معماری و عمرانعلوم مهندسی

کاربرد نرم افزار Expert choice در حمل و نقل

صفحه 1:
رب اشرخ لی صذری و يس لی آفری و اخلل عَفدهُ من لسانی یو قوْلی يسم الله الرّحمنٍ الرّحيم »بروردكارا سيندام را كشاده دار» و كار را بر من آسان كنء كره از زبانم بكشاى تا سخنم را درك كنند

صفحه 2:
8 آشنایی با کاربرد نرم افزار مدیریت تصمیم گیری ‎fom 59 ( Expert choice)‏ ونقل choice’ استاد : مهندس مدرس زاده ل ‎OY ee‏

صفحه 3:
۱ vera CVC USNIneS EWU Lae چند سال بعد ,در سال ۱۹۸۳ .اولین نسخه نرم افزار 22 توسط دکتر ساعتی و دکتر توماس فرمن در دانشكاه ينسيلوانيا ارائه شد. ا ل ل |

صفحه 4:
نرم افزار 0060166 2۳86۲۸] چیست؟ ی ۱ بدین ترتیب که داده های حاصل از مقایسه زوجی پرسشنامه 010 در این نرم افزار وارد شده و خروجی های مد نظر استخراج می گردد. ۱۳۱ ‏وکا لا زر‎ OE S) 0-300 00 MOP ee) ‎Eee SIC Bd ee eh Oe ere‏ سا گزینه ها برای تصمیم گیرندگان» فر آیند تصمیم گیری را تسهیل می کند.

صفحه 5:
0 **اولويت بندى مد هاى حمل و نقل همكانى رك ی walle ‏و‎ **انتخاب ‎Smee‏ نک ی را "**مدیریت کیفیت **مطالعات تجاری و بازار 0 ae

صفحه 6:
رد ‎Se ete Res one‏ ی % سازكارى با نرم افزارهاى 1,4866655 6,50اع013 ,1/155( ” قدرت كزارش كيرى بالاو خروجى كيرى توسط 10هلالا و اعع»ا ‎SC‏ از امكانات مخصوص به منظور مديريت ريسك را عدم استفاده از دیگر روشهای تصمیم گیری

صفحه 7:
‎sl. .‏ ری ‏. دادن قابليت تصميم كيرى كروهى به مدل ‏ا ا ا م ل ل 0 كيرى ‏. سنتز و تلفیق برای تعبین بهترین گزینه ‏. انجام آنالیز حساسیت ‏دريس قي

صفحه 8:
نتيجه كيرى و آناليزهاى نرم

صفحه 9:

صفحه 10:
7 6 Deloitte. Fort Collin ‏مدوم همدص را‎ تس سنالا ‎rta @ wwn‏ ع ‎: © ‎QSOEING ‎

صفحه 11:
اولویت‌بندی روشهای حمل و نقل عمومی در شهر تهران

صفحه 12:
در ابتدا معیارهای موثر در اولمیت بندی گزینه های حمل و نقل عمومی در شهرتهران شناسایی شده. سيس ببا بررسى ادبيات موضوع و نظرسنجى از كروههاى مختلف خبركان در معاونت حمل ال ا 0000500552025 معيارهاى ارزيابى و بكاركيرى تحليل سلسله مراتبى كروهىء. كزينه هاى حمل و نقل عمومى در شهر تهران اولويت بندى و نتايج حاصله مورد تجزيه و تحليل قرار كرفته است.

صفحه 13:
و ادا سار به منظور انتخاب معیارهای موّثر در اولویت بندی گزینه های حمل و نقل عمومی ۰ پس از و ار نا ‎PAM‏ ‎ene one See Ee eee SiC Tee‏ | مانتد سن » درآمد » جنسیت و هدف از سفر ‎٠‏ نفر از كارشناسانء معاونان و مديران سازمان حمل و نقل و ترافيك شهردارى تهران» 7 ‎

صفحه 14:

صفحه 15:
تعیین وزن معیار ها با استفاده از نرم

صفحه 16:
مشخص شدن رنتبه بندی گزینه های حمل ونقل عمومی شکل ۲. رتبه‌بندی گزینه‌های حمل و نقل عمومی در شهر تهران

صفحه 17:
حمل و نقل عمومی بر حسب میزان تغیبر در معیارها at | bast | ‏ایو با‎ BRT as BRT 5

صفحه 18:
با توجه-به جدول ؟. در تملمى سالهابه جز سالهاى 87 و 88 . بيشترين ميزان اعتبار به مترو تخصيص داده شده است و لين موضوع ميزان اهميت مترو را نسبت.به ساير روشهاى حمل و نقل عمومى نشان عى دهد. همجنين در تملمى سالها تاكسى كمترين ا 0 ا ا ‎Rowe‏

صفحه 19:
۱ nore) yee eT Coon ‏استفاده شده است. به همین منظور از نطرات ۲۰ تن از خبرگان سازمان حمل و نقل و ترافیک‎ ‏ل ا ا ات‎ ee TOS sae cme Rese PER eRe Ie teh ae) 8 oe op ee aoe eos a ess Re 0 ‏0ت لكت‎ eee rear ar Fi ca A SON oe ore ۳۳۳۳ ‏ل لت اام را ی‎ ‏اساس نتایج حاصل از این مطالعه . اولویت های حمل و نقل عمومی در شهر تهران به ترتیب عبارتند از‎ ‏مترو با وَرن 8119 كن‎ -١ تا 0۱ ar ۴- اتوبوس با وزن (۱۴/) و

صفحه 20:
از 4 * کتاب معرفی نرم افزار 11 6۳۵166 ۴6۳6۲۴. ترجمه و تالیف مهندس علی نیکمردان, انتشارات جهاد ۱ > شرکت آماری اطمینان شرق ‎WWW-EXPERTCHOICEIR‏ ویکی پدیا مقاله اولويت بندى روشهاى حمل و نقل عمومى در شهر تهران به منظور اصلاح نظام تخصيص بودجه

صفحه 21:
سياس فراوان از توجه شما

رایگان