web2_2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “Web 2.0”

Web 2.0

اسلاید 1: Web 2.0Hosting the Conversation

اسلاید 2: The World in Which we LiveThe Consumer is in Control

اسلاید 3: Consumers have unlimited options

اسلاید 4: Consumers are avoiding advertisingPop-up Blocker

اسلاید 5: Some are revolting against it

اسلاید 6: Consumers are Online

اسلاید 7:

اسلاید 8:

اسلاید 9: Consumers are going to the webWhat are they finding?

اسلاید 10: Web 1.0Company to Consumer: Shut up & listen Consumer to company: Is anyone there?

اسلاید 11: Web 1.0One-way communicationPretty postcards“brochure-ware”Internet is just another channel“Corporate-speak”

اسلاید 12: Web 1.0People want human interactionThe Internet is NOT just another channel for broadcastingThe conversation went elsewhere

اسلاید 13: If Web 1.0 is dead……what is Web 2.0?

اسلاید 14: Web 2.0 – three facetsDesignOpen sourceCommunications

اسلاید 15: Web 2.0 DesignCustomers want a rich user experience

اسلاید 16: MINIUSA.com

اسلاید 17: comeclean.com

اسلاید 18: nike.com/nikeplus

اسلاید 19: Web 2.0 Open SourceIf you want to get, you gotta give

اسلاید 20: aws.amazon.com

اسلاید 21: code.google.com

اسلاید 22: RSS

اسلاید 23:

اسلاید 24:

اسلاید 25: Web 2.0 CommunicationWho will host the conversation?

اسلاید 26: Markets are ConversationsCompanies must:Pay attentionParticipate

اسلاید 27: Who do consumers trust?CEO or Secretary?Marketing or peer?“a person like me”i.e. other consumers

اسلاید 28: Social Media put Consumers in Control of the conversationEvery consumer is…

اسلاید 29: … a publisher

اسلاید 30: …a DJ

اسلاید 31: …an expert

اسلاید 32: …a broadcaster

اسلاید 33: …an editor

اسلاید 34: …a network

اسلاید 35: …a critic

اسلاید 36: …syndicated

اسلاید 37: If institutions want to participate in this conversation, they must acknowledge and facilitate consumer control.

اسلاید 38: Changing MSMThe mainstream media are opening their sites to citizen journalism

اسلاید 39: ushare.keloland.com/ushare

اسلاید 40:

اسلاید 41: Changing CompaniesCompanies are creating what are essentially online databases that capture user generated content

اسلاید 42: amazon.com

اسلاید 43: ebay.com

اسلاید 44: musicdownloads.walmart.com

اسلاید 45:

اسلاید 46: Thank YouNathan SchockDirector of Public RelationsBreukelman Kubista Groupfreshglue.commyspace.com/nschocklinkedin.com/in/nschockAIM: natjoschockSkype: nathanschock

اسلاید 47: ReferencesSlide #4: tivo.com, toolbar.google.com, xmradio.com, donotcall.govSlide #5: adbusters.org, nologo.org. Hat tip to Piers Fawkes, PSFK (www.psfk.com/branded_utility_psfk_13nov06.pdf)Slide #6: Pew Internet & the American Life Project (www.pewinternet.org/trends/Internet_Adoption_4.26.06.pdf)Slide # 7, 8: Morgan Stanley, Mary Meeker & David Joseph (www.morganstanley.com/institutional/techresearch/pdfs/Webtwopto2006.pdf)Slide #16: MINIUSA.com. Hat tip to David Armano, Logic + Emotion, and Kevin Mullet, Macromedia Experience Design Team, The Essence of Effective Rich Internet Applications (http://darmano.typepad.com/for_blog/essence_of_ria.pdf).Slide #17: comeclean.comSlide #18: nike.com/nikeplusSlide #20: aws.amazon.comSlide #21: code.google.comSlide #22: feedicons.comSlide #23: bloglines.comSlide #24: my.yahoo.com

اسلاید 48: ReferencesSlide #26: Cluetrain Manifesto (cluetrain.com)Slide #27: Edelman 2006 Annual Trust Barometer (edelman.com/image/insights/content/FullSupplement_final.pdf).Slide #29: blogger.com, typepad.com, wordpress.org, spaces.live.comSlide #30: podcast.net, apple.com/itunes, music.podshow.com, apple.com/ipodSlide #31: wikipedia.orgSlide #32: youtube.comSlide #33: digg.comSlide #34: myspace.com/nschockSlide #35, 42: amazon.comSlide #39: ushare/keloland.com/ushareSlide #40: argusleader.com/apps/pbcs.dll/section?Category=COMMUNITYPUBSlide #43: ebay.comSlide #44: musicdownloads.walmart.comSlide #45: music.yahoo.com

32,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید