اخبار و سایر

فیلم ارائه‌های جذاب در ppt.ir

۱۳ شهریور ۱۳۹۷

با امکان جدیدی که به سایت اضافه شده است، از این پس می‌توانید فیلم‌های ارائه‌های جذاب در موضوعات متنوع را در سایت ppt.ir به صورت آنلاین مشاهده کنید. در صفحه‌ی اصلی سایت نیز تعدادی از فیلم‌های برگزیده قرار داده شده است. همچون امکاناتی که برای مشاهده‌ی آنلاین پاورپوینت در سایت قرار داده شده بود، در …

با امکان جدیدی که به سایت اضافه شده است، از این پس می‌توانید فیلم‌های ارائه‌های جذاب در موضوعات متنوع را در سایت ppt.ir به صورت آنلاین مشاهده کنید. در صفحه‌ی اصلی سایت نیز تعدادی از فیلم‌های برگزیده قرار داده شده است.

مشاهده‌ی فیلم‌های ارائه‌های جذاب در ppt.ir

مشاهده‌ی فیلم‌های ارائه‌های جذاب در ppt.ir

همچون امکاناتی که برای مشاهده‌ی آنلاین پاورپوینت در سایت قرار داده شده بود، در صفحه‌ی نمایش آنلاین ارائه‌ها نیز امکاناتی قرار داده شده است. امکان دادن نظر و امتیاز، افزودن فیلم به علاقه‌مندی‌ها، امکان دریافت متن فایل ارائه، امکان دریافت امبد کد و مشاهده دسته‌ها و برچسب سایت، از جمله‌ی این امکانات است. در تصویر زیر این امکانات نمایش داده شده است.

محل قرارگیری امکانات جانبی نمایش فیلم‌های ارائه

محل قرارگیری امکانات جانبی نمایش فیلم‌های ارائه

مشاهده‌ی تمامی فیلم‌های ارائه رایگان بوده ولی برای دانلود آن‌ها باید در سایت عضو شوید. برای مشاهده‌ی تمام فیلم‌ها می‌توانید اینجا کلیک کنید. اگر درباره‌ی این امکان جدید، نظری دارید، می‌توانید آن را با ما در میان بگذارید و به افزایش کیفیت خدمات سایت کمک کنید.

0 دیدگاه برای “فیلم ارائه‌های جذاب در ppt.ir”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “فیلم ارائه‌های جذاب در ppt.ir” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم مهندسی

ونیز ایتالیا در حال غرق شدن است. برای نجات آن، راشل آرمسترانگ می گوید که ما باید سازه هایی ساخته شده از مصالح بی اثر را پرورش دهیم و سازه ای را بسازیم که خودش رشد می کند. او ماده ای نه چندان زنده را پشنهاد می کند که ترمیم های خودش را انجام می …

اخلاق

امام فیصل عبد الرؤوف‎ تعالیم قرآن، داستانهای مولانا، و نمونه هایی از حضرت محمد و عیسی را ترکیب می کند تا اثبات کند که تنها مانع بین ما و شفقت مطلق، خودمان هستیم.

پزشکی و سلامت

بونی باسلر کشف کرده است که باکتری ها از طریق یک زبان شیمیایی با هم «صحبت می کنند». از طریق مکالمه، باکتری ها دفاع و حمله خودشان را هماهنگ می کنند. این کشفیات تاثیرات شگفت آوری در پزشکی و صنعت ایجاد کرده است و به درک بهتر ما از خودمان منجر شده است.