اخبار و سایر

دریافت متن پاورپوینت‌ها

۲ خرداد ۱۳۹۷

یکی از ویژگی‌هایی که اخیرا به سایت ppt.ir اضافه شده، قابلیت دریافت متن تمام اسلایدهای هر پاورپوینت است. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید بدون نیاز به ثبت‌نام و بدون نیاز به دریافت اصل پاورپوینت‌ها، متن هر پاورپوینت را به سادگی دریافت کنید و در پاورپوینتی که درحال ساخت آن هستید (یا سایر قالب‌های ارائه‌ی محتوا) …

یکی از ویژگی‌هایی که اخیرا به سایت ppt.ir اضافه شده، قابلیت دریافت متن تمام اسلایدهای هر پاورپوینت است. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید بدون نیاز به ثبت‌نام و بدون نیاز به دریافت اصل پاورپوینت‌ها، متن هر پاورپوینت را به سادگی دریافت کنید و در پاورپوینتی که درحال ساخت آن هستید (یا سایر قالب‌های ارائه‌ی محتوا) کپی کنید.

در سایت متن پاورپوینت‌ها به تفکیک هر اسلاید آورده شده تا پیدا کردن متن برای مخاطب‌ها ساده‌تر باشد. اگر شما می‌خواهید به محتوای متنی پاورپوینت خود نیز دسترسی داشته باشید، یکی از ساده‌ترین راه‌ها، آپلود پاورپوینتتان در مرجع اشتراک پاورپوینت است.

برای دسترسی به متن پاورپوینت‌ها می‌توانید به تب «متن پاورپوینت» در  زیر هر پاورپوینت مراجعه کنید. در شکل زیر جایگاه این تب نمایش داده شده است:

متن پاورپوینت

دریافت متن پاورپوینت‌ها

 

در پایان لازم به ذکر است که اگر پاورپوینتی جزء پاورپوینت‌های غیر رایگان باشد، در بخش «متن پاورپوینت»، تنها متن اسلایدهای ابتدایی پاورپوینت (که به صورت آنلاین در سایت نمایش داده شده)، قابل مشاهده هستند. در این صورت شما برای دسترسی به محتوای پاورپوینت باید آن را خریداری نمایید.

با نظرات شما، قابلیت‌های ppt.ir بهتر خواهد شد…

1 دیدگاه برای “دریافت متن پاورپوینت‌ها”

  1. Mohadeseh1386zaynaly

    عالییی

افزودن دیدگاه

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

در TEDxUSC (دانشگاه کالیفرنیا) پژوهشگر گرافیک رایانه ای «پال دبوک» درباره فناوری چهره سازی پشت «امیلی دیجیتالی» توضیح می دهد، چهره انسانی بسیار واقعی نما که به صورت دیجیتالی٬ با مراحل متعدد در تولید ساخته شده است.

روانشناسی و روانپزشکی

دن گیلبرت ، نویسنده کتاب «روبرو شدن با شادی»، این فکر که اگر چیزهایی که می خواهیم را به دست نیاوریم غمگین خواهیم بود را، به چالش می کشد. «دستگاه ایمنی روانی» ما به ما امکان می دهد که حتی وقتی زندگی طبق برنامه های ما پیش نمی رود حقیقتا شاد باشیم.

سایر

وقتی همه چیز پیچیده است چطور پیشرفت کنیم؟ آتول گاوانده این پرسش را با دقت یک جراح، موشکافی کرده است. او آنچه را که گمان می‌کند کلید راه باشد، با دیگران در میان می‌گذارد:‌ گرفتن یک مربی خوب تا تصویری دقیق‌تر از واقعیت ما ارائه دهد، عادات تفکر مثبت را در ما نهادینه کند، و …