پزشکی و سلامت، فیلم ارائه‌های جذاب، مراقبت‌های بهداشتی

جولین تریژر: ششش! بهداشت صدا در ۸ قدم

۳ مهر ۱۳۹۷

جولین تریژر می گوید که دنیای پر سر و صدای ما که مدام هم در حال بدتر شدن است در حال نابود کردن سلامت روحی ماست حتی به قیمت گرفتن زندگی ادم ها. او ۸ قدم را برای ملایم تر کردن این حمله صدایی پیشنهاد می کنه (که با گوشی های خیلی ارزان قیمت شروع …

جولین تریژر می گوید که دنیای پر سر و صدای ما که مدام هم در حال بدتر شدن است در حال نابود کردن سلامت روحی ماست حتی به قیمت گرفتن زندگی ادم ها. او ۸ قدم را برای ملایم تر کردن این حمله صدایی پیشنهاد می کنه (که با گوشی های خیلی ارزان قیمت شروع می شه) و رابطه ما رو با صدا به حالت طبیعی بر می گردونه.

0 دیدگاه برای “جولین تریژر: ششش! بهداشت صدا در ۸ قدم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “جولین تریژر: ششش! بهداشت صدا در ۸ قدم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم انسانی و علوم اجتماعی

دیمون هوروویتس فلسفه را از طریق پروژه دانشگاه زندان آموزش میدهد، آوردن کلاس در سطح کالج برای زندانیان در زندان ایالتی سن کوئنتین . در این بحث کوتاه قدرتمند، او داستانی از برخورد با درست و غلط که به سرعت شخصی میشود را بیان میکند.

پزشکی و سلامت

در ۷۰ سال گذشته، دانشمندان در بریتانیا در حال مطالعه هزارها کودک در طول زندگیشان بوده‌اند، برای درک اینکه چرا برخی از آنها انسانهای شاد و سالمی می‌شوند درحالیکه بقیه تقلا می‌کنند. این طولانی مدت‌ترین مطالعه روی رشد انسان در جهان است، و عده‌ای از انسان‌های بسیار دقیق بررسی شده در جهان را بوجود آورده …

پزشکی و سلامت

هنری مارکرام می گوید که بزودی معمای ذهن میتواند حل شود — بیماریهای روانی، حافظه، ادراک: آنها از نرونها و سیگنالهای الکتریکی ساخته شده اند، و او قصد دارد که به کمک یک سوپر کامپیوتر که تمامی ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰سیناپس مغز را شبیه سازی میکند، آنها را درک کند.