کسب و کار فروش و بازاریابی

گیر انداختن (وادار کردن به وفاداری با هزینه‌های بالای تعویض)

gir_endakhtan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گیر انداختن (وادار کردن به وفاداری با هزینه‌های بالای تعویض)”

گیر انداختن (وادار کردن به وفاداری با هزینه‌های بالای تعویض)

اسلاید 1: گیر انداختنوادار کردن به وفاداری با هزینه‌های بالای تعویضwww.barkatventures.com

اسلاید 2: مطالعه موردیتولیدکننده‌ی تیغ‏های صورت‏تراشی و محصولات مراقبت شخصیفروش اولین تیغ‌های یکبار مصرف و تیغه‏هایی که تنها با دسته‏های این شرکت مطابقت داشت در 1904کنترل این انحصار از طریق ثبت چند پتنت در این زمینهایجاد درآمد تکرارشونده با حاشیه سود بالا و جربان زیان ناشی از ارائه ارزان دسته‏هابزرگترین تولیدکننده مواد غذایی و آشامیدنی جهانابداع سیستم نسپرسو در سال1976فروش جداگانه دستگاه قهوه‌ساز و کپسول قهوهاجبار مشتریان به خرید کپسول‌های قهوه با توجه به مشخصات تکنولوژیکی دستگاه قهوه‌ساز خودابداع نوآوری‏هایی برای گیرانداختن هرچه بیشتر مشتریانتولیدکننده‌ی دانمارکی اسباب‌بازیارائه اسباب‏بازی‏های آجری درگیرشوندهطراحی محصولات و لوازم جانبی که تنها با سایر طراحی‏های ثبت‌شده‌ی خود شرکت سازگار استایجاد انحصار خرید محصولات منطبق با لگو برای مشتریان و حفظ آنها از این طریق

اسلاید 3: گیر انداختن چیست؟حفظ مشتریان در دنیای محصولات و خدمات یک فروشندهتناسب انحصاری

اسلاید 4: گیر انداختن چیست؟

اسلاید 5: تاریخچه گیرانداختندشواری ردیابی منشا این الگو به دلیل تنوع بسیار زیاد آنثبت قراردادهایی با تعهدات الزام آور قانونی از قرن ششم در امپراطوری روموجود انواع دیگر گیر انداختن مانند نیازهای آموزشی یا مکانیزم‌های فنی از مدت‏ها قبلافزایش علاقه به این مدل با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژیکی پیچیده و استفاده‌ی روزافزون از حق ثبت اختراع در بیش از یک قرن گذشتهجذب علاقمندان بیشتر در صنایع کامپیوتر و نرم‏افزار

اسلاید 6: گیر انداختن، کی؟ کجا؟ چگونه؟ و ...امکان اجرای الگوی گیر انداختن به سه شیوه زیرقانونی و از طریق نوشتن قرارداهایی با مفاد فسخ سخت که البته کمی کوتاه‏بینانه استتکنولوژیکی و به وسیله اثرات گیرانداختن محصول‏مبنا یا فرآیندمبنااقتصادی و به کمک ایجاد محرک‏های قوی تا مشتریان قبل از تغییر ارائه‏دهنده خود دوباره فکر کنندامکان ترکیب گیر انداختن با الگوهای تیغ و تیغه یا نرخ ثابتلزوم توجه به عوامل مختلفی قبل از پیاده‏سازی این مدل همچونعمر مفید (هرچه عمر مفید کوتاه‏تر باشد، هزینه های تعویض کمتر است)بررسی توانایی فروش مجدد یک محصول یا ارائه گستره‏ای از محصولات دیگر

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

دانلود رایگان