اخبار و سایر

ppt.ir در رسانه‌ها (۱) – مصاحبه با اکوموتیو

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

در هفته‌ای که گذشت، یکی از رسانه‌های فضای استارتاپی به نام «اکوموتیو» با یکی از اعضای تیم ppt.ir مصاحبه کرد. در این لینک می‌توانید متن این مصاحبه را بخوانید: لینک مطالعه:  ppt.ir، خونی تازه در پیکر یک کسب‌وکار با سابقه در سایت اکوموتیو جملاتی از این مصاحبه در زیر آمده است: ppt.ir از سال ۱۳۹۰ شروع به …

در هفته‌ای که گذشت، یکی از رسانه‌های فضای استارتاپی به نام «اکوموتیو» با یکی از اعضای تیم ppt.ir مصاحبه کرد. در این لینک می‌توانید متن این مصاحبه را بخوانید:

لینک مطالعه:  ppt.ir، خونی تازه در پیکر یک کسب‌وکار با سابقه در سایت اکوموتیو

جملاتی از این مصاحبه در زیر آمده است:

  • ppt.ir از سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرد، به دلایلی توسعه‌ی سایت متوقف شد، اما خدمات سایت در دسترس مخاطبان بود. در اواسط سال ۱۳۹۶ با انرژی بیشتر سایت بازطراحی شد و یک تیم به صورت متمرکز روی آن فعالیت کرد.
  • در ابتدای فعالیت مخاطبان می‌توانستند پاورپوینت‌های خود را در بستر این سایت به اشتراک بگذارند. وب‌سایت به گونه‌ای طراحی شده بود که پاورپوینت‌ها را به عکس تبدیل می‌کرد تا مخاطبان راحت‌تر بتوانند آن‌ها را ببینند، مقایسه کنند، امتیاز بدهند و نظرشان را ثبت کنند. اما اکنون پس از بازطراحی سایت، خدمات دیگری به سایت اضافه شده است.
  • در دور اول سامانه حدودا ۵۵۰۰ پاورپوینت داشت که امروز بیشتراز ۳۰ هزار پاورپوینت داریم که البته در حال ورود اطلاعات هستیم و تا کنون بیشتر از ۸۰۰۰ پاورپوینت وارد سامانه شده است.
  • قرار نیست که تمامی پاورپوینت‌ها را ما وارد کنیم، اکنون مخاطبان مشارکت خوبی در غنی کردن محتوای سامانه دارند و روزانه تعداد زیادی پاورپوینت از سوی ایشان وارد سامانه می‌شود.
  • سعی کردیم علاوه بر دانش‌آموزان و دانشجویان، مدیران کسب‌وکارها را به دامنه‌ی مخاطبان خود اضافه کنیم.
  • مدل‌های درآمدی مختلفی روی سایت در حال تست است و به مرور تست خواهد شد. بیش از پیش به مدل درآمدی ppt.ir فکر می‌کنیم.

    مصاحبه اکوموتیو با ppt.ir

    تصویر مصاحبه اکوموتیو با ppt.ir

  • می‌توان گفت رقیبی داخلی در این حوزه نداریم. ما رقیب خود را slideshare.net در نظر گرفته‌ایم.
  • مزیت‌ها و ضعف‌هایی نسبت به اسلایدشیر داریم. اما به مرور برای مخاطبان فارسی‌زبان مزیت‌های بیشتری ایجاد خواهیم کرد.
  • به دنبال اضافه کردن محتوای پشتیبان فایل‌های ارائه در سایت هستیم.
  • چون مدل کسب‌وکار ما B2C است، به دنبال جذب سرمایه نرفتیم، اما اگر فرصت مناسبی جذب سرمایه به وجود آید، از آن استقبال می‌کنیم.

0 دیدگاه برای “ppt.ir در رسانه‌ها (۱) – مصاحبه با اکوموتیو”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “ppt.ir در رسانه‌ها (۱) – مصاحبه با اکوموتیو” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

روانشناسی و روانپزشکی

تیم براون، طراح، در همایش بازی جدی در سال ۲۰۰۸، درباره ی ارتباط تنگاتنگ تفکر خلاقانه و بازی سخن می گوید و نمونه های فراوانی ارائه می کند که می توانید در منزل امتحان کنید (بجز یک مورد که شاید نباید امتحانش کنید).

علوم پایه

پل روتموند کدهای نرم افزاری ای مینویسد که باعث میشود دی ان ای خودش را بشکل ستاره، یک چهره خندان و چیزهای دیگری دربیاورد. البته که این یک شاهکاره، اما همچنین یک نمایش خود سرهمبندی در کوچکترین مقیاسها است — با مفهومی بسیار بزرگ برای آینده ی ساختن چیزها.

سایر

یکی از اعضای پایه گذار تور کمدی محور شیطانی، کمدین ماز جبرانی، درباره مشکلات و تناقض های ایرانی-آمریکایی بودن صحبت می کند — “قسمتی از من فکر می کند من باید برنامه هسته ای داشته باشم، قسمت دیگرم فکر می کند که من با داشتن برنامه ی هسته ای قابل اعتماد نیستم.”