کسب و کار اینترنتی
در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونتها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.
- جزئیات
- امتیاز و نظرات
- متن پاورپوینت
برچسبهای مرتبط
- business
- entrepreneurship
- ICT
- IT
- استارتاپ
- انواع کسب و کار
- اینترنت
- بیزنس
- پاورپوينت کسب و کار اينترنتی
- پاورپوینت
- پاورپوینت رایگان
- تجارت
- تجارت الکترونیک
- تجارت جهانی
- تعریف کسب و کار
- دانلود پاورپوینت
- دانلود پاورپوینت رایگان
- دانلود رایگان پاورپوینت
- کارآفرینی
- کسب و کار
- کسب و کار الکترونیکی
- کسب و کار اینترنتی
- مزایای تجارت الکترونیک
- معایب تجارت الکترونیک
امتیاز
کسب و کار اینترنتی
اسلاید 2: 2کسب و کار اينترنتيارائه دهنده: سيد روح ا... احمديکارشناس ارشد مديريت کارآفريني دانشگاه تهرانwww.karafarini.irsrahmadi@gmail.com
اسلاید 3: 3مفاهيم اوليه کسب و کارany good e-business has to be a good business.
اسلاید 4: الكاسب حبيب الله كسب و كار تعريف : كسب و كار عبارت است از خريد و فروش كالا ها ، توليد كالا يا عرضه ي خدمات به منظور بدست آوردن سود است.
اسلاید 5: 5اصول چهار گانه کسب وکار:دانستن نام محصولهاي مختلفدانستن نام شرکتهاي مختلفدانستن نام بنيانگذاران شرکتها و نحوه موفقيت آنهاداشتن مهارتهاي لازم
اسلاید 6: نگاه کسب و کارانه:حساس شدن نسبت به محيط اطراف خود در زمينه انواع کسب وکار
اسلاید 7: 7پنج مهارت کسب وکار آينده ساز:مهارتهاي مديريتيارتباطات,تصميم گيري,کارگروهي و سرپرستيدانستن زبان خارجي به خصوص زبان انگليسيمهارتهاي مالي واقتصاديهزينه وسود,نگاه اقتصادي و آشنايي با اصول حساب داريمهارتهاي بازاريابيخريد,فروش,مفاهيم بازار و بازاريابيمهارت استفاده از فناوري اطلاعاتآشنايي با رايانه,توانايي کار و جست وجو در اينترنت
اسلاید 8: 8کسب وکار اينترنتي چيست؟به کسب وکاري گفته مي شود که به صورت الکترونيکي و از طريق شبکه اينترنت انجام مي پذيرد.
اسلاید 9: 9مزاياي انتخاب کسب وکار اينترنتي:راه اندازي سادهسرمايه گذاري مالي اندکظرفيت رشد زيادساعات کاري انعطاف پذيررقابت با بزرگانارتباط ساده با مشتريقابليت مکانيزه کردن کارها
اسلاید 10: 10موانع کسب وکارهاي اينترنتي:نبود زير ساختهاي مخابراتي مناسبمشکلات سيستم بانکي در ارائه خدمات الکترونيکيفراگير نشدن فرهنگ خريد و فروش در اينترنت
اسلاید 11: 11عوامل اساسي موفقيت در کسب وکار هاي اينترنتي:انتخاب کاري که آن را بلديد (کننده آن کار هستيد)***انتخاب کسب وکار مورد علاقهآگاهي,دانش ومهارت لازمتلاش و پشتکاردلايل شکست کسب وکارهاي اينترنتي:شتاب زدگينداشتن مهارت کافي
اسلاید 12: 12رائوکارشناس کسب وکار اينترنتي:کسي که انرژي و استعداد دارد شاه است,کسي که فقط انرژي دارد شاهزاده استو کسي که فقط استعداد دارد,گدا است.
اسلاید 13: 13مسير حرکت موفقيت در کسب و کارهاي اينترنتي:شناسايي فرصتها و انتخاب بازار هدفانتخاب محصول/خدمات مورد علاقهارزيابي طرح ها و انتخاب بهترين طرح (طرح توجيهي)تهيه طرح کسب و کار اينترنتي (eBP) براي طرح منتخبانتخاب نام دامين و هاستينگ مناسبطراحي يک سايت کسب وکارايجاد يک موقعيت بي همتا در اينترنتبازاريابي اينترنتي ارائه محصولات رايگان، کتابهاي الکترونيکي، بازاريابي با استفاده از ايميل و...ارتقا در موتورهاي جستجوتبليغات اينترنتيارتباط مناسب با مشتريان
اسلاید 14: 14فرصت ها كجا هستندفرصت ها در مشکلات هستند. به ازاي هر مشکلي مي توان کسب و کاري را ايجاد کرد.کسب و کار (business)
اسلاید 15: 15فرق ايده و فرصتفرصت نيازي است كه بايد تامين شود.ايده شيوه تامين آن نياز است.
اسلاید 16: 16معيارهاي مناسب بودن ايده هاتناسب با فرصت هااخلاقي بودنقانوني بودنامكانپذير بودنتامين هدف ها و علايق شخصي كارآفرينموفقيت قابل قبول در بازار
اسلاید 17: 17آزادي در خلق ايدهدر خلق ايده ذهن بايد آزاد باشد و به محدوديت ها فكر نكند. در ارزشيابي ايده ها به محدوديت ها و واقعي بودن آنها توجه ميشود.
اسلاید 18: 18گردآوري داده هاچگونه داده هاي لازم براي جستجوي ايده ها و فرصت ها را گردآوري كنيم؟
اسلاید 19: 19شروع جستجوي فرصتقدم اول براي جستجوي فرصت هاي كسب و كار كسب يك تصوير كلي از بازار و آشنايي با انواع فرصت هاي كسب و كار است
اسلاید 20: 20كسب يك تصوير كلي از بازار1- روندهاي مهم بازار2- بخش هاي اقتصادي داراي پتانسيل رشد3- روند تجارت آزاد و جهاني سازي
اسلاید 21: 21روندهاي مهم بازار1- جمعيت: ساختار، رشد، توزيع2- بهداشت و سلامتي3- نقش زنان در جامعه4- سليقه و خواست مصرف كنندگان5- مسايل زيست محيطي6- بهبود فردي7- ساختار درآمد خانواده8- الگوهاي سكونت و اقامت
اسلاید 22: 22روندهاي مهم بازار9- نياز به نيروي كار10- كاربرد فناوري اطلاعات و رايانه11- اوقات فراغت12- اقتصاد جهاني13- كسب و كار خانگي14- سرمايه گذاري دولت
اسلاید 23: 23روندهاي مهم بازاراستراتژي كارآفريني حول روندهاي در حال ظهور شكل ميگيرد.
اسلاید 24: 24انواع فرصت هاي كسب و كار2- بازاريابي محصولات ديگران1- 2- صادرات به عنوان كسب و كار در توزيع2-2- توزيع داخلي كالاها و خدمات توليد خارج3-2- عرضه محصولات موجود در محل به بازارهاي جديد
اسلاید 25: 25انواع فرصت هاي كسب و كار4- پيدا كردن بخش مناسب بازار وقتي كه تقاضا معلوم است1-4- به دست آوردن درصد كوچكي از يك بازار بزرگ2-4- عرضه به ساير توليدكنندگان3-4- جايگزيني واردات4-4- ورود به بازارهاي رها شده5-4- ايجاد كسب و كار بر مبناي نيازهاي فردي
اسلاید 26: 26انواع فرصت هاي كسب و كار5- ايجاد كسب و كار بر اساس تقليد1-5- تقليد از يك كالا يا خدمت موفق2-5- انتقال مفاهيم از يك كسب و كار به كسب و كار ديگر
اسلاید 27: 27انواع فرصت هاي كسب و كار6- ايجاد كسب و كار بر اساس آنچه ساخته شده1-6- مديريت كسب و كار بهتر از رقيب يا مالك قبلي2-6- ايجاد كسب و كار ار طريق افزايش ارزش به كالاها و خدمات موجود3-6- جايگزيني مواد در محصولات موجود
اسلاید 28: 28انواع فرصت هاي كسب و كار6- 4- استفاده از ضايعات مواد6-5- تركيب دو يا چند محصول در يك محصول جديد6-6- بسته بندي مجدد6-7- ارايه خدمات مشاوره6-8- بازسازي كسب و كارهاي ورشكسته
اسلاید 29: 29انواع فرصت هاي كسب و كار7- ابداع كالاها و خدمات نو براي تامين نيازهاي جامعه8- سرمايه گذاري بر اساس تغييرات و روندها8-1- استفاده از مزيت مد8-2- همگامي با تغيير جهت در بازار مصرف8-3- فعاليت در بخش هايي كه رشد سريع دارند8-4- تشخيص كمبودهاي بازار و تامين آنها
اسلاید 30: 30انواع فرصت هاي كسب و كار8- سرمايه گذاري بر اساس تغييرات و روندها8-5- تشخيص گروه خاص مشتريان و تامين نياز آنها8-6- تامين نيازهاي ايجاد شده توسط شرايط و موقعيت هاي محلي8-7- چانه زني در خريد و فروش8- 8- خريد كسب و كاري كه مالك آن در فروش عجله دارد8-9- برگزاري مراسم و مديريت آنها
اسلاید 31: 31انواع فرصت هاي كسب و كار9- جستجوي فرصت هاي توسعه كسب و كارهاي موجود9-1- شروع كسب و كار جديدي كه مكمل كسب و كار فعلي است9-2- تامين ساير نيازهاي مشتريان فعلي9-3- پيدا كردن مشتريان جديد براي كالاها و خدمات موجود
اسلاید 32: 32انواع فرصت هاي كسب و كار9- جستجوي فرصت هاي توسعه كسب و كارهاي موجود9-4- پيدا كردن كاربردهاي جديد براي قابليت هاي كاركنان و دارايي ها9-5- ادغام عمودي9-6- ورود به كسب و كارهاي جديد با پيدا كردن شريك
اسلاید 33: 33انواع فرصت هاي كسب و كار9- جستجوي فرصت هاي توسعه كسب و كارهاي موجود9-7- فرانشيز كردن كسب و كار9-8- دادن مجوز توليد محصول به ديگران9-9 – اتحاد استراتژيك با شركت هاي پيشرو
اسلاید 34: 34فرصتهاي کسب موفقيت:درآمد: مردم مي خواهند از طريق اينترنت کسب درامد داشته باشند.پس انداز: مردم مي خواهند از طريق اينترنت پس انداز کنند.زمانزيباييآموزشطول عمرراحتي
اسلاید 35: 35فرصتهاي کسب موفقيت:دوست داشتنمعروف بودنخوش بودنخلاقيتپيشتازيقدرتتمايلات
اسلاید 36: 36انتخاب و توسعه يک محصول
اسلاید 37: طرح توجيهي براي کسب وکار اينترنتيطرحي است که قبل از شروع کسب وکار اينترنتي بايستي وجود داشته باشد و شامل تجزيه و تحليلهاي اوليه در مورد طرح از دو ديدگاه اقتصادي و فني مي باشد.طرح توجيهي کمک مي کند تا بهترين طرح را از بين چندين طرح موجود انتخاب کنيم.بهترين طرح به علايق و توانايي هاي مجري و زمان و مکان اجرا بستگي دارد.
اسلاید 38: توسعه طرح كسب وكار اينترنتي BP اينترنتي شما بايستي جزئياتي از رويدادها را بهمراه نيازها ونتايج مورد نظر را ارائه و ماهيت تجارت الكترونيك شما را معرفي كند.يك BP يك پروپزال براي سرمايه گذاري مخاطره اي جديد است. 1_ خلاصه كاربردي (احتياج است)2_ توصيف كسب وكار طراحي بازاريابي :مصرف كنندگان رقبا اطلاع رساني قيمت گذاري انتقال وپرداخت38
اسلاید 39: توسعه طرح كسب وكار اينترنتي 4- تحقيق وتوسعه5- عمليات 6- مديريت 7- ريسك 8- مالي 9- طول زمان (دوره زمان)10-پيوست وضمائم39
اسلاید 40: e-Business Plan40executive smmaryWhat is an executive summary?When should you write an executive summary?Business DescriptionWhat does your industry look like?What is your mission statement? Goals? Objectives? Business model?What customer needs does your product/service fulfill?What products and services will you offer?Market AnalysisWho are your customers?How many customers are in your target markets? Are these markets growing? steady? declining?
اسلاید 41: e-Business Plan41Competitor AnalysisWho are your competitors?What are their strengths and weaknesses?What specific attributes does your product or service have that your competitors dont?What are your sources of competitive advantage?OperationsHow will the product be produced or the service delivered?How will customer service be delivered?Who is on the management team and what do they contribute to the business?How will Web site hosting and development be managed?Financial StatementsWhat financing is required to implement the business plan?Who will provide the financing?How profitable will the business be?Making an Effective Business Plan PresentationWhat are the fundamentals of making an effective presentation?What makes an average presentation great?
اسلاید 42: تفاوتهاي BP و eBPکانال توزيع در اينترنت متفاوت است.مخاطبان شما کل دنيا هستند.ويترين مغازه شما هيچوقت بسته نمي شود.امکان شخصي سازي محتوا توسط کاربران.امکان بازاريابي شخص به شخص.سرعت بسيار بالاي برنامه ريزي و اجراي برنامه ها.امکان دسترسي مستقيم به مشتري و استفاده بهتر از CRM.42
اسلاید 43: دسته بندي پايه انواع كسب و كارهاي اينترنتيمدل واسطه گريمدل تبليغاتمدل واسطه گري اطلاعاتمدل خريد و فروش (تجارت)مدل توليد كنندهمدل ارتباطي(Model Affiliate)مدل جامعه مجازيمدل عضويتيمدل مقدار استفاده
اسلاید 44: مدل واسطه گري واسطه گران سازنده بازار هشتند. آنها خريداران و فروشندگان را به هم مي رسانند و خريد و فروش را روان مي كنند. واسطه نقشي تكراري در بازارهاي business-to-business (B2B),business-to-consumer (B2C), consumer-to-consumer (C2C) دارند.
اسلاید 45: مدل واسطه گري واسطه گران معمولا مبلغ ثابتي يا حق كميسيوني را بازاي هر معامله اي كه جور مي كنند دريافت مي كنند. اين مبلغ يا حق كميسيون متغيير است.
اسلاید 46: انواع مدلهاي واسطه گريمبادله کننده بازار: شامل تمام خدمات مبادله مي شود و موارد فرايند انتقال مبلغ، ارزيابي بازار، چانه زني، انجام و تکميل معامله را براي خريدار يا فروشنده انجام مي دهد. فرايند مبادله به تنهايي يا با کمک چند شرکت انجام مي شود. (مثال:www.chemconnect.com)
اسلاید 47: انجام سفارش خريد يا فروشانجام سفارش خريد يا فروش: سفارش خريد يا فروش کالا يا خدمات را از مشتري دريافت مي کند که شامل قيمت و نوع تحويل نيز مي باشد.مثال:CarsDirect.com, Respond.com
اسلاید 48: سيستم جمع آوري تقاضاسيستم جمع آوري تقاضا: مدل ثبت شده ”قيمتتان را تعيين کنيد” يا ”name-your-price“ که اولين با توسط شرکت هواپيمايي priceline.com ابداع شد.خريدار آينده قيمت نهايي (اجباري)خود را براي يک کالا يا خدمت خاص اعلام مي کند و واسطه معامله را انجام مي دهد.مثال:Priceline.com
اسلاید 49: واسطه حراجيواسطه حراجي: حراجي را براي فروشنده ها مي کند. واسطه گر حق کميسيون خود را برمبناي ليست درصد هر مبلغ معامله به فروشنده اعلام مي کند. حراجي ها انواع مختلفي دارند که قوانين آنها بر اساس نوع مزايده يا پيشنهاد متفاوت است.مثال: eBay
اسلاید 50: واسطه پرداختواسطه پرداخت:يک شخص ثالث مکانيزم پرداخت وجه را براي خريدار و فروشنده فراهم مي کند.مثال:PayPal, Escrow.com
اسلاید 51: توزيع کنندهتوزيع کننده: يک فعاليت همراه با کاتالوگ است که تعداد زيادي از توليدکنندگان را به خريداران زياد و خرده وصل ميکند. واسطه تبادل را بين توزيع کنندگان مجاز و شرکاي تجاري آنان تسهيل مي کند.
اسلاید 52: عامل جستجوعامل جستجو: يک نرم افزار يا روبات (نرم افزاري) که بهترين قيمت، موجود بودن يک کالا يا خدمت مشخص شده توسط خريدار را پيدا مي کند و يا اطلاعات کمياب را پيدا مي کند.
اسلاید 53: بازار مجازيبازار مجازي: يک مرکز خريد مجازي و يک سرويس ميزباني مجازي براي فروشندگاني که هزينه هاي راه اندازي، هزينه هاي ماهيانه، و هزينه انتقال وجه پرداخت مي کنند. ممکن است خدمات پرداخت اتوماتيک يا بازاريابي اتوماتيک نيز ارائه کند.مثال:Amazon.com
اسلاید 54: مدل تبليغاتمدل تبليغات در ادامه مدل هاي رسانه اي بوجود آمده است.رسانه ها و در اين مورد وب سايت، محتوا و خدمات (ايميل، چت، وبلاگ)ارائه مي دهند(معمولا رايگان) که با تبليغات همراه است. اين تبليغات تمام يا بخش عمده درآمد را براي سايت دارد. اين سايت رسانه ممکن است توليد کننده محتوا يا توزيع کننده اطلاعات توليد شده توسط ديگران باشد. مدل تبليغات وقتي بهترين بازده را دارد که ترافيک بازديد سايت بسيار بالا باشد يا سايت بسيار تخصصي باشد.
اسلاید 55: پورتالپورتال: معمولا يک موتور جستجو است که مي تواند شامل محتواها و خدمات متغيير باشد. مقدار زياد ترافيک کاربران باعث مي شود تبليغات سودآئر باشند و امکان متنوع سازي خدمات سايت را فراهم مي کند. يک پورتال قابل شخصي سازي امکان انتخاب ظاهر و محتواي دلخواه هر کارير را فراهم مي کند. پورتال هاي تخصصي اطلاعات، جامعه هاي مجازي و کاربردهاي مربوط به يک رشته خاص را ارائه مي دهند.مثال:yahoo.com
اسلاید 56: دسته بندي شده:اين سايتها ليست فروش يا ليست موردعلاقه خريد را تهيه مي کنند. پرداخت هزينه براي قرار گرفتن در ليست معمول است اما در برخي موارد حق عضويت نيز بايد پرداخت کنيد.مثال:Monster.com, Craigslist, Match.com
اسلاید 57: ثبت نام اعضا:سايتهايي که محتواي آنها رايگان است اما دسترسي به اين محتواها نياز به عضويت در سايت و پر کردن فرم مشخصات دارد. عضويت امکان تشخيص فعاليتهاي کاربر در سايت و علايق وي را فراهم مي کند که مي تواند براي نشان دادن تبليغات متناسب با علايق وي استفاده شود.مثال:NYTimes
اسلاید 58: تبليغات مبتني بر کلمه جستجو:فروش تبليغات متناسب با کاربر بر اساس کلمات کليدي که توسط کاربر وارد مي شوند. مدل ”پرداخت بازار عملکرد“ شرکت Overture. (pay-for-performance model)مثال: Google, Overture
اسلاید 59: تبليغات زمينه اي / بازاريابي رفتاريتوليدکنندگان نرم افزار رايگان که يک قسمت تبليغاتي نيز به آن اضافه مي کنند. مثلا نرم افزاري که به مرورگر اينترنت اضافه مي شود و فرم هاي سايت ها را به صورت اتوماتيک پر مي کند و لينکها يا پنجره هاي تبليغاتي را نيز همزمان با گردش در اينترنت به کاربر نشان مي دهد. تبليغات زمينه اي مي تواند خدمات تبليغات هدفمند را بر اساس محتواي صفحات اينترنتي کاربر بفروشد.
اسلاید 60: تبليغات محتوا محوراين نوع تبليغات که اولين بار توسط گوگل استفاده شد از دقت موتور جستجو در انتخاب دقيق تبليغات استفاده مي کند. گوگل با استفاده از موتور جستجوي خود مفهوم صفحه اينترنتي را تشخيص مي دهد و سپس بطور اتوماتيک تبليغات متناسب با آن را در هنگام بازديد کاربر از آن صفحه نشان مي دهد.مثال:Google
اسلاید 61: Intromercialsتبليغات انيميشني که در ابتداي ورود به يک صفحه يا ديدن يک محتوا نمايش داده مي شود. مثلا بعضي سايتهاي شبکه هاي خبري قبل از نشان دادن يک فيلم يک خبر چند ثانيه فيلم تبليغي قبل از آن نمايش مي دهند و سپس محتواي مورد نظر را نمايش مي دهند.مثال:CBS MarketWatch
اسلاید 62: Ultramercialsتبليغات آنلاين محاوره اي که نياز به پاسخ دادن متناوب کاربر دارند تا بتواند محتواي مورد نظر را ببيند.مثال:fordvehicles.com
اسلاید 63: مدل واسطه گري اطلاعاتاطلاعات در مورد مصرف کننده ها و سلايق مصرف آنها با ارزش است، مخصوصا وقتي اين اطلاعات به دقت مورد تجزيه و تحليل قرار گيرند و براي هدف گيري در برنامه هاي بازاريابي مورد استفاده قرار گيرند. همينطور اطلاعات در مورد توليد کننده ها و محصولات آنها براي مصرف کننده ها در هنگام خريد با ارزش است. برخي شرکتها نقش واسطه اطلاعات را به عهده دارند و با اطلاعات خود خريداران و/يا فروشندگان را کمک مي کنند تا در يک بازار بتوانند تصميمات درستي بگيرند.
اسلاید 64: شبکه هاي تبليغاتيشبکه اي که تبليغات بنري را به اعضاي شبکه خود تغذيه مي کند و تبليغ کننده ها را قادر مي سازد تا برنامه هاي بازاريابي بزرگي را به اجرا در بياورند. شبکه هاي تبليغاتي اطلاعا ت مرتبط با مصرف کننده ها را جمع آوري مي کنند که مي تواند در تجزيه و تحليل کارآيي برنامه هاي بازاريابي مورد استفاده قرار گيرد.مثال:DoubleClick
اسلاید 65: خدمات سنجش مخاطبان مراکز ارائه خدمات تحقيقات بازار در مورد مخطبان اينترنتي.مثال:Nielsen//Netratings
اسلاید 66: بازاريابي انگيزشيبرنامه وفاداري مشتري که برخي مشوقها را به کاربران ارائه مي دهد امتيازهاي قابل تبديل به اعتبار خريد، کوپونهاي تخفيف خريد.اطلاعات جمع آوري شده از کاربران در اين مورد براي استفاده هاي بازاريابي فروخته مي شود.مثال:Coolsavings
اسلاید 67: فراواسطه گريفرايند مبادله را بين خريداران و فروشندگان از طريق فراهم کردن اطلاعات جامع و خدمات جانبي، تسهيل مي کند بدون اينکه خودش درگير فرايند خريد و فروش بشود.مثال:Edmunds
اسلاید 68: مدل خريد و فروش (تجارت)عمده فروشان و خرده فروشان کالاها و خدمات. فروش ممکن است با قيمتهاي مشخص يا از طريق مزايده (حراج) انجام شود.
اسلاید 69: فروشنده مجازي (Virtual Merchant)يا e-tailer يک خرده فروش مستقل است که به تنهايي در اينترنت فعاليت مي کند.مثال:Amazon.com
اسلاید 70: فروشنده کاتالوگيکسب و کار سفارش پستي توسط کاتالوگ اينترنتي. از ترکيب پست، تلفن و سفارش آنلاين استفاده مي کند.مثال:Lands End
اسلاید 71: مجازي-سنتيهمان کسب و کار خرده فروشي سنتي از طريق فروشگاه يا مغازه ولي همراه با يک ويترين در اينترنت.مثال:Barnes & Noble
اسلاید 72: ديجيتال فروشفروشنده اينترنتي که فقط به فروش محصولات و خدمات ديجيتالي مي پردازد. در اين مدل از کسب و کار اينترنتي هم فروش و هم توزيع محصولات ديجيتالي از طريق اينترنت صورت مي گيرد.مثال:Apple iTunes Music Store
اسلاید 73: مدل توليدکننده (مستقيم)در مدل توليدکننده (يا مدل مستقيم) با استفاده از قدرت اينترنت به توليدکننده (يک شرکت که کالا يا خدماتي را توليد مي کند) اين اجازه را مي دهد که مستقيما به مصرف کننده دسترسي پيدا کند و زنجيره توزيع را کوتاه کند. مدل توليد کننده بر مبناي کارايي و ارتباط خوب با مشتري و نيز درک بهتر خواسته هاي مشتري بنا شده است.مثال:Dell Computer
اسلاید 74: خريدفروش يک محصول به نحوي که حق مالکيت آن به خريدار منتقل مي شود.اجاره (Lease)در ازاي يک اجاره بها، خريدار اين اجازه را پيدا مي کند که از محصول تحت شرايط موافقتنامه استفاده کند. محصول پس از انقضاء مدت توافقنامه به فروشنده بازگردانده مي شود. توافقنامه ممکن است شامل حق خريد محصول پس از انقضاء مدت توافقنامه نيز باشد.
اسلاید 75: حق امتيازفروش يک محصول که فقط حق استفاده را به خريدار منتقل مي کند که با توجه به موافقتنامه ”شرايط استفاده“ انجام مي شود. حقوق ماليکيت همچنان براي توليدکننده باقي مي ماند.(مثلا دادن حق امتياز استفاده نرم افزار)محتواي همراه عنوان تجاري (Brand Integrated Content)در مقابل روش محتواي داراي حامي (مثلا روش تبليغات)، محتواي همراه عنوان تجاري توسط خود توليدکننده و به منظور مکان يابي محصول توليد مي شود.
اسلاید 76: مدل ارتباطيبرخلاف مدل پورتال سازمان يافته که به دنبال ايجاد مقدار زيادي ترافيک در يک سايت است، مدل وابسته فرصتهاي خريد را در هرجايي که ممکن است کاربران مشغول گشت باشند فراهم مي کنند. اين کار توسط پيشنهاد دادن مشوقهاي مالي (بصورت درصدي از درآمد) به سايتهاي شريک مرتبط مي باشد. سايتهاي مرتبط با ايجاد نقاطي براي کليک کاربران را به سايت فروشنده وارد مي کنند. اين يک مدل پرداخت بازاي عملکرد است و اگر سايت مرتبط هيچ فروشي را ايجاد نکند، هيچ هزينه اي را براي سايت فروشنده نخواهد داشت. مدل وابسته ذاتا مناسب اينترنت است و محبوبيت آن را توضيح مي دهد. برخي انواع اين مدل شامل تبادل بنر، پرداخت بازاي کليک و برنامه هاي تقسيم درآمد است. (مثال: Barnes & Noble, Amazon.com)
اسلاید 77: تبادل بنردادوستد بنر بين شبکه اي از سايتهاي مرتبطپرداخت بازاي کليکسايتهايي که به سايتهاي مرتبط بازاي کليکهاي ورودي به سايت خود مبلغي را پرداخت مي کنند.برنامه هاي تقسيم درآمدپرداخت درصدي از فروش به عنوان حق کميسيون برمبناي کليکهايي از کاربران که منجر به خريد محصول شود.
اسلاید 78: مدل جامعهاعتبار مدل جامعه بر مبناي پايداري اعضا است. کاربران سرمايه گذاري زيادي در وقت و احساسات دارند. درآمد مي تواند بر مبناي فروش محصولات و خدمات فرعي يا مشارکت داوطلبانه باشد. يا درآمد ممکن است از طريق تبليغات زمينه اي و يا پرداخت حق عضويت براي باشد. اينترنت ذاتا براي مدلهاي کسب و کار جامعه مناسب است و امروزه اين يکي از پربارترين حوزه هاي توسعه است همانطور که در رشد شبکه هاي اجتماعي ديده شد
اسلاید 79: متن بازتوسعه نرم افزار با همکاري جامعه اي از برنامه نويسان در سراسر جهان که کدهاي خود را در اختيار ديگران قرار مي دهند. به جاي دادن حق امتياز استفاده از کد، متن باز درآمد خود را از خدمات جانبي نظير يکپارچه سازي سيستم ها، پشتيباني محصولات، آموزش ها و مستند سازي براي کاربران بدست مي آورند.
اسلاید 80: محتواي بازمحتوايي که بصورت آزادانه قابل دسترس است و با همکاري يک جامعه جهاني که داوطلبانه کار مي کننند، تهيه شده است. مثال: Wikipedia))
اسلاید 81: رسانه عمومييک مدل با پشتيباني کاربر که برنامه هاي راديويي و تلويزيوني بدون سود را در اينترنت پخش مي کند. يک جامعه از کاربران سايت را با بخششهاي داوطلبانه پشتيباني مي کنند. (مثال:The Classical Station WCPE.org)
اسلاید 82: خدمات شبکه سازي اجتماعي سايتهايي که به اشخاص توانايي اتصال به ديگر اشخاص را از طريق يک علاقه مشترک تعريف شده برقرار مي کند (حرفه اي، سرگرمي، علاقه). خدمات شبکه سازي اجتماعي مي تواند فرصتهايي را براي تبليغات زمينه اي و پرداخت حق عضويت براي خدمات غيررايگان فراهم مي کند. (مثال:Flickr, Friendster, Orkut)
اسلاید 83: مدل حق اشتراک کاربران مبلغي را بصورت متناوب روزانه، ماهانه يا سالانه براي سرويس پرداخت مي کنند. سايتها معمولا محتواي رايگان را با حق عضيت ترکيب مي کنند (مثلا بخشهاي مخصوص مشترکان يا اعضا). حق اشتراکها معمولا توجهي به مقدار استفاده واقعي ندارند. مدلهاي حق اشتراک . تبليغات معمولا باهم ترکيب مي شوند.
اسلاید 84: خدمات محتوا محتواي متن، صوت يا فيلم را به کاربراني که مشترک شده اند ارائه مي دهد. مثال: Listen.com, Netflix) )سرويسهاي شبکه سازي شخص به شخص کانالهايي براي توزيع اطلاعات اشتراکي براي کاربران هستند. مثل جستجوي اشخاص براي هم کلاسي هاي قديمي. مثال:Classmates ) )
اسلاید 85: خدمات اطمينان بصورت مشترک شدن در يک جامعه مي باشد که با يک علامت تاييد همراه است و اعضا حق اشتراک پرداخت مي کنند. (Truste)ارائه دهندگان خدمات اينترنت اتصال به شبکه و خدمات مرتبط بصورت عضويت ماهانه. (America Online)
اسلاید 86: مدل استفاده مدل استفاده يا ميزان تقاضا بر مبناي اندازه گيري مقدار استفاده مي باشد. برخلاف روشهاي عضويت، سرويسهايي که اندازه گيري مي شوند بر مبناي مقدار واقعي مصرف هستند. معمولا روش اندازه گيري براي مصارف ضروري استفاده مي شود مثل آب، برق و تلفن. سرويس دهندگان اينترنت در برخي مناطق دنيا براساس ميزان اتصال به اينترنت مبلغ را براي مشتريان حساب مي کنند برخلاف آمريکا که روش حق عضويت مرسوم است.
اسلاید 87: استفاده اندازه گيري شده مقدار واقعي استفاده از سرويس را اندازه گيري کرده و به براي مشتري حساب مي کند. اشتراک اندازه گيري شده به مشترکين اجازه مي دهد که حق دسترسي به محتوا را بصورت بخشهاي اندازه گيري شده خريداري کنند. مثل تعداد صفحات ديده شده. مثال:Slashdot) )
اسلاید 88: 88دومين مسير حرکت: توسعه يک محصول يا خدمت خاص جهت بازار انتخاب شدهانتخاب يک محصول براي بازار آنلاين چهار حالت دارد:خودتان توليد کننده يک محصول انحصاري هستيد.شما امتياز فروش يک محصول خاص را داريد.در برنامه هاي فروش مشترک Affiliate Programsخدمات خاصي را از طريق اينترنت ارائه مي دهيد.
اسلاید 89: 89خصوصيات محصولات انتخاب شده:کيفيترقابتمعرفي وارتقاي سادهکم هزينه و پر سودموجودي دائميمزيتاستفاده راحتبي خطر و قانونيحمل ونقلانبار و نگهداري
اسلاید 90: 90انتخاب دامنه و ميزبان مناسب
اسلاید 91: 91مرحله بعدي: ثبت يک نام دامنه Domain Name مناسب انتخاب يک ميزبان مناسبHost :به فضايي از ديسک يک رايانهServer گفته مي شود که فايلهاي سايت شما بر روي آن قرار دارد.نکات مهم در انتخاب يک نام دامين مناسب ويک هاستينگ خوب:اهميت نام دامينقابليت به خاطر سپاريدامين رايگان کوتاه و ساده
اسلاید 92: 92نام شرکتاستفاده از کلمات و حروف شاخصحروف اختصارياستفاده از نام هاي تجاري در داميندات کام :ترجيحا از پسوند .com براي دامين سايت تجاري خود استفاده کنيد.ثبت دامنه هاي مشابه .ir و...ثبت ساير پسوند هاثبت دامين با غلط املاييخط فاصله در نام دامينشناخت مشتريان
اسلاید 93: 93 اطلاعاتي که بايد بدانيد:سيستم عامل هاست چيست؟سابفه شرکت در اين کار چقدر است؟پشتيبانيFTP چيست؟وضعيت هاست از لحاظ امنيتي چگونه است؟فضاي مورد نيا زبراي هاستپهناي باندتعداد و حجم ايميل هاپشتيباني فنيگزارش هاي آماريمکان هاستسرعت هاستتعداد سايت هاي ميزباني شده روي سرورسرور اختصاصي
اسلاید 94: 94طراحي يک سايت مناسب کسب وکار
اسلاید 95: 95قدم بعدي: طراحي و راه اندازي يک سايت اينترنتي مناسب جهت کسب وکارنکات مهم در طراحي سايت :ساخت يا طراحيقانون رنگهازمان بار گذاريLoading Time: توصيه مي شود همواره حجم فايل هر صفحه را حد اکثر بين 40 تا 60 کيلوبايت در نظر بگيريد.اجرا در همه مرورگرهاحرکت آسان
اسلاید 96: 96چيدمان حرفه ايفرمت يکسانسروصدا به راه نيندازيدچراغ هاي چشمک زن نباشيدنکات مهم در ساخت صفحه اصلي سايت:عنوان وادار کننده و منفعت گرا به همراه زير عنوان مناسبقرار دادن توصيف مناسب براي سايت در صفحه اولتبديل لينکها به سر فصلهاوجود ايميل بازديد کننده در صفحه اول
اسلاید 97: 97فقط اطلاعاتطول خطوط: طول بهينه براي يک خط 12تا 16کلمه يا 60 الي 70 حرف مي باشد.صفحه نبرد : استفاده از تاکيدفرمتهاي گرافيکي مناسبرازهاي صفحات سفارش :تصوير کالا را به صورت واضح در صفحه سفارش قرار دهيد.مزاياي کالا را در صفحه سفارش ليست کنيد.پاداش ها يا کالاهاي رايگاني را که مي خواهيد به او بدهيد ,ذکر کنيد.
اسلاید 98: 98هر تخفيف يا جايزه اي که براي او در نظر گرفته ايد نمايش دهيد.در صفحه سفارش هيچ لينکي را به خارج از سايت خود قرار ندهيد.چند کالاي وابسته را که فکر مي کنيد ممکن است براي وي جذاب باشد,نمايش دهيد.اندازه فونتنوع فونت مناسب
اسلاید 99: list of colors with some emotions and symbolizations they can cause Red - love, excitement, warmth Pink - romantic, affection, sensuality White - purity, peace, perfection Blue - sky, water, travel, freedom, truth Purple - royalty, dignity Black - space, night, authority Green - money, calm, envy, greed Yellow - light, purity, understanding Orange - autumn, youthfulness, fire Brown - wood, comfort, strength
اسلاید 100: 100محل لينکهامنو هاي مزاحمبخش هاي اساسي يک سايت کسب وکار:صفحه اصليمحصولات/خدماتاطلاعات تماسقيمت هاگواهينامه ها,تاييديه هاو تصاوير” قبل از-بعد از”
اسلاید 101: 101پرسشهاي متداولفرم جوابگوييخبر نامه انلاينمنابع يا مقالاتدرباره ماصفحه اطلاعات گارانتيمميزي و نظرات بازديدکنندگانتقويم رويدادها جست وجوفروشگاه آنلاين کل هفته و 24 ساعته
اسلاید 102: 102قوانين باز گرداندن کالاو پس دادن آنسياستهاي شخصي و حريم خصوصي افرادنقشه سايتاطلاعات کپي رايتصفحه لينکاطلاعات رسانه اي:مقالات,تصاوير و ...اخبار سايت وتازه ها
اسلاید 103: Usability www.useit.comUsable ITکارايي، عبارتي است براي مشخص کردن آساني در کارا بودن هر چيز. همچنين چگونگي کاربرد آسان تر براي فرد، با بکار بردن ابزار يا چيزي ساخته شده توسط انسان، براي هدفي خاص. کارايي مي تواند به معني سنجش ميزان کارايي و کاربردي بودن، و مطالعه چگونگي بازده و ميزان بهره وري پنهان در هر ابزاري نيز باشد، همچنين رعنايي و زيبايي آن.103
اسلاید 104: در دانش رايانه، بحث طراحي وب و اصل رابطه انسان با رايانه، «کارايي» به معني چگونگي يک عملکرد بهينه همراه با ظرافت و رعنايي، بکار رفته در ساختار يک نرم افزار يا يک سايت وب، در کاربري آن سايت يا نرم افزار براي انسان است. اين عبارت در صنعت الکترونيک براي مصرف خانگي، در زمينه دانش ارتباط و ديگر زمينه ها نيز بکار مي رود. همچنين در ميزان بهره وري بعضي ابزار مکانيکي مانند دستگيره درب، يا يک چکش، عبارت کارايي عنوان ميشود.104Usability
اسلاید 105: 105کارآمدي Effectiveness کارآيي Efficiency ايمني Safety امکانات Utility آموزشپذيري Learnability يادآوردپذيري Memorability Usability
اسلاید 106: 106ايجاد يک موقعيت فروش بي همتا
اسلاید 107: 107e-marketingنکات عمده جهت کسب, يک موقعيت منحصر به فرد:ترکيب کالاها و خدماتبخش ويژه اعضاافزودن خدمات جديدمحتواي مناسب,رمز موفقيتيک شخص باشيدسايت هاي موفقمباحثه و مجادلهامکان نقد سايت
اسلاید 108: 108e-marketingجمله بندي حرفه ايفقط يک وب سايت نباشيدبررسي صحت لينکيک تجربه خوببخش دانلود نرم افزارخدمات آنلاينمشاوره رايگانمعاملات پاياپايلينک هاي مفيد
اسلاید 109: 109e-marketingدر آمد هاي چند گانهمصاحبه با افراد مرتبطاستفاده از نقاط ضعف رقباموضوعات مختلفهمه چيز براي مشتريمنبع اطلاعات باشيدکالاهاي واقعا رايگان بر انگيختن احساساتحرفه اي ديده شويددستور العمل سفارش دهي واضح
اسلاید 110: 110e-marketingداشتن وب دايرکتوريخريد در اولين بازديدمقالات انحصاريفايل هاي ويروسيخدمات تخصصي ترسايت هاي فرعيشگردي مناسبمطالب اصلطرح مسابقه
اسلاید 111: 111e-marketingبازديد کننده را در سايت نگه داريدسايتهاي غير مر تبط با موضوع اصليهدف مشخصکمک به بازديد کنندهتغيير کالاهاي رايگانداستانهاي خبرياطلاعات محرمانهبازگشت دوباره
اسلاید 112: 112e-marketingتمرکز بر روي خواسته هاي بازديد کنندگانبه روز آوري مطالب و صفحاتراه اندازي حراجيبيشتر بخريد تا برنده شويدکاربري آسانعنوان سايتسايت چند زبانهاين صفحه را نشانه گذاري کنيدتصاوير کالاها
اسلاید 113: 113e-marketingهديه در ازاي معرفي به دوستانبخش پرسش و پاسخگنج را بيابيد تناقض ممنوعحراج هزار توما ني کتاب ميهمانان
اسلاید 114: 114محصولات رايگان وکتابهاي الکترونيکي
اسلاید 115: 115کتاب الکترونيکي:يک کتاب است,منتها نه در قالب سنتي آن يعني کاغذ, يک فايل است که حجم کمي دارد و به راحتي از اينترنت قابل دريافت است.اهميت کتابهاي الکترونيکي در کسب وکار اينترنتي:ابزار بازاريابي ويروسيViral Marketingکتابهاي الکترونيکي مرتبطتبليغ در کتاب الکترونيکيسايت هاي ديگرانمعامله پاياپاي
اسلاید 116: 116بازاريابي به وسيله ايميل
اسلاید 117: 117جلب توجه اطمينان از عملکرد صحيحتحريک خوانندهيادگري مهارت بازاريابياستفاده از نرم افزارهاي تخصصي ايميلبازاريابي از طريق ايميل:شناخت خوانندگانداشتن هدف مشخصرسيدن به ديد مشترککمک به تصميم گيرياولين پيش نويس نامه
اسلاید 118: 118سيستم دوره اي ارسال ايميلنامه هاي شخصيارسال اتوماتيک ايميلجواب دهي سريعاستفاده از فضاي سفيدخبر نامه چند زبانهبه دست آوردن نشاني ايميلخبر نامه اختصاصيخروج از عضويتنامه هاي تاثير گذارگرد آوري آدرس ايميل از هر جاي ممکنSpam
اسلاید 119: 119يک راز جالب:ايميل هاي دنباله دار بيشترين فروش را ايجاد مي کنند.چه اطلاعاتي را جمع آوري کنيم؟نشاني ايميل کاربران,اولين چيزي است که بايد دريافت شود.بازاريابي الکترونيکي بدون داشتن نشاني ايميل افراد بي معني استداشتن آدرس پستي کاربران نيز ضروري استشماره تلفن اشخاص را از آنها در خواست کنيددانستن سن و جنس افراد نيز به شما کمک خواهد کرد تا نامه هاي الکترونيکي خود را آگاهانه تر تهيه کرده و نوع بازاريابي را با توجه به روحيات و شرايط سني و جنسي افراد تغيير دهيد
اسلاید 120: 120راه هاي جمع آوري اطلاعات تماس افراداز بازديد کننده بخواهيد در هنگام عضويت در سايت براي دريافت اطلاعات کاملتر و برخورداري از امکانات گسترده تر ,از طريق يک فرم اطلاعات تماس خود را در اختيارتان بگذارداز کاربربخواهيد در يک نظر سنجي ,شرکت کند و در صورت شرکت در نظر سنجي يک هديه رايگان به نشاني او ارسال خواهد شد. کاربر با کمال ميل اطلاعات تماس خود را براي شما خواهد نوشت.در کتاب ميهمانان سايت ميتوانيد اطلاعات کاربر را دريافت کنيدداشتن خبرنامه اختصاصي يک راه موثر استدانلود نرم افزارهاي جالب يا کتاب هاي الکترونيکي رايگان را به شرط پر کردن يک فرم,به کاربران پيشنهاد دهيد.
اسلاید 121: 121تشکر کنيدعدم ارسال هرزنامهspamامضاي الکترونيکيجملات آمرانهکلمات مغناطيسي در موضوع ايميلها خوانا بودن
اسلاید 122: 122ارتقاي سايت در موتورهاي جست وجو
اسلاید 123: 123ارتقاي سايت در موتورهاي جست و جومزاياي استفاده از موتورهاي جست وجو:استفاده از آنها رايگان استترافيک سايت را بالا مي بردشرايط استفاده براي همه يکسان استنتايج در اکثر موارد به سرعت به دست ميآيداولين انتخاب کساني است که در استفاده از اينترنت تازه کارندمعايب استفاده از موتورهاي جست وجو:گاهي اوقات نمي توان اعتماد زيادي به انها کردکار کردن با انها زمان بر است و حوصله زيادي مي طلبدزمان زيادي طول مي کشد تا نتيجه دهدرازهاي موتورهاي جست وجو غالبا مخفي استخانه كارآفرينان
اسلاید 124: 124موتور هاي جست و جو چگونه کار مي کنند؟از روباتهايي معروف به Spider براي نشانه گذاري و طبقه بندي کردن سايتها استفاده مي کنند.برترين موتورهاي جست وجو:AllTheWebAltavistaAolAskjeevesExcite
اسلاید 125: 125چگونه سايت خود را به يک موتور جست وجو تبديل کنيم؟آدرس صفحات معرفي سايت در موتور هاي جست و جو:AllTheWeb: http://www.alltheweb.com/add url.php
اسلاید 126: 126سايت خود را به رايگان ارتقاي دهيدطوفان فکري براي انتخاب کلمات کليدي صحيحاستفاده از عبارتهاي کليدياستفاده از کلمات جمع بسته شده و طولانيغلط هاي املايي در کلمات کليديموقعيت مکاني خود را در نظر داشته باشيدامتحان کلمات کليديصداقت در استفاده از کلمات کليديکنجکاوي در کلمات کليدي رقبا
اسلاید 127: 127وزن کلمات کليديبرتري کلمات کليدياستفاده از کلمات کليدي در ابر متن هاHyperlinks:<AHREF=“Keyword.htm”>keywords</A>استفاده از کلمات کليدي درURL صفحاتيک شگرد جالباستفاده از کلمات کليدي در سر فصل هاHeading Tagsکلمات کليدي در بر چسب هاي توضيحيComment Tagsکلمات کليدي خود را استتار نکنيديک ترفند ديگر
اسلاید 128: 128کلمات کليدي خود را در اول سايت بياوريدکلمات دو قسمتي فارسيSpam کلمات کليدي ممنوعکلمات کليدي يکسان در صفحات مختلفصفحات مبهم سايتعنوان صفحاتمحدوديت عنوان سايتTitle در موتورهاي جست وجو شرح سايتافسانه بر چسب هاي متاMeta Tags
اسلاید 129: 129توضيح سايت در بر چسب هاي METAاستفاده از کلمات کليدي در بر چسب هاي متاتکرار کلمات کليدي در برچسب هاي متامحدوديت بر چسب هاي متااستفاده از کلمات کليدي مهم در ابتداي برچسبتوصيه هاي مهم در بر چسب هاي متابر چسب هاي متا و موقعيت جغرافياييزير صفحات و صفحات در گاهي يک اشتباه
اسلاید 130: 130استفاده از ويژگي alt مربوط به تصاويرنکات مهم در مورد alt تصوير تک پيکسلي بيرنگاستفاده از کلمات کليدي در ورودي مخفي:<input type=“hidden” value=“ محبوبيت لينکبهينه سازي محتواي صفحاتصفحات داراي محتوا را به سايت خود اضافه کنيداستفاده از لينک ها به صورت جاوا اسکريپتکلمات کليدي“<
اسلاید 131: 131استفاده از تصاوير به جاي لينکهامحدوديت استفاده از Image Mapاستفاده از فلشدو مشکل اساسي در استفاده از فايل هاي فلش:طراحي صفحات با استفاده از فلش باعث فهرست نشدن سايت شما توسط موتورهاي جست وجو مي شودراه حل: صفحاتي را که کاملا به صورت فلش تهيه شده اند ,به موتورهاي جست وجو معرفي نکنيد.لينکهايي که بصورت فلش ساخته شده اند توسط موتورهاي جست وجو قابل رد گيري نيستند.راه حل: علاوه بر فلش از تعدادي لينک به صورت متني استفاده کنيد.
اسلاید 132: 132نقشه سايت را به هيچ وجه فراموش نکنيدتا مي توانيد براي عنکبوت دام بگسترانيدصفحات سايت را به روز کنيدصفحات يکسان با نام هاي متفاوتصبور باشيد
اسلاید 133: 133تبادل لينک به صورت دو جانبهعدم فريب موتورهاي جست وجوپنهان سازي صفحاتسايتهايFree For All تغيير URL صفحات ممنوع
اسلاید 134: 134تبليغات در اينترنت
اسلاید 135: 135نکات عمده تبليغات الکترونيکي:استفاده از کلمات تحريک کنندهتبليغات طبقه بندي شدهتبليغ در بسته هاي ارساليتحريک به کليکبنر,نه آگهيطرح يک پرسش در بنربزرگ نشان دادن مشکلاتاستفاده از لينکهاي متني
اسلاید 136: 136استفاده از دست خطقبل از – بعد ازفهرست مشتريان مهمامکان نقد و بررسي مطالبتاييد افراد معروفنرم افزارهاي تبليغاتينمايش تصوير خودياد آوري مشکلاتتبليغات کلامي
اسلاید 137: 137استفاده از کلمه گارانتياستفاده از کلمه محدوداستفاده از کلمه آساناستفاده از کلمه گواهي نامه يا تاييديههيجان داشته باشيدادعاي باور نکردني نکنيدخريدن يا سرمايه گذاريشعار ولوگوي مناسباستفاده از کلمه سريع
اسلاید 138: 138تبليغ بر اساس اهداف و آرزوهاتبليغ فقط براي مشتريان بالقوهايجاد حس تفاهمخاتمه تبليغ با پرسشخاتمه تبليغ با مرور مزايااستفاده از کلمه تخفيفاستفاده از کلمه رايگانبراي شمااستفاده از کلمه مهماستفاده از کلمه جديد
اسلاید 139: 139استفاده از کارت ويزيتاستفاده از نمودارهاي رنگيهمه چيز را نگوييدتبليغات رايگانيک پرسش پيش پا افتادهبازي تبليغاتيارائه شواهد محکمکلمات نا مفهوممزايا براي افراد مورد هدف
اسلاید 140: 140تبليغات قبل از دريافت کالاهاي رايگانارائه نتايج و ارزيابي هاکتاب مهماناناندازه متن تبليغاتيمرجع ديگران شويدجلب اعتماد کنيدارائه سرويس رايگانارائه فضاي رايگان
اسلاید 141: 141مديريت ارتباط با مشتريانCustomer Relationship Management
اسلاید 142: 142 50 نکته اساسي جهت موفقيت در مديريت ارتباط با مشتريان آنلاين:پيگيري مشتريپورسانت بدهيدکوپن خريدارسال کاتالوگارسال هداياي تبليغاتياطلاعات تماسپاداش هاي منظم
اسلاید 143: 143سفارش هاي عقب افتادهتخفيف و ساير روش هاي محرکدادن حق انتخاب به مشتريپيشنهاد کالاهاي مرتبط تعريف و تمجيد از مشتريتعريف ها و تمجيد هاي مشتريان قبلينظرات مشتريانبسته بندي زيبا و شيکتعامل با مشتريان
اسلاید 144: 144بر انگيختن حس کنجکاويپرسش از مشتريانارسال کارت تبريکتماس پس از فروشپيش بيني اعتراضات مشتريمشاوره قبل از خريدقرعه کشي منظمسود در معاملهگارانتي مناسبگارانتي بي قيد وشرط
اسلاید 145: 145يک راه از دست دادن مشتريهميشه در ديد باشيدقيمت عمده فروشيپاداش در ازاي خريد بيش از يک مبلغ خاصرفع سريع مشکلاتبهبود دائمييافتن بازارهاي جديدمشتريان ناراضيدوست داشتني باشيد
اسلاید 146: 146حراج در مناسبت هابر خورد با مشتريپذيرش نمايندگيقيمت کالاهاي رايگانانگيزه سفارش دهياطمينان از صحت سيستم دريافت سفارشپاداش در ازاي تعداد خريد بيشتريکي بخر دو تا ببربررسي تاثير قيمتها در فروش
اسلاید 147: 147تهييج مشتري براي خريدبعدا بپردازيدنسخه هاي آزمايشيذکر قيمت معموليخشنودي مشتريان وفادار
اسلاید 148: 148نکات کليدي کسب وکار
اسلاید 149: 149جريان هاي چند گانه کسب در آمداجتماعات آنلاينگارانتي رقابتيسرمايه گذاري مشترکهمبستگي آنلاينطوفان فکريمدل سازي افراد موفقريسکمنابع خارج از شرکت
اسلاید 150: 150سرمايه گذاري هميشگيمطالعهتحليل روشهاي ارتقاي سايتامور خيريهمکانيزه کردن فعاليت هاانجمن تخصصيگروه هاي خبريجلب نظر براي لينک دادنآموزش آنلاينانجمن رايگان
اسلاید 151: 151تشويق اجتماعات آنلايننام مناسبخود را بشناسانيدراه هاي غير آنلاينهدف هاي کوتاه مدت و بلند مدتتبليغ در همه جاآزمايش مداوممشورت با افراد موفقبر گزاري دوره هاي آموزشيافزايش مهارتهاخدمات رايگان
اسلاید 152: 152يادگيري مداومفروش اقساطيهمبستگيمطرح شدن در اخبارپرهيز از مشغله زيادياد داشت ايده هاآزمايش فرصت هاي جديدتمرکز بر روي جزئياتبرنامه هاي فروش مشترکايده هاي فروش
اسلاید 153: referencesاسلايدهاي دکتر احمدپوراسلايدهاي مهندس اشکان حياتيکتابهاي دکتر احمدپورwww.useit.comwww.wikipedia.orgwww.digitalenterprise.org153
اسلاید 154: 154با تشکر از توجه شما
خرید پاورپوینت توسط کلیه کارتهای شتاب امکانپذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.
در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.
- پاورپوینتهای مشابه
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.