نحوه ساخت پاورپوینت

قسمت ۳: آشنایی کلی با اسلایدها و نحوه‌ کار با آن‌ها

۲۳ بهمن ۱۳۹۶

برای ایجاد یک سند پاورپوینت ابتدا باید چند اسلاید ایجاد نمایید که این اسلایدها صفحات سند شما را تشکیل می‌دهند. همچنین می‌توانید به راحتی در هر بخش هر تغییری را اعمال کنید که در آینده با این مفاهیم بیشتر آشنا می‌شوید. شما می‌توانید بر روی هر یک از اسلایدهایی که ایجاد کردید کادرهای متنی، تصاویر، …

برای ایجاد یک سند پاورپوینت ابتدا باید چند اسلاید ایجاد نمایید که این اسلایدها صفحات سند شما را تشکیل می‌دهند. همچنین می‌توانید به راحتی در هر بخش هر تغییری را اعمال کنید که در آینده با این مفاهیم بیشتر آشنا می‌شوید. شما می‌توانید بر روی هر یک از اسلایدهایی که ایجاد کردید کادرهای متنی، تصاویر، آبجکت‌ها و دیگر موارد مورد نیاز خود را قرار دهید و با اعمال انیمیشن، صوت و دکمه‌های دستوری اسلاید را در نمای اجرا (اسلایدشو) به یک حالت پویا و متحرک تبدیل نمایید تا یک کار زیبا، متنوع و تعاملی را داشته باشید.
معرفی بخش‌های یک اسلاید
در هر اسلاید چند نقطه‌چین مستطیلی شکل وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از هریک از آن‌ها اسلاید خود را به طور دلخواه تغییر دهید و متن خود را وارد کنید.

بخش title: در این بخش عنوان یا تیتر متن خود را وارد می‌کنید.عنوان پاورپوینت

  • بخش subtitle: در این بخش متن اصلی را وارد اسلاید می‌کنید.

زیرعنوان پاورپوینتایجاد اسلاید جدید

برای ایجاد اسلاید جدید از بخش HOME بر روی گزینه‌ی New Slide کلیک کنید و اسلاید مورد نظرتان را مطابق با نیاز کار خود انتخاب کنید.

ایجاد اسلاید جدید

یکی از خدمات مجموعه‌ی ppt.ir ساخت پاورپوینت‌های حرفه‌ای برای کسب‌وکارها و سازمان‌های مختلف است. در این خصوص می‌توانید به صفحه سفارش ساخت پاورپوینت سر بزنید یا با ما تماس بگیرید.
info@ppt.ir

0 دیدگاه برای “قسمت ۳: آشنایی کلی با اسلایدها و نحوه‌ کار با آن‌ها”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “قسمت ۳: آشنایی کلی با اسلایدها و نحوه‌ کار با آن‌ها” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

پزشکی و سلامت

واقعاً درباره پشه‌ها چه می‌دانیم؟ شغل فردروس اکومو گرفتن حشرات ناقل بیماری و مطالعه آنهاست — با این امید که جمعیت آنها را از بین ببرد. به اکومو برای یک گردش در خط مقدم تحقیق در رابطه با پشه‌ها ملحق شوید، چون او به طور مفصل بعضی از روش‌های غیرمتعارف تیمش در موسسه سلامت ایفاکارا …

علوم پایه

جاشوا کلاین، نویسنده و هکر، شیفتگی خاصی به کلاغ ها دارد (هیچ وقت نور این زیرکی را در چشم های مشکی و کوچکشان دیده اید؟) پس از پژوهشی طولانی و غیر حرفه ای بر رفتار کلاغ ها، او دستگاهی هوشمند تدبیر کرد که بستگی تازه ای میان انسان و حیوان را شکل دهد.

نحوه ساخت پاورپوینت

گاهی پیش می‌آید که از یک تم خوشتان می‌آید و در عین حال دوست دارید رنگ دیگری را برای آن امتحان کنید. این کار چندان پیچیده‌ نیست و به راحتی می‌توانید رنگ‌ها را ترکیب کنید، قلم‌ها و فونت‌های جدیدی بسازید و افکت‌های گوناگونی را آزمایش کنید. انتخاب رنگ جدید تم ۱) از سربرگ Design و …