کسب و کار فروش و بازاریابی

کد گذاری طبقه بندی ISIC و تفاوت ها با کدگذاری آیسیک وزارت صمت

ISIC

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۵ اسلاید کد گذاری ISIC آیسیک مختصری از تاریخچه ، تعریف و جزییات آن . کاربرد در سایت تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به همراه لینک های بسیار کاربردی و راهگشا ، اخرین ویرایش های فارسی و بین المللی ، فایل های اکسل و سایت های لینک شده مفید و ضروری
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
946 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کد گذاری طبقه بندی ISIC و تفاوت ها با کدگذاری آیسیک وزارت صمت”

کد گذاری طبقه بندی ISIC و تفاوت ها با کدگذاری آیسیک وزارت صمت

اسلاید 1: International Standard Industrial Classification (ISIC) طبقه بندی استاندارد بین المللی صنعتی

اسلاید 2: تاریخچهISIC یک طبقه بندی مرجع برای طبقه بندی کليه فعاليت های اقتصادی ميباشد . در سال 1948 تدوين و مورد تائيد و تصويب کميسيون اجتماعي و اقتصادی سازمان ملل متحد* قرارگرفته و تجديد نظرهائي در سال های 1958 ، 1968 ، 1990 و 2002 در آن بعمل آمده است . آخرین ویرایش در سال 2008 در آن بعمل آمده است. ISIC ابزاری اساسي برای مطالعه پديده اقتصادی و ترويج قابليت مقايسه اطلاعات و ارتقاء و توسعه سيستم های آماری ملي معتبر ميباشد . * United Nations Economic and Social Council با نام کوتاه اکوسوک ECOSOC یکی از شش رکن اصلی سازمان ملل متحد است که فصل دهم منشور ملل متحد به آن اختصاص دارد.

اسلاید 3: تعریفکد آیسیک مخفف  International Standard Industrial Classification  طبقه بندی استاندارد بین المللی صنعتی است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات، مدارک و اموال، سال‌ها است که در سطه شرکت هاو زنجیره‌های تأمین مورد استفاده قرار می‌گیرد.ISIC يك طبقه بندي بر اساس نوع فعاليت توليدي است، نه يك طبقه بندي كالاها و خدمات.

اسلاید 4: اهمیت استفاده از ISICطبقه بندی در برگیرنده کلیه فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی در سطح بین المللی امکان مقایسه روند فعالیت‌ها در سطح ملی و بین المللی در صورت بکارگیری طبقه بندی ISIC توصیه کمیسیون آمار سازمان ملل متحد به کلیه کشور‌های عضو جهت استفاده از طبقه بندی ISIC استفاده ۹۸ کشور در قاره‌های مختلف جهان از طبقه بندی آیسیک

اسلاید 5: نحوه کد گذاری در سیستم طبقه بندی ISICدو رقم اول کد نشانگر صنعتی است که موسسه در آن فعالیت دارد، رقم سوم نشانگر گروه صنعتی و رقم چهارم نشانگر عنوان اختصاصی رسته است که فعالیت در حوزه آن انجام می‌شود. پس به طور کلی تمام فعالیت‌های اقتصادی در چهار گروه خلاصه شده و پوشش داده می‌شود. کد آیسیک یک کده 4 رقمی برای تعریف خدمات می باشد . در ویرایش جدید از حروف هم جهت طبقه بندی صنعت استفاده شده است .

اسلاید 6: نحوه کد گذاری در سیستم طبقه بندی ISIC

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید