صفحه 1:
رب اشرخ لی صذری و يس لی آفری و اخلل عَفدهُ من لسانی یو قوْلی
يسم الله الرّحمنٍ الرّحيم
»بروردكارا سيندام را كشاده دار» و كار را بر من آسان كنء كره از زبانم بكشاى تا سخنم را درك كنند
صفحه 2:
8 آشنایی با کاربرد نرم افزار مدیریت تصمیم گیری
fom 59 ( Expert choice) ونقل
choice’
استاد : مهندس مدرس زاده
ل OY ee
صفحه 3:
۱ vera CVC USNIneS EWU Lae
چند سال بعد ,در سال ۱۹۸۳ .اولین نسخه نرم افزار 22 توسط دکتر ساعتی و دکتر توماس
فرمن در دانشكاه ينسيلوانيا ارائه شد.
ا ل ل |
صفحه 4:
نرم افزار 0060166 2۳86۲۸] چیست؟
ی ۱
بدین ترتیب که داده های حاصل از مقایسه زوجی پرسشنامه 010 در این نرم افزار وارد شده و خروجی های
مد نظر استخراج می گردد.
۱۳۱ وکا لا زر OE S)
0-300 00 MOP ee)
Eee SIC Bd ee eh Oe ere سا
گزینه ها برای تصمیم گیرندگان» فر آیند تصمیم گیری را تسهیل می کند.
صفحه 5:
0
**اولويت بندى مد هاى حمل و نقل همكانى
رك
ی
walle و
**انتخاب Smee نک ی را
"**مدیریت کیفیت
**مطالعات تجاری و بازار
0
ae
صفحه 6:
رد
Se ete Res one ی
% سازكارى با نرم افزارهاى 1,4866655 6,50اع013 ,1/155(
” قدرت كزارش كيرى بالاو خروجى كيرى توسط 10هلالا و اعع»ا
SC از
امكانات مخصوص به منظور مديريت ريسك
را
عدم استفاده از دیگر روشهای تصمیم گیری
صفحه 7:
sl. . ری
. دادن قابليت تصميم كيرى كروهى به مدل
ا ا ا م ل ل 0
كيرى
. سنتز و تلفیق برای تعبین بهترین گزینه
. انجام آنالیز حساسیت
دريس قي
صفحه 8:
نتيجه كيرى و آناليزهاى نرم
صفحه 9:
صفحه 10:
7 6
Deloitte. Fort Collin مدوم همدص را
تس سنالا
rta @ wwn ع
: ©
QSOEING
صفحه 11:
اولویتبندی روشهای حمل و نقل عمومی در شهر تهران
صفحه 12:
در ابتدا معیارهای موثر در اولمیت بندی گزینه های حمل و نقل عمومی در شهرتهران شناسایی
شده. سيس ببا بررسى ادبيات موضوع و نظرسنجى از كروههاى مختلف خبركان در معاونت حمل
ال ا 0000500552025
معيارهاى ارزيابى و بكاركيرى تحليل سلسله مراتبى كروهىء. كزينه هاى حمل و نقل عمومى در شهر
تهران اولويت بندى و نتايج حاصله مورد تجزيه و تحليل قرار كرفته است.
صفحه 13:
و ادا سار
به منظور انتخاب معیارهای موّثر در اولویت بندی گزینه های حمل و نقل عمومی ۰ پس از
و ار نا PAM
ene one See Ee eee SiC Tee |
مانتد سن » درآمد » جنسیت و هدف از سفر
٠ نفر از كارشناسانء معاونان و مديران سازمان حمل و نقل و ترافيك شهردارى تهران»
7
صفحه 14:
صفحه 15:
تعیین وزن معیار ها با استفاده از نرم
صفحه 16:
مشخص شدن رنتبه بندی گزینه های حمل
ونقل عمومی
شکل ۲. رتبهبندی گزینههای حمل و نقل عمومی در شهر تهران
صفحه 17:
حمل و نقل عمومی بر حسب میزان تغیبر در معیارها
at | bast | ایو با
BRT as BRT
5
صفحه 18:
با توجه-به جدول ؟. در تملمى سالهابه جز سالهاى 87 و 88 . بيشترين ميزان اعتبار
به مترو تخصيص داده شده است و لين موضوع ميزان اهميت مترو را نسبت.به ساير
روشهاى حمل و نقل عمومى نشان عى دهد. همجنين در تملمى سالها تاكسى كمترين
ا 0 ا ا Rowe
صفحه 19:
۱ nore) yee eT Coon
استفاده شده است. به همین منظور از نطرات ۲۰ تن از خبرگان سازمان حمل و نقل و ترافیک
ل ا ا ات ee TOS sae cme Rese
PER eRe Ie teh ae) 8 oe op ee aoe eos a ess Re
0 0ت لكت eee rear ar Fi ca A SON oe ore
۳۳۳۳ ل لت اام را ی
اساس نتایج حاصل از این مطالعه . اولویت های حمل و نقل عمومی در شهر تهران به ترتیب عبارتند از
مترو با وَرن 8119 كن -١
تا
0۱ ar
۴- اتوبوس با وزن (۱۴/)
و
صفحه 20:
از 4
* کتاب معرفی نرم افزار 11 6۳۵166 ۴6۳6۲۴. ترجمه و تالیف مهندس علی نیکمردان, انتشارات جهاد
۱
> شرکت آماری اطمینان شرق WWW-EXPERTCHOICEIR
ویکی پدیا
مقاله اولويت بندى روشهاى حمل و نقل عمومى در شهر تهران به منظور اصلاح نظام تخصيص بودجه
صفحه 21:
سياس فراوان
از توجه شما