کسب و کار باز
اسلاید 1: کسبوکار بازبالابردن تولید ارزش اشتراکیwww.barkatventures.com
اسلاید 2: مطالعه موردیشرکت ارائه کننده سخت افزار، نرم افزار و خدمات کامپیوتریمتوقف کردن توسعه سیستم عامل خود در زمان تغییر شرکت از تامین کننده محصول به ارائه دهنده خدماتمشارکت فعال در توسعه سیستم عامل لینوکس در حال حاضرکاهش 80 درصدی هزینه های توسعه شرکتکمک فراوان این مدل به تغییرات شرکت در اواخر دهه 1990شرکت ارائه کننده مصالح ساختمانیتلاش دائمی شرکت برای ایجاد راههای جدید همکاری با شرکای بیرونیپیاده سازی این مدل در شعبه کاستاریکاایجاد انجمن لاس اولیواس در این کشورایجاد پایگاهی برای یکپارچه سازی نظرات بازیگران مختلف در زمینه مسکن کانند شرکتهای ساخت و ساز، دانشگاهها، مشاوران، محققان اجتماعی و ...ارائه استاندارد جدیدی در تهیه مسکن برای خانواده های کم درآمدشرکت تولید و توزیع کننده بازهای رایانه ایطراحی امکان ایجاد تغییرات در بازی «نیمه جان»ایجاد اکوسیستمی از توسعه دهندگان بازی در بازارتولید بازی محبوب Counter-Strike توسط یکی از همین توسعه دهندگانتکرار استفاده موفقیت آمیز از این مدل در پلتفرم استیمایجاد پایگاهی برای توزیع بازیهای توسعه دهندگان مختلف در جهان در مقابل دریافت سهم ناچیزی از معاملات
اسلاید 3: کسبوکار باز چیست؟گنجاندن شرکای بیرونی در فرآیندهای معمولا بسته ایجاد ارزشP&Gمصرفکنندگانبازنشستگانتامینکنندگانمراکز تحقیقاتیلابراتوارهای قراردادیاتحادیههاشبکههای مجازیشرکای توسعه مشترکشرکای تجاریاشخاص حقیقیلابراتوارهای دولتیکارآفرینان مستقلسرمایهگذاران خطرپذیر
اسلاید 4: کسبوکار باز چیست؟
اسلاید 5: تاریخچه کسبوکار بازمعرفی این الگو به عنوان یک مدل مستقل در مقایسه با مدل کسبوکار بسته توسط هنری چسبرو در سال 2006پیادهسازی در شرکت Procter & Gamble در سال 2000تلاش برای جذب هرچه بیشتر ایده ها و دانش محصولات از شرکا با هدف بهبود ظرفیت نوآورانه خوداجرای موفقیت آمیز برای محصول پاک کننده Mr. Cleanاجرای کسب و کار باز در زمینه تکنولوژی و ایده ها، شبکه های توزیع، برندها و ...
اسلاید 6: کسبوکار باز، کی؟ کجا؟ چگونه؟ و ...نقش کلیدی باز کردن مدل کسبوکار در رشد شرکت، با توجه به افزایش روزافزون ارتباط و همگرایی صنایع گوناگونلزوم توجه به مواردی زیر:شناسایی حوزههایی در فرآیند ایجاد ارزش برای مشارکت طرفهای دیگر در آنهاانسجام داخلی زنجیره ارزش سازمان اصلی و هماهنگی آن با مدلهای کسبوکار شرکای آیندهکسب اطمینان از سود رسانی ارزش افزوده ایجاد شده به کسبوکار اصلیکسب درآمد کافی و ایجاد یک رابطه برد-برد بین تمامی شرکا
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.