روانشناسی و روانپزشکی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

پاتریشیا کوهل : نبوغ زبان شناختی نوزادان

۳ مهر ۱۳۹۷

درTEDxRainer، پاتریشیا کوهل یافته های جالبی را در مورد اینکه چگونه نوزادان یک زبان را در برابر زبانی دیگر یاد می گیرند، با ما در میان می گذارد- با گوش دادن به آدمهای اطرافشان و ” آمار گیری” در مورد صداهایی که آنها نیاز دارند که بدانند. تجربه های آزمایشگاهی ذکاوت ( و اسکن های …

درTEDxRainer، پاتریشیا کوهل یافته های جالبی را در مورد اینکه چگونه نوزادان یک زبان را در برابر زبانی دیگر یاد می گیرند، با ما در میان می گذارد- با گوش دادن به آدمهای اطرافشان و ” آمار گیری” در مورد صداهایی که آنها نیاز دارند که بدانند. تجربه های آزمایشگاهی ذکاوت ( و اسکن های مغزی) نشان می دهد که چگونه نوزادان ۶ ماهه از استدلال پیشرفته ای برای درک دنیایشان استفاده می کنند.

0 دیدگاه برای “پاتریشیا کوهل : نبوغ زبان شناختی نوزادان”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “پاتریشیا کوهل : نبوغ زبان شناختی نوزادان” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم مهندسی

دنیل لیبسکیند از ایده های بسیار بزرگی بهره می گیرد. در اینجا , او ۱۷ عبارت را که زیربنای دید او نسبت به معماری را تشکیل می دهد با ما در میان می گذارد — خام , پر مخاطره , احساساتی , تندرو — ,و اینها الهام بخش هر روند جسور خلاقانه ای هستند.

نحوه ساخت پاورپوینت

هنگامی که شما از اینترنت استفاده می‌کنید، در حقیقت از Hyperlink برای رفتن از یک وبسایت به وبسایت دیگر استفاده کرده‌اید. هنگامی که می‌خواهید از یک آدرس وب یا آدرس ایمیل در پاورپوینت خود استفاده کنید، می‌توانید آن را به صورت هایپرلینک بگذارید، بنابراین افراد دیگر نیز می‌توانند با کلیک ساده بر روی آدرس داده …

تکنولوژی

ری کاژویل مخترع، کارآفرین و رویاپرداز با جزئیات فراوان و به صورت بنیادی به ما توضیح می دهد که چگونه بشر تا سال ۲۰۲۰ قادر خواهد بود که مغز انسان را مهندسی معکوس کرده و کاری کند که نانو روباتها بر اساس هوش انسان عمل کنند.