سایر آموزش

پیشرفت صنعت جوشکاری و انواع جوش در راه آهن

sanaat-joshkari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پیشرفت صنعت جوشکاری و انواع جوش در راه آهن”

پیشرفت صنعت جوشکاری و انواع جوش در راه آهن

اسلاید 1: به نام خدا

اسلاید 2: پیشرفت صنعت جوشکاری و انواع جوش در راه آهن ارائه:

اسلاید 3: مقدمهامروزه صنعت جوشکاری در بازارهای جهانی نقش پررنگی یافته که دلیل اصلی آن را می توان در کاربردی دانست که این روش اتصال در سایر صنایع پیدا نموده است. ساختمان سازی، خودرو سازی، کشتی سازی و ماشین سازی از جمله صنایعی هستند که جوشکاری نقشی تعیین کننده در فرآیند شکل گیری محصول آنها برعهده دارد. اهمیت اقتصادی جوشکاری تا حدی است که گفته می شود بیش از 50 درصد از تولید ناخالص صنعتی کشورهای مختلف با جوشکاری مرتبط است.به عبارتی جوشکاری دیگر صنعتی نیست که محدود به جوش دادن چند تکه فلز به یکدیگر باشد، بلکه همزمان با پیشرفت های عظیم صورت گرفته در صنایع گوناگون، صنعت جوشکاری و تجهیزات مربوط به آن نیز رشد قابل توجهی پیدا کرده و انتظار می رود که این روند در سال های آتی کماکان ادامه یابد.

اسلاید 4:

اسلاید 5: جوشكاري:فرايندي است كه در آن فلزات با استفاده از فشار،گرما،شعله يا قوس الكتريكي به هم اتصال داده مي شوند.جوشکاری انواع بسیارزیادی دارد،اما آنچه شما دوستان ممکن است بیشتر با آن سرو کار داشته باشید موارد زیر می باشند:1- جوشکاری با قوس الکتریک 2- جوشکاری اکسی استیلن

اسلاید 6: پيشرفت صنعت جوشكاري با ورود سيستمهاي اتوماتيك و روباتيك در صنعت،طبيعي است كه ويژگيهاي كليه پرسنل تحت تاثير قرار خواهد گرفت .با ماشيني شدن،استفاده از كارهاي يدي به مرور زمان به فراموشي سپرده مي شوند.با اين وجود گروهي معتقدند كه منابع انساني همچنان اهميت خود را حفظ كرده و حتي به آن بهاي بيشتري نيز خواهد داده شد. صنايع توليدي در اقصي نقاط دنيا مرتبا با تقاضاي روز افزون براي توليد بيشتر و كيفيت بهتر مواجه مي باشند. ابزارهاي پيشرفته با تكنولوژي جديد جهت طراحي و برنامه ريزي توليد چون طراحي با كمك رايانه، توليد با كمك رايانه،  مهندسي با كمك رايانه به صنعت معرفي مي شوند.

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید