سایر ورزشی

کیک بوکسینگ

kickboxing-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کیک بوکسینگ”

کیک بوکسینگ

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمتهیه کننده : فائزه خلجیشماره دانشجویی : 970159726استاد مربوطه : سرکار خانوم اصل رجبیرشته : علوم ورزشی موضوع : ورزش کیک بوکسینگدانشگاه : پیام نور واحد ابهرسال تحصیلی : 00_991

اسلاید 2: 2 kickboxingکیک بوکسینگ ترکیبی از رشته های، کاراته، موی تای و بوکس است.کیک بوکسینگ ورزشی می باشد که 43 سال از تولد آن می گذرد.به طور کلی هدف از تمرینات کیک بوکسینگ دفاع از خود، به دست آوردن آمادگی جسمانی و هم چنین به عنوان ورزش رزمی می باشد.کمربندهای کیک بوکسینگ به صورت فدراسیونی به این ترتیب میباشد :سفید، زرد، نارنجی ،سبز ،آبی، قهوه ای، مشکی دان1 الی دان9 ،کمربند فایتری.

اسلاید 3: 3اصطلاح کیک بوکسینگ تا حدودی عمومی است که شامل چندین ضربات مختلف یا سبک های مبارزه ایستاده است و در رده بندی ورزشهای رزمی قرار دارد.اگر چه این اصطلاح کیک بوکسینگ به طور خاص از ژاپن شروع شد و از کاراته فول کنتاکت تکامل یافته است،اما تاریخچه و ریشه آن به هنرهای رزمی تایلند و بوکس موی تای گره خورده است.در تاریخچه کیک بوکسینگ آمده است که اصطلاح کیک بوکسینگ به وسیله اوسامو و ناگوچی ژاپنی برای نامگذاری این رشته های رزمی استفاده شد.

اسلاید 4: 4کیک بوکسینگ در واقع از دو قسمت تشکیل شده است : کیک: ضربه پا بوکسینگ: مشت زدنکیک بوکسینگ یک هنر رزمی ورزشی است که برای دفاع شخصی مناسب است. به علاوه در کیک بوکسینگ به کار بردن تعداد چشمگیری از ضربات ترکیبی مشت، پا، آرنج و گاهی پرتاب کردن برای ناکار کردن حریف مهم است.

اسلاید 5: 5از کیک بوکسینگ کارهای بزرگ دنیا می توان ازین سه نام برد:(toshio fujiwara) توشیو فوجی وارا(nai khanom tom)نای خانوم توم(benny urquidez)بنی اورکیدز

اسلاید 6: 6ورزش کیک بوکسینگ در ایران در سال ۱۳۷۴ توسط حسین پرهیزکاری،دکتر علی حق شناس،نصرالله شهسواری و مهرداد شرقی پایه‌گذاری شد و به جامعه ورزش هایی رزمی ایران معرفی گردید.این افراد در آن سال با تأسیس سازمان «کیک بوکسینگ کشور» اولین نماینده ای سازمان جهانی کیک بوکسینگ در ایران،گام های مهم و اساسی را در گسترش کیک بوکسینگ در کشور و آشنایی نسل جوان آن روز با این ورزش برداشتند، که ثمره آن را سال ها بعد و با گرایش رزمی کاران کشورمان به این رشته و افتخارآفرینی آنان در میادین بین‌المللی شاهد هستیم.تاریخچه در ایران

اسلاید 7: 7

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید