علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

گوگل هکینگ یا دورک (google hacking)

google-hacking

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
(تعداد اسلاید های پاورپوینت: ۳۰ صفحه ) به طور کلی ، گوگل هکینگ به معنای استفاده از سرویس های Google برای یافتن نقاط ضعف در اینترنت است. هکرها می توانند با استفاده از خدمات گوگل که در اختیار عموم قرار می گیرد ، اطلاعات مورد نیاز برای هک یا برنامه های ضعیف را جمع آوری کنند. و پیکربندی های ناامن را کشف کنید. فهرست مطالب: - گوگل هکینگ - دورک -عملگرها -ترکیب عملگرها -جلوگیری از گوگل دورک
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
184 بازدید, 1 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گوگل هکینگ یا دورک (google hacking)”

گوگل هکینگ یا دورک (google hacking)

اسلاید 1: Google Hacking

اسلاید 2: Google Hackingتهیه کننده: نام استاد : تاریخ ارائه: دانشکده فنی مهندسی... – دانشگاه آزاد اسلامی واحد ...– زمستان 1400دانشگاه آزاد اسلامی

اسلاید 3: گوگل هکینگ چیست؟یک روش هک است که در آن یک هکر با استفاده از جستجوی گوگل و سایر نرم افزارهای Google مشکلات امنیتی را در پیکربندی و کد منبع وب سایت ها شناسایی و به آنها حمله می کند. به طور کلی ، گوگل هکینگ به معنای استفاده از سرویس های Google برای یافتن نقاط ضعف در اینترنت است. البته نمی توان گفت که گوگل سرویس خاصی را در این زمینه به هکرها ارائه می دهد ، اما هکرها می توانند با استفاده از خدمات گوگل که در اختیار عموم قرار می گیرد ، اطلاعات مورد نیاز برای هک یا برنامه های ضعیف را جمع آوری کنند. و پیکربندی های ناامن را کشف کنید.

اسلاید 4: کشف برخی از آسیب پذیری های موجود بر روی برنامه های کاربردی وبکشف برخی از سرویس ها یا دیتابیس هاجمع آوری اطلاعات برای اهداف دلخواهیافتن صفحات خاص یک وب سایتیا حتی یافتن محتوایی با فرمت خاصجستجوی خاص محتوا در یک وب سایت مشخصو …گوگل هکینگ چیست؟

49,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید