سایرسایر

چكيده دورنمای معماری نظام آموزشی برای جامعه اطلاعاتی

صفحه 1:
موسسه مطالعات راهبردي فن آوري اطلاعات معمار ارشد اردوان مجیدی معمار و دبیر گروه معماري غلامرضا صفرنیا َم موسهدطالطت ياهيديفن تورياطاعات زر 138۵2006 86

صفحه 2:
۴ منظور از معماري چیست؟ " تبيين ابعاد معماري نظام آموزشي * معرفي اجمالي ارکان معماري نظام آموزشي مطلوب * در صورت فرصت: اشاره‌اي اجمالي به يك يا دو رکن * پرسش و پاسخ 1 i 3 3 3 2 5 3 3 a g a 6 موسهمطلات راهيديفن تورياطاعات

صفحه 3:
| تعمیم رویکرد و ردش؟ 6 موسهمطلات راهيديفن تورياطاعات

صفحه 4:
عدم پاسخگوني روشهاي معمول طراحي نیاز به روشهاي معماري حتي ترسیم نقشه با جزئیات کامل کافي با روش‌شناسي ویژه ‎eo‏ بل نوع و طيف متقلوقي أر تظریات. سازه هاء رویکردها. روشها و فنون را که گاه متحصر یه فرد است طلب ‎aca‏ \ تیا به طراحي مبتنی بر پشتوان هاي نظري شفاف و بستر سا چکیده دورنماي معماري ۶ باسخكوثي © روش‌هاي ساده ] با روش‌شناسي ٠ر_بسيار‏ محدود , 4 2 5 1 i ‏ا پاسخگوئي روشهاي معمول طراحي‎ a ‏با روش شناسي رايج‎ موسه طالعات راهيدي‌فن توری‌اطاعات 4

صفحه 5:
چکیده دورنماي معماري نظام آموزشي براي جامعه اطلاعاتي & موس مطالطت راهيدي‌فن توري‌اطذعات

صفحه 6:
معماري نظام معماري تبیین يك نگاه کل گرا وعقلاني بر يك نظام پیچیده ات که اجازه تمرکز بر مولفه هاي كليدي و هم‌بندي و تعامل آنها را مي‌دهد. و امکان پرهیز از ورود به جزئیات را فراهم ۳ 3 4 o 1 3 4, 3 ‏و‎ ‎i ‎a ‎3 ‎a 6 موسهصالات راهيديفن تورياطاعات

صفحه 7:
1 i 2 1 4 0 3 g 1 6 موسهمطلات راهيديفن تورياطاعات

صفحه 8:

صفحه 9:

صفحه 10:
زمينه‌هاي مختلف موزه تعلیم و تربیت - موزه هاي مختلف مسّه معماری..

صفحه 11:
ميدانهاي زیر ساختي آموزش ‎ase‏ ‘ae oe) ce ony | رکن سوم گراف موضوعات آموزشي کی رد ان هشتم؛ نت شر تعاملات واحمايت مالي دا 58 درسي باز و توزیع شده 1 ‎pis‏ ‏کن رکن شم: ... مدیریت تنوع از طریق سبکها نو رم موسهالات بادرديق توري اط عات ‎mls wee‏ معماري نظام د

صفحه 12:
; 1

صفحه 13:
الكوي آموزشي در میدان زیر ساختي آموزنشي چکیده دورنماي معماري نظام آموزشي براي جامعه اطلاعاتي 6 موسهصالات راهيديفن تورياطاعات

صفحه 14:
3 4 o 3 3 4, 2 5 2 ‏د‎ ‎a ‎3 ‎a 6 موسه طالعات راهيدي‌فن توری‌اطاعات 14

صفحه 15:
3 3 2 3 3 تجزیه كرا

صفحه 16:
6 موسهمطلات راهيديفن تورياطاعات ‎chlo cows me [eile HS Hew jana?‏ مكو ‎ ‎ ‏3 ‏72 ‏2 ‏لزه ‏= ‏3 ‏3 ‏9

صفحه 17:
7 نظام آموزش فردي ‎(PS1)‏ وكيك )لمي معمابي نان آموزش بای جامع انففعاي. 6 موسهصالات راهيديفن تورياطاعات

صفحه 18:

صفحه 19:
أ يادگيري تدريمي در يادگيري بينشي ترکیب‌گرا ل چکیده دورنماي معماري نظام آموزشي براي جامعه اطلاعاتي 6 موس مطالعات راهیدي‌فن توري‌اطاعات فراگیر 19

صفحه 20:
ill Ss, week ‏هيدان مدرسه. مربي و حود فراكير.‎ ‏توام 851 و تركيبكرا در‎ galas ‏برضي ا مياحت الزمي ودر برخي‎ ام به هر حال بايد موضوعات ضروري و الزامي را بوشش دهد.

صفحه 21:
‎١‏ والسلام ‎a) saa) نیملاعلا ‏رب‎ ‏6 موسهمطلات راهيديفن تورياطاعات ‎ ‎3 ‎4 ‎o ‎1 ‎3 ‎4, ‎3 ‏و‎ ‎i ‎a ‎3 ‎a

صفحه 22:
تملیل نظام آموزشي مطلوب بر اساس ساد قدرت شركت كنندكان در جريان برتامه در ‎DS‏ این اد ‎Choa 6‏ راقردي‌ش توري‌اطاعات

صفحه 23:
نهبنامه درسي تنها ‎Gls Sie‏ عدرسه مستقل و رجا انه كرقتار شدن درريك برنامه درسي قالب. دی قامگ ق[ و برنامه درسي روليدني! ته رفتاركرائي راديكال و يادكيري برنامهاي مطلق! اطلاعا Ses whee ‏موس هساطت بامد كن توري اطاعات‎ 6 ۳

صفحه 24:
از بنيادهاي نظري تا برنامه عملياتي چکیده دورنماي معماري نظام آموزشي براي جامعه اطلاعاتي معمار AS SRS ‏وسهطلفت‎

صفحه 25:
۳ . fon ‏لايه‌هاي تحقق نظام آموزشي موجود و‎ lh چکیده دورنماي معماري نظام آموزشي براي جامعه املك

صفحه 26:
چکیده دورنماي معماري نظام آموزش براي جامعه اطلاعاتي 6 موسهصالات راهيديفن تورياطاعات 26

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان