CRM

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “social CRM or CRM”

social CRM or CRM

اسلاید 1: Social CRM or CRM 2.0:CRM That Leverages the Social Web

اسلاید 2: HolisticSocialMediaCRMSocialCRM

اسلاید 3: HolisticSocialMediaCRMSocialCRM

اسلاید 4: WhyyourcompanyneedsCRM?

اسلاید 5: WhatisCRM?★★★company-widebusinessstrategyreducecosts&increaseprofitabilitybringstogetherinfofromalldatasourceswithinanorganization★★togetholisticviewofeachcustomeratnear-realtimeallowscustomerfacingemployees-sales,marketing,support,tomakequickyetinformeddecisionsoneverythingfromcross-sellingandup-sellingopportunities★totargetmarketingstrategiestocompetitivepositioningtacticsDestinationCRM-Feb2002

اسلاید 6: “CRMremainsamajorfocusforbusinessexecutives,becausethegoalsofacquiring,developingandretainingcustomersinaprofitablemanneraretimeless,”saidEdThompson,VPanddistinguishedanalystatGartner.--------------------------------------------------------WithoutCRM,youwilllosecustomersandbusinessfasterthantheeffectsofatougheconomiccondition.Gartner&TheRecessionaryEconomy

اسلاید 7: TraditionalCRM1.0

اسلاید 8: UsesnewonlinechannelsandnewcommunicationtoolsTrustsinadvicesmadebyonlineacquaintancesandstrangersTendstobuymoreonlinethanofflineWantstoprovidefeedbackabouttheproductandcustomerserviceExpectsbettercustomerexperienceReadsandcreatesproductreviews,productrankingsandblogpostsSeekssupporttoconnectwithlike-mindedpeersThenewSocialCustomerWeb2.0Stimulated

اسلاید 9: SocialCRMorCRM2.0

اسلاید 10: SocialWeb:NewChallenges

اسلاید 11: OnlineActivityRankSectorGlobalReachGlobalReachIncreasein‘08‘07Rank1Search85.9%84%1.9%2GeneralInterests,85.2%83.4%1.9%Portals,Communities3Software73.4%72%1.4%Manufacturers4Member66.8%61.5%5.4%Communities5Email65.1%62.5%2.7%Nielsen’sMarch2009“GlobalFacesandNetworkedPlaces”SocialNetworkingReport:www.nielsen-online.com/pr/pr_090309.pdfwww.nielsen-online.com/pr/pr_090309.pdfSocialWeb:NewChallenges

اسلاید 12: CRMNewCCustomer’sExpectations

اسلاید 13: TraditionalCRManalyzedtodeterminesuccessComparison:CRM1.0vs2.0

اسلاید 14: analyzedtodeterminesuccessComparison:CRM1.0vs2.0

اسلاید 15: SocialCRM-AutomatingtheConversationProcess★★★convertingcontenttoconversationsextendingconversationsintocollaborativeexperiencestransformingexperiencesintomeaningfulrelationshipsComparison:CRM1.0vs2.0

اسلاید 16: SalesforceServiceCloudSugarCRMOnDemandCRMMitchLiebermanPaulGreenbergMarketBrightHelpStreamRightNowJeremiahOwyangValeriaMaltoniAPremKumarBrianSolisBrentLearyDenisPombriantHype?Whatitisandisnot?

اسلاید 17: Peoplelikedoingbusinesswithpeopletheylike;lovedoingbusinesswithpeopletheytrustLeveragewebfor!More...Listening,sharing&participating...!LessTalking1.0,sellingandmarketing1.0styleQuestion:Not“if”but“how”

اسلاید 18: TheSocialCustomer’sTools

اسلاید 19: •FordhasaSocialMediaHead!-ScottMonty•“SocialMediaisnotanafterthought”-integratedwithmarketingstrategy•Fordhandedkeysto100new“Fiesta’fortestinghttp://www.inquisitr.com/21526/ford-tries-the-ultimate-social-media-experiment/ultimate-social-media-experiment/RealWorldExperiences

اسلاید 20: •“Brandconversationsarenolongeroneway”-SimonCliftCMO•“Communicateaboutdeeperissues”•MarketingProgramswithsocialbenefits-LifebuoyProghttp://adage.com/digital/article?article_id=135943http://adage.com/digital/article?article_id=135943RealWorldExperiences

اسلاید 21: •Useofonlinelisteningplatformsandsocialnetworks•JustinBall’sMor.phReview•GlobalcommunityparticipantforemergentindustriesRealWorldExperiences

اسلاید 22: “It’snotsupposedtobeaclosingtool.Socialmediaisanopeningtool,awaytokeeplinesofcommunicationopenandmaybeevenkeeppipelinesfull.Itmightevenhelpreducethesalescycle.”Itsvalueisindevelopingthekindsofrelationshipsthatserveyouovertime,ifyou’reasalesperson,inpursuingopportunitiesandfindingleads&developingthekindofsalesintelligencethatprovidesyouwiththeinsightinmakingyourjobeasierandbetter.ROI?

اسلاید 23: ValuableContributorsShapingSocialCRM(allofwhomyoucanfindandengageONLINE!)Slides:BrentLeary’s‘SocialCRM:NotYourFather’sCRM’andFabioCipriani’s‘SocialCRM’CRMAnalysts:PaulGreenberg(@pgreenblog),BrentLeary(@brentleary),A.PremKumar(@scorpfromhell),BobThompson(@bob_thompson),MitchLieberman(@mjliebs),ShaneGibson(@shanegibson),DenisPombriant(@denispombriant)SocialMedia:BrianSolis(@brian_solis),JeremiahOwyang(@jowyang)Acknowledgment!

اسلاید 24: twitter:www.twitter.com/friarminoremail:ayap@G2iX.comsites:www.friarminor.comwww.g2ix.com/bloghttp://blog.mor.phresources:www.delicious.com/friarminorConnect:)

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید