کاتلر در مدیریت بازار
اسلاید 1: 1
اسلاید 2: 2
اسلاید 3: 3 KOTLER ON MARKETING کاتلر در مدیریت بازار شرکت ها:خواست و اراده خود را پیاده می کنندتماشاگر رخدادها از آنچه روی می دهد شگفت زده می شوند
اسلاید 4: 4 ـ اصلی ترین فرضیه بازاریابی در سال های پیش از 1970 فرضیه ” فروش بیشتر برابر است با سود بیشتر “ آیا این انگاره برای مدیریت بازار به تنهایی کافی بود؟ ـ هدف اصلی بازار یابی:مدیریت تقاضا = مهارت تنظیم و اداره:سطح، زمان و ترکیب عوامل تقاضا ـ زیربنایی ترین مفهوم مدیریت بازار، بده ـ بستان است.ـ استراتژی نگاه از دید نیاز های بیرون به درونبه جای استراتژی نگاه از درون به بیرونرویکرد پاسخگویی به نیازها به جای رویکرد محصول محوری.
اسلاید 5: 5Marketing isn’t:The art of finding clever ways to dispose of what you make.Marketing Is:The art of creating genuine customer value. بازاریابی هنر پیدا کردن راه های مستعد برای فروختن آن چه ساخته اید نیست، بلکه هنر ساختن ارزش اصیل برای مشتری است.
اسلاید 6: 6مقایسه وضعیت شرکتها در گذشته و حال
اسلاید 7: 7چشم اندازهای نادرست بازاریابی بازاریابی برابر است با فروش بازاریابی، بیشتریک واحد اداری است.
اسلاید 8: 8آمیزه بازاریابی Marketing Mixفراورده Product قیمت Price پخش Place ترویجPromotion سیاست Politics باور همگانی Public Opinion
اسلاید 9: 9فراورده ها از نظر میزان تفاوت فراورده های مشابه با تفاوت های اندکفراورده های غیر مشابه با تفاوت های زیاد
اسلاید 10: 10روش های قیمت گذاری ـ قیمت گذاری بر پایه هزینه Cost-based pricing ـ قیمت گذاری بر پایه ارزش Value-based pricing
اسلاید 11: 11انواع توزیع (بخش) ـ فروش به کمک واسطه ها ـ فروش مستقیم
اسلاید 12: 12خرید از محل خانه Home-base shopingاز راه کاتولوگ هایی که به خانه ها فرستاده می شوند.سفارش مستقیم پستی و دریافت در خانه خرید به کمک برنامه های تلویزیونی پیشنهاد های فروش در روزنامه ها، مجله ها، رادیو و تلویزیونبازاریابی تلفنی و تماس با خانه هاسفارش از راه اینترنت
اسلاید 13: 13 ترویج و پیشبرد فروش تبلیغات ( آگهی ها، رویه بیرونی بسته ها، بروشور، پوستر و...)پیشبرد فروش ( نمایشگاه های بازرگانی، کوپن تخفیف، مسابقه ها و...)روابط عمومی (گزارش های مطبوعاتی، برنامه های حمایتی، سمینارها و ...)نیروی فروش ( برنامه های پاداش دهی، عرضه نمونه ها، دیدارهای ویژه فروش و ...)فروش حضوری ( با کاتالوگ،با پست، فروش الکترونیکی و ... )
اسلاید 14: 144C’s ارزش های مشتری پسند Customer Value هزینه مشتری پسند Cost to the Customer آسودگی در خرید Convenienceارتباطات Communicatio
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.