کسب و کاراستارتاپ و کارآفرینی

💎 پاورپوینت " TQM "

35 صفحه
661 بازدید
01 دی 1400

صفحه 1:

صفحه 2:
PptBank کانال تلگرامی بانک پاور پوینت ‎PptBank@‏ https:/ /telegram.me/joinchat/CrBIZTleCOx3IRhxgL_5g ‏سيوم‎

صفحه 3:
كان د ‎PptBank‏ ‏نرم افزار حسابدارى و خريد و فروش بريال © ° شما خودتان به آسانی: 7 خرید و فروش خود را ثبت نمایید. برگشت از خرید و برگشت از فروش خود را ثبت نمائید. حسابها و مبالغ دریافتی و پرداختی روزانه خود را ثبت نمائید. ۲ چکهای صادره و دریافتی مشتریان را ثبت نمائید. 7 دسته چکهای حسابهای حسابهای جاری خود را ثبت نمائید. ۲ شما تنها این موارد را ثبت و نرم افزار پریال به صورت هوشمند عملیات حسابداری وج مربوطه را برای شما انجام می دهد.

صفحه 4:
گرفتن زارشات زیر فقط با یک کلیک: 5 كزارش سود ین روزنه هفتكى» ماهانه (كلا هر باز زماتى دلخوام)ء فاكتوريه فاكتور و كالابه كاله جكهاى صادره (ياس شده و باس نثسده) و جكهاى دريافتى (موجود و خرج شده). برگ چکهای مربوط به هر دسته جك تعريف شده. صندوق و دخل مغازه در هر لحظه از روزء وضعیت کالاهای خریداری و فروخته شده و موجودی کالاها. شماء و دهها گزارش کاربردی و مور در دسترس بودن اطلاعات مورد ن یک که ‎ernst ean‏ ) در یک نگاه. ‏24 ال ور ل اراد مار نازیر( ‏جهت دریافت اطللاعات بیش با شماره ۰۹/۲۴۴۹۴۰۱۵ تس حاصل گومائید. ‏توت ما پشتیبانی برگر ماست

صفحه 5:

صفحه 6:
۰۰۰ سال پیش از میلاد ۰۰سال پیش از میلاد ۶ میلادی ۴میلادی ۰ میلادی ۴ میلادی ۰میلادی

صفحه 7:
بازرسی کیفیت ( ۱۹۱۰) کنترل کیفیت ( ۱۹۲۴) تضمین کیفیت ( ۱۹۵۰) ارتقای مستمر کیفیت ( ۱۹۸۰)

صفحه 8:
ne > مشتری چیست ؟ شخص پا واحدی که نتیجه کار شخص يا واحد دیگر را دریافت می کند مشتری نامیده می‌شود . برای یک سازمان دو نوع مشتری وجود دارد : مشتری خارجی مشتری داخلی

صفحه 9:
PptBank 4 ‏كان‎ فرآيند جيست ؟ #فرايند يعنى كار ‎aw‏ فرايند بايد درست و بهموقع تدارک شود. فعالیت‌ها به‌طور صحیح انجام كيرند و نتيجه ياسخكويى نيازها انتظارات مشترى باشد. ‏#صاحب فرآیند کیست؟ ‏#کسانی را که حداقل در یک مرحله از مراحل فرایند درگیر باشند صاحبان فرایند می نامند.

صفحه 10:
#دستیابی به استانداردهای از پیش تعیین شده #استانداردها با توجه به نیازها و انتظارات مشتری‌ها مشخص می‌شوند. #باید بطور مستمر در استانداردها تجدید نظر شود. #کار درست را بار اول درست انجام دادن و دفعات بعد بهتر انجام دادن. #به نیازها و انتظارات منطقی مشتری‌ها پاسخ دادن

صفحه 11:
کیفیت هزینه در بردارد . لي کیفیت یعنی لوکس . جذاب . درخشنده و وزین بودن . لي مشكلات كيفيت از عملکرد کارزان ‏ کیفیت ملموس نیست , بنابراین قابل سنجش نمی‌باشد . لي بايد ” واحد كيفيت ” ايجاد شود . ناشی می‌شود .

صفحه 12:
انگیزش کارکنان PptBank

صفحه 13:
Pag (8 بهینه سازی فرایندها مدیریت کیفیت جامع ‎‘Total Quality Management‏ تمرکز بر نیاز خریداران PptBank

صفحه 14:

صفحه 15:
مدیریت کیفیت جامع برگردان فارسی ‎Total abe‏ ‎Management‏ 2110۷ )ریا به طور اختصار 01/1 می باشد. معنای مدیریت کیفیت جامع عبارتست از درگیرکردن هممی افراد در هممی امور سازمان, به گونه‌ای که در جهت اهداف و کوشش‌هایی قرار گیرند که باعث بهبود عملکرد در تمامی سطوح سازمان گردد. 6 عدم

صفحه 16:
1 ۵ s PADej\g 5 45> g lets J سازمان. فرآیند» درون‌دادهاء محصولات. تدارک کنندگان و ‎val ity‏ مشتری‌های داخلی وخارجی را دربرمی گیرد. ‏* ۲. )یا #ا): کیفیت. سازگاری کالا وخدمات با نیاز ها ‏* .۱یا ۳۳ به معنای جامع یا فراگیر یعنی همه را اعم از ‏وانتظارات مشتریان داخلی وخارجی. ‏* ۳. () یا 0(): به معنای این است که 2۳60 ‎0 ‏یک فلسفه‌ی مدیریتی است. © عبد

صفحه 17:
> ی تاعاس * 0 ف لیندیلست - متمرکز برروی مشتری های داخلی. وخارجی - مبتنی بر حقایق * - کیفیت محور ‎is 5 ۰‏ - مبتنی بر سیستم * که برای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان از طریق ارتقای مستمر فرایندها, توسط مدیریت ارشد ومیانی سازمان رهبری می‌شود. Page 1?

صفحه 18:
« ارتقای کیفیت فرایندی است که پایان ندارد . ‎Sy bangs CCE‏ کیفیت:می‌باشتگ., اجرای موفق مدیریت جامع کیفیت اگر عمکرد فرایندها و سیستم‌ها درست محتاج کار تیمی و همکاری است . باشد. محصول یا خدمت بدون نقص » مدیریت جامع کیفیت متکی بر سنجش خواهد بود. عملکرد می‌باشد . * مشتری تعیین کننده نهایی کیفیت » پیشگیری از بروز نقص کلید دستیابی به است. » اجرای مدیریت جامع کیفیت به تعهد ه اجرای مدیریت جامع کیفیت محتاج کامل سازمانی نیاز دارد . برناموريرق است » کارکنان کلید موفقیت فعالیت‌های ارتقای مستمر کیفیت می‌باشد .

صفحه 19:
Pug (9 فرایند - محور است (نگرش سیستماتیک) مشترى - محور است ارتقای مستمر کیفیت کار تیمی و همکاری پیشگیری از بروز نقص

صفحه 20:
؟ فلسفه : یک نگاه کلی به مدیریت ۰ سازمان‌ها. سیستم‌ها و کارکنان و تعامل و روابط * پارادایم : باورها و انديشه و عمل مبتنی بر یک نظریه یا فلسفه مدیریتی * رویکرد : چگونه سازمان‌ها را اداره می کنیم . Cae CO

صفحه 21:
ک اند بلس انکیار امه 68م 8 © ‎a‏ > ۳ 1 كرابم ‏- چون موضوع 6360 , مدیریت است بنابراین انتخاب ۳63" برای اجرا و رهبری اجرا به عهده مدیران ‏آنتت. ‏- قابل تفويض به متخصصين / كميته يا شوراى كيفيت نمی‌باشد . . قابلإجرا در يكقسملئز يكسايمان: مهاشد - ‏- قابل اجرا توسط فقط كاركنان نمىباشد و رهبرى مديران و توانمند سازى كاركنان هر دو لازم است . ‎

صفحه 22:
* مرحله کسب دانش وتجربه © مرحله برنامه ریزی استراتژیک شامل تهیه: (برنامه استراتژیک. برنامه‌های سالانه. برنامه‌های اجرایی و برنامه‌های مدیریت روزانه فرایندها) مرحله اجرا * مرحله ارزشیابی Pug SO

صفحه 23:
Poe CO

صفحه 24:
جریان افقی کار را می‌بینیم. کارکنان دیگر را درکنار خود می‌بینیم. در نگرش افقی خروج از قلمرو عمودی واجب است. می‌بينیم که جریان افقی کار توسط تقسیم بندی‌های عمودی مرتب سد می‌شود. Pape OF

صفحه 25:
اما در ساختارهای عمودی: غالبا همدیگر رادرک نمی‌کنیم. غالبا نمی‌دانيم روی یک فرایند کار می‌کنیم. غالبا احساس مالکیت به کل فرایند وجود ندارد. غالبا در ارتباط با عملکرد فرایند » بیشتر همدیگر را مزمت/ محکوم می کنیم. نمی‌فهمیم که ما سازمان‌های دیگر و مشتری‌های نهایی باید در کنار هم باشیم. Pow CO

صفحه 26:
+ * مشترى محورى فرايند براى كيست؟ جه هدفى دارد؟ جكونه اداره مى شود؟ جه كسى/ كسانى باسخكوى عملكرد فرایند هست؟ ‎ts‏ ارتقای مست ‎ui‏ فرایند به نیازها و انتظارات در حال تغییر مشتری‌ها پاسخ می‌دهد؟ ‎Poe CO

صفحه 27:
از جایی که فرایند » مشتری ۰ صاحبان فرایند به طور طبیعی کنار هم قرار گرفته‌اند. * چه چیزهای را دریک سازمان ببینیم باورمان می شود که ‎TPAD‏ را اجرا می کند؟ پذیرش ‎PAD ai‏ له تعهد و رهبری مدیریت ارشد *" ساختار و سازماندهی مناسب برنامه‌ریزی استراتژیک با دیدگاه کیفیت آموزش Page OP

صفحه 28:
اس # چه کند ؟ ها یک سازما شود که ‎PAD‏ را اجرا می زمان نيم با مان می شو جه جيزهاى را درد ازمان ببيديم باورمانٍ ل آموزش لأزبان مشترك ل مشاركت و همكارى همه لأسنجش و يس خوراند 0 نظام تقدیر و پاداش کارآمد لأ نظام اطلاعاتى كارآمد Paw CO

صفحه 29:
Gps 06 y 6 NAD b gh BUI g nisl ola,! استراتژیک و تغییر ساختار اصل ۱ : ادعای اجرای 66" بدون برنامه ریزی استراتژیک » ادعای باطلی است . اصل ۲ : برنامه ریزی استراتژیک بدون ‎al, TQMKPFOCOG)‏ گم کردن است. اصل : 79600 بدون تغییر ساختار هرگز تحقق بيدا نم ىكند. اصل ۴ : تغییر ساختار بدون توجه به 1360" ممكن است كمك موثرى به بهبود عملكرد سازمان نكند . اصل : اجرای (66/ ایجاد تغيير بدون طى مراحل ايجاد آمادكى . اعمال تغيير و تثبيت آن ممكن نیست . Pug SO

صفحه 30:
فرایندی را برای ارتقا پیدا کنید . ‎FIND‏ ‎a‏ ۷2 تیمی که فرایند را می شناسد سازماندهی کنید . ‎ORGANIZE‏ ‏7 روشن كنيد فرايند جكونه عمل مي كند . ‎‘CLARIFY‏ ‏2 علل تغييرات عملكرد فرایند را درک کنید۰ ۰۰ ۱۱۱۵885۲۸۱۱0 ۷2 قسمتى از فرايند را كه نياز به ارتقا دارد انتخاب كنيد . ‎SELECT‏ 5 a Pug SO

صفحه 31:
0 بو یک مورد ارتقای کلیدی را انتخاب كنيد 0 ا ا برای اقدام برنامه ریزی کنید. + برنامه را اجرا كنيد 1 <> اقدام را جزنی از فریند قرر دهید فرايند را بايش كنيد فرایند را استاندارد ار ۲52۷ @P

صفحه 32:

صفحه 33:
۱ ثبات در ارتقاء کیفیت. ۲ فلسفه جدید نقص صفر را بپذيريم (انجام کار درست در اولین مرتبه همراه با بی نقص بودن آن ) . ۳ خودداری از اتکا به بازرسی انبوه به منظور تحقق کیفیت . ۴. برای تدارک مواد اولیه کیفیت را دراولویت قرار دهید نه قیمت را. ۵ سطح محضول یا خدمات را بطور مستمر ارتقاء دهید.. ۶ آموزش همه کارکنان در حین انجام کار وآموزش مداوم ضمن خدمت. ۷ رهبری سازنده داشته باشید ( روش های جدید سرپرستی را اتخاذ کنید) Page OO

صفحه 34:
) ‏جلوگیری از ترس (درمیان کارکنان‎ A . ‏موانع همکاری بین کارکنان را از بین ببرید‎ ٩ ‎V+‏ شعارها وپوستر ها را دور بریزید. ‏۱. از روش های آماری استفاده کنید(تاکید بر کیفیت تاکمیت) ‏۳ موانع غرور کارکنان را از ميان برداريد. ‏۳. آموزش مداوم و خودآموزی را مستقر کنید( آموزش ضمن خدمت) . ‏ان تعهد داتمی مدیربت ارشد را به ارتقا کیفیت نشان دهید.

صفحه 35:
PptBank 4 ‏كان‎ 1 * در مدتی کمتر از چهل سال كشور ژاپن را از کشوری تخریب شده به یکی از برترين قدرت های اقتصادی وصنعتی تبدیل کرد . * شرکتهای از قبیل زیراکس, مک دونالد. موتورولا با به کار گرفتن اين فلسفه طی دو دهه موفقیت شایانی به دست آوردند. Paw 0

39,000 تومان