علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب، معماری و عمران، مهندسی شهرسازی

ساختمان هایی که طبیعت و مردم را در هم می آمیزند

۳ مهر ۱۳۹۷

آسمان خراشی که نسیم را انتقال میدهد… ساختمانی که اطراف یک آتشدان یک جمع را ایجاد میکند… جین گَنگ از معماری برای ایجاد روابط استفاده میکند. در این تور سرگرم کننده از کارهای او، گَنگ ما را به ساختمان های بزرگ و کوچک دعوت میکند، از یک مرکز اجتماع عمومی شگفت آور تا یک آسمان …

آسمان خراشی که نسیم را انتقال میدهد… ساختمانی که اطراف یک آتشدان یک جمع را ایجاد میکند… جین گَنگ از معماری برای ایجاد روابط استفاده میکند. در این تور سرگرم کننده از کارهای او، گَنگ ما را به ساختمان های بزرگ و کوچک دعوت میکند، از یک مرکز اجتماع عمومی شگفت آور تا یک آسمان خراش برجسته در شیکاگو.او میگوید، “بوسیله معماری، ما میتوانیم بسیار بیشتر از “.ساختمانها” را ایجاد کنیم”. “ما میتوانیم سیاره ای که همگی در آن شریک هستیم را استحکام ببخشیم”.

0 دیدگاه برای “ساختمان هایی که طبیعت و مردم را در هم می آمیزند”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “ساختمان هایی که طبیعت و مردم را در هم می آمیزند” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

یک ژن، نوعی ترکیب موسیقی توسط کاکی کینگ، خدای گیتار بعدی. او با دستانش سنت قدیمی کاررا با فن آوری دیجیتال ترکیب کرده و تصاویر طرح ریزی شد را بر روی گیتاردر کارهای چند رسانه‌ای پیشگامانه اش نمایش می دهد. “گردن پل ارتباطی بدن هست.” او از گردن گیتارش به عنوان یک کی‌برد استفاده کرده …

سایر

آیا علم و دانش، سحرآمیز بودن زندگی را خراب میکند؟ در این گفتگوی یک نفره همراه با شوخی قهرآمیز ولی فریبنده، رابین اینس برخلاف این عقیده بحث میکنه. هرچه بیشتر درباره رفتار عجیب جهان می آموزیم — بیشتر تحت تاثیر بزرگی و هیبت آن قرار میگیریم.

سیاست و قانون‌گذاری

بروس بوئنو دی مسکیتا با استفاده از تحلیل ریاضی وقایع ناخوشایند انسانی مانند جنگ، انتقال قدرت سیاسی، انتفاضه … را (اکثرا صحیح) پیش بینی می کند. وی بعد از توضیحاتی صریح و موجز در خصوص چگونگی انجام این کار، سه پیش بینی در مورد آینده ایران ارائه می دهد.