دسته‌بندی‌ها
قالب پاورپوینت
پایان نامه، رساله و پروپوزال
کسب و کار
آموزش
پزشکی
سرمایه‌گذاری
سفر
صنعت
طبیعت
غذا
کامپیوتر
نظامی
ورزشی
سایر
رایگان
1000 تومانی
2000 تومانی
3000 تومانی
4000 تومانی
5000 تومانی
6000 تومانی
7500 تومانی
10000 تومانی
15000 تومانی
20000 تومانی
25000 تومانی
30000 تومانی
کسب و کار
استارتاپ و کارآفرینی
فروش و بازاریابی
مدیریت و رهبری
مهارت‌های شخصی
سرمایه‌گذاری و بورس
اقتصاد و مالی
برنامه‌ریزی
منابع انسانی و مشاغل
پزشکی و سلامت
بیماری‌ها
طب سنتی
مراقبت‌های بهداشتی
صدمات و آسیب‌دیدگی‌ها
تغذیه
زنان و زایمان (بارداری)
دندانپزشکی
تجهیزات پزشکی
پرستاری و پیراپزشکی
آناتومی و فیزیولوژی
دامپزشکی
علوم مهندسی
مهندسی صنایع و مواد
کامپیوتر و IT و اینترنت
برق و الکترونیک
مکانیک، هوافضا و مهندسی پزشکی
معماری و عمران
تجزیه و تحلیل اطلاعات
تکنولوژی
صنایع پتروشیمی و نفت
مهندسی شهرسازی
علوم انسانی و علوم اجتماعی
علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی
رسانه و شبکه‌های اجتماعی
سیاست و قانون‌گذاری
الهیات، دین و معنویت
روانشناسی و روانپزشکی
سبک زندگی
ادبیات و زبان
تاریخ و بیوگرافی
حسابداری
فلسفه و حقوق
اخلاق
علوم پایه
علوم تجربی
ریاضی
شیمی
فیزیک
محیط زیست و زیست‌شناسی
زمین‌شناسی و مهندسی معدن
جغرافیا و نجوم
آمار
کشاورزی و دامپروری
باغبانی و زراعت
دامپروری و پرورش آبزیان
صنایع غذایی
گیاه‌ پزشکی
ماشین آلات کشاورزی
هنر
صنایع دستی
خطاطی و تندیس‌گری
عکاسی و گرافیک
هنرهای نمایشی
موسیقی
دکوراسیون و طراحی داخلی
کتاب الکترونیک
کمیک
سایر
ورزشی
تحقیق و پژوهش
نظامی و امنیتی
آشپزی
وسایل نقلیه
کودک و نوجوان
آموزش
رویدادها
سرگرمی و طنز
سفر و گردشگری
گزارش‌های دولتی
املاک و مستغلات
سایر
صفحات رسمی سازمان‌ها
آموزش ارائه و پاورپوینت
ورود
ثبت نام
  • ثبت نام
  • ورود
  • صفحات رسمی سازمان‌ها
  • آموزش ارائه و پاورپوینت
  • قالب پاورپوینت
    • پایان نامه، رساله و پروپوزال
    • کسب و کار
    • آموزش
    • پزشکی
    • سرمایه‌گذاری
    • سفر
    • صنعت
    • طبیعت
    • غذا
    • کامپیوتر
    • نظامی
    • ورزشی
    • سایر
    • رایگان
    • 1000 تومانی
    • 2000 تومانی
    • 3000 تومانی
    • 4000 تومانی
    • 5000 تومانی
    • 6000 تومانی
    • 7500 تومانی
    • 10000 تومانی
    • 15000 تومانی
    • 20000 تومانی
    • 25000 تومانی
    • 30000 تومانی
  • کسب و کار
    • استارتاپ و کارآفرینی
    • فروش و بازاریابی
    • مدیریت و رهبری
    • مهارت‌های شخصی
    • سرمایه‌گذاری و بورس
    • اقتصاد و مالی
    • برنامه‌ریزی
    • منابع انسانی و مشاغل
  • پزشکی و سلامت
    • بیماری‌ها
    • طب سنتی
    • مراقبت‌های بهداشتی
    • صدمات و آسیب‌دیدگی‌ها
    • تغذیه
    • زنان و زایمان (بارداری)
    • دندانپزشکی
    • تجهیزات پزشکی
    • پرستاری و پیراپزشکی
    • آناتومی و فیزیولوژی
    • دامپزشکی
  • علوم مهندسی
    • مهندسی صنایع و مواد
    • کامپیوتر و IT و اینترنت
    • برق و الکترونیک
    • مکانیک، هوافضا و مهندسی پزشکی
    • معماری و عمران
    • تجزیه و تحلیل اطلاعات
    • تکنولوژی
    • صنایع پتروشیمی و نفت
    • مهندسی شهرسازی
  • علوم انسانی و علوم اجتماعی
    • علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی
    • رسانه و شبکه‌های اجتماعی
    • سیاست و قانون‌گذاری
    • الهیات، دین و معنویت
    • روانشناسی و روانپزشکی
    • سبک زندگی
    • ادبیات و زبان
    • تاریخ و بیوگرافی
    • حسابداری
    • فلسفه و حقوق
    • اخلاق
  • علوم پایه
    • علوم تجربی
    • ریاضی
    • شیمی
    • فیزیک
    • محیط زیست و زیست‌شناسی
    • زمین‌شناسی و مهندسی معدن
    • جغرافیا و نجوم
    • آمار
  • کشاورزی و دامپروری
    • باغبانی و زراعت
    • دامپروری و پرورش آبزیان
    • صنایع غذایی
    • گیاه‌ پزشکی
    • ماشین آلات کشاورزی
  • هنر
    • صنایع دستی
    • خطاطی و تندیس‌گری
    • عکاسی و گرافیک
    • هنرهای نمایشی
    • موسیقی
    • دکوراسیون و طراحی داخلی
  • کتاب الکترونیک
    • کمیک
  • سایر
    • ورزشی
    • تحقیق و پژوهش
    • نظامی و امنیتی
    • آشپزی
    • وسایل نقلیه
    • کودک و نوجوان
    • آموزش
    • رویدادها
    • سرگرمی و طنز
    • سفر و گردشگری
    • گزارش‌های دولتی
    • املاک و مستغلات
    • سایر
کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

یادگیری در نتیجه تحول: مطالعه استراتژی شرکت ایسر

اشتراک گذاری پاورپوینت

Embed Code:

برای نمایش این فایل پاورپوینت درون سایت یا وبلاگتان، می‌توانید کد فوق را در پنل انتشار محتوای سایت یا وبلاگتان کپی کنید.

esteratejhiye_sherkate_acer
...فایل در حال آماده‌سازی برای نمایش است
...فایل در حال آماده‌سازی برای نمایش است
0000000000000000
‮منبع‬
•‮این‬‮ ‬‮ارائه‬‮ ‬‮ترجمه‬‮ ‬‮ای‬‮ ‬‮بود‬‮ ‬‮از‬‮ ‬‮مقاله‬‮ :‬
Learning from evolution : A study of Acer’s Corporate strategy
Anil Kumar Sahai
System Design and Management
Sloan School of management
Massachusetts Institute of Technology (M.I.T)
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
admin
3254 بازدید ۳۱ فروردین ۱۳۹۷

برچسب‌های مرتبط

  • استراتژی
  • استراتژی شرکت ایسر
  • پاورپوينت
  • پاورپوينت آماده
  • پاورپوينت رايگان
  • پاورپوينت یادگیری در نتیجه تحول: مطالعه استراتژی شرکت ایسر
  • تحول
  • تعریف استراتژی
  • دانلود پاورپوينت
  • دانلود پاورپوينت آماده
  • دانلود پاورپوينت رايگان
  • دانلود رايگان پاورپوينت
  • درباره شرکت ایسر
  • رشد شرکت ایسر
  • شرکت
  • شرکت ایسر
  • کسب و کار
  • مطالعه استراتژی
  • نوآوری
  • یادگیری

با این قالب‌ها ارائه‌ی جذاب‌تری داشته باشید

قالب پاورپوینت Castor – رنگ زرد – انیمیشن دار

ppt.ir 5,000 تومان

قالب پاورپوینت – Epicenter – رنگ روشن

ppt.ir 29,000 تومان

قالب ارائه پاورپوینت – رنگ خاکستری – بنفش

ppt.ir 34,000 تومان

قالب پاورپوینت Preset – رنگ ۴۳

ppt.ir 34,000 تومان

قالب پاورپوینت – Best

ppt.ir 34,000 تومان

قالب پاورپوینت – Vinapo – تمام رنگ ۵

ppt.ir 29,000 تومان

قالب پاورپوینت – اسلاید عکس دار – با انیمیشن

ppt.ir 34,000 تومان

تم پاورپوینت – معرفی شرکت

ppt.ir 34,000 تومان

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “یادگیری در نتیجه تحول: مطالعه استراتژی شرکت ایسر” لغو پاسخ

یادگیری در نتیجه تحول: مطالعه استراتژی شرکت ایسر

اسلاید 1: یادگیری درنتیجه تحول : مطالعه استراتژی شرکت ایسراستاد راهنما : جناب آقای دکتر حجاریانارائه دهنده : علیرضا احمدی زادهپاییز 1386

اسلاید 2: آنچه در این مقاله می خوانیم . این مقاله در پنج بخش سازماندهی شده است:بخش 1 مقدمه و انگیزه ای برای استفاده از نکات تئوری نوآوری برای بهبود خطی مشی های شرکت ارائه می دهد بخش 2 مراحل این تحلیل را با ارائه خلاصه ای از تحقیقات گذشته و اظهار نظر در مورد سیستم کسب وکار آسیا بیان می کند بخش 3 درباره رشد شرکت ایسر و تصمیمات استراتژیک قبلی این شرکت ، ضمن بیان ارتباط این تصمیمات با اصولی که در تحقیقات گذشته بدست آمده اند، بحث می کند بخش 4 درباره چگونگی توسعه این اصول برای مواجهه با نیروهای خارجی(رقابت، اقتصاد و مقررات بین المللی) که این بنگاه را به چالش می گیرند، بحث می کند بخش پنج نتیجه گیری تحقیق را ارائه داده و جهت گیری های آینده تحقیق در این زمینه را بیان می کند

اسلاید 3: مقدمه : تعریف استراتژی : استراتژی عبارتست از خلق و تقویت مزیت رقابتی که موفقیت را به دنبال دارد.تئوری مدیریت استراتژیک بیانگر این امر است که بنگاه می بایست تطابق خود را با توجه به محیط ایجاد نموده و حفظ نماید تئوری مدیریت استراتژیک مزیت رقابتی را از طریق تطابق میان نقاط قوت و ضعف بنگاه و فرصتها و تهدید های محیط آن توضیح می دهد مدیریت استراتژیک چگونگی واکنش یک بنگاه را در برابر رقبای خود برای بدست آوردن منابع کمیاب، مطالعه می کند

اسلاید 4: مقدمه : بخش 1 مقاله : این بخش نمونه هایی از توصیه های کلیدی تئوریک با توجه به نکات برگرفته از تئوری دگرگونی که در مدیریت شرکتها قابل استفاده باشد، بیان می کند بخش 2 مقاله :دو مدل استراتژیک را برای شرکتهای بین المللی که در مسیر رشد حرکت می کنند. شرح کوتاهی از پنج قانون مدیریت دگرگونی(REM) که در طی تحقیق اخیر انجام شده توسط هاینس پیشنهاد شده است نیز در این بخش ارائه می گردد بخش 3 مقاله : درباره رشد شرکت ایسر و تصمیمات عمده استراتژیک آن همراه با تشریح چگونگی ارتباط این تصمیمات با REM بحث می کند

اسلاید 5: مقدمه : بخش 4 مقاله :درباره تاثیر نیروهای خارجی ( رقابت، مقررات و اقتصاد بین المللی) بر روی ایسر در طی دو سال اخیر بحث می نماید بخش 5 مقاله :نتیجه گیری این مقاله را ارائه داده و جهت گیری تحقیقات بیشتر در این زمینه را تعیین می نماید

اسلاید 6: مدل های استراتژیک شرکتهای IT : تصمیمات استراتژیک یک شرکت تحت تاثیر شرایط بازار، درجه رقابت، شرایط اقتصادی، مقررات تاثیر گذار بر صنعت، اهداف رشد شرکت، و تعامل میان شرکت با توابع خود ، به طور مثال واحدهای تجاری ،قرار دارد .مدیریت نوآوری برای شرکت مادر یک چالش است. دو مدل ممکن وجود دارد:در مدل اول، شرکت مادر به عنوان یک پایگاه داده ای مرکزی نوآوری که از توابع خود انتقال یافته اند، عمل می نماید در مدل دوم، فرایند ها طوری تنظیم شده اند که توابع منفرد دانش و نوآوری را درمیان خود به اشتراک بگذارند

اسلاید 7: بازاررقابتاقتصادمقرراترشد هدفمندنوآوری 1نوآورینوآوری nشرکت مادرزیرمجموعه 1زیرمجموعه 2زیرمجموعه nتصمیمات استراتژیک

اسلاید 8: مدل های استراتژیک شرکتهای IT : شرکتها در فازهای مختلف چرخه حیات خود، استراتژی های مختلفی را به کار می بندند :ایده محصول از نوآوری درونی نشات می گیرد، و منابع شرکت حول توسعه و بازاریابی محصول متمرکز می شوندفاز رشد : تلاشها برای بازاریابی به منظور دستیابی به سهم بازار بالا انجام می گیرد موفقیت : . به محض اینکه شرکت به موفقیت دست یافت، رقابت شکل می گیرد. به علاوه، شرکت ناچار است برای بقا ،توسعه یافته ، و شروع به ایجاد تنوع نماید

اسلاید 9: مدل های استراتژیک شرکتهای IT : همزمان با رشد رقابت و منابع محدود(مزیت ها)، شرکت شروع به همکاری و اتحاد مشترک نموده و واحدهای تجاری و شرکتهای تابعه را بوجود می آورد. مدیریت نوآوری در محصول در این مقطع بسیار سخت می شود

اسلاید 10: چشم انداز اقتصاد جهان و آسیا بسیاری از شرکتهای چند ملیتی به شناسایی بازارهای جهانی ، تا محلی، اقدام می کنند و به دنبال فرصتی برای حضور فعال در تمام مناطق هستند چالشهای بسیاری در حوزه اقتصاد آسیا وجود دارد که اگر آسیا به دنبال ادامه رشد پویای خود در دهه بعد باشد،می بایست آنها را برطرف نماید :اقتصاد بیش انگیخته فساد سیاسی، فعالیتهای تجاری غیر اخلاقی، ... و مدیریت بی کفایت سرمایه گذاری های سنگین در صنعت مانند خودرو سازی، صنایع الکترونیک و شیمیایی به ظرفیت بلا استفاده و رقابت قیمتی شدید منجر شده استعضویت در سازمان تجارت جهانی مقررات بلندافزایش بهای نیروی کار و نیاز به مهارتهای سطح بالاتر ضعف سیستم مدارس و کمبود تفکر خلاق

اسلاید 11: چشم انداز اقتصاد جهان و آسیا شرکتهای نو پای خانوادگی آسیایی موفقیت های مالی مبهوت کننده خود را بر مبنای ارتباطات فردی، پیوندهای خانوادگی و توسعه های فرصت طلبانه قرار داده اند. اما اکنون آنها مجبور به تطابق خود با راه کاملاً جدیدی از اداره کسب و کار هستند خانواده ها تلاش می کنند تا سازمانهای پیوندی بوجود آورند که بهترین جنبه های مدیریتی شرق را با بهترین های غرب ترکیب نمایند. کلید موفقیت این شرکتها اینست که :نقاط قوت آسیایی را حفظ نموده و بر رفتار کارآفرینانه تاکید کنند.نوعی فرهنگ سازمانی را افزایش دهند که بر حس خانواده بودن در میان کارکنان تاکید نموده و آنها را با عناصر مدیریت غرب یکی نماید.یک برنامه استراتژیک رسمی و اجرایی تهیه کنند.حسابداری شفاف و سازگاری را ایجاد نمایند.مانند لیزر بر روی نوآوری، خدمات به مشتری، و کیفیت، متمرکز بمانند

اسلاید 12: پنج قانون مدیریت تحول REM 1: نیاز به تکیه بر روی خطی مشی، نه افراد . زیرا ما درحال توسعه خط مشی هستیم و نه افراد REM 2: نیاز به کنترل نوآوری در خط مشی . . اصول آنتروپی یادآوری می کند که مراحل بی نظمی بیشتری نسبت به مراحل پایا وجود دارد. امکان بیشتری وجود دارد که نوآوری در خط مشی جدید به شرایط بدتری منتهی شود. بنابراین باید در نوآوری خط مشی، وقفه هایی را درنظر بگیرند. REM 3: نیاز به ارتباطات پرورشی؛ ترکیبی از افراد در کنار یکدیگر. یادگیری از یکدیگر پایه کار تیمی است. از طریق ترکیب افراد با یک سیاست خوب تکامل سریعتر خط مشی های بهتر را افزایش می دهد.

اسلاید 13: پنج قانون مدیریت تحولREM 4 : نیاز به یادگیری انتخابی شرکتها نیاز به داشتن رهبری دارند که بتواند محیطی را فراهم نماید که در آن دیگران برای یادگیری از رهبر اشتیاق داشته باشند.REM 5 : شرکتها باید به افراد خود کمک کنند تا آنها به اهداف و آرزوهای خود دست یابند، و خط مشی های شرکت می بایست این امر را افزایش داده و حمایت نمایند.

اسلاید 14: رشد شرکت ایسر : برای موفقیت در محیط بازار متغیر، شرکت ایسر ناچار بود تا راهی برای پیاده سازی سریع تصمیمات خود در مواجهه با رقابت شدید و دستیابی به تولید کم هزینه بر اثر صرفه جویی ناشی از مقیاس، پیدا کند – این شرکت مجبور بود مدل غیر یکپارچه کسب و کار خود را ایجاد نماید یکی از اولین تغییراتی که ایسر در مسیر مهندسی مجدد خود ، ایجاد نمود ، شکل دهی واحد های کسب وکار مستقل بود.:واحد های تجاری استراتژیک (SBU) مسؤل تحقیق و توسعه، مدیریت محصول، تولید، و فروش OEM هستند. واحدهای تجاری منطقه ای (RBU) مسؤل توزیع، خدمات، و عملیات بازاریابی بودند

اسلاید 15: رشد شرکت ایسر : نتایج ساختار جدید ایسر : مالکیت و مسؤلیت مستقل مشوق های قوی ایجاد نمود تصمیمات سریع تر اتخاذ می شد مدیریت متمرکز تر شد درک بهتری از بازارهای برون مرزی حاصل شد

اسلاید 16: رشد شرکت ایسر مدل کسب وکار با استفاده از منطق تولید فست فود :اجزا از قبل در خطوط تولید انبوه و بزرگ و متمرکز آماده می شوند، سپس به خطوط مونتاژ نزدیک به مشتری محلی منتقل می شوند. این کار سود تولید در مقیاس اقتصادی را ممکن می کند، ضمن اینکه هر محصول منفرد را برای ارضای نیاز هر مشتری منفرد با هم ترکیب قابل تولید است. نتیجه : کیفیت استاندارد شده، محصولات قابل تغییر بنا به سلیقه مشتری، و هزینه های انبار داری پایین

اسلاید 17: رشد شرکت ایسر مدل مدیریت کاربر- سرور :این امکان را به هر واحد تجاری و سایر کسب و کارهای وابسته به ایسر می دهد که به طور مستقل عمل نماید، و تلاشهای هر یک از این واحد ها را به منظور دستیابی به سود کلی بیشینه با استفاده کامل از منابع بین المللی ایسر، هماهنگ می کند.ایسر همچنین استراتژی تولید خود را مورد تجدید نظر قرار داده و آن را به ترکیبی از برون سپاری و مراکز توزیع بهبود یافته تغییر داد

اسلاید 18: فلسفه مدیریت ایسر – مدیریت و ساختار غیر متمرکز شی یک ساختار باز را با مسؤلیت پذیری گسترده فردی و شراکت مالی انتخاب کرد که در سال 1976 منحصر بفرد بود .. این موضوع مطابق با قانون REM 4 است. مدیران به صورت عاملان اشاره کننده و پیش برنده در می آمدند که کارکنان بتوانند از آنها پیروی کنند

اسلاید 19: مالکیت محلی – انگیزش ایسر ازطریق ایجاد مالیکت فردی برای کارمندان و عموم هم فرصت، و هم ریسک را افزایش می دهد. اگر مدیران محلی و کارمندان قادر به تسهیم منافع حاصل از موفقیت در کسب و کار باشند، جهت پذیرش مسؤلیت اداره کسب و کار و انجام بهتر فعالیتهایشان، برانگیخته می شوند قانون REM 5 در اینجا مستقیما کاربرد دارد.

اسلاید 20: تکنولوژی تازه برای همه افراد گروه ایسر مرحله جدید از تاریخ بهبود کسب وکار خود را با این بیانیه رسالت، چنین تعریف کرد : فناوری جدید برای همه افراد و در همه جا مطلوب باشد واژه تازه برابر با جدید نمی باشد :جدید می تواندبه عنوان گران، تایید نشده و ریسکی تعریف شود. جدید اغلب برای افراد معمولی قابل خریداری نیست. خصوصاً برای کشورهای در حال توسعه. تازه به عنوان فناوری تایید شده، دارای ارزش بالا و ریسک پایین که قابل خریداری توسط همه می باشد، تعریف می شود. همچنین چرخه حیات تازه بلند مدت تر است. تازه به معنی تکنولوژی بر مبنای بلوغ که کاربر محور، به صرفه و مطلوب برای همه افراد در همه جا می باشد، تعریف می شود این دقیقاً آن چیزی است که قانون REM 1 بیان می کند که شرکتها نیاز به جدیت در خط مشی ها و نه افراد دارند

اسلاید 21: شبکه کسب و کار کاربر – سرور – قابلیت منعطف و سریع بودن با استفاده از چنین طراحی کاربر- سروری ایسر توانست یک ساختار سازمانی جهت برآوردن نیازهای متغیر بازار در این صنعت همیشه متغیر ایجاد کند .در سازمان کاربر – سرور ایسر شرکتهای کاربر می توانند به عنوان سرور و همچنین سرور ها به خوبی می توانند نقش کاربران را جهت قابلیت انطباق در یک حوزه ضروری ایفا نمایند. ساختار کاربر-سرور همچنین به همه واحدها امکان کسب سود از طریق مزیتهای رقابتی بدست آمده ناشی از بکارگیری منابع جهانی (که این امکان را به شبکه های بزرگ جهت فعالیتهای مختلف کسب و کار می دهد)

اسلاید 22: عملیات کاربر – سرور - انتقال دانش ساختارسازمانی گروه ایسر دو نوع از واحدهای کسب وکار را تعریف می کنند :SBU ها شرکتهای تکنولوژی، و مسؤل طراحی، ایجاد و تولید قطعات کامپیوترهای شخصی و سیستم ها هستند. SBU ها همچنین محصول فروش محصولات OEM و بازاریابی هستند RBU ها دراصل شرکتهای بازاریابی برند ایسر هستند و مسؤل مناطق محلی خاص هستند. آنها کانالهای توزیع جدیدی را ایجاد نموده، محصولات نهایی را مونتاژ می کنند، شبکه های فروشندگان و توزیع کنندگان را حمایت می کنند، و حتی شرکتهای جدید سرمایه گذاری های مشترک ایسر را در بازارهای کلیدی محلی ایجاد می نمایند شبکه کسب و کار گروه ایسر این دو نوع واحد کسب و کار را به یکدیگر مرتبط می سازند، دسترسی دوجانبه محصولات و کانال ها درون گروه ایسر ممکن ساخته، و فرصت کسب و کار برد- برد را برای هریک از واحدهای کسب و کار مربوطه ایجاد می کنند

اسلاید 23: استراتژی کسب و کار ایسر – وضعیت فعلی در صحنه رقابت بین المللی، ایسر نیازمند بررسی مجدد استراتژی خود در پرتو پدیده های زیر است :بحران اقتصادی آسیا منجر به افول تقاضا در بازار محلی که تقریباً منحصر به ایسر بود و این شرکت، بخش اعظم درآمد های خود را از آن کسب می کرد، گردید. همراه با افول قیمتهای محصولات نیمه رسانا، مشتریان در بازار نه چندان حساس تکنولوژی، بیشتر به کیفیت حساس شده اند و ایسر در مقوله کیفیت، رهبر بازار نیست.شرکتهای چندملیتی با قیمتهای پایین و کیفیت بالا، شروع به ورود به بازار آسیا نموده و لذا رقابت سخت تری را برای ایسر بوجود آورده اند.بازارهای آمریکای شمالی و اورپا توسط شرکتهای سر سختی چون اینتل وآی بی ام، تسخیر شده اند و ایسر به تنهایی توانایی رقابت در این بازارها را ندارد.

اسلاید 24: استراتژی خرده فروشی و سازماندهی مجدد وب سایت جدید ایسر، حاوی اطلاعات زیر است : اطلاعات درباره برنامه ها و سیاستهای خرده فروشی را برای خرده فروشاناطلاعات محصولات، ابزارهای بازاریابی و فروش، منابع خدمات و پشتیبانی، و پست الکترونیک و شماره تلفن ارتباطات ایسراطلاعات منتشر شده به روز، بیانیه های مرتبط با محصولات، ترفیعات و تغییرات قیمتها خبرنامه هفتگی الکترونیکی که اطلاعات به روز درباره فعالیتهای شرکت و کسب وکار را فراهم می کند

اسلاید 25: استراتژی خرده فروشی و سازماندهی مجددکاتالوگ الکترونیکی محصولات که اطلاعات به روز محصولات، محصولات تکمیل شده و اطلاعات خدمات و ضمانت ها را ارائه می دهد لیست قطعات و قیمتها، مقالات تکنولوژی، سوالات متداول و اطلاعات خدمات و پشتیبانی

اسلاید 26: شراکت و برون سپاری ایسر یک اتحاد استراتژیک با 3-COM به منظور یکپارچه سازی تکنولوژی ها و محصولات شبکه سازی برقرار نمود ایسر و 3-COM برنامه های فروش و بازاریابی مشترکی را در سراسر دنیا و در قلمرو واحدهای کسب و کار مطقه ای ایسر پیاده سازی می کنند ایسر کامپیوترهای شخصی را همراه با کارت های واسطه شبکه عرضه می کند

اسلاید 27: چشم انداز : پارک رویایی ایده پیروی از مدل آمریکایی برند گذاری و تحقیق و توسعه است. ایسر در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری در 13 سال آینده جهت توسعه نزدیک به 100 نرم افزار up Start در جزیره است. پارک رویایی به دنبال آن است که که نه تنها خانه های نرم افزار، بلکه شرکتهای تبلیغاتی، بنگاههای معماری و حتی هنرمندان منفرد را نیز جذب نمایداین چشم انداز استراتژیک مانند REM3 است که لزوم ترکیب افراد با بهترین خط مشی ها را به منظور تسهیل رشد محصولات / خدمات بهتر را عنوان می کند.

اسلاید 28: جدول ، خلاصه ای از تصمیمات استراتژیک ایسر و چگونگی ارتباط آنها با قوانین REM را نشان می دهد

اسلاید 29: نتیجه گیری اینکه ایسراستراتژی خود را از روزهای ابتدای شکل گیری خود در تمام تصمیماتش از ساختار سازمانی، مدیریت منابع انسانی، تصمیمات خط مشی، استراتژی های کسب وکار و غیره به صورت بند بند مورد بررسی قرار داده است ایسر تکنیکهای مدیریت نوآوری را برای عملیات، مدیریت منابع انسانی، و استراتژی های تنوع و کانال توزیع خود به کار برده است

اسلاید 30: نتیجه گیری ایسر قادر است، قدرت کامل تصمیم گیری را به واحدهای کسب و کار خود بدهد در حالیکه همچنان از صلاحیت و مزایای این واحدهای خودگردان از طریق موارد زیر بهره برداری نماید:ارتقا یک سبک مدیریت که رشد فردی را افزایش می دهدمدیریت عملیات نوآوری با استفاده از مفاهیم JITایجاد یک سازمان کاربر – سرور که توان ارتباطات باز و انتقال دانش را داردانتخاب عاقلانه شرکا از شرکتهای موفق مانند IBM ر آمریکا و SNI در اروپا

اسلاید 31: منبعاین ارائه ترجمه ای بود از مقاله :Learning from evolution : A study of Acer’s Corporate strategy Anil Kumar SahaiSystem Design and ManagementSloan School of managementMassachusetts Institute of Technology (M.I.T)

اسلاید 32: GOOD LUCK !!!

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید
افزودن به علاقه‌مندی
دانلود فونت فارسی رایگان
دانلود رایگان قالب پست و استوری اینستاگرام
پاورپوینت بسازید و در ppt منتشر کنید
جدیدترین و بروزترین کمیک‌های تعاملی
  • پاورپوینت‌های مشابه

حقوق تجارت

730 بازدید . 14,000 تومان . 4 سال پیش

مدل سرآمدی کیفیت اروپا (EFQM )

2871 بازدید . 29,000 تومان . 7 سال پیش

پاورپوینت دانشگاهی «استراتژی کایزن»

747 بازدید . 35,000 تومان . 3 سال پیش

۲۳ واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند

10978 بازدید . 35,000 تومان . 7 سال پیش

وبینار هفت گام طلایی در صادرات

720 بازدید . 15,000 تومان . 3 سال پیش

تیغ و تیغه

1639 بازدید . رایگان . 7 سال پیش
PPT

پی‌پی‌تی‌المنت

  • قالب ارائه
  • قالب وب‌سایت
  • فونت
  • اینفوگرافیک
  • آیکون
  • پس‌زمینه، بک‌گراند

دسترسی سریع

  • صفحات رسمی سازمان‌ها
  • همه‌ی پاورپوینت‌ها
  • آموزش ارائه و پاورپوینت
  • ارائه‌های جذاب
  • اخبار سایت

حساب کاربری

  • داشبورد
  • ویرایش حساب کاربری
  • سبد خرید
  • علاقه‌مندی‌ها
  • فروش‌های من

شبکه‌های اجتماعی

  • آپارات
  • تلگرام
  • لینکدین
  • فیسبوک
  • توئیتر
  • اینستاگرام

خبرنامه

  • تماس با ما
  • درباره ما
  • شرایط و قوانین
  • فرصت شغلی
  • سوالات متداول
  • راهنما

کپی رایت © | 2020 | تمامی حقوق برای PPT.IR محفوظ است.