صفحه 1:
کاربرد برنامه ریزی در 0 0 0000 pert) ‏ا ل‎ ‏تعريف برنامه ريزى استراتزيك از‎ Kemet Gir 7 ‏برنامه ريزى استراتزيك و مديريت‎ ‏.استراتژیک هستند‎ Jey Cleo a) be ‏فرایند ارزیابی محیط درحال تغییر‎ ‏ساريان به مور الداع رسالت‎ [0 cowl ylojlw oraul sly ‏ریزی استراتژیک را فرایند تدوین‎

صفحه 2:
رنامه ریزی استراتژیک ظرفیت و 09 1329 هماهتكى و مشارکت فعال مدیریت عالی از جمله مهمترین عوامل در اجرای .استراتژی های سازمان است

صفحه 3:
لزوم برنامه ریزی | برنامه ریزی استراتژیک یک نوع ‎pe Pee Beet ee) ee)‏ | های دشواراست. لا برنامه ريزى استراتزيك مديريتى براى حصول نتايج 2 a Seer Im al ‏ابزار مديريتى ضرورى است.‎ 5 arse al) ۳27 98 ‏کل ره‎

صفحه 4:
PI? MIDI OPI OOF 5 ماران عباتت ‎Galea stbowl al‏ م | در ياسخ با اين سوالات: 1 چارجوي فعالنت سازمان و کارکنان مشخص می شود. ‎aren gr eerey 1‏ 00 تحقق اهداف ا ا ا لت بعارتی اقا ل ل اك به شرايط محيط خارجى سازمان ‏برنامه ريزى استراتزيك مديريتى براى ‎fell S ae‏ ‏مزی استرآنزیک یک ابرار مدیرینی ‎

صفحه 5:
در برنامه ریزی استراتژیک اصول زیر پایست رعا شا و ” اولويت ها مد نظر باشد ‎saul 0 % ) |‏ 0 0 | های مختلف سازمان قاروا تیروف انسانی برنامه ريز در صورت ‎nije lmrely 52 aol, %‏ ۱ ل 7 ار قباس ۲ لزوم رعایت معیارهای استاندارد از[ ]کت مه و اهداف ‎Se ee‏ ‎Y‏ تداوم و انعطاف پذیری ‎

صفحه 6:
۲ استفاده از یافته های يزوهشى در اجراى برنامه ها ” داشتن ضمانت اجرايى با در نظرگرفتن عوامل داخلی و a a ‏ابزارهای لازم برای‎ ee v a a 5 LJ كنترل و ارزيابى برنامه ‎we 7‏ اهداف كيفى بصورت Ri 0 me an TD Bae ۲ حرکت در جهت هدف های

صفحه 7:

صفحه 8:
برنامه ریزی استراتژیک چه ا | ل ا ‎ee er ome!‏ 20 حت رخ خواهد داد تصمیم شود نه به عنوان جانشینی برای قضاوت مدیران ” برنامه ريزى استراتزيك به ‎Dio S afgoro Ss yloic‏ &

صفحه 9:
۲توجه به سوالات اصلی سازمان ۱ 1 ات كت از ارزش هاى حاكم ‎i‏ ۳ عالی شکل می گیرد ” داراى 7 ‎Peer‏ ‏۳ ‏مى زد

صفحه 10:
مزایای برنامه ریزی استراتژیک ۲" تفکر و اندیشیدن به شکل ۰ الت ار لخدت ۲ بهبود ‎a 7‏ ر نواحی تحت کنترل سازمان " ‎ae‏ جم ی in obese pele ‏الا ۲ برخورد‎ ae a a a a a LI

صفحه 11:
ویژگی های فرایند برنامه ریزی ۲ تحریگ مقاصد مشترک در ۱ ۷حساسیت نسبت به اوضاع oS SEs ‏ات بدیر اسب‎

صفحه 12:
سازمان کمک کند تا: 0 جهت گیری آینده را مشخص ‎ae 2‏ هارا سح شار 3 مسابل را سا رال ‏2 5 کار تیمی ایجاد ‎Pas eee‏ ‎a ‏لا‎ ‎8 ‏ی(‎ Py 5 .4 a ‏ار سي‎ ae ‎ee ‎

صفحه 13:
رابطسه 4 عامل مهم(رسالت,دورنماءارزش ها و اهداف ‎ayes ie‏ 1 ل كك ‎ade oot‏ را pCa es Ee rere ov perme ۳ در برنامه ريزى استراتزيى تأكيد ‎wwlul‏ )4 ل ا ‎caw!‏ ‏زيرا تغيير شرايط كوناكون و عوامل قانونى باعث تغيير دنياى امروزى ما با ذشته شده است.حداقل ده محور بايد در تحليل محيطى مورد توجه قرار

صفحه 14:
در برنامه ريزى استراتزيك تاكيد ا ال 5 scowl ارزیابی محیط شامل موارد زیر است: 1 تعیین دیدگاه مشتريان داخلى و خارجى نسبت به سازمان 022 00200 ‏ا ا ا‎ Mey, yee 3. ارزيابى برنامه ريزى ها از نظر تحليل هزينه - فايده

صفحه 15:
تکنیک ‎٩۷۷‏ راه مناسب برای جمع آوری و تحلیل اطلاعات: ۱ | olojlinosco Llait—— W ) | 9 a ‎LIARS]‏ مانع درو ‎Tei ۳5‏ ها سس ‎

صفحه 16:
ارزیابی نقاط ضعف و قوت ۲ توانایی و ظرفیت مدیریت و و ۲ کیفیت برنامه ها ” تسهيلات ادارى و تجهيزات ا 9 9 سیستم مالی سازمان 0 ‎ane‏ _ تناها ه

صفحه 17:
جمع آوری نظرات گروه های ذینفع خا | با استفاده از روش سند امكان جمع آورى نظرات كروه هاى ذينفع امكان eva a ‏با مصاحبه. يرسشنامه و ... جمع آورق‎ ‏شده و سوالاتى از قبيل:‎ ‏نقاط ضعف و قوت سازمان چیست‎ a 2222252 ‏اس‎ nal ‎oe ae ۳‏ در مقابل رقيبان و ‎aah |‏ ‎

صفحه 18:
‎elle) cleat Al Ss‏ سا ارزشيابى اثربخشى و ‎ol Ab edits al 4» Le acky wb! ‏اطلاعات کمی و کیفی است.‎ ‏اطلاعات کمی شامل: پررسی‎ ‏گزارش ها و توصیفات رت و‎ ‏اطلاعات كيفى شامل : نقطه‎ ‏افراد در مورد برنامه‎ ie ‎soul ‏تحلیل خدمات برنامه ها از نظر ‏هزینه - فایده (روشی ‎sly‏ ‎

صفحه 19:
تکنیک های مختلفی برای تحلیل وضع موجود ۳ تحلیل نقاط قوت و ضعف , فرصت ها و تهدیدها ((سد) تحلیل شکاف: الف) شناسایی منافع عمده در قالب عناصر برنامه استراتژیک ب) شناخت وضع موجود و روند استمرار وضع موجود و مقصدى كه در أينده سازمان به ان می رسد. ب) شناسابى اهداف مشخصى كه سازمان مى ‎roy) Ps‏ ا ۱۳ دس باید. ت) شناسایی اختلاف بین اهداف استراتژیک و

صفحه 20:
و کاربرد دیگر این تکنیک هماهنگ و هم سو سازی انتظارات و توقعات از بالا به پایین و از 9 9 a 0 7 Baie LLCS ری رت ار كاربرد اول: نشان دادن رابطه موجود ‎BUCO) EDC amo Pet eae‏ 0 02 كاربرد دوم: تعيين و تحليل سبك بالقوه محصولات شركت در بازارهاى مختلف. ‎SH alloy JIBS‏ اث كه ) بویت كيرى به طرف بخش خاصيٍ اذ بازاره نرخ رشد بازار را تحليل مى كند | تكنيكى كاربردى و خلاق در رابطه با ‎les‏ رت رن ۱

صفحه 21:

39,000 تومان