نحوه ساخت پاورپوینت

قسمت ۲۵: اصلاح تم‌ها

۲۶ اسفند ۱۳۹۶

گاهی پیش می‌آید که از یک تم خوشتان می‌آید و در عین حال دوست دارید رنگ دیگری را برای آن امتحان کنید. این کار چندان پیچیده‌ نیست و به راحتی می‌توانید رنگ‌ها را ترکیب کنید، قلم‌ها و فونت‌های جدیدی بسازید و افکت‌های گوناگونی را آزمایش کنید. انتخاب رنگ جدید تم ۱) از سربرگ Design و …

گاهی پیش می‌آید که از یک تم خوشتان می‌آید و در عین حال دوست دارید رنگ دیگری را برای آن امتحان کنید. این کار چندان پیچیده‌ نیست و به راحتی می‌توانید رنگ‌ها را ترکیب کنید، قلم‌ها و فونت‌های جدیدی بسازید و افکت‌های گوناگونی را آزمایش کنید.
انتخاب رنگ جدید تم
۱) از سربرگ Design و با لمس فلش بالا-پایین در گروه دستوری Variants گزینه colors را انتخاب کنید.

۲) رنگ مطلوب خود را انتخاب نمایید.

انتخاب رنگ تم۳) تم و پس زمینه ارایه نمایش شما به رنگ دلخواه‌تان تغییر یافته و ضمن به روزرسانی، رنگ‌های جدیدی را به شما ارایه خواهد نمود.

شخصی سازی رنگ‌ها:
۱) از سربرگ بر فلش بالا- پایین موجود در گروه دستوری variants کلیک کنید.
۲) با پایین کشیدن فلش گزینه colors را انتخاب نموده و سپس customize colors را انتخاب نمایید.

شخصی سازی رنگ تم

۳) کادر محاوره‌ای با ۱۲ رنگ تم گشوده خواهد شد. برای ویرایش یک رنگ بر فلش بالا-پایین کلیک کرده و رنگ متفاوتی را که نیاز دارید انتخاب کنید. ممکن است به رنگ‌های بیشتری احتیاج داشته باشید، برای یافتن رنگ جدید گزینه More colors را انتخاب نمایید.

انتخاب رنگ تم۴) در کادر باز شده برای رنگ انتخابی اسمی را انتخاب کنید و آن را تایپ نموده و سپس ذخیره کنید. بعد از ذخیره، پروژه شما با رنگ تم جدید قابل مشاهده خواهد بود.
به یاد داشته باشید هنگامی که رنگ تم را تغییر می‌دهید نوشته‌هایی که تحت عنوان Texture در پس زمینه تم‌های شما وجود داشت تغییر نخواهند یافت.

انتخاب قلم جدید برای تم‌ها
برای کاربرد قلم Font جدید در یک تم مراحل زیر را طی نمایید.
۱) از سربرگ Design بر فلش بالا-پایین موجود در گروه دستوری Variant کلیک کرده و گزینه Fonts را انتخاب نمایید.
۲) قلم دلخواه خود را برگزینید.

انتخاب قلم جدید برای تمشخصی سازی قلم‌ها
برای شخصی‌سازی یک قلم (font) طی کردن مراحل زیر ضروری است:
۱) از سربرگ Design و گروه دستوری Variant گزینه Fonts را انتخاب کرده و سپس بر گزینه Customize fonts کلیک کنید.
۲) کادر محاوره‌ای باز می‌شود که در برگیرنده دو قلم یا فونت جاری است. در این کادر فلش بالا- پایین را پایین کشیده و با انتخاب فونت دلخواه برای تم، نام جدیدی را برای آن بنویسید.
۳) تغییرات را ذخیره کرده و مطمئن باشید ارایه شما با فونتی که انتخاب کرده‌اید صورت می‌گیرد.

انتخاب قلم جدید برای تم

برای انتخاب افکت‌های جدید نیز مراحل طی شده برای انتخاب فونت و رنگ جدید را طی نمایید. با این تفاوت که به جای Font یا colors گزینه Effects را می‌بایست انتخاب کنید.

یکی از خدمات مجموعه‌ی ppt.ir ساخت پاورپوینت‌های حرفه‌ای برای کسب‌وکارها و سازمان‌های مختلف است. در این خصوص می‌توانید به صفحه سفارش ساخت پاورپوینت سر بزنید یا با ما تماس بگیرید.
info@ppt.ir

0 دیدگاه برای “قسمت ۲۵: اصلاح تم‌ها”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “قسمت ۲۵: اصلاح تم‌ها” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم مهندسی

در این مدرسه در توکیو، کودکان پنج ساله ترافیک درست می‌کنند و پنجره‌هایی برای بابانوئل وجود دارد. بامزه ترین مهد کودک جهان توسط معمار تاکاهارو تزوکا طراحی شده است. در این بحث جذاب، او به ما درباره فرایند طراحی میگوید که چگونه به بچه ها اجازه می‌دهد که واقعا بچه باشند.

علوم پایه

در TED2012، کارن باس فیلمساز، برخى فیلمهاى مربوط به طبیعت حیرت انگیز که براى بى بى سى و نشنال جئوگرافیک فیلمبردارى کرده است را به اشتراک مى گذارد– از جمله تصاویر کاملاً دست اول و تابحال به نمایش درنیامده از خفاش شهدخوار لب لوله اى، که به شیوه اى نسبتاً غیرمعمول تغذیه مى کند…

علوم مهندسی

بیل استون , یک غارنورد مستقل کاوشگر است که به عمق ژرف ترین ورطه های زمین رفته است , او تلاش های خود را پیرامون حفاری یخ در کره ماه برای دستیابی به سوخت در فضا و همین طور ساختن یک روبات خودکار برای مطالعه اروپا (ماه سیاره مشتری) شرح می دهد.