صفحه 1:
صفحه 2:
* کال تو اکشن در لغت به معنی فراخوانی: اقدام به عمل یاجذب مشتری می باشد.
* دکمه 7۸ همان دکمه ای است که کاربر را به سمت هدف مشخص شده هدایت
میکند.
به شکل های مختلفی مانند پيام های یک خطی , یک تصویر, لینک یا یک دکمه در سایت,
شبکه های اجتماعی یا هرجای دیگری تادرنهایت مخاطب مجاب شود که روی SUS OF
کند
صفحه 3:
مزايا
استفاده ازاین دکمه بازدهی سایت شما را بالا میبرد
> می تواند بازدهی صفحات وب سایت , خبرنامه های ایمیلی , بنرها و حتی بروشورهای
چاپی شما را به میزان فوق العاده ای افزایش دهد.
* می تواند اهداف تعریف شده در گوگل آنالیتیکس را محقق کند.
* باعث می شود کاربر قبل ازخروج از صفحه شما ردپایی از خود ثبت کندکه شما می
توانیدکاربران خودرا حفظ کنید.
صرفا برای خریدنیست و میتواندبرای مواردی ازجمله ثبت نام, ثبت اطلاعات, دانلود
اپلیکیشن و... استفاده کرد.
صفحه 4:
تقریبا ۹۶ درصداز بازدیدکنندگانی که وارد سایت می شوند, آماده خرید کردن نيستند.
اکثر بازدیدکنندگان در زمانی کوتاه تراز ۸ثانیه پس از ورود به سایت آن را ترک مین
کنند.
به طور مینگین فقط ۳ددصد بازدیدکنندگان غیراز بازدید در سایت کاردیگیری نظیر
کلیک: وارد کردن ایمیل: خریدو.. انجام می دهند.
پس استفاده موثراز 8برای جذب بازد؛
صفحه 5:
قدر تمندترین ۸6۷۱۵۲ ۵ اادت تاریخ
فراخوان عمل شما باید به شکلی باشد که در لحظه مخاطب را
وادار به عمل کند.
صفحه 6:
* روی ارزش افزوده ای که به مخاطب
ارائه میکنید تمرکز داشته باشید.
هرجا هستید با هم جشن بگیرید. اسکيپ ارتباط با
عزيزانتان را بای شما آانمیکند
ownload Stype an your computer tablet, mabile ancl
ترجمه متن: وقت گذرانی در کنار دوستان و خانواده با
کیفیتی بلا. با تماسهای ویدیوبی ۲۹۵, چه به صورت تک به
تک و چه به صورت گروهی. در همه جمعها و مناسبتها
حضور داشته پاشیدا از اسکایپ در کامپیوتر. تبلت یا
موبایلتان استفاده کنید. یا آن را در مرورگراینترنت خود باز
کنید.
صفحه 7:
در زمان ساخت CTA به پرسش های مخاطبان توجه کنید.
در اين فراخوان دعوت به خبرنامه. علاوه بر منافع ثبت نام
یرای افراد. به تعداد ایمیلها و چگونگی خارچ شدن از ليست
هم اشاره شده است.
صفحه 8:
< حواستان به تعداد فراخوان ها باشد.
> همه چا 7۸ داشته باشید
صفحه 9:
۳ به موقعیت فراخوان های خود دقت کنید.
صفحه 10:
دوره آموزشی
صفحه 11:
از قدرت رنگ ها غافل نشوید
a
BUCKET LIST
(۸ 17!
* 152 5
صفحه 12:
۱
اند
2
ه وشکل
نیزا
اهمیت
دارد
صفحه 13:
به بازدیدکنندگان دانلود های رایگان پيشنهادهید
a نا
صفحه 14:
برای نمایش در موبایل های هوشمندبهینه سازی انجام دهید
صفحه 15:
انواع کال تو اکشن
صفحه 16:
انواع کال تو اکشن
< دکمه دعوت به اقدام:
معمولا در پایان محتوا یاجایی که بهتر دیده شود به صورت گرافیکی و متمایز قرار
3
باید متمایز وجذاب باشد و متن آن مخاطب را تشویق کندتا اقدام انجام دهد
صفحه 17:
انواع کال تواکشن
>
بيشتز بخوانید:
یکی از کارهایی که موجب می شود مخاطب اقدام موردنظر شما را انجام دهد کنجکاو
کردن او sly پیگیری ادامه ی ماجرا مي باشد. درمحتوای متنی و سایت های محتوا محور
جواب می دهد. بخش ابتدایی مقاله را آنقدر جذاب می نویسیم تا مخاطب حتما ادامه
مطلب را دنبال کند
3
wh) erty
rt
صفحه 18:
انواع کال تواکشن
* ثبت نام و پرکردن فرم:
دراین حالت کاربر باید دوبار کاری Sl ازاومیخواهید انجام دهد. یکبارباید اورا ترغیب
کنیم تا فرم پر کند و یکبار دیگر روی دکمه ی ارسال کلیک کند. بنابراین باید دکمه ارسال
جذاب طراحی شودو همچنین می توانید هدیه ای در ازای ارسال اطلاعات برای کاربر
درنظر بگیرید مانند یک کتاب الکتر«ننکی.
صفحه 19:
انواع کال تواکشن
۶ دکمه به اشتراک گذاری مطالب:
شما می توانید ازکاربر بخواهید مطالب را در شبکه های اچتماعی به اشتراک بگذارد.
کاربران شبکه های اجتماعی در حال رشد هستند که با اشتراک بیشتر مخاطبان بیشتری
جذب ما می شوند.
( 07
صفحه 20:
انواع کال تو اکشن
* درخواست خرید:
ترغیب به خرید آنلاین یا افزودن به سبد خرید در فروشگاه هدی اینترنتی اهمیت زیادی
دارد با عباراتی مانند همین الان بخرید یا خرید فوری می توان ترغیب به خرید کرد.
صفحه 21:
انواع کال تواکشن
* تماس با پشتیبانی یا چت آنلاین:
معدولا كاريران پیش ار عوید سوالات رادي داري سابد باحوصله به إنها:جواتدهيد الى
سوی دیگر راهنمایی و مشاوره صادقانه به آنهاکمک می کند تابهتر تصمیم بگیرند ضمن
اینکه برقراری ارتباط به این شکل میزان اعتماد مخاطبان وخریداران را افزایش می دهد
ينايراين با طراحی یک کال تواکشن خوب می توانید از کاربران بخواهید که درصورت نیاز
صفحه 22:
انواع کال تو اکشن
« مشاهده محضولات وخدمات:
درطول روز کاربران زیادی باهدف خرید محصولات, استفاده ازخدمات یا دریافت
محتوابه سایت شما سر می زنند. اگربتوانید یک 1۸ جذاب برای هربخش تعریف کنید
شانس اينکه نرخ تبدیل شما افزایش پیداکند بیشترخواهدشد.
مثلا ۴۰ درصدتخیف برای خریداول یا چرا اين خدمت مناسب شماست
صفحه 23:
اهداف کال تواکشن
ترغیب مشتریان به خرید وافزایش فروش
دریافت اطلاعات مهم مانندایمیل و شماره موبایل
عضوگیری در شبکه های اجتماعی
ترغیب مخاطبان به مطالعه ادامه مطلب
تشویق کاربران به بررسی صفحات دیگر
play
ارسال هدیه یا نسخه دمو
تشویق به مشارکت دربخش نظرات وبیان تجربیات
درخواست:به اشثراک: گذازی: مطلب:
صفحه 24:
محل قرارگیری دکمه کال تواکشن
babel ana algal پسست ها
ساید بار
بيام هاى یاپ آب
صفحه محصول
بنرهای تبلیغاتی
اسلایدها
منوهای چسیان
صفحه 25:
و در انتها.....
۴ عکسالعمل مخاطبان به ۸۲۵0 ۲۵ ااه) ها متفاوت است؛ هیچ تضمینی وجود ندارد
که نوعی فراخوان از فراخوان دیگر بهتر جواب بدهد.
* شاید بهترین راه سنجش کارایی فراخوانها, محاسبه نرخ تبدیل (تقسیم تعداد کلیکها
بر تعداد دیدهشدن ۲۸ ها) باشد. به صورت مستمر در وبسایت و ۸60۴ 0 اله
های خود تغییر و تحول ایجاد كنيد و نرخهای تبدیل را با یکدیگر مقایسه کنید تا به
Curing بهینه برسید. از تست ۸/8 غافل نشوید
