمی شود. Advanced: پیاده سازی برای واحدهای تک یا چندگانه با مکان های مختلف، گستردگی و زبانهای متنوع است. فرآیندهای کسب و کار و ادغام آنها از متوسط تا پیچیده است.در Acumatica ما متوجه می شویم که سه نوع پروژه پیاده سازی وجود دارد:

اسلاید 21: :Discovery شامل فرایندهایی است که به تعیین نیاز، دید، دامنه پروژه و کسب تعهد از مشتری برای ادامه می پردازد. :Plan & Monitor برنامه ریزی و نظارت متشکل از فرایندهایی است که شامل ایجاد یک استراتژی برای تکمیل کار، و همچنین اندازه گیری پیشرفت و انجام اقدامات اصلاحی در صورت لزوم است. این اتفاق در کل فرآیند اتفاق می افتد.مراحل پیاده سازی چیست؟

اسلاید 22: Build : فرآیندهای مربوط به انجام وظایف مشخص شده در استراتژی را شامل می شود. Analyze : این مرحله یک سطح دقیق تر کشف است و متشکل از فرایندهایی است که شامل جمع آوری الزامات دقیق و تجزیه و تحلیل نیازهای تجاری مشتری است.

اسلاید 23: Deploy: استقرار و فرایندهایی که راه حل را به یک محیط تولید تحویل می دهند. Post Go Live: فرایندهایی که در جای خود قرار دارند تا از مشتری پشتیبانی کنند در راه حل وجود دارند و منجر به بسته شدن پروژه می شود.Stabilize : تثبیت متشکل از مجموعه ای از فرآیندهایی برای اطمینان از یک راه حل مطابق با الزامات مشتری است و برای استقرار کامل در یک محیط تولید پویا آماده است. همچنین شامل آمادگی مشتری برای استفاده از راه حل است.

اسلاید 24: مزایای پیاده سازی: افزایش درآمد، تطبیق آسان بدون در نظر گرفتن زمینه ای که دارید، رشد مداوم کسب و کار، دسترسی آسان به اطلاعات بدون نیاز به تیم خاص است.

اسلاید 25:

اسلاید 26: مراحل پیاده سازی پروژه ERPرا نام ببرید و توضیح دهیدبهترین روش پیاده سازی یک سیستم ERP چیست؟به اختصار ضرورت پیاده سازی ERP را شرح دهیدفرایند پیاده سازی ERP چیست؟مراحل پیاده سازی چیست؟   

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان